0
back
 

diskuze k tématu: Jaký vůz doporučíme řidiči trpícímu na problémy s páteří?

category of topic classification: francouzská vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.11.2012 08:56, rada
Modus je nejstupidnější auto, se kterým jsem jel. Navíc je otázkou kvalita. Ano, je to firemní auto na kterém se střídá x lidí a téměř neopustilo město. Ale protože s ním nikdo nechce jezdit, tak by na tom, po tam malém nájezdu, mohl být lépe.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.11.2012 14:49, rada
Ani nevíme, jak je pán vysoký ? Sám mám 2 metry a co se týká nastupování, překvapil mě Renault Scénic. Má dost vysoký posez, alespoň mě se dobře nastupovalo. Motor 1.6 16v 79 kw asi bude dostatečně vyhovovat. Ale není nad vlastní zkušenost. Zkuste se podívat po bazarech a vyzkoušet nástup a výstup. Pokud bude vyhovovat, pak sjet inzeráty na netu. Přeji štastnou ruku při výběru vašeho auta.
P.S. Podobné je i Citroen Xsara.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2012 10:20, rada
u me po dlouhem vyberu vyhrala Toyota Yaris Verso, kriterium bylo podobne - abych neumlatil deti kdyz je cpu do autosedacek. Vysoky strop, vzprimeny posez, vyborne variabilni zadni sedadla, jednoduchy predni sloupek, nadprumerna kvalita, navic silnejsi vvti motory maji charakteristiku jak diesel takze minimum razeni, coz taky zadum jen prospeje. Kdyz uz na nejakou narazite je skoro vzdy v rozumnem stavu, ale je jich malo ja mam import s Francie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2012 10:48, rada
suhlas s poslednym prispevkom.. na vsetky predtym vymenovane mozete v klude zabudnut.. Yaris, prip. Corolla Verso, je ta najidealnejsia volba.. viem o com hovorim, sam som Yarisa Verso mal a urcite, ak by som hladal nieco s takymito kriteriami, by som si ho kupil este raz.. 1.3ka idealna volba, v zaklade fura vybavy, v DE je problem vobec nejaku bez klimy uvidiet.. super spotreba, nizka poistka, neuveritelne variabilny interier, pri mojich 190cm nad hlavou este min. 15cm miesta.. absolutna spolahlivost, samozrejme aj Toy sa da znicit pri trotlovi majitelovi, ale pri dodrzani zakladnych servisnych ukonov, Vas to auto prezije.. tot moja rada..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2012 10:54, rada
Jednoznačně Peugeot 1007, má boční posuvné dveře a vyšší výšku což Vám umožní snad vystoupit či nastoupit i ve stísněnějších prostorech a snadno se s ním parkuje protože není tak veliký jako třeba Renaul Scénic. Navíc vzhledem ke dveřím se i snáze nastupuje dozadu než u klasických 3dveřových aut.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2012 14:43, rada
A Yaris Verso je na tom jak s náhradními díly? Nemyslím spotřebák, ale méně obvyklé, nebo třeba karosářské věci. Jednou jsem byl na jistém šroťáku kupovat motorek zadního stěrače a když tam přijel majitel Versa, tak mu prodejce sdělil, že na jeho auto nemá vůbec nic a naposledy tam měl bourané Verso s některými použitelnými díly několik měsíců nazpět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.11.2012 19:13, rada
Yaris verso byla dobrá volba tak před 5 a více lety. Dnes mají nejmladší kousky 10 let, je jich málo a těch ve slušném stavu ještě méně.
respond
Mashur
number of posts43
date of registration10.12.2009
Friday 23.11.2012 07:27, Nissan Almera - náprava
Poznámka pro autora - tuhá náprava a multilink je dost podstatný rozdíl. A almera má samozřejmě multilink.
respond
deleted user
number of posts9
date of registration28.05.2024
Friday 23.11.2012 07:49, Petr - pravda o zadáčkách a Modusu.
Absolutně nemůžu souhlasit s autorem co napsal o Modusu a zatáčkách. Začal jsem jezdit s Modusem po velkých a rychlích autech. Na co se při jízdě s Modusem těším nejvíce je, že kruhové objezdy, výjezdy k hyper/super marketům zvládá i přes vysokou stavbu karoserie, přes žiletkové pneu naprosto bravůrně s úsměvem na mé tváři. Vůz je v zatáčce dlouho neutrální a po doopravdy rychlém vjetí do dlouhé zatáčky /výjezdy k hyper-super/ pod plynem je lehce nedotáčivý a plynem se dá skvěle korigovat a to mám verzi bez ESP.
PS: Není mě 18 roků a do kruháču vlítnu je když není na blízku 100% žádné auto. V Modusu 1.2i je slovo rychle někde jinde, než třeba u auta ze 150ps.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Friday 23.11.2012 08:05, RE: Petr - pravda o zadáčkách a Modusu.
cz2891 posted by:
Absolutně nemůžu souhlasit s autorem co napsal o Modusu a zatáčkách. Začal jsem jezdit s Modusem po velkých a rychlích autech. Na co se při jízdě s Modusem těším nejvíce je, že kruhové objezdy, výjezdy k hyper/super marketům zvládá i přes vysokou stavbu karoserie, přes žiletkové pneu naprosto bravůrně s úsměvem na mé tváři. Vůz je v zatáčce dlouho neutrální a po doopravdy rychlém vjetí do dlouhé zatáčky /výjezdy k hyper-super/ pod plynem je lehce nedotáčivý a plynem se dá skvěle korigovat a to mám verzi bez ESP. PS: Není mě 18 roků a do kruháču vlítnu je když není na blízku 100% žádné auto. V Modusu 1.2i je slovo rychle někde jinde, než třeba u auta ze 150ps.


