, při rychlejším tempu, po dálnici třeba 130km/h se bude spotřeba opět závratně zvyšovat a nemusí se zastavit ani na 8l. Pojede-te-li s trochu více naloženým vozem, a teď ani nemyslím ve 4 na dovolenou, ale ve trojko bez bagáže se bude výkonostní rezerva rovnat 0. OSOBNĚ, POKUĎ NECHCETE STŮJ CO STŮJ FUNGLOVKU ZA 200 tis. NA TUTO MOTORIZACI RADŠI ZAPOMEŇTE...další mííínus je velký propad ceny, Fábie z tímto motorem je jako ojetá těžko prodejná
Dobrý večer,kupte si 1,9 TDI 77 kW...ve zkratce se pokusím napsat svůj názor vyplývajicí především z osobních poznatků.Ano, jsou motory které se kazí málo a jsou motory, které zlobí víc, ALE naprosto zásadní vliv na stav motoru, potažmo auta a tím i četnosti poruch má SERVIS (pečlivost majitele), znám auta s nepovedenými motory 2,0 TDI, které mají najeto více jak 200 000 km a nevyžadovaly zvláštní pozornost (podotýkám, že se jednalo o motory z let 2005-2006 (ne novější s nižším výkonem a menší náchylností na poruchy).. jen se musí člověk chovat normálně... A teď k zmiňované Fábiimotor 1,2 HTP ať si vyberete kterýkoliv 3 válec (dělali/jí se tuším ve třech výkonostních verzích 44, 47, 51 kW), tak se připravte na nejnižší pořizovací cenu, při klidné mimoměstské jízdě s rychlostí do 100 km/h spotřebu 5,5l... při městském provozu spotřeba vozu bude atakovat i 9l hranici (záleží na městě, někdo píše, že mu to bere 7l, ale Jihlava není Praha
, při rychlejším tempu, po dálnici třeba 130km/h se bude spotřeba opět závratně zvyšovat a nemusí se zastavit ani na 8l. Pojede-te-li s trochu více naloženým vozem, a teď ani nemyslím ve 4 na dovolenou, ale ve trojko bez bagáže se bude výkonostní rezerva rovnat 0. OSOBNĚ, POKUĎ NECHCETE STŮJ CO STŮJ FUNGLOVKU ZA 200 tis. NA TUTO MOTORIZACI RADŠI ZAPOMEŇTE...další mííínus je velký propad ceny, Fábie z tímto motorem je jako ojetá těžko prodejnáTéSÍčko ... u tohodle motoru nepočítejte, že bude jezdit za tabulkovou spotřebu, s tímhle motorem se člověk neudrří, spotřeba ve městě - osobní zkušenost (!!!) 7,4l/100km (Brno v 6 ráno). Jinak tenhle motor jako ojetý se rovna ojetému diezlu co dorizikovosti koupě.1.9 TDI 77kw - JEDNOU VĚTOU? UŽ NEPŘEMÝŠLEJTE A KUPTE SI HO! Má pár nevýhod, ale nejsou to až tak nevýhody motoru ale, mnoho Fabii TDI je v N1 a není jich moc pův. z CZ, ale jinak co se motoru týče, tak není mu co vytknout, osvědčený pracant, co si vezme ve městě max 6l, na dalnici při 140km/h 5,6, mimo do 5l. Spolehlivost 100%, sám mám firemní a má přes 350tkm a žádný problém....1,4 (za)stará(lá) azmosferická jednotka vynikajicí spolehlivostí, spotřeba noc moc, jinak supr 1,4 TDI = 1,2 HTP = vysoká spotřeba, ... malý výkon, strašný zvuk NEBRAT
Jinak po dalnici max. 120 km/hod - spotreba kolem 6, a hluk....
