0
back
 

diskuze k tématu: spolehlivé auto pro rodinu do cca 230 000 Kč

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Tuesday 02.12.2014 12:21, RE: Krátké trasy na LPG
BMW528i posted by:
brin posted by:
Protože dochází k velmi prudké degradaci oleje a hlavně, při krátkých trasách jezdíte jen na benzín. Standardně by to při podobném provozu chtělo měnit olej tak do 10000 km.
No jezdím už 3,5 roku na LPG s BMW 2,8i za tu dobu asi 65tkm, svíčky vyměněny při koupi, lambdy nevím ani kdy, olej měním po cca 15-20tis, když si auto řekne, že je interval. s autem jezdí žena denně do práce 5km a 5km z práce návštěcvy nákupy atd max 10km v kuse měsíčně to je cca 600km a na to jí stačí asi 7l benzínu na startování, auto startuje a jede naprosto normálně, necuká, ani nic podobného. spotřebu má 11,6LPG, dle km a dotankování v pouze městském provozu. v TP je město psané 11,2. nechce se mi to počítat, ale ta úspora je nějakých 40% když by se někomu chtělo budu jen rád, když mi spočítá kolik jsem už ušetřil za těch 65tkm at vidí vyvraceči LPG, že to je velká úspora. Jinak revize LPG je doporučená, nikoli povinná 1x /1rok/10tkm a stojí cca 300kč a stk je asi o 100kč dražší a dělal jsem ji už 2x :D opravdu zanedbatelné náklady když litra paliva stojí 17,5kč


Manželka také jezdí na Lpg,ale na nájezd 15 000 km ročně mi to nedává smysl.To jen rok a půl jezdíš,než začneš šetřit.
respond
nahlásit
tomaskrtek
number of posts983
date of registration18.03.2008
Tuesday 02.12.2014 12:53, RE: Krátké trasy na LPG
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
brin posted by:
Protože dochází k velmi prudké degradaci oleje a hlavně, při krátkých trasách jezdíte jen na benzín. Standardně by to při podobném provozu chtělo měnit olej tak do 10000 km.
No jezdím už 3,5 roku na LPG s BMW 2,8i za tu dobu asi 65tkm, svíčky vyměněny při koupi, lambdy nevím ani kdy, olej měním po cca 15-20tis, když si auto řekne, že je interval. s autem jezdí žena denně do práce 5km a 5km z práce návštěcvy nákupy atd max 10km v kuse měsíčně to je cca 600km a na to jí stačí asi 7l benzínu na startování, auto startuje a jede naprosto normálně, necuká, ani nic podobného. spotřebu má 11,6LPG, dle km a dotankování v pouze městském provozu. v TP je město psané 11,2. nechce se mi to počítat, ale ta úspora je nějakých 40% když by se někomu chtělo budu jen rád, když mi spočítá kolik jsem už ušetřil za těch 65tkm at vidí vyvraceči LPG, že to je velká úspora. Jinak revize LPG je doporučená, nikoli povinná 1x /1rok/10tkm a stojí cca 300kč a stk je asi o 100kč dražší a dělal jsem ji už 2x :D opravdu zanedbatelné náklady když litra paliva stojí 17,5kč
Manželka také jezdí na Lpg,ale na nájezd 15 000 km ročně mi to nedává smysl.To jen rok a půl jezdíš,než začneš šetřit.


šetřit začneš okamžitě, a prvotní investice se ti obratem promítne do hodnoty vozu
respond
nahlásit
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Tuesday 02.12.2014 13:13, RE: Krátké trasy na LPG
tomaskrtek posted by:
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
brin posted by:
Protože dochází k velmi prudké degradaci oleje a hlavně, při krátkých trasách jezdíte jen na benzín. Standardně by to při podobném provozu chtělo měnit olej tak do 10000 km.
No jezdím už 3,5 roku na LPG s BMW 2,8i za tu dobu asi 65tkm, svíčky vyměněny při koupi, lambdy nevím ani kdy, olej měním po cca 15-20tis, když si auto řekne, že je interval. s autem jezdí žena denně do práce 5km a 5km z práce návštěcvy nákupy atd max 10km v kuse měsíčně to je cca 600km a na to jí stačí asi 7l benzínu na startování, auto startuje a jede naprosto normálně, necuká, ani nic podobného. spotřebu má 11,6LPG, dle km a dotankování v pouze městském provozu. v TP je město psané 11,2. nechce se mi to počítat, ale ta úspora je nějakých 40% když by se někomu chtělo budu jen rád, když mi spočítá kolik jsem už ušetřil za těch 65tkm at vidí vyvraceči LPG, že to je velká úspora. Jinak revize LPG je doporučená, nikoli povinná 1x /1rok/10tkm a stojí cca 300kč a stk je asi o 100kč dražší a dělal jsem ji už 2x :D opravdu zanedbatelné náklady když litra paliva stojí 17,5kč
Manželka také jezdí na Lpg,ale na nájezd 15 000 km ročně mi to nedává smysl.To jen rok a půl jezdíš,než začneš šetřit.
šetřit začneš okamžitě, a prvotní investice se ti obratem promítne do hodnoty vozu


