0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Qashqai - zkušenosti po 30 tis. km a roce provozu

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.09.2009 14:14, RE: For TOM:
typek posted by:
Správná odpověď na otázku prodejnosti O2 v CZ je triválnější: Automatismus
V zahraničí je odpověď tak jak má být: Výkon/cena
Tím, že prodeje Škodě klesají, bude muset AZNP MB řešit tuto otázku i na domácím trhu, neboť její bývalí CZ zákazníci začali vypouštět automatismus a začali řešit rovnici výkon/cena. Tomu nasvědčuje i pokles podílu na trhu za posledních deset let i přes fakt, že z nabídky jednoho modelu v roce 95 jsou čtyři.
Tradice - Jaká? (myslíte ten automatismus?)
Servis - průměrný
k...
Tak pod poslední odstavec se podepíšu... Do jaké míry je Škoda česká? Pokud se jedná o místo "smontování", tak možná... Díly vyrobené porůznu po Evropě i mimo ni, kapitál kdesi za kopečkama, montérovy ruce mezinárodní (z bývalého děržaví SSSR)... A co Kia, Hyundai, TPCA - to jsou auta československá, nebo korejskojaponskofrancouzská? Škoda je česká čistě jen značka (a ne, že by se mi to líbilo), tudíž "patriotismus" jaksi postrácí smysl. Ale netrvalo to věčnost, koncern se přiblížil (cenově i technologicky - mám na mysli TDI) konkurenci. Jen opakuju - nejlepší práci odvádí marketing. A ten je českoněmecký. Alespoň něco.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.09.2009 16:17, ???
Další věc, co nechápu je, proč to proboha drží doma. Osobně bych ani ne po polovině toho co se mu stalo hodil auto zpět do oběhu , ať si užije někdo jiný...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.09.2009 17:52, RE: For TOM:
Zdeny60 posted by:
Milý pane, mně tenkrát ty Š120 a M408 stačit musely, protože ono pro běžného stuednta VŠ nebylo jaksi možné, zajistit si vůz např. zpoza západních hranic, nebo co by nevýdělečně činný si jej koupit v Tuzexu. nevím, jestli jste tuto dobu zažil, ale mám jaksi dojem, že jste poněkud mladšího vydání, než já.
O co se snažím, je osvětlit svůj pohled na postavení mnohými zatracované Škody Octavia. Ono stále mnoho lidí vidí za dobré pouze to, co vyrobil Němec nebo Japonec. Ale není to tak. A prodejnost ...
Odpovím Vám na otázku proč jsou lidé ochotni platit za škodovky o 100-150 tisíc více. JSOU TO LÍNÍ HLUPÁCI! Stačí Vám tato odpověď? Pokud někdo na trhu nabízí srovnatelnou kvalitu levněji, nevidím jediný důvod kupovat předraženou věc.
PS: škoda je sice stále v česku nejprodávanější značkou, ale její prodeje klesly za 5 let o téměř 30% - můžete mi pro změnu vysvětlit Vy tento vývoj.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.09.2009 23:07, RE: komplex z oktavky
xf posted by:
Ale jistě. Fakta: O1 se stále prodává. A zatímco O1 byla (je) vůbec nejmenším vozem nižší střední třídy, co se týče místa na zadních sedadlech, tak O2 se zlepšila natolik, že je "jen" podprůměrně velká. Tedy malá, ale už ne nejmenší.
Zjisti si fakta a pak teprve neco zkus placat o "podprumerne velka na zadnich sedadlech", asi uz nebudes mit co.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.09.2009 23:07, RE: ???
Vendys posted by:
Další věc, co nechápu je, proč to proboha drží doma. Osobně bych ani ne po polovině toho co se mu stalo hodil auto zpět do oběhu , ať si užije někdo jiný...
Bať, tohle jsem se snažil říct od poloviny diskuze, ale byl jsem poněkud zdržen stopkou značky Schade vych(scout). Bez ohledu na značku, spotřebu a počet hvězdiček zakoupeného schrotu bych prodejce atakoval o vyvrácení peněz za plechofku a ještě bych zvážil požadavek na alikvotní částku za zvýšenou spotřebu pohonných hmot v důsledku přehlížení závady. Xindl, ať už je odkudkoli, si musí zvykat na skutečnost, že ke svým výrobkům musí cítit kromě prodejních čísel také zodpovědnost. Pokud tomu tak nebude a my budeme přehlížet zjevné závady na výrobku za x set tisíc, dobře a lépe nám tu nikdy nebude....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.09.2009 23:08, RE: komplex z oktavky
typek posted by:
Haha, O1 scout pseudočtyřkolka s halabaladexem s upozorněním, že se musí díky zadnímu převisu najíždět do stoupání 12% ze šikma
O1 Scout neexistuje, jses tak blbej nebo to jen nedokazes pochopit? :oD
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.09.2009 23:35, RE: komplex z oktavky
mikes posted by:
O1 Scout neexistuje, jses tak blbej nebo to jen nedokazes pochopit? :oD
Aha, tak speciálně pro Mikeše: já vím že O1 Scout neexistuje. Vím ovšem, že pokud by O1 scout existovala (což je smyslem nadsázky předchozího příspěvku, ovšem to by pochpil i žák druhé třídy chánovské speciální základní školy, ale znovu speciálně pro Mikeše, který takový nadstadard nenavštěvoval a nadsázku bere jako vytahování se na pískovišti vyšší a z méně psích hoven složenou bábovičkou) tak by potřebovala speciální SERVICE PACK pro záchranu spodku zadních partií nárazníku díky svému obrovskému převisu v oblasti kufru. Každý průměrný čtenář tohoto webu, který alespoň jednou viděl jedno auto a k tomu jako bonus O1 pochopil, že O1 má kurefsky velký problém s převozem zadních pasažérů (vyjma dětí do dvou let věku, liliputů a lidí, kteří věří že O1 nemá skutečně žádný problém bez ohledu na tělesné rozměry). To vše o syndromu zadních sedadel O1 vypovídá bez ohledu na verzi (i kdyby měla O1 verzi "voochcout" a pohon všech stěračů ostřikovačů a kol jednou pohonnou jednotkou, tak problém nelze zamaskovat ani všemi červenými nápisy na kapotě, furt to bude lautr stejnej werk ze sedačkama pro lidi v měřítku 1:10 a menší. A to i kdyby ses na hlavu stavěl, odrážel se ušima a prděl u toho urugvajskou hymnu a týpka prohlásil za největšího blbce na světě. Vzpamatuj se, vy vole
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.09.2009 23:47, RE: komplex z oktavky
mikes posted by:
Zjisti si fakta a pak teprve neco zkus placat o "podprumerne velka na zadnich sedadlech", asi uz nebudes mit co.
Mikeš, jak si na tom s postavou, kápni božskou Já teda vzadu moc nejezdím (kromě taxíků a nebo když dělám garde dítěti vzadu) ale ani O2 není ve své třídě "ethalon". Spíše je to takový šedý průměr a nejvíce mi posed v O2 na "zadních křeslech" (citace ze SM) navozuje pocit z dětství, kdy jsem chodil tlačit na nočník. Sedeš si, kolem sebe máš sice místa "relativně" dost (skoro jako ve favoritu), ale tvar sedaček tě nutí mít kolena skrčené a tělo v náklonu dopředu. Kdo chce srát to bere asi jako výhodu, ale mě to jaksi nerajcuje a navíc po pár kilometrech je to i nepohodlné (obzvláště pokud si nemůžeš odskočit)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.09.2009 21:46, RE: komplex z oktavky
A4 posted by:
to mastercar: pokud narážíš na mě, tak netuším, o jakým fanatickým zbožňování tady mluvíš, já jsem třeba škodovku nikdy neměl, nemám a ani ji nijak nezbožňuju. Jen prostě nerozumím lidem, který mají třeba na O2 takovej "odbornej" názor, že to je žebřiňák apod. ...
Já tady nepotřebuji házet odborné výrazy jako "nepříliž komfortní natavení pdvozku" a podobné výrazy, Kdo s Oktáviemi jezdí a pak třeba sedne do jiných současných vozů (schválně je nebudu jmenovat), tak prostě ví o co jde. Tady je diskusní fórum a každý se tady nějakým způsobem vyjadřuje, někdo rádoby odborně, někdo jak mu zobák narost a někdo skutečně odobrně. Já třeba píšu jak mi zobák narost, protože tady si to prostě můžu dovolit a sem to patří. Ahoj))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 27.09.2009 23:40, RE: komplex z oktavky
mikes posted by:
Zjisti si fakta a pak teprve neco zkus placat o "podprumerne velka na zadnich sedadlech", asi uz nebudes mit co.
Fakta hovoří jasně. Nechápu tvou potřebu to lejno ještě více rozšťourávat. A cituj mě prosím přesně. V případě O1 nelze mluvit o podpůměru, ale přímo o nejmenších rozměrech v třídě nižší střední. Podprůměr se vztahuje až na O2 (s o 5 cm delším, taktéž podprůměrným rozvorem).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.09.2009 18:10, RE: Komplex z O2?
typek posted by:
Ač je jasné, že nejsilnější zastoupení v CZ jsou majitelé škodovek vždycky mě překvapí ta urputnost. Někomu se na škodovce něco nelíbí (její průměrnost, cena, dizajn ...) tak vyletí jako papíroví čerti. A pak to začne: frantíci maj prd elektroniku furt se kazí, japonci nemaj měkčený plasty, italové se serou, ale pašík a oktávka, to je terno. Vlastně člověk vždycky dospěje k nevyhnutelnému závěru: Oktávka a pašík v off módu kvůli závadě prostě neexistuje a pět ze čtyř řidičů doporučuje oktávku 2 ...
Urputnost? Už tolik nepijte.
Napsal jsem jediné: s O2 jsem spokojen, žádné závady, jezdí jak má - a že ji holku 4x4 nešetřím. Pán má japonského zmetka (ne, že bych japonce neměl rád, jezdil jsem Toyotou a paráda) a místo , aby ho prodal, plive na Škodu. Nepochopitelné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 22.01.2010 19:12, Skoda ?
Hmm, pripominate mi kamarada co mel 9 ALF Romeo a koupi si 10. i kdyz mu zadna nevydrzi dele nez 1 rok v provozuschopnem stavu.
Sice se za nim taky obcas nekdo otoci, ale meni kazdy rok motor nebo auto. Vy to mate podobne, ale aspon Vam to jezdi. Kazdopadne radeji budu jezdit skoda wagnem cely rok bez poruch, nez napul francouzem a japoncem a byt bez auta 4x do roka. Co budete delat az Vam skonci zaruka?

respond
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.