0
back
 

diskuze k tématu: Sharan / Alhambra / Galaxy - LPG

category of topic classification: poradna, typ vozidla, osobní
KoobaS
number of posts1067
date of registration23.04.2014
Friday 11.09.2015 10:54, RE: plyn nebrat
freebike1 posted by:
bitner posted by:
freebike1 posted by:
Dobrý den ,prodávám ojetá auta minimálně 20 let a doslova každé auto s LPG je učiněná katastrofa. LPG není homologováno výrobci vozidel a jedná se vždy o narušení funkčního celku - navrtání potrubí, narušení elektroinstalace a tím navazující problémy. Neustále svítí kontrolka diagnostiky motoru (řídící jednotka motoru nechápe co se s autem děje když jede na plyn) podpálené ventily, škubání, nepravidelný volnoběh. To co jsem viděl vzbuzuje téměř vždy údiv jakým amatérským a nebezpečným způsobem je LPG do vozidel namontováno. Dále šetřílci nerespektují zkrácené servisní intervali které vyžaduje LPG provoz, speciální svíčky, revize po 10000 km nebo jednom roce provozu, prošlé LPG nádrže, prodřené přívodní potrubí. No prostě hrůza . Řeším neustále nebožáky, kteří si koupily staré LPG auto s úmyslem úžasně ušetřit a pak sem jezdí s reklamacema , že to cuká, nejede, nestartuje, svítí diagnostika, zadírají se ventily . Některé motory bez přimazávání ventilů vůbec nevydrží atd ....prostě hrůza. Mám rád ekologii - ale bez řádného servisu, pravidelné NÁROČNĚJŠÍ údržby nebude žádný motor s LPG spolehlivě fungovat a to si mnozí neuvědomují a jen dají do kalkulačky úsporu na palivu a nezamyslí se nad tím co vlastně to LPG je a jak funguje a jaká je třeba nadstandardní péče a údržba aby fungovalo bezchybně.
A proc si myslis, ze ti tam ta auta lidi vozi? Protoze s tim nemaji zadny problem? Protoze to jede jak z praku?Trochu bych te poopravil:Dobrý den ,prodávám ojetá auta minimálně 20 let a doslova každé auto je učiněná katastrofaLogicky. Kdyz uz se nekdo potrebuje zbavit auta z jineho duvodu, nez ze se to zacalo srat, tak to prodava vetsinou sam.Navic je snad tvoje svate pravo ty LPG vrazdy odmitnout a nevykupovat to.
Prodávat auto sám a né přes obchodníka ? Možná před 20 lety přes anonnci, dnes chtějí lidé jistotu, záruky, prověření, financování a další služby a né se otravovat na ulici s různými individuji co ti přijedou na inzerát. To co obchodník, soukromník nikdy nenabídne . Hospodský mýtus, že v bazarech končí jen šunky a hezká auta si lidé prodají mezi sebou - si mě rozesmál- není pravda, denně tu mám nádherná servisovaná auta ( je otázka kdo je ochoten zaplatit za kvalitní auto a kdo dá raději přednost bourané, stočené věci z dovozu kvůli ušetřeným pár tisícům). A proč přijímáme i ,,vraždy"s LPG ? Jednoduše proto, že každý na nové, či zánovní auto nemá. Ale řádně kupujícího upozorníme , že dodatečně montované prvky jako je LPG jsou bez záruky. Nelze prodávat jen krásná auta po 1. majiteli s plnou servisní histrorií (i když bych si to přál) protože né každý si to může dovolit. A určující co budeme prodávat je zákazník a jeho požadavky.


A ty, co si u Vás koupí tu stočenou dovezenou vraždu taky řádně upozorníte na to co si kupují?

Všichni víme že se v bazarech dají nají pěkný kousky, jenže je jich jako šafránu a obvykle stojí víc než podobné auto prodávané přes soukromou inzerci. Abych to potvrdil že se dá sehnat dobré auto, sháněl jsem teď pro kamarádku něco do 60 tisíc. Shodli jsme se na Puntu II. Prošel jsem pár kousků po brně, naleštěný bídy čekající na holku, kterou víc zajímá vzhled než cokoliv jinýho, a úvěr na auto samozřejmě domluvíme na místě. Jo, jenom je tu poplateček za to že vám dáme k autu i papíry, 5t kč... Pak se objevil jeden osmiventil ve svitávce (taky bazarovej kousek). Krásně žlutý, velký plus. Na místě, auto oťukaný, interiér trochu vybydlenej, ale auto o 15t levnější než už navštívené. Ale dali jsme se do řeči s prodávajícím, hlavní příjem je pro něho servis, tohle dělá snad jenom pro zábavu, protože v autě nová spojka, spoustu nových gufer, novej výfuk, nová baterka, po výměně oleje a rozvodů... Dovoz z Rakous. Jediný mínus auta, letní gumy na pokraji životnosti, a to je popravdě prkotina.... Pak se ještě pán zmínil, že za 4t kč nám přidá i zimní gumy... Doteď nevím kde na tom pán vydělává :D Protože cena auta byla konečná, za nějaký chystání dovozovejch papírů navíc nic nechce...
respond
nahlásit
bitner
number of posts216
date of registration19.06.2012
Friday 11.09.2015 10:56, RE: plyn nebrat
freebike1 posted by:
bitner posted by:
freebike1 posted by:
Dobrý den ,prodávám ojetá auta minimálně 20 let a doslova každé auto s LPG je učiněná katastrofa. LPG není homologováno výrobci vozidel a jedná se vždy o narušení funkčního celku - navrtání potrubí, narušení elektroinstalace a tím navazující problémy. Neustále svítí kontrolka diagnostiky motoru (řídící jednotka motoru nechápe co se s autem děje když jede na plyn) podpálené ventily, škubání, nepravidelný volnoběh. To co jsem viděl vzbuzuje téměř vždy údiv jakým amatérským a nebezpečným způsobem je LPG do vozidel namontováno. Dále šetřílci nerespektují zkrácené servisní intervali které vyžaduje LPG provoz, speciální svíčky, revize po 10000 km nebo jednom roce provozu, prošlé LPG nádrže, prodřené přívodní potrubí. No prostě hrůza . Řeším neustále nebožáky, kteří si koupily staré LPG auto s úmyslem úžasně ušetřit a pak sem jezdí s reklamacema , že to cuká, nejede, nestartuje, svítí diagnostika, zadírají se ventily . Některé motory bez přimazávání ventilů vůbec nevydrží atd ....prostě hrůza. Mám rád ekologii - ale bez řádného servisu, pravidelné NÁROČNĚJŠÍ údržby nebude žádný motor s LPG spolehlivě fungovat a to si mnozí neuvědomují a jen dají do kalkulačky úsporu na palivu a nezamyslí se nad tím co vlastně to LPG je a jak funguje a jaká je třeba nadstandardní péče a údržba aby fungovalo bezchybně.
A proc si myslis, ze ti tam ta auta lidi vozi? Protoze s tim nemaji zadny problem? Protoze to jede jak z praku?Trochu bych te poopravil:Dobrý den ,prodávám ojetá auta minimálně 20 let a doslova každé auto je učiněná katastrofaLogicky. Kdyz uz se nekdo potrebuje zbavit auta z jineho duvodu, nez ze se to zacalo srat, tak to prodava vetsinou sam.Navic je snad tvoje svate pravo ty LPG vrazdy odmitnout a nevykupovat to.
Prodávat auto sám a né přes obchodníka ? Možná před 20 lety přes anonnci, dnes chtějí lidé jistotu, záruky, prověření, financování a další služby a né se otravovat na ulici s různými individuji co ti přijedou na inzerát. To co obchodník, soukromník nikdy nenabídne . Hospodský mýtus, že v bazarech končí jen šunky a hezká auta si lidé prodají mezi sebou - si mě rozesmál- není pravda, denně tu mám nádherná servisovaná auta ( je otázka kdo je ochoten zaplatit za kvalitní auto a kdo dá raději přednost bourané, stočené věci z dovozu kvůli ušetřeným pár tisícům). A proč přijímáme i ,,vraždy"s LPG ? Jednoduše proto, že každý na nové, či zánovní auto nemá. Ale řádně kupujícího upozorníme , že dodatečně montované prvky jako je LPG jsou bez záruky. Nelze prodávat jen krásná auta po 1. majiteli s plnou servisní histrorií (i když bych si to přál) protože né každý si to může dovolit. A určující co budeme prodávat je zákazník a jeho požadavky.


No nebudu tvoje pravdy rozporovat, pac to nema smysl. Zkusenosti s bazarama mam takove, ze uz NIKDY VICE. Pekne auto z bazaru je drazsi jak nove auto, takze asi tak.
Ale souhlasim s tim, ze ojete LPG je naprosta jistota sebevrazdy, tomu nesaha olitana nafta ani po kotniky
respond
nahlásit
KoobaS
number of posts1067
date of registration23.04.2014
Friday 11.09.2015 10:59, RE: těžká volba
Czech_Key1 posted by:
@původní téma - orisek bude sehnat, benzinovych MPV je jak safranu. Pri kratsich trasach dava smysl spis 2.0, LPG do nej bych se pri najezdu 15km/trasa nebal. Pri dobrem serizeni by mel v lete prepinat do 1km, v zime do 3km max. za zvazeni pri 15km/trasa stoji i 1.9tdi - trasa neni zas tak kratka a motor je to dostatecne "blbuvzdorny" na to, aby to ustal @LPG fire - jel jsem v dost LPG autech, osobne jsem do naseho rodinneho 10 let stareho japonce daval plyn u renomovaneho servisu pri 220t km, nyní na něm mám najeto dalších 30t km, a vesele jezdim dal. cele je to o tom, kdo upravu dela a jak to nastavi. spravne serizene auto na LPG necuka, pri sekvenci ani nepoznate, ze jedete na plyn. jasne, provoz na LPG ma pro a proti, ale to kazdy pohon: specialni svicky? - standard LPG svicka za 150kc/kus; revize 10t km nebo jeden rok? - i plynovy sporak/kotel musite doma co 1-2 roky nechat zrevidovat (naklad 500-1500 penez); primazavani? - efekt diskutabilni (ja osobne ho pro klid duse mam); prosle LPG nadrze? - trvanlivost nadrze je 10 let, pak nutna vymena (naklad 10 tisic - s tim se musi pocitat) specifika LPG? - ano, dolevam mezi intervaly vymeny oleje (10-15t km) o 1l oleje vic (cca 300kc) uspora na 1 km je asi 1kc, kazdy at si spocita, zda se mu to vyplati - o kazde auto se clovek musi starat, mne se investice vratila za 18 mesicu a jsem s ni plne spokojen.