Tak to je hned důvod proč do toho jít
respond
nahlásit
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Tuesday 02.12.2014 14:10, RE: Krátké trasy na LPG
Fanda posted by:
tomaskrtek posted by:
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
brin posted by:
Protože dochází k velmi prudké degradaci oleje a hlavně, při krátkých trasách jezdíte jen na benzín. Standardně by to při podobném provozu chtělo měnit olej tak do 10000 km.
No jezdím už 3,5 roku na LPG s BMW 2,8i za tu dobu asi 65tkm, svíčky vyměněny při koupi, lambdy nevím ani kdy, olej měním po cca 15-20tis, když si auto řekne, že je interval. s autem jezdí žena denně do práce 5km a 5km z práce návštěcvy nákupy atd max 10km v kuse měsíčně to je cca 600km a na to jí stačí asi 7l benzínu na startování, auto startuje a jede naprosto normálně, necuká, ani nic podobného. spotřebu má 11,6LPG, dle km a dotankování v pouze městském provozu. v TP je město psané 11,2. nechce se mi to počítat, ale ta úspora je nějakých 40% když by se někomu chtělo budu jen rád, když mi spočítá kolik jsem už ušetřil za těch 65tkm at vidí vyvraceči LPG, že to je velká úspora. Jinak revize LPG je doporučená, nikoli povinná 1x /1rok/10tkm a stojí cca 300kč a stk je asi o 100kč dražší a dělal jsem ji už 2x :D opravdu zanedbatelné náklady když litra paliva stojí 17,5kč
Manželka také jezdí na Lpg,ale na nájezd 15 000 km ročně mi to nedává smysl.To jen rok a půl jezdíš,než začneš šetřit.
šetřit začneš okamžitě, a prvotní investice se ti obratem promítne do hodnoty vozu
Tak to je hned důvod proč do toho jít


No tak mi to nedalo a spočítal jsem to, úspora je 37% při aktuálních cenách, LPG se drží nahoře a benzín šel dolů. Když jsem auto kupoval, tak jsem tankoval za 14,5kč LPG, ale benzín pod 30 kč už si nepamatuju.
Náklady při provozu na lpg:
Benzín - spotřeba 1,1L - na 65tkm 750L x 35kč = 25000kč
LPG - spotřeba 11,6L - na 65tkm 7550L x 17,5kč = 132000kč
náklady na dražší STK 200kč
náklady na revizi LPG 6x300kč = 1800kč
celkem 159000kč na 65000km = caa 2,4kč/km
Náklady při provozu na benzín při spotřeě 11L
benzín 7150L x 35kč =250000kč = 3,9kč/km
moje úspora je 91000kč -pořád to nedává někomu smyl?
o co jsem auto dráž koupil bych ho ted zase prodal.
žádné oleje svíčky a podobné náklady navíc jsem neměl. problémy žádné, omezení jen bomba v kufru, neparkovat v podzemních garážích a nájezd na plnou nádrž 550-600km, ale myslím že na benzín by to nebylo přes 650.