pán je zřejmě srandista nebo zavilý masochista. něco takového jsem si s úsměvem na tváři dovolil s 350Z nebo Z3 3.0, v jiném voze, notabene kategorie MPV to zavání pokusem o opuštění kruháče bokem střechou napřed. nic proti Modusu, myslím že spolu se svým dvojčetem Nissan Note to měl být výsledek doporučení na dříve uveřejněný dotaz.
respond
rojack
number of posts145
date of registration06.01.2009
Friday 23.11.2012 09:39, RE: Petr - pravda o zadáčkách a Modusu.
cz2891 posted by:
Absolutně nemůžu souhlasit s autorem co napsal o Modusu a zatáčkách. Začal jsem jezdit s Modusem po velkých a rychlích autech. Na co se při jízdě s Modusem těším nejvíce je, že kruhové objezdy, výjezdy k hyper/super marketům zvládá i přes vysokou stavbu karoserie, přes žiletkové pneu naprosto bravůrně s úsměvem na mé tváři. Vůz je v zatáčce dlouho neutrální a po doopravdy rychlém vjetí do dlouhé zatáčky /výjezdy k hyper-super/ pod plynem je lehce nedotáčivý a plynem se dá skvěle korigovat a to mám verzi bez ESP. PS: Není mě 18 roků a do kruháču vlítnu je když není na blízku 100% žádné auto. V Modusu 1.2i je slovo rychle někde jinde, než třeba u auta ze 150ps.


pán je srandista, když vlítne s rychlím Modusem bravůrně do kruháče.......... s úsměvem na tváři......
Ale chápu to, jsou lidé, kteří i kdyby jezdili ve Š100L, dokáží si svoje auto natolik oblíbit, že jsou potom nekritičtí k čemukoli, čím je jejich vůz obšťastní. A nebo nepoznali jiné, lepší auto, a nevědí, že lze zatáčku projet i jinak, než držíce se vší silou volantu, aby zadkem nesklouzli na podlahu.
respond
deleted user
number of posts32
date of registration28.05.2024
Friday 23.11.2012 10:00, RE: Nissan Almera - náprava
Mashur posted by:
Poznámka pro autora - tuhá náprava a multilink je dost podstatný rozdíl. A almera má samozřejmě multilink.


Petr-Tipcars: Almera podle mnou zjištěných poznatků multilink nemá. Má vzadu fošnu-kolejnici od kola ke kolu, na které sedí pod úhlem tlumiče a která je ke karoserii připevněna dvěma "zpětnými rameny". Nicméně celé to funguje velmi dobře.
respond
deleted user
number of posts9
date of registration28.05.2024
Friday 23.11.2012 11:31, RE: Petr - pravda o zadáčkách a Modusu.
rojack posted by:
cz2891 posted by:
Absolutně nemůžu souhlasit s autorem co napsal o Modusu a zatáčkách. Začal jsem jezdit s Modusem po velkých a rychlích autech. Na co se při jízdě s Modusem těším nejvíce je, že kruhové objezdy, výjezdy k hyper/super marketům zvládá i přes vysokou stavbu karoserie, přes žiletkové pneu naprosto bravůrně s úsměvem na mé tváři. Vůz je v zatáčce dlouho neutrální a po doopravdy rychlém vjetí do dlouhé zatáčky /výjezdy k hyper-super/ pod plynem je lehce nedotáčivý a plynem se dá skvěle korigovat a to mám verzi bez ESP. PS: Není mě 18 roků a do kruháču vlítnu je když není na blízku 100% žádné auto. V Modusu 1.2i je slovo rychle někde jinde, než třeba u auta ze 150ps.
pán je srandista, když vlítne s rychlím Modusem bravůrně do kruháče.......... s úsměvem na tváři...... Ale chápu to, jsou lidé, kteří i kdyby jezdili ve Š100L, dokáží si svoje auto natolik oblíbit, že jsou potom nekritičtí k čemukoli, čím je jejich vůz obšťastní. A nebo nepoznali jiné, lepší auto, a nevědí, že lze zatáčku projet i jinak, než držíce se vší silou volantu, aby zadkem nesklouzli na podlahu.


Můžu Vás ubezpečit, že ze své pracovní i soukromé pozice jsem se projel zkoro ve všem co se u nás prodává a to včetně 911, f480, 350Z, H1,2,3, ale i tou Š100. Díky teto zkušenosti a moudru co přichází věkem jsem na město zvolil Moduse a protože vím, co je rychlé auto, které umí řezat zatáčky, můžu z klidním vědomím prohlásit, že si za první článkem stojím. Neumím si představit, co bych musel udělat, aby se Modus převrátil.

respond
Mashur
number of posts43
date of registration10.12.2009
Friday 23.11.2012 12:57, RE: Nissan Almera - náprava
cz9998 posted by:
Mashur posted by:
Poznámka pro autora - tuhá náprava a multilink je dost podstatný rozdíl. A almera má samozřejmě multilink.
Petr-Tipcars: Almera podle mnou zjištěných poznatků multilink nemá. Má vzadu fošnu-kolejnici od kola ke kolu, na které sedí pod úhlem tlumiče a která je ke karoserii připevněna dvěma "zpětnými rameny". Nicméně celé to funguje velmi dobře.


tak si to tady na tom vašem serveru ujednoťte.

http://www.tipcar.cz/mazdu-323-nebo-nissan-almeru-2030.html

Na mé N16 rv2003 2.2dci 100 kw byl multilink, stejně jako na primeře p11 a p12. Pro neznalé to vypadá jako obyčejná trubka.

http://www.volny.cz/primera/multilink.htm
respond
deleted user
number of posts32
date of registration28.05.2024
Friday 23.11.2012 14:28, RE: Nissan Almera - náprava
Mashur posted by:
cz9998 posted by:
Mashur posted by:
Poznámka pro autora - tuhá náprava a multilink je dost podstatný rozdíl. A almera má samozřejmě multilink.
Petr-Tipcars: Almera podle mnou zjištěných poznatků multilink nemá. Má vzadu fošnu-kolejnici od kola ke kolu, na které sedí pod úhlem tlumiče a která je ke karoserii připevněna dvěma "zpětnými rameny". Nicméně celé to funguje velmi dobře.
tak si to tady na tom vašem serveru ujednoťte. http://www.tipcar.cz/mazdu-323-nebo-nissan-almeru-2030.html Na mé N16 rv2003 2.2dci 100 kw byl multilink, stejně jako na primeře p11 a p12. Pro neznalé to vypadá jako obyčejná trubka. http://www.volny.cz/primera/multilink.htm


Petr-Tipcars: Pardon, vyjadril jsem se nepresne. Almera ma viceprvek (multilink), nicmene nema nezavisle zaveseni zadnich kol. Namisto Panhardskych tyci pouziva system Scott-Russel, ktery prispiva k zamezeni nezadouciho chovani typickeho prave pro Panhardske tyce. Nicmene zakladem je uckovy profil oceli vedouci od kola ke kolu (uspora mista pri vysoke funkcnosti v kombinaci s dalsimi prvky teto napravy). Takze ano, Almera ma multilink, omlouvam se. Zaroven ma jednu z vyvojove nejvyspelejsich tuhych naprav.

respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Friday 23.11.2012 18:23, RE: Petr - pravda o zadáčkách a Modusu.
pán je srandista, když vlítne s rychlím Modusem bravůrně do kruháče.......... s úsměvem na tváři...... Ale chápu to, jsou lidé, kteří i kdyby jezdili ve Š100L, dokáží si svoje auto natolik oblíbit, že jsou potom nekritičtí k čemukoli, čím je jejich vůz obšťastní. A nebo nepoznali jiné, lepší auto, a nevědí, že lze zatáčku projet i jinak, než držíce se vší silou volantu, aby zadkem nesklouzli na podlahu.

Jelikož moduse vlastním a něco jsem s ním najel, musím se pána zastat. Modus se v zatáčce trochu nakloní (na MPV překvapivě málo) a přes použití úzkých kol s vysokým profilem pozoruhodně dobře drží stopu. Platí to i pro vyšší rychlosti. Popisované hrátky mě sice nechávají chladným neb mám pro "druhé auto" jiné použití, ale věřím že to někoho může bavit. Doporučuji se napřed projet a teprve potom hodnotit. Totéž platí pro sedačky, které jsou u modusu velikostí i tvarováním srovnatelné s octavií 2.
PS: Koupil jsem nové C3 Picasso (Moduse prodávám - je pro mě už starý) a v přímém porovnání má Modus lepší jízdní vlastnosti (picasso je pravý citroen - pohodlí na prvním místě )
respond
Petr S
number of posts1242
date of registration28.11.2008
Saturday 24.11.2012 02:01, RE: Petr - pravda o zadáčkách a Modusu.
cz2891 posted by:
Můžu Vás ubezpečit, že ze své pracovní i soukromé pozice jsem se projel zkoro ve všem co se u nás prodává a to včetně 911, f480, 350Z, H1,2,3, ale i tou Š100. Díky teto zkušenosti a moudru co přichází věkem jsem na město zvolil Moduse a protože vím, co je rychlé auto, které umí řezat zatáčky, můžu z klidním vědomím prohlásit, že si za první článkem stojím. Neumím si představit, co bych musel udělat, aby se Modus převrátil.


Dnes mě pobavily 2 věci. Diskuse tady včetně slov "zkoro", "rychlích autech" a "z klidním vědomím", "Díky teto zkušenosti a moudru co přichází věkem jsem zvolil Moduse".

A pak i tohle video. Je sice mimo téma "auta", ale na víkend myslím dobrý:
http://www.youtube.com/watch?v=uKRlEJqI1mg
"V žádném případě nepřestaň zpívat."
pěkný víkend.
respond
rojack
number of posts145
date of registration06.01.2009
Monday 26.11.2012 13:55, RE: Petr - pravda o zadáčkách a Modusu.
Petr S posted by:
cz2891 posted by:
Můžu Vás ubezpečit, že ze své pracovní i soukromé pozice jsem se projel zkoro ve všem co se u nás prodává a to včetně 911, f480, 350Z, H1,2,3, ale i tou Š100. Díky teto zkušenosti a moudru co přichází věkem jsem na město zvolil Moduse a protože vím, co je rychlé auto, které umí řezat zatáčky, můžu z klidním vědomím prohlásit, že si za první článkem stojím. Neumím si představit, co bych musel udělat, aby se Modus převrátil.
Dnes mě pobavily 2 věci. Diskuse tady včetně slov "zkoro", "rychlích autech" a "z klidním vědomím", "Díky teto zkušenosti a moudru co přichází věkem jsem zvolil Moduse". A pak i tohle video. Je sice mimo téma "auta", ale na víkend myslím dobrý: http://www.youtube.com/watch?v=uKRlEJqI1mg "V žádném případě nepřestaň zpívat." pěkný víkend.


No tak fakt nevím, co je lepší. To video je sadomaso.
Ale takoví bravůrně rychlí zadáčky Modusa na kruháči a moudro věkem.......... to taky není k zahození

Kurňa, zakažte některým lidem sem psát, mě to vždycky odvaří .....
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.