0
back
 

diskuze k tématu: Peugeot 206 SW - zkušenosti po 130 tis. km.

category of topic classification: francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 00:29, Peugeot 406
Zdravim vsechny, no jen bych chtel ke spolehlivosti peugeotu rict tolik, ze posledni dobry byla 205 1.8GRD, nic to nemelo, nic tam neodchazelo, krom zadni napravy a jezdilo to za 4.5l nafty. Na svoji dobu super, kdyz tu jezdili 120-ky. No kolega ma 406 2002, 2.0Hdi melo to najete 23tkm kdyz to koupil, ma ji 2 roka auto je non-stop posrane. A zavady typu ridici jednotka, komplet naprava, totalne KO elektika a tak. Takze cauec...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 00:32,
No jo, francouzský shity. To je jak u renaultu akorát v bledě modrém.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 07:44,
Když už francouze, tak asi jedině Citroena, jinak nevím.
Peugeot a Renault to je hrůza. (zkušenost moje i okolí)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 07:52, RE: bez předmětu
Peet posted by:
Když už francouze, tak asi jedině Citroena, jinak nevím.
Peugeot a Renault to je hrůza. (zkušenost moje i okolí)
když už francouze tak raději žádnýho, mám známýho ten má xantii a není měsíc, aby něco neřešil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 07:52, RE: bez předmětu
Peet posted by:
Když už francouze, tak asi jedině Citroena, jinak nevím.
Peugeot a Renault to je hrůza. (zkušenost moje i okolí)
koupil jsem přítelkyni z německého autohausu Peugeotu 206CC. Auto mělo najeto 1500 km, po jedné sezóně. V 1800 km jsme měnili poprvé nějaké čidlo za 4000. Od té doby pokoj, ale tohle mně šokovalo. První závada na autě v 1800 km!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 08:49,
Nedá mi, abych si také nepřisadil. Možná se dostanu pod palbu kritiky zdejších přispěvatelů. Vlastním totiž pravěký model Š Felicia 1,3 a to ve dvou exemplářích, obě cca 10 let staré, najeto asi jako majitel P206SW. Tato auta mají všechny známé nectnosti, bez posilovače, hlučné, rezatí atd., ale mají jednu zajímavou vlastnost : jezdí . Kromě pravidelné údržby se vyskytly samozřejmě také závady, ale vždycky jsem dojel a tyto závady byly jednoznačně vyřešeny. Spotřeba v létě 7 l, v zimě 8 l. O nějakých svolávacích akcích jsem neslyšel. Naopak již jsem 2x táhl na laně řidiče nepojízdného vozu P206 rozžhaveného do běla do servisu. (Z Řeporyj shodou okolností). Když čtu takovéto články, tak si říkám, že moderní auta plná elektroniky jsou spíše zlatý důl pro servis, než na každodenní ježdění !

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 09:00, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nedá mi, abych si také nepřisadil. Možná se dostanu pod palbu kritiky zdejších přispěvatelů. Vlastním totiž pravěký model Š Felicia 1,3 a to ve dvou exemplářích, obě cca 10 let staré, najeto asi jako majitel P206SW. Tato auta mají všechny známé nectnosti, bez posilovače, hlučné, rezatí atd., ale mají jednu zajímavou vlastnost : jezdí . Kromě pravidelné údržby se vyskytly samozřejmě také závady, ale vždycky jsem dojel a tyto závady byly jednoznačně vyřešeny. Spotřeba v létě 7 l, v zimě 8 l. O něj...
v řadě věcí máš pravdu, ale jezdit s felckou má i odvrácenou stranu mince ... nedej bože třeba někde havarovat ... když kupovat 5-ti letou ojetinu, tak doporučuju z duvodu spolehlivosti japonce, nejlepe Toyotu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 09:17, RE: Peugeot 306
anonym posted by:
Zdravim vsechny, no jen bych chtel ke spolehlivosti peugeotu rict tolik, ze posledni dobry byla 205 1.8GRD, nic to nemelo, nic tam neodchazelo, krom zadni napravy a jezdilo to za 4.5l nafty. Na svoji dobu super, kdyz tu jezdili 120-ky. No kolega ma 406 2002, 2.0Hdi melo to najete 23tkm kdyz to koupil, ma ji 2 roka auto je non-stop posrane. A zavady typu ridici jednotka, komplet naprava, totalne KO elektika a tak. Takze cauec...
Ahoj, nejsem fanda francouzkých aut, ale nějakým způsobem jsem se dostal k Peugeotu 306, motor 1.8 16V, rok 1999 najeto 150 000km, za dva roky co s ním jezdím jsem řešil pouze jednu žárovku ve světlometu a lanovod parkovací brzdy, jinak běžná údržba - rozvody, olej a filtry, nic víc. Zkušenosti ostatních majitelů mě ale dost děsej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 09:28, záleží na kuse
Mám Citroena C5 2.2 HDi Exclusive a jsem velmi spokojený, jediné, co jsem nechal udělat byly rozvody s vodní pumpou a filty (mimochodem platil jsem o 3000,-Kč méně než na Oktavii a to jsem na C5 nechal dát ty nejkvalitnější díly). Výbavu má tento vůz skutečně exlusivní - porovnávám s Octávií, Superbem - samozřejmě BMW či Mercedes jsou dál, v poslední řadě když porovnám cenu, za kterou jsem auto koupil, tak jsem zaplatil o 60 000,-Kč méně než by stála Oktávka (samozřejmě s daleko menší výbavou). Myslím si, že vždy záleží na kuse, ale obecně bych se třeba C5 skutečně nebál, stejně tak třeba C3 či C4.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 09:45, RE: záleží na kuse
anonym posted by:
Mám Citroena C5 2.2 HDi Exclusive a jsem velmi spokojený, jediné, co jsem nechal udělat byly rozvody s vodní pumpou a filty (mimochodem platil jsem o 3000,-Kč méně než na Oktavii a to jsem na C5 nechal dát ty nejkvalitnější díly). Výbavu má tento vůz skutečně exlusivní - porovnávám s Octávií, Superbem - samozřejmě BMW či Mercedes jsou dál, v poslední řadě když porovnám cenu, za kterou jsem auto koupil, tak jsem zaplatil o 60 000,-Kč méně než by stála Oktávka (samozřejmě s daleko menší výbavou). ...
Je fakt, že citrony se mi začínají líbit, ty nové modely jsou fakt pěkné i ty co budou následovat. Ze známých citrona ale nikdo nevlastní, tak nevím co od těch aut očekávat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 09:53, RE: bez předmětu
anonym posted by:
v řadě věcí máš pravdu, ale jezdit s felckou má i odvrácenou stranu mince ... nedej bože třeba někde havarovat ... když kupovat 5-ti letou ojetinu, tak doporučuju z duvodu spolehlivosti japonce, nejlepe Toyotu.
S felicii mam stejne zkusenosti, jezdim s ni 2 roky cca 40 000 najeto, je sice pravda, ze to dojelo vsude, ale za tu dobu jsem byl asi 12x v servisu kvuli blbostem za 500kilo. To toytoa,kterou mame doma 7 let, byla v servisu za celou dobu 2x a ve stychu nenechala taky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 11:26, francouzská auta
měl jsem Saxo 1.5D a P206 1.4HDi. obě mi sloužila bez problému asi 100 tis.km. jediné větší závady byly prasklý kotouč u Saxa a kosti stabilizátoru u P206. servis citroenu nebyl nic moc, peugeot o něco lepší. ještě jsme měli doma Partnera, Experta a C15, s podobným nájezdem a taky bez problému. nechápu stížnosti na franc.auta (neznám Renaulty). jezdil jsem i s Fordy, Mitsubishi, Fiatem a Hyundai, zase celkem OK. možná mám štěstí... Jediné co mě opravdu zlobilo byla Škoda 100.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 11:39, RE: francouzská auta
anonym posted by:
měl jsem Saxo 1.5D a P206 1.4HDi. obě mi sloužila bez problému asi 100 tis.km. jediné větší závady byly prasklý kotouč u Saxa a kosti stabilizátoru u P206. servis citroenu nebyl nic moc, peugeot o něco lepší. ještě jsme měli doma Partnera, Experta a C15, s podobným nájezdem a taky bez problému. nechápu stížnosti na franc.auta (neznám Renaulty). jezdil jsem i s Fordy, Mitsubishi, Fiatem a Hyundai, zase celkem OK. možná mám štěstí... Jediné co mě opravdu zlobilo byla Škoda 100.
mno ja skoda 100 zlobila vsechny:) ale zase se dala opravit sroubovakem a kladivem:) coz uz neska nejde:( , ale jinak si tyky myslim ze jde o to co clovek chyti za kus, i kdyz u peugota (jak je tak kolem sebe pozoruju) je to fakt klika kdyz se na dobrej narazi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 11:59, RE: záleží na kuse
anonym posted by:
Mám Citroena C5 2.2 HDi Exclusive a jsem velmi spokojený, jediné, co jsem nechal udělat byly rozvody s vodní pumpou a filty (mimochodem platil jsem o 3000,-Kč méně než na Oktavii a to jsem na C5 nechal dát ty nejkvalitnější díly). Výbavu má tento vůz skutečně exlusivní - porovnávám s Octávií, Superbem - samozřejmě BMW či Mercedes jsou dál, v poslední řadě když porovnám cenu, za kterou jsem auto koupil, tak jsem zaplatil o 60 000,-Kč méně než by stála Oktávka (samozřejmě s daleko menší výbavou). ...
A copak má ta C5 za nadstandartní výbavu ? Hodinky s vodotrskem ? Anální sondu ?

Já bych se C5 docela bál, protože bohudík vím, jak jezdí či spíš nejezdí ta cca pětavadcítka aut co máme v práci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 13:34, RE: Peugeot 306
anonym posted by:
Ahoj, nejsem fanda francouzkých aut, ale nějakým způsobem jsem se dostal k Peugeotu 306, motor 1.8 16V, rok 1999 najeto 150 000km, za dva roky co s ním jezdím jsem řešil pouze jednu žárovku ve světlometu a lanovod parkovací brzdy, jinak běžná údržba - rozvody, olej a filtry, nic víc. Zkušenosti ostatních majitelů mě ale dost děsej.
řekl bych, že právě 306 byl poslední rel.spolehlivý peugeot. Já měl 405Mi16-před 12lety, svezení krutý,výbava krutá,ale byl to otřesnej krám...sralo se vše.a havárka to nebyla,najeto cca130tis.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 13:39,
Tak to je katastrofa!!!!!!!
totální sračka auto, ale to se o 206kách obecně ví. Líbivý vzhled, katastrofální kvalita, snižování nákladů a zvyšování zisků za servisní práce.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 14:03, RE: bez předmětu
anonym posted by:
No jo, francouzský shity. To je jak u renaultu akorát v bledě modrém.
shity i jiný moderní auta přetechnizovaný drátama a čidlama.Máme v rodině Xsaru HDI 5LET 306ku 11let a rok Megana všechny ne nový ale už z bazaru a nemám důvod nadávat ani na jedno.Moje další auto bude francouz i přes tyhle články.Samozřejmě že 205ka je spolehlivější než 206ka když je jednodužší.GOLF I. 1,6D je taky spolehlivější než Golf IV tdi.Příběhy neštastných ŠKODOVÁKŮ taky člověk slyší ale veřejně se nesdílejí radši napliju na Renaullta že sem slyšel s třetí ruky že se strašne serou.Taky to čtu a koupil sem si Megana po 6ti letech u firmy přes bazar najeto 246000km a jsem spokojenej.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 16:12, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Tak to je katastrofa!!!!!!!
totální sračka auto, ale to se o 206kách obecně ví. Líbivý vzhled, katastrofální kvalita, snižování nákladů a zvyšování zisků za servisní práce.....
Tak tak,šroty od pežo ! ! ! měli jsem 205 a už nikdy bych frantíka nechtěl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 16:59, RE: bez předmětu
anonym posted by:
shity i jiný moderní auta přetechnizovaný drátama a čidlama.Máme v rodině Xsaru HDI 5LET 306ku 11let a rok Megana všechny ne nový ale už z bazaru a nemám důvod nadávat ani na jedno.Moje další auto bude francouz i přes tyhle články.Samozřejmě že 205ka je spolehlivější než 206ka když je jednodužší.GOLF I. 1,6D je taky spolehlivější než Golf IV tdi.Příběhy neštastných ŠKODOVÁKŮ taky člověk slyší ale veřejně se nesdílejí radši napliju na Renaullta že sem slyšel s třetí ruky že se strašne serou.Taky ...
Dlouho spokojenej nebudeš vtipálku, je to jen otázka několika set km., max. pár tisíc a uvidíš až se ti to totálně rozsype a tobě se budou jen protáčet panenky až uslyšíš ty astronomické ceny dílů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 05.02.2008 17:04, RE: francouzská auta
anonym posted by:
měl jsem Saxo 1.5D a P206 1.4HDi. obě mi sloužila bez problému asi 100 tis.km. jediné větší závady byly prasklý kotouč u Saxa a kosti stabilizátoru u P206. servis citroenu nebyl nic moc, peugeot o něco lepší. ještě jsme měli doma Partnera, Experta a C15, s podobným nájezdem a taky bez problému. nechápu stížnosti na franc.auta (neznám Renaulty). jezdil jsem i s Fordy, Mitsubishi, Fiatem a Hyundai, zase celkem OK. možná mám štěstí... Jediné co mě opravdu zlobilo byla Škoda 100.
No tak škoda 100 mně vůbec naopak nezlobila. A když už, tak to bylo tak jednoduchý auto, že jsem si to opravil vždycky sám. Zlatý stováč! Nemluvě o terénu, prostě bezkonkurenční, to samé v zimě i na sjetých.
respond
1 2 3


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.