respond
nahlásit
Fanda
number of posts551
date of registration28.09.2008
Tuesday 02.12.2014 14:23, RE: Krátké trasy na LPG
BMW528i posted by:
Fanda posted by:
tomaskrtek posted by:
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
brin posted by:
Protože dochází k velmi prudké degradaci oleje a hlavně, při krátkých trasách jezdíte jen na benzín. Standardně by to při podobném provozu chtělo měnit olej tak do 10000 km.
No jezdím už 3,5 roku na LPG s BMW 2,8i za tu dobu asi 65tkm, svíčky vyměněny při koupi, lambdy nevím ani kdy, olej měním po cca 15-20tis, když si auto řekne, že je interval. s autem jezdí žena denně do práce 5km a 5km z práce návštěcvy nákupy atd max 10km v kuse měsíčně to je cca 600km a na to jí stačí asi 7l benzínu na startování, auto startuje a jede naprosto normálně, necuká, ani nic podobného. spotřebu má 11,6LPG, dle km a dotankování v pouze městském provozu. v TP je město psané 11,2. nechce se mi to počítat, ale ta úspora je nějakých 40% když by se někomu chtělo budu jen rád, když mi spočítá kolik jsem už ušetřil za těch 65tkm at vidí vyvraceči LPG, že to je velká úspora. Jinak revize LPG je doporučená, nikoli povinná 1x /1rok/10tkm a stojí cca 300kč a stk je asi o 100kč dražší a dělal jsem ji už 2x :D opravdu zanedbatelné náklady když litra paliva stojí 17,5kč
Manželka také jezdí na Lpg,ale na nájezd 15 000 km ročně mi to nedává smysl.To jen rok a půl jezdíš,než začneš šetřit.
šetřit začneš okamžitě, a prvotní investice se ti obratem promítne do hodnoty vozu
Tak to je hned důvod proč do toho jít
No tak mi to nedalo a spočítal jsem to, úspora je 37% při aktuálních cenách, LPG se drží nahoře a benzín šel dolů. Když jsem auto kupoval, tak jsem tankoval za 14,5kč LPG, ale benzín pod 30 kč už si nepamatuju. Náklady při provozu na lpg: Benzín - spotřeba 1,1L - na 65tkm 750L x 35kč = 25000kč LPG - spotřeba 11,6L - na 65tkm 7550L x 17,5kč = 132000kč náklady na dražší STK 200kč náklady na revizi LPG 6x300kč = 1800kč celkem 159000kč na 65000km = caa 2,4kč/km Náklady při provozu na benzín při spotřeě 11L benzín 7150L x 35kč =250000kč = 3,9kč/km moje úspora je 91000kč -pořád to nedává někomu smyl? o co jsem auto dráž koupil bych ho ted zase prodal. žádné oleje svíčky a podobné náklady navíc jsem neměl. problémy žádné, omezení jen bomba v kufru, neparkovat v podzemních garážích a nájezd na plnou nádrž 550-600km, ale myslím že na benzín by to nebylo přes 650.