Za předpokladu, že to LPG bude namontované kvalitně, bude kvalitně nastaveno a udržováno, tohle všechno samozřejmě platí. Ale takhle těch aut jezdí spíše menšina. To že my tady na fóru se o svoje auta staráme, řekl bych, příkladně neznamená, že se tak starají všichni. Naopak, nestará se tak skoro nikdo, ne v ČR. Hvízdající turba, cvakající ventily, mlátící dvouhmoty, tlumiče a pružiny za hranicí životnosti, to jsem jedinej kdo to vidí a slyší?
respond
nahlásit
driver111
number of posts528
date of registration13.03.2013
Friday 11.09.2015 12:02, RE: těžká volba
KoobaS posted by:
Czech_Key1 posted by:
@původní téma - orisek bude sehnat, benzinovych MPV je jak safranu. Pri kratsich trasach dava smysl spis 2.0, LPG do nej bych se pri najezdu 15km/trasa nebal. Pri dobrem serizeni by mel v lete prepinat do 1km, v zime do 3km max. za zvazeni pri 15km/trasa stoji i 1.9tdi - trasa neni zas tak kratka a motor je to dostatecne "blbuvzdorny" na to, aby to ustal @LPG fire - jel jsem v dost LPG autech, osobne jsem do naseho rodinneho 10 let stareho japonce daval plyn u renomovaneho servisu pri 220t km, nyní na něm mám najeto dalších 30t km, a vesele jezdim dal. cele je to o tom, kdo upravu dela a jak to nastavi. spravne serizene auto na LPG necuka, pri sekvenci ani nepoznate, ze jedete na plyn. jasne, provoz na LPG ma pro a proti, ale to kazdy pohon: specialni svicky? - standard LPG svicka za 150kc/kus; revize 10t km nebo jeden rok? - i plynovy sporak/kotel musite doma co 1-2 roky nechat zrevidovat (naklad 500-1500 penez); primazavani? - efekt diskutabilni (ja osobne ho pro klid duse mam); prosle LPG nadrze? - trvanlivost nadrze je 10 let, pak nutna vymena (naklad 10 tisic - s tim se musi pocitat) specifika LPG? - ano, dolevam mezi intervaly vymeny oleje (10-15t km) o 1l oleje vic (cca 300kc) uspora na 1 km je asi 1kc, kazdy at si spocita, zda se mu to vyplati - o kazde auto se clovek musi starat, mne se investice vratila za 18 mesicu a jsem s ni plne spokojen.
Za předpokladu, že to LPG bude namontované kvalitně, bude kvalitně nastaveno a udržováno, tohle všechno samozřejmě platí. Ale takhle těch aut jezdí spíše menšina. To že my tady na fóru se o svoje auta staráme, řekl bych, příkladně neznamená, že se tak starají všichni. Naopak, nestará se tak skoro nikdo, ne v ČR. Hvízdající turba, cvakající ventily, mlátící dvouhmoty, tlumiče a pružiny za hranicí životnosti, to jsem jedinej kdo to vidí a slyší?


Ne nejsi, tím hrozným postižením trpím i já, ale je to těžký úděl. Když mě vidí můj mechanik, tak radši zavírá servis . Kolikrát jsem jim už ukazoval, že mi něco někde klepe a oni to neslyší atd. No ale vždy se to dá dopořádku a já jsem spokejený a to mám staré vraždy, ale protože jsou v dobrém stavu, nebál bych se říct ve špičkovém, tak se s tím nebojím jezdit ani po evropě, když je potřeba.
respond
nahlásit
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Friday 11.09.2015 15:50, RE: kooba
KoobaS posted by:
Ještě se zeptám. Když Vám plyn přepíná tak brzo, jak často obměňujete benzín v nádrži a kolik ho tam tak vozíte?


tak já 1x za dva měsíce natankuju plnou nádrž ca 60 litrů benzinu a vychází to na cca 12-14 tisíc km.
Občas ale, když potřebuju jet rychle, jedu jen na benzin..

jinak mam nastavenej plyn, že se přepíná při 39-40 stupních teploty vody. Ted je to cca po 500 metrech klidné jízdy v prázdným městě. Když stojím na přímým sluníčku, tak se přepne téměř hned. V zimě, jak byly ty - 15°C, bylo maximum 1,5 km.
respond
nahlásit
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.