0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Fabia RS

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.12.2005 01:22, Pan redaktor neví co píše
Na začátku to auto kritizuje a ke kkonci napíše, že Fabie byla a je dobrou volbou!! Tak si vyberte
Ještě něco, někdy tady pan redaktor se chlubil, že má jako jedinej redaktor v ČR interní informace, tak proč tu neřekne, že fabie jsou problémové auta...stačí se poptat v auto. servisu Škoda (nějakého mechanika). Jinak já proti Fabiim nic nemám...já jen tak, že zde pan redaktor dělá moc chytrého..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.12.2005 07:55, RE: Pan redaktor neví co píše
Zdenek S. posted by:
Na začátku to auto kritizuje a ke kkonci napíše, že Fabie byla a je dobrou volbou!! Tak si vyberte
Ještě něco, někdy tady pan redaktor se chlubil, že má jako jedinej redaktor v ČR interní informace, tak proč tu neřekne, že fabie jsou problémové auta...stačí se poptat v auto. servisu Škoda (nějakého mechanika). Jinak já proti Fabiim nic nemám...já jen tak, že zde pan redaktor dělá moc chytrého..
Tak si tu recenzi ještě jednou přečti, ať pochopíš, jak jsi trapný ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.12.2005 09:05, RE: Pan redaktor neví co píše
Zdenek S. posted by:
Na začátku to auto kritizuje a ke kkonci napíše, že Fabie byla a je dobrou volbou!! Tak si vyberte
Ještě něco, někdy tady pan redaktor se chlubil, že má jako jedinej redaktor v ČR interní informace, tak proč tu neřekne, že fabie jsou problémové auta...stačí se poptat v auto. servisu Škoda (nějakého mechanika). Jinak já proti Fabiim nic nemám...já jen tak, že zde pan redaktor dělá moc chytrého..
Vážený pane,
Fabii nekritizuji, pouze jsem vyjmenoval časté závady ...
Nejspíše si mě pletete s redakčním kolegou. Žádné interní informace nemám. Navíc jsem se nikdě nechlubil. Nejčastější poruchy jsou vypsány na podkladě několika nézavislých servisů a techniků, kteří se každý den živí opravou vozidel a mají velmi dobrý přehled. Dále vycházím z vlastních zkušeností a recenzí vozidel.
Pokud si zavoláte do servisu Škoda, mechanik Vám s velkou pravděpodobností řekne, že Fabia RS je poruchová jako každé jiné auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.12.2005 11:59, RE: Pan redaktor neví co píše
Petr - TipCars.com posted by:
Vážený pane,
Fabii nekritizuji, pouze jsem vyjmenoval časté závady ...
Nejspíše si mě pletete s redakčním kolegou. Žádné interní informace nemám. Navíc jsem se nikdě nechlubil. Nejčastější poruchy jsou vypsány na podkladě několika nézavislých servisů a techniků, kteří se každý den živí opravou vozidel a mají velmi dobrý přehled. Dále vycházím z vlastních zkušeností a recenzí vozidel.
Pokud si zavoláte do servisu Škoda, mechanik Vám s velkou pravděpodobností řekne, že Fabia RS je poruchová jako každé jiné auto.
No, nabízí otázka, proč to tedy vlastně doporučujete, když říkáte, že je poruchová, jako každá jiná. Chtěl bych se zeptat, jak je víše uvedená konkurence Fabie RS, které bude méně poruchové?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.12.2005 13:36, RE: Pan redaktor neví co píše
Viktor posted by:
No, nabízí otázka, proč to tedy vlastně doporučujete, když říkáte, že je poruchová, jako každá jiná. Chtěl bych se zeptat, jak je víše uvedená konkurence Fabie RS, které bude méně poruchové?
Já neříkám, že je poruchová jako každá jiná. Tímto stylem Vám odpovědí v servisech či prodejnách Škoda.
Každý vůz má časem nějakou poruchu, či něco se předčasně opotřebuje. Samozřejmě, že záleží na mnoha faktorech, na stylu jízdy, dodržování pravidelných servisních intervalů atd. Fabia RS může trpět zmíněnými poruchy, přesto ji doporučuji jako dobrou koupi (cena atd.).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.12.2005 14:19, RE: Pan redaktor neví co píše
Zdenek S. posted by:
Na začátku to auto kritizuje a ke kkonci napíše, že Fabie byla a je dobrou volbou!! Tak si vyberte
Ještě něco, někdy tady pan redaktor se chlubil, že má jako jedinej redaktor v ČR interní informace, tak proč tu neřekne, že fabie jsou problémové auta...stačí se poptat v auto. servisu Škoda (nějakého mechanika). Jinak já proti Fabiim nic nemám...já jen tak, že zde pan redaktor dělá moc chytrého..
Neni mi jasne jak se muzou fabie tak dobre prodavat. Dle informaci co mam z autoskol nejsou na tom co se tyce poruchovosti o nic lepe nez felicie. Ba naopak, casto jsou na tom jeste hur.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.12.2005 14:43, RE: Pan redaktor neví co píše
Radek posted by:
Neni mi jasne jak se muzou fabie tak dobre prodavat. Dle informaci co mam z autoskol nejsou na tom co se tyce poruchovosti o nic lepe nez felicie. Ba naopak, casto jsou na tom jeste hur.
Samozřejmě, že jsou i spolehlivější auta, než Fabie. Při koupi ojetého vozu můžete narazit na vůz v dobrém technickém stavu, ale i na vůz, kde se bude sypat postupně všechno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.12.2005 19:02, pro Radka
Radek posted by:
Neni mi jasne jak se muzou fabie tak dobre prodavat. Dle informaci co mam z autoskol nejsou na tom co se tyce poruchovosti o nic lepe nez felicie. Ba naopak, casto jsou na tom jeste hur.
no tak to mas sice pravdu ale asi si neuvedomujes jak se v autoskole jezdi ze...kazdej se uci takze kdyz se na aute vystrida denne cca 20 lidi kazdymu to chcipne kazdy to pri rozjezdu vytaci na 3 500 otacek kazdy radi tak ze mu malem zustane radici paka v ruce a o nejake znalosti ekonomicke bezpecne a plynule jizdy ani nemluvim..........takze si uvedom jak v autoskole auta dostavaji zabrat jo ps fabii nemam ani ji nechci
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.12.2005 22:49, RE: pro Radka
pola posted by:
no tak to mas sice pravdu ale asi si neuvedomujes jak se v autoskole jezdi ze...kazdej se uci takze kdyz se na aute vystrida denne cca 20 lidi kazdymu to chcipne kazdy to pri rozjezdu vytaci na 3 500 otacek kazdy radi tak ze mu malem zustane radici paka v ruce a o nejake znalosti ekonomicke bezpecne a plynule jizdy ani nemluvim..........takze si uvedom jak v autoskole auta dostavaji zabrat jo ps fabii nemam ani ji nechci
Asi si neuvedomujes, ze to vsechno co jsi popsal plati pro vsechny auta co jezdi v autoskolach - tzn. pro fabie i felicie.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.12.2005 23:24, motor
Zdenek S. posted by:
Na začátku to auto kritizuje a ke kkonci napíše, že Fabie byla a je dobrou volbou!! Tak si vyberte
Ještě něco, někdy tady pan redaktor se chlubil, že má jako jedinej redaktor v ČR interní informace, tak proč tu neřekne, že fabie jsou problémové auta...stačí se poptat v auto. servisu Škoda (nějakého mechanika). Jinak já proti Fabiim nic nemám...já jen tak, že zde pan redaktor dělá moc chytrého..
nerozumím někomu kdo chce sportovní auto a vybere si Fábii a v naftě.
1) vzhled
2) motor Technologie Pumpe Düse asi nebude nejlepší když VW zastavila její vývoj a v budoucnu se počítá s C-R...

moje zkušenosti se služebním VW passat TDI PD 96 KW
Staršný vibrace a duniví motor
najeto za 4 roky 300 000 km ( v Německu po dálnicích) kromě různých blbostí 4 x závada se střikováním nafty. Oprava v Německu 4 x 2 000 EURO. Kdybych měl 3,0 V6 tak benzín za 240 000 kč nemůžu za čtyři roky projet a požitek z jízdy naprosto nesrovnatelný...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.12.2005 00:01, Mohu jen doporučit
Fabie RS jsem měl dva roky a najel s ní 75 tis.km než mi jí ukradli. Auto mi vyhovovalo po všech stránkách, jediná závada co se za tu dobu projevila byla stávkující klimatizace (v parném létě občas začla topit).
A žárovky nepraskaj neb má xenony.
Dlouhodobá spotřeba byla 5,6l. Rekord jsem měl 3,0l.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.12.2005 08:49, RE: pro Radka
Radek posted by:
Asi si neuvedomujes, ze to vsechno co jsi popsal plati pro vsechny auta co jezdi v autoskolach - tzn. pro fabie i felicie.
ale proste v autoskole jsou podminky provozu natolik vzdalene beznymu zivotu ze podle me nelze srovnavat takovym zpusobem jako to delas ty a krome toho kdyz si srovnam poruchovost felicie a fabie tak mi z toho urcite nevyjde fabia jako porazeny
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.12.2005 15:06, RE: pro Radka
pola posted by:
ale proste v autoskole jsou podminky provozu natolik vzdalene beznymu zivotu ze podle me nelze srovnavat takovym zpusobem jako to delas ty a krome toho kdyz si srovnam poruchovost felicie a fabie tak mi z toho urcite nevyjde fabia jako porazeny
A v autoškole určitě nikdo nejezdí s fabii RS, to by bylo mrtvejch. Jinak i dle mého názoru není dislový motor nejlepší v autě typu GTI, ale určitě svoje kouzlo má.Například úderný zátah z oblasti kolem 2000 ot za minutu, kdy již turbodmychadlo dodává max plnící tlak(termín, že spíná turbo, jak někdo říká, je technický nesmysl).Jinak si myslim, že je Fabie velmi dobře technicky vyřešené auto a rozhodně není nespolehlivá.Potíže s váhou vzduchu se dají oddálit tím, že se používá originální vzduchový filtr a mění se místo po předepsaných 60000km po 30000km, pak s ní problémy nejsou a když už, tak tak po 100000km.Tohle ale skoro nikdo nedělá.osobně bych fabii RS doporučil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.12.2005 16:36, RE: Mohu jen doporučit
MaxC posted by:
Fabie RS jsem měl dva roky a najel s ní 75 tis.km než mi jí ukradli. Auto mi vyhovovalo po všech stránkách, jediná závada co se za tu dobu projevila byla stávkující klimatizace (v parném létě občas začla topit).
A žárovky nepraskaj neb má xenony.
Dlouhodobá spotřeba byla 5,6l. Rekord jsem měl 3,0l.
S tými xenonami si zabil. Ja som tiez mal Fabiu 1,4 MPI z roku 2000 takze s tých prvých kusov a najazdil som 86000 km. Proti Škodovke nič nemám ale ta moja sa strašne sypala. Od stabilizátorov, lambdu sondu 2x, el. okna obidve, tečúce servo až po nefunkčný zadný stierač. Dosť ma to sklamalo k auto som sa správal veľmi slušne. Patrím k takzvaným automaniakom takze keď som ho predával bolo ako nové. Teraz som si kúpil Nissan Primeru Kombi 2.2 Dci a som nadšený veľmi som s ním spokojný (jazdné vlastnosi, motor SUPER). Dúfam že ma nesklame ako Fabia.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.12.2005 20:35, RE: pro Radka
pola posted by:
ale proste v autoskole jsou podminky provozu natolik vzdalene beznymu zivotu ze podle me nelze srovnavat takovym zpusobem jako to delas ty a krome toho kdyz si srovnam poruchovost felicie a fabie tak mi z toho urcite nevyjde fabia jako porazeny
Samozrejme ze v autoskole dostavaji auta vice zabrat. Netvrdim ze ne. Ale srovnavam felicie a fabie za stejnych podminek. A skutecne fabie oproti felicii nevychazi ve spolehlivosti nic moc lepe. Samozrejme antikorozni uroven a jizdni vlastnosti jsou u fabie trochu jinde. A co se tyce toho RS, nikde jsem nezminoval fabii RS. Mluvil jsem o normalnich fabiich. RS je jinak nastaveno, nicmene verim ze dily budou podobne kvality. Neni mi zcela jasne pro jakou skupinku lidi fabia RS je. Pokud chce nekdo sportovne si zajezdit tak to se mu s naftou tezko podari.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 22.12.2005 21:18, RE: pro Radka
Tomáš posted by:
A v autoškole určitě nikdo nejezdí s fabii RS, to by bylo mrtvejch. Jinak i dle mého názoru není dislový motor nejlepší v autě typu GTI, ale určitě svoje kouzlo má.Například úderný zátah z oblasti kolem 2000 ot za minutu, kdy již turbodmychadlo dodává max plnící tlak(termín, že spíná turbo, jak někdo říká, je technický nesmysl).Jinak si myslim, že je Fabie velmi dobře technicky vyřešené auto a rozhodně není nespolehlivá.Potíže s váhou vzduchu se dají oddálit tím, že se používá originální vzduch...
V Sedlčanech jezdí zrovna Fabie RS v autoškole.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.12.2005 00:14, RE: motor
anonym posted by:
nerozumím někomu kdo chce sportovní auto a vybere si Fábii a v naftě.
1) vzhled
2) motor Technologie Pumpe Düse asi nebude nejlepší když VW zastavila její vývoj a v budoucnu se počítá s C-R...

moje zkušenosti se služebním VW passat TDI PD 96 KW
Staršný vibrace a duniví motor
najeto za 4 roky 300 000 km ( v Německu po dálnicích) kromě různých blbostí 4 x závada se střikováním nafty. Oprava v Německu 4 x 2 000 EURO. Kdybych měl 3,0 V6 tak benzín za 240 000 kč nemůžu za čtyři roky projet a pož...
Ach jo, jen nechápu jak někdo, kdo neumí ani pořádně psát jezdí služebním VW TDI 96kW a ještě si stěžuje kam ten svět směřuje ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.12.2005 08:33, RE: pro Radka
MaxC posted by:
V Sedlčanech jezdí zrovna Fabie RS v autoškole.
To je možné, jelikož si ji třeba koupil majitel autoškoly a má ji jako služební.že by s ní jezdily žáci, tomu moc nevěřim, jelikož vim jak to jede.a pro začátečníka je přeplnovaný motor docela zrádný, vlivem tzv turboefektu, který je i u tohoto motoru, ikdyž se projevuje méně, než na některých jiných motorech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.12.2005 12:07, RE: Mohu jen doporučit
MaxC posted by:
Fabie RS jsem měl dva roky a najel s ní 75 tis.km než mi jí ukradli. Auto mi vyhovovalo po všech stránkách, jediná závada co se za tu dobu projevila byla stávkující klimatizace (v parném létě občas začla topit).
A žárovky nepraskaj neb má xenony.
Dlouhodobá spotřeba byla 5,6l. Rekord jsem měl 3,0l.
hm tak ti sis koupil rs a jezdil za 3l to jsi delal zavody s traktorama? fabie rs neni ani trosku zavodni auto podvozek je super,brzdy ujdou ale ten tezky motor co se neda tocit se sport atem nema nic spolecneho , jestli chcete sportovni nacini tak bych se nedival po dieslu ale benzin a asi bych zvolil hondu az ji budete tocit a v 6000 otackach dostanete kopanec a potahnete na 7500 budete mit usmev na tvari kdyz dam v 90 za 2 plny plyn 1203 az do 160 a pak 4 neznam rychlejsi auto na bezne cesty za tuto cenu proste honda
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 23.12.2005 19:18, RE: Mohu jen doporučit
cert posted by:
hm tak ti sis koupil rs a jezdil za 3l to jsi delal zavody s traktorama? fabie rs neni ani trosku zavodni auto podvozek je super,brzdy ujdou ale ten tezky motor co se neda tocit se sport atem nema nic spolecneho , jestli chcete sportovni nacini tak bych se nedival po dieslu ale benzin a asi bych zvolil hondu az ji budete tocit a v 6000 otackach dostanete kopanec a potahnete na 7500 budete mit usmev na tvari kdyz dam v 90 za 2 plny plyn 1203 az do 160 a pak 4 neznam rychlejsi auto na bezne ce...
Ale jasý , to ti taky nikdo nebere, ale nepíšeš, o jaký hondě mluvíš... Integra ? S2000 ? R TYPE ?nevím, kterou si myslel, ale těžko můžeš srovnávat sportovní hondu s Fábií RS, které byla vyrobena a na to bych nezapomínal, hlavně z toho důvodu, aby mohla s tímto typem vozu jezdit fabrika Rallye.To bych ti pak jednoduše mohl napsat, že se ta tvoje honda ani ve snu nečapne na BMW M3 POWER(bez urážky) . Fabia RS není ryze sportovní auto, a myslím, že to tady ani nikdo neříká, je to ale podle mého názoru velmi dobrá alternativa mezi normálním a sportovním vozem za příznivou pořizovací cenu s nízkou spotřebou...jinak kdo tady říkáte, že 1.9 TDi 96kw není sportovní motor, tak v passatu možná ne, ale když vás 130 koní praští v lehký fabii , tak věřte, že je to opravdu znát ..
PS: fabii RS nemám, jen jsem jí měl na 14 dní půjčenou...ani bych jí nechtěl, ale ne z toho důvodu, že to je "málo sportovní auto", ale protože mám rád velká auta..
respond
1 2


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.