0
back
 

diskuze k tématu: Mladoboleslavské vozy v testech Euro NCAP

category of topic classification: česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 13.01.2007 18:42, RE: Martin
A.K.Alex posted by:
No, neviem, ked sa čelne zrazia na úzkej okreske 2 autá-napr. jedno predbieha kamion (ide teda cez 100km/h) a nestihne to a napali do nevinného-tak šanca na prežitie podla môjho skromného názoru nie je najvyššia ani pokiaľ máte čojaviem to 5kové BMW. Alebo keď dostanete "šlusdefekt"-praskne vám pneumatika pri 200km/h....
JDe o to, že na okresce ne sesrazíte dva proti sobě jedou oba ve 100km/h většinou začnete brzdit, takže jak dky, ale zbrzdíte auto, a když má někdo 5 hvězdiček a auto velký jako třeba C5 tak je šance na přežití vysoká
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.01.2007 16:57, RE: Martin
Tomáš posted by:
Když to nakouří Vel Satis čelně do nové 5, tak věřim, že 5 dopadne lépe, je prostě tužší-má vyšší torzní a ohybovou tuhost karoserie, než Vel Satis, Ten by měl co dělat i s E39)
Nepodcenujte moderni Frantiky, jejich tuhost karoserie je rekneme od roku 2002 opravdu prikladna a jejich bezpecnost skutecne mozna vubec nejlepsi ze vsech.
respond
nahlásit
1 2
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.