Dobrý večer,kupte si 1,9 TDI 77 kW...ve zkratce se pokusím napsat svůj názor vyplývajicí především z osobních poznatků.Ano, jsou motory které se kazí málo a jsou motory, které zlobí víc, ALE naprosto zásadní vliv na stav motoru, potažmo auta a tím i četnosti poruch má SERVIS (pečlivost majitele), znám auta s nepovedenými motory 2,0 TDI, které mají najeto více jak 200 000 km a nevyžadovaly zvláštní pozornost (podotýkám, že se jednalo o motory z let 2005-2006 (ne novější s nižším výkonem a menší náchylností na poruchy).. jen se musí člověk chovat normálně... A teď k zmiňované Fábiimotor 1,2 HTP ať si vyberete kterýkoliv 3 válec (dělali/jí se tuším ve třech výkonostních verzích 44, 47, 51 kW), tak se připravte na nejnižší pořizovací cenu, při klidné mimoměstské jízdě s rychlostí do 100 km/h spotřebu 5,5l... při městském provozu spotřeba vozu bude atakovat i 9l hranici (záleží na městě, někdo píše, že mu to bere 7l, ale Jihlava není Praha
, při rychlejším tempu, po dálnici třeba 130km/h se bude spotřeba opět závratně zvyšovat a nemusí se zastavit ani na 8l. Pojede-te-li s trochu více naloženým vozem, a teď ani nemyslím ve 4 na dovolenou, ale ve trojko bez bagáže se bude výkonostní rezerva rovnat 0. OSOBNĚ, POKUĎ NECHCETE STŮJ CO STŮJ FUNGLOVKU ZA 200 tis. NA TUTO MOTORIZACI RADŠI ZAPOMEŇTE...další mííínus je velký propad ceny, Fábie z tímto motorem je jako ojetá těžko prodejnáTéSÍčko ... u tohodle motoru nepočítejte, že bude jezdit za tabulkovou spotřebu, s tímhle motorem se člověk neudrří, spotřeba ve městě - osobní zkušenost (!!!) 7,4l/100km (Brno v 6 ráno). Jinak tenhle motor jako ojetý se rovna ojetému diezlu co dorizikovosti koupě.1.9 TDI 77kw - JEDNOU VĚTOU? UŽ NEPŘEMÝŠLEJTE A KUPTE SI HO! Má pár nevýhod, ale nejsou to až tak nevýhody motoru ale, mnoho Fabii TDI je v N1 a není jich moc pův. z CZ, ale jinak co se motoru týče, tak není mu co vytknout, osvědčený pracant, co si vezme ve městě max 6l, na dalnici při 140km/h 5,6, mimo do 5l. Spolehlivost 100%, sám mám firemní a má přes 350tkm a žádný problém....1,4 (za)stará(lá) azmosferická jednotka vynikajicí spolehlivostí, spotřeba noc moc, jinak supr 1,4 TDI = 1,2 HTP = vysoká spotřeba, ... malý výkon, strašný zvuk NEBRAT
Jinak po dalnici max. 120 km/hod - spotreba kolem 6, a hluk....1.4 16V prumer 6,5L/100 km, vubec zadne setreni, dalnice i 180 km/hod - ma soused.Jinak co se tyka zivotnosti, tak rozhoduje servis, udrzba a jizdni styl, kdyz je nekdo prase, tak to tak dopada, ze se se... co se da....
. To si radši ten litr až dva navíc připlatím za pohodlí
(motor má na toto auto víc než dostatečný výkon, vydrží hodně a je i dosti úsporný, oproti tomu TSI je sice tabulkově dobrý, ale na popojíždění ve městě a hlavně když budete jezdit trošku dynamičtěji, tak jste minimálně o 2 litry výše, než údává výrobce... . K ostatním motorům: 1.4 TDI nebrat - až neuvěřitelně zdechlý, traktorový zvuk, 1.4 16V - pro toto vozidlo dostačující, spotřeba ve městě 8 až 9L - jinak OK, 1,2 HTP (hovno to pojede) - hrozný zvuk, spotřeba dobrá jen pokud nešlapete na plyn (na dálnici si vezme klidně 10L)