0
back
 

diskuze k tématu: Nissan X-Trail 2.2 dCi Columbia

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 00:28, 40 ltr.?
40 ltr. čelní sklo? Hmmm, to myslym nestojí ani na lamborghinni.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 03:54, češtin
Tento článek se mi divně četl. Při čtení jsem se víc než nad obsahem zamýšlel nejdřív nad pochopením věty.
Taky začínat větu ALE je trošku divné ;)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 09:26,
Pulitzera za to asi nedostanete ale spíš bych se poohlídnul po nějakých vstřikovačích v "akci", turbo by taky nebylo k zahození případně celý motor
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 10:05, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Pulitzera za to asi nedostanete ale spíš bych se poohlídnul po nějakých vstřikovačích v "akci", turbo by taky nebylo k zahození případně celý motor
Tam je renault motor?jestli jo tak čepovat jenom u značkových benzinek jinak se zanese EGR ventil-(dým jak z tatry a jízda na dvojku)z vlastní zkušenosti...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 10:27, převlečený rencek
Nissan je vlastně rencek, takže auto na p...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 11:15, RE: češtin
anonym posted by:
Tento článek se mi divně četl. Při čtení jsem se víc než nad obsahem zamýšlel nejdřív nad pochopením věty.
Taky začínat větu ALE je trošku divné ;)
Nevím, mně se to zase až tak špatně nečetlo - a to do zdejších vzdělanců rýpu poměrně často...Věty by se sice neměly začínat Ale, Když -jenže právě neměly, ne nesmí...
Spíš mě opět - u tak drahého auta - zaráží konstrukční chyby, jako odkapávání vody z klimy na výfukové potrubí. Na rozdíl od autora recenze si myslím, že to konstruktéři neudělali schválně, kvůli odpařování - vždyť horká pára v motorovém prostoru může napáchat škody...navíc výfuk v místě, kde na něj kape voda, odejde hodně brzy...Určitě konstrukční pochybení...a ten vlastní názor klimy na to, kam bude foukat, nebo dokonce co bude přisávat...to je fakt úlet...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 12:11, klima
stowaway posted by:
Nevím, mně se to zase až tak špatně nečetlo - a to do zdejších vzdělanců rýpu poměrně často...Věty by se sice neměly začínat Ale, Když -jenže právě neměly, ne nesmí...
Spíš mě opět - u tak drahého auta - zaráží konstrukční chyby, jako odkapávání vody z klimy na výfukové potrubí. Na rozdíl od autora recenze si myslím, že to konstruktéři neudělali schválně, kvůli odpařování - vždyť horká pára v motorovém prostoru může napáchat škody...navíc výfuk v místě, kde na něj kape voda, odejde hodně brzy......
Musím potvrdit neskutečně deb.lní samočinné ovládání klimatizace u x-trailu, prakticky nelze dát na vnitřní recirkulaci aniž by se nezapla klima, tzn. když jedete v zimě za kouřící avíí tak si musíte vybrat buď čuchat smrad, ale být v teple nebo dát na vnitřní recikl, ale tím se spusstí klimatitzace a začne vám chladit -nepochopitelné, taky se sama spouští vždy když přrpnete směr vzduchu na okna, takže jí musíte pokaždé vypnout - hrůza kdo to vymyslel, zdá se to jako prkotina ale pak vám to začne tak vadit, že to úplně znechutí dojem z celkem povedého auta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 12:15, Klima je tedy fakt šílená
No jestli je to s klimatizací, jak popisuje autor, tak to je téměř neomluvitelné. Auto, které má DOBŘE nasatvenou či nastavitelnou klimatizaci by člověk hledal asi s lupou. Doporučuji redaktorům tipcarsu, aby udělali test zaměřený na tohle téma. Jenže to nebude asi tak jednoduché. Dobrou klimu poznáte až když jedete v autě 300 km a netrne vám ucho, nos nebo nohy bez toho, aniž byste neusále neměnil režim klimatizace. Zatím jsem takto dlouhodobě poznal Ford Focus a Octávii. Hodnotím JEN klimatizaci. Ve Focusu je to pro řidiče celkem utrpení, nešlo za boha nastavit tak, aby vám nemrzlo levé ucho nebo pravá ruka. U Octávie jsme tyto problémy nezaregistroval a klima opravdu fungovala velmi příjemně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 12:35, Ach jo
Jestli autor používá nastavení basů jen k tomu, aby mu nedrnčely reproduktory, pak pro něj HIFI opravdu nemá cenu. Asi se nedostal k tomu, aby nastavil taky výšky. Montáž rámu před nárazník je dobrá jen pro porcování chodců, nechápu, že se to vůbec povoluje v době, kdy se každé auto hodnotí z i hlediska ohleduplnosti při srážce s chodcem.

Kapající kondenzát na výfuk, to jsem tu korozi viděl živě, ještě než to tam napsal. Loužička pod autem s klimatizací je nevyhnutelná po delší jízdě. Mondeo 2001 má tlačítko pro ofuk okna - ventilace se nasměruje na okno, zapne naplno větrák a spustí klima. Po zrušení funkce se vše vrátí k původnímu nastavení.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 13:29, RE: klima
anonym posted by:
Musím potvrdit neskutečně deb.lní samočinné ovládání klimatizace u x-trailu, prakticky nelze dát na vnitřní recirkulaci aniž by se nezapla klima, tzn. když jedete v zimě za kouřící avíí tak si musíte vybrat buď čuchat smrad, ale být v teple nebo dát na vnitřní recikl, ale tím se spusstí klimatitzace a začne vám chladit -nepochopitelné, taky se sama spouští vždy když přrpnete směr vzduchu na okna, takže jí musíte pokaždé vypnout - hrůza kdo to vymyslel, zdá se to jako prkotina ale pak vám to za...
Soudruzi z jižní koreje do mého auta taky zakomponovali aut. zapnutí klimy při nasměrování vzduchu na přední okna, ale tahle vychytávka se dá vypnout. Možná to budou psát malým písmem někde v manuálu anebo je to fakt průšvih...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 13:52, RE: Klima je tedy fakt šílená
Ryšár posted by:
No jestli je to s klimatizací, jak popisuje autor, tak to je téměř neomluvitelné. Auto, které má DOBŘE nasatvenou či nastavitelnou klimatizaci by člověk hledal asi s lupou. Doporučuji redaktorům tipcarsu, aby udělali test zaměřený na tohle téma. Jenže to nebude asi tak jednoduché. Dobrou klimu poznáte až když jedete v autě 300 km a netrne vám ucho, nos nebo nohy bez toho, aniž byste neusále neměnil režim klimatizace. Zatím jsem takto dlouhodobě poznal Ford Focus a Octávii. Hodnotím JEN klimatiza...
S tím testem klimatizací je to perfektní nápad...Já mám ve Fabii manuál klimu a jediná výhoda je, že nikdy sama nevypne, ani nezapne - jinak je to nenastavitelný krám, vhodný tak do venkovní teploty 27 - 28 st. Když je venku tepleji, vyšší výkon způsobí moji omrzlou pleš, nebo ruce, nebo nohy, přičemž vzadu je pořád horko. Po zastavení se vlna horka přelije zezadu i dopředu...O tom, jak brzdí motor a zvedá spotřebu ani nemá cenu psát. Pokud chcete kupovat Fabii s klimou, připlaťte si Climatronic...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 14:30, klima
hm moje ovladanie manualnej klimy (volvo v40) je presne naopak - ked nastavim na ofukovanie (odhmlenie) predneho skla, automaticky sa zapne a to je aj jedine nastavenie, kedy riesi nieco za mna - vsetky ostatne nastavenia vratane vnutorneho okruhu si nastavujem sam
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 14:46, RE: klima
anonym posted by:
hm moje ovladanie manualnej klimy (volvo v40) je presne naopak - ked nastavim na ofukovanie (odhmlenie) predneho skla, automaticky sa zapne a to je aj jedine nastavenie, kedy riesi nieco za mna - vsetky ostatne nastavenia vratane vnutorneho okruhu si nastavujem sam
Myslim, ze je to presne naopak, nez napsal autor clanku. Pri zaple funkci ofukovani celniho skla se klimatizace automaticky zapina, nikoli vypina. A memusi pouze chladit, ona totiz odebira vlhkost z interieru a to pri jakekoli nastavene teplote.
Pekneho dne, M.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 15:16, RE: klima
anonym posted by:
Myslim, ze je to presne naopak, nez napsal autor clanku. Pri zaple funkci ofukovani celniho skla se klimatizace automaticky zapina, nikoli vypina. A memusi pouze chladit, ona totiz odebira vlhkost z interieru a to pri jakekoli nastavene teplote.
Pekneho dne, M.
Ano, to je ten pravý důvod, proč se zapíná klima - velmi rychle vysuší okna a stejně tak v případě vnitřní cyrkulace velmi rychle začne stoupat vnitřní vlhkost a pokud zrovna není léto, začnou se skla mlžit. Některé vozy pro změnu automaticky po určité době zruší bez varování vnitřní cyrkulaci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 16:10, RE: 40 ltr.?
anonym posted by:
40 ltr. čelní sklo? Hmmm, to myslym nestojí ani na lamborghinni.
Na Lambo 120000,- Kč
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 16:14, Arnold
Hodnocení je pravděpodobně obrácené. Nejlepší má být 1. Autor z toho udělal úplný kepl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 16:56, RE: klima
anonym posted by:
Ano, to je ten pravý důvod, proč se zapíná klima - velmi rychle vysuší okna a stejně tak v případě vnitřní cyrkulace velmi rychle začne stoupat vnitřní vlhkost a pokud zrovna není léto, začnou se skla mlžit. Některé vozy pro změnu automaticky po určité době zruší bez varování vnitřní cyrkulaci.
Pod určitou teplotu - podle výrobce - klima vůbec nesepne chladící okruh (taky na co) ale pouze ventilátory. O nějakém vysoušení vzduchu v zimě potom nemůže být řeč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 16:57, RE: klima
anonym posted by:
Myslim, ze je to presne naopak, nez napsal autor clanku. Pri zaple funkci ofukovani celniho skla se klimatizace automaticky zapina, nikoli vypina. A memusi pouze chladit, ona totiz odebira vlhkost z interieru a to pri jakekoli nastavene teplote.
Pekneho dne, M.
no ved ano, presne naopak ako v x-trail ... + kebyze dostanem nastavenie popisovane v clanku ziadam servis o prenastavenie (ci by to spravili, je vec druha)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 17:14, RE: Klima je tedy fakt šílená
stowaway posted by:
S tím testem klimatizací je to perfektní nápad...Já mám ve Fabii manuál klimu a jediná výhoda je, že nikdy sama nevypne, ani nezapne - jinak je to nenastavitelný krám, vhodný tak do venkovní teploty 27 - 28 st. Když je venku tepleji, vyšší výkon způsobí moji omrzlou pleš, nebo ruce, nebo nohy, přičemž vzadu je pořád horko. Po zastavení se vlna horka přelije zezadu i dopředu...O tom, jak brzdí motor a zvedá spotřebu ani nemá cenu psát. Pokud chcete kupovat Fabii s klimou, připlaťte si Climatronic...
climatronic se do prvních Fábií nedal ani dokoupit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 12.11.2007 17:37, RE: Klima je tedy fakt šílená
Ryšár posted by:
No jestli je to s klimatizací, jak popisuje autor, tak to je téměř neomluvitelné. Auto, které má DOBŘE nasatvenou či nastavitelnou klimatizaci by člověk hledal asi s lupou. Doporučuji redaktorům tipcarsu, aby udělali test zaměřený na tohle téma. Jenže to nebude asi tak jednoduché. Dobrou klimu poznáte až když jedete v autě 300 km a netrne vám ucho, nos nebo nohy bez toho, aniž byste neusále neměnil režim klimatizace. Zatím jsem takto dlouhodobě poznal Ford Focus a Octávii. Hodnotím JEN klimatiza...
Např. Opel Astra H má automatickou klimu, podle mě, docela použitelnou. (Na odmlžování oken samostatné tlačítko. Dokud je motor studený klima chladí, jakmile se zahřeje pustí dovnitř teplý vzduch) Vojtěch
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.