V Tvém případě je to jinak.Jezdíš přibližně 20 000 km ročně a navíc provozuješ auto,které má spotřebu benzínu víc jak 10 l na 100 km,ale ty svíčky pokud jezdíš na LPG by jsi měl max. po 30000 km vyměnit,hrozí,že ti ukápne do spalovacího prostoru.Ono samozřejmě i ušetříš pokud předěláš auto se spotřebou 7,5 l na nájezd 15 000 km,ale já osobně bych do toho nešel.
respond
nahlásit
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Tuesday 02.12.2014 14:39, RE: Krátké trasy na LPG
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
Fanda posted by:
tomaskrtek posted by:
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
brin posted by:
Protože dochází k velmi prudké degradaci oleje a hlavně, při krátkých trasách jezdíte jen na benzín. Standardně by to při podobném provozu chtělo měnit olej tak do 10000 km.
No jezdím už 3,5 roku na LPG s BMW 2,8i za tu dobu asi 65tkm, svíčky vyměněny při koupi, lambdy nevím ani kdy, olej měním po cca 15-20tis, když si auto řekne, že je interval. s autem jezdí žena denně do práce 5km a 5km z práce návštěcvy nákupy atd max 10km v kuse měsíčně to je cca 600km a na to jí stačí asi 7l benzínu na startování, auto startuje a jede naprosto normálně, necuká, ani nic podobného. spotřebu má 11,6LPG, dle km a dotankování v pouze městském provozu. v TP je město psané 11,2. nechce se mi to počítat, ale ta úspora je nějakých 40% když by se někomu chtělo budu jen rád, když mi spočítá kolik jsem už ušetřil za těch 65tkm at vidí vyvraceči LPG, že to je velká úspora. Jinak revize LPG je doporučená, nikoli povinná 1x /1rok/10tkm a stojí cca 300kč a stk je asi o 100kč dražší a dělal jsem ji už 2x :D opravdu zanedbatelné náklady když litra paliva stojí 17,5kč
Manželka také jezdí na Lpg,ale na nájezd 15 000 km ročně mi to nedává smysl.To jen rok a půl jezdíš,než začneš šetřit.
šetřit začneš okamžitě, a prvotní investice se ti obratem promítne do hodnoty vozu
Tak to je hned důvod proč do toho jít
No tak mi to nedalo a spočítal jsem to, úspora je 37% při aktuálních cenách, LPG se drží nahoře a benzín šel dolů. Když jsem auto kupoval, tak jsem tankoval za 14,5kč LPG, ale benzín pod 30 kč už si nepamatuju. Náklady při provozu na lpg: Benzín - spotřeba 1,1L - na 65tkm 750L x 35kč = 25000kč LPG - spotřeba 11,6L - na 65tkm 7550L x 17,5kč = 132000kč náklady na dražší STK 200kč náklady na revizi LPG 6x300kč = 1800kč celkem 159000kč na 65000km = caa 2,4kč/km Náklady při provozu na benzín při spotřeě 11L benzín 7150L x 35kč =250000kč = 3,9kč/km moje úspora je 91000kč -pořád to nedává někomu smyl? o co jsem auto dráž koupil bych ho ted zase prodal. žádné oleje svíčky a podobné náklady navíc jsem neměl. problémy žádné, omezení jen bomba v kufru, neparkovat v podzemních garážích a nájezd na plnou nádrž 550-600km, ale myslím že na benzín by to nebylo přes 650.
V Tvém případě je to jinak.Jezdíš přibližně 20 000 km ročně a navíc provozuješ auto,které má spotřebu benzínu víc jak 10 l na 100 km,ale ty svíčky pokud jezdíš na LPG by jsi měl max. po 30000 km vyměnit,hrozí,že ti ukápne do spalovacího prostoru.Ono samozřejmě i ušetříš pokud předěláš auto se spotřebou 7,5 l na nájezd 15 000 km,ale já osobně bych do toho nešel.


proč bych je měl měnit, svíčky fungují, výměna je nevím přesně po kolika, ale když jse auto na olej, tka tyhle věci nechám zkontrolovat. nevím, co by ze svíčky kapalo? u auta s malou spotřebou a malým nájezdem je ta efektivita samozřejmě menší., ale sníží se i nákldy s LPG spojené
respond
nahlásit
Pepe
number of posts1143
date of registration09.05.2007
Tuesday 02.12.2014 14:49, RE: Krátké trasy na LPG
BMW528i posted by:
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
Fanda posted by:
tomaskrtek posted by:
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
brin posted by:
Protože dochází k velmi prudké degradaci oleje a hlavně, při krátkých trasách jezdíte jen na benzín. Standardně by to při podobném provozu chtělo měnit olej tak do 10000 km.
No jezdím už 3,5 roku na LPG s BMW 2,8i za tu dobu asi 65tkm, svíčky vyměněny při koupi, lambdy nevím ani kdy, olej měním po cca 15-20tis, když si auto řekne, že je interval. s autem jezdí žena denně do práce 5km a 5km z práce návštěcvy nákupy atd max 10km v kuse měsíčně to je cca 600km a na to jí stačí asi 7l benzínu na startování, auto startuje a jede naprosto normálně, necuká, ani nic podobného. spotřebu má 11,6LPG, dle km a dotankování v pouze městském provozu. v TP je město psané 11,2. nechce se mi to počítat, ale ta úspora je nějakých 40% když by se někomu chtělo budu jen rád, když mi spočítá kolik jsem už ušetřil za těch 65tkm at vidí vyvraceči LPG, že to je velká úspora. Jinak revize LPG je doporučená, nikoli povinná 1x /1rok/10tkm a stojí cca 300kč a stk je asi o 100kč dražší a dělal jsem ji už 2x :D opravdu zanedbatelné náklady když litra paliva stojí 17,5kč
Manželka také jezdí na Lpg,ale na nájