0
back
 

diskuze k tématu: Nový vůz do 300.000 Kč

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, česká vozidla, francouzská vozidla, korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 00:51, auto
no osobne bych si za 300000 koupil nejaky ojety v peknym stavu ale novy je novy
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 06:02, RE: auto
lojza posted by:
no osobne bych si za 300000 koupil nejaky ojety v peknym stavu ale novy je novy
Hodne lidi radsi koupi za 300 tis nejakou zanovni ojetinu, ale pochopte, ze jsou tu lide, kteri chteji mit opravdu jsitotu prvniho majitele, puvodu, zaruky a proste ten pocit ze si koupili neco noveho. Ja osobne na nove auto asi nikdy mit nebudu, ale myslim, ze zaruka 3 roky a pomerne vyhodna cena Accentu neni spatna. Vite, jak s vozem bylo jezdeno a mate ho novy. Ja to povazuji za dobrou koupi. I kdyz osobne za 320 tis mam vyhlednuty nadherny BMW 330D s Mpacketem a xenony, ale to je moje volba a nove auto urcine neni krok spatnym smerem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 08:14, RE: auto
lojza posted by:
no osobne bych si za 300000 koupil nejaky ojety v peknym stavu ale novy je novy
Myslí, že se dá poohlédnou i po akčních nabídkách automobilů vyšší kategorie. Např. Opel Astra Classic je k mání za 273 900 Kč (při financování GEMC).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 08:43, Honda
Tak jen nevím, jak to autor s tou Hondou myslel. V jednom řádku napíše že ji pro objektivitu zařadí navíc a v následujícím ji řádku ji šmahem jako první vyloučí....Accent jinak ale asi není špatná volba, je-li třeba velký kufr, pak Thalie. Logan bych minul obloukem a (já osobně, otázka pocitu) Fabii taky - tu jen obloučkem
Celkem si ale myslím že bude převažovat názor - mám ho také - že za 300 tis se dá koupit zajímavé ojeté auto o třídu (ne-li o dvě) výše. Jestliže najezdím málo, pak mi auto nižší kategorie stačí, ale zas by mi bylo líto za něj dát ty peníze a najet pár tisíc za rok. A jestli najezdím hodně, pak mě takové auto nemůže uspokojit a ona ani ta výdrž u této kategorie aut, byť jsou nová, nebývá tak vysoká jako u modelů vyšší třídy (ano, není to pravidlem). Takže jezdím-li málo, tak slušnou (až zánovní) ojetinu něčeho menšího tak do 200.000, jezdím-li víc, většího okolo 300.000. Chce to mít někoho, kdo poradí a pomůže vybrat a ne jít do autobazaru "s největší nabídkou, nejnižšími cenami a ověřeným stavem a původem" a pak se divit (či spíše si zoufat)
Ono ani to nové auto není vždy taková "jistota". Chápu tak ještě důchodce, co vyberou úspory a koupí u - pro ně - seriózního prodejce s autorizovaným servisem nové auto typu Fabie a jezdí s ním na chatu a - nemyslím to zle- s tím autem i dožijou....
No zase jsem se "rozkecal"
Tak šťastnou ruku při výběru...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 09:30, RE: Honda
Přemek posted by:
Tak jen nevím, jak to autor s tou Hondou myslel. V jednom řádku napíše že ji pro objektivitu zařadí navíc a v následujícím ji řádku ji šmahem jako první vyloučí....Accent jinak ale asi není špatná volba, je-li třeba velký kufr, pak Thalie. Logan bych minul obloukem a (já osobně, otázka pocitu) Fabii taky - tu jen obloučkem
Celkem si ale myslím že bude převažovat názor - mám ho také - že za 300 tis se dá koupit zajímavé ojeté auto o třídu (ne-li o dvě) výše. Jestliže najezdím málo, pak mi auto...
To s tou Hondou mně taky překvapilo. Spotřebu má nejnižší a hodnotit dynamiku jenom podle papírových údajů stejně nelze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 10:13, Accent se slevou
Accent je skvělé auto, měl jsem předchozí generaci a naprostá spokojenost. Se slevou se dnes prodává CRDi 110 koní za 300 tisíc a je to neporazitelná nabídka. No nekupte to!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 10:24, Elantra
No ted jsem videl akcni cenu Elantry 1,6 za 309 000. Takze kdybych se ja mel rozhodnout, tak si koupim Elantru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 10:45, CENA JE HODNĚ ZAVÁDĚJÍCÍ
Souhlasím s tím, že jediné dvě rozumné možnosti jsou Accent a Thalia, ale nesouhlasím se srovnáním ceny v první tabulce. Cena u Accenta je za základní výbavu (Active) a cena u Thalie je za "nejvyšší" výbavu (Dynamique). Cenový rozdíl je mezi nimi sice skoro 50 tisíc, ale Thalia má navíc klimatizaci, autorádio s CD + 6 reproduktorů + ovládání pod volantem, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná okna, elelektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, mlhovky a spoustu dalších věcí, takže v konečném důsledku je THALIA LEVNĚJŠÍ NEŽ ACCENT. Nicméně Accenta i Thalii doporučuji. Sám bych bral ale určitě Thalii.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 10:55, RE: CENA JE HODNĚ ZAVÁDĚJÍCÍ
Mike posted by:
Souhlasím s tím, že jediné dvě rozumné možnosti jsou Accent a Thalia, ale nesouhlasím se srovnáním ceny v první tabulce. Cena u Accenta je za základní výbavu (Active) a cena u Thalie je za "nejvyšší" výbavu (Dynamique). Cenový rozdíl je mezi nimi sice skoro 50 tisíc, ale Thalia má navíc klimatizaci, autorádio s CD + 6 reproduktorů + ovládání pod volantem, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná okna, elelektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, mlhovky a spoustu dalších věcí, ...
Jezdil jsem s Accentem i Thalií. Accent poslední generace je nesrovnatelně lepší auto, než zastaralá Thalia. Svezte se v oboou a dáte mi zapravdu. Navíc 1,5 CRDi je velmi dobrý motor s nízkou spotřebou. (s Dci jsem neměl zkušenost)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 11:02, RE: Honda
Riccardo posted by:
To s tou Hondou mně taky překvapilo. Spotřebu má nejnižší a hodnotit dynamiku jenom podle papírových údajů stejně nelze.
Hondu jsem zařadil, aby byla vidět i japonská konkurence. Se City jsem během redakčního testu najezdil dost kilometrů, tudíž se nejedná o hodnocení papírových údajů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 11:06, RE: CENA JE HODNĚ ZAVÁDĚJÍCÍ
yeti posted by:
Jezdil jsem s Accentem i Thalií. Accent poslední generace je nesrovnatelně lepší auto, než zastaralá Thalia. Svezte se v oboou a dáte mi zapravdu. Navíc 1,5 CRDi je velmi dobrý motor s nízkou spotřebou. (s Dci jsem neměl zkušenost)
Ano, máte pravdu. Měl jsem možnost jízdy s oběma a "nový" Accent s 1.5 CRDi je doopravdy povedený kousek. Dostatečný výkon, pěkný design a kvalitní provedení mluví pro.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 11:40, dacia - diesel
Domnívám se, že dacia má také dieselový motor 1,5 dci (+- 50kw), a s cenou kolem 300000,-Kč, takže tato varianta přichází také v úvahu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 12:06, RE: dacia - diesel
Jirka posted by:
Domnívám se, že dacia má také dieselový motor 1,5 dci (+- 50kw), a s cenou kolem 300000,-Kč, takže tato varianta přichází také v úvahu.
Dacia Logan 1,5 dCi má rovných 50 kW a je za 270 000,- Kč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 21:34, RE: dacia - diesel
Mike posted by:
Dacia Logan 1,5 dCi má rovných 50 kW a je za 270 000,- Kč.
Dacia samozřejmě diesel má. A v dieslu i s klimou se vejde do 300. Navíc je to mnohem prostornější auto než ostatní modely (hlavně fobie). Rozhodně můžu logana doporučit. A za zminku stojí i poruchovost. Jen si zkuste někdo projít diskuzní fóra a fabii a o loganovi a porovnejte jak jsou poruchová.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 22:57,
Škodovka hřeší na svoje jméno. Fabia je předražená vzhledem k tomu co nabízí. Logan je i přes určitý pokrok proti svým předchůdcům pořád jenom hračka a ne auto. Jeho koupě je výhodná jen na první pohled (ten bohužel většině lidí stačí) Tady je volba jasná. I když jinak korejcům moc nefandím tak tady je Accent jasný vítěz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.08.2006 09:17, RE: bez předmětu
Pavel posted by:
Škodovka hřeší na svoje jméno. Fabia je předražená vzhledem k tomu co nabízí. Logan je i přes určitý pokrok proti svým předchůdcům pořád jenom hračka a ne auto. Jeho koupě je výhodná jen na první pohled (ten bohužel většině lidí stačí) Tady je volba jasná. I když jinak korejcům moc nefandím tak tady je Accent jasný vítěz.
Zajímala by mě tvoje definice auta? Logan je rozhodně plnohodnotné auto a nabízí výborný poměr cena/užitná hodnota. A když si vzpomenu na doby minulé, tak kdo u nás chtěl lepší auto než byla škodovka, tak si často pořídil dacii 1300, potoře už tenkrát to bylo auto vyrýběné v licenci Renaultu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.08.2006 10:05, RE: bez předmětu
Thales posted by:
Zajímala by mě tvoje definice auta? Logan je rozhodně plnohodnotné auto a nabízí výborný poměr cena/užitná hodnota. A když si vzpomenu na doby minulé, tak kdo u nás chtěl lepší auto než byla škodovka, tak si často pořídil dacii 1300, potoře už tenkrát to bylo auto vyrýběné v licenci Renaultu.
Jenze tyhel stare casy uz jsou pryc kdy skodovku vyrabeli komunisti a dacii Renault¨. Uz tady nejsou doby co byvaly a tak musime brat v potaz to co je ted a ne co bylo. Osobone Dacia vzhled nic moc, jmeno ( Kazdy se ji spise smeje) ale na druhou stranu je to velky rodinny auto za velice slusny penize takze to urcite neni spatna volba, ale postavte vedle sebe Logana a Accenta kazdy bude chit accenta, vzhled zvenku, zevnitr, motor vsechno ma lepsi. Akorat Dacia je levnejsi ale to je vse. Ja bych sel do Accenta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.08.2006 12:00, RE: bez předmětu
Thales posted by:
Zajímala by mě tvoje definice auta? Logan je rozhodně plnohodnotné auto a nabízí výborný poměr cena/užitná hodnota. A když si vzpomenu na doby minulé, tak kdo u nás chtěl lepší auto než byla škodovka, tak si často pořídil dacii 1300, potoře už tenkrát to bylo auto vyrýběné v licenci Renaultu.
Logan za plnohodnotné auto rozhodně nepovažuji, ať si říká každý co chce. Zpracování, bezpečnost, jízdní vlastnosti, vzhled, výbava. Velký kufr to opravdu nezachrání. Je to přibližovadlo pro zcela nenáročného uživatele, který vidí jenom relativně nízkou částku , kterou za něj zaplatí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.08.2006 21:11, RE: bez předmětu
Pavel posted by:
Logan za plnohodnotné auto rozhodně nepovažuji, ať si říká každý co chce. Zpracování, bezpečnost, jízdní vlastnosti, vzhled, výbava. Velký kufr to opravdu nezachrání. Je to přibližovadlo pro zcela nenáročného uživatele, který vidí jenom relativně nízkou částku , kterou za něj zaplatí.
Doporučuji, aby sis o Laganovi něco přečetl, než začnež psát takové bludy. Ve všech bezpečnostních testech dopadl Logan docela slušně (trochu horší je jen ochrana chodcu, ale to u hodně aut) Jízdní vlastnosti jsou velmi dobré (hlavně na naše silnice), samozřejmě pro tuto karegorii vozidel. A ještě lépe abys zašel do nějakého autosalonu a nechal si předvést zkušební jízdu, možná budeš překvapený jak je to kvalitní auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.08.2006 14:36, Nové auto do 300.000
Nabídka nových aut je mnohem větší, než zde uvedený malý vzorek. Při výběru auta je třeba si ujasnit, co je důležité. Je třeba začít s volbou karoserie, protože rozdím mezi 3d a 5d hatchbackem, případně liftbackem nebo kombi může být několik desítek tisíc. Podobný rozdíl je u volby motoru, případně i výbavy. příklad: Toyota Yaris stojí od 250 do 450.000,- což je skoro dvojnásobek. Seat Ibiza 5D je taky auto do 300.000,-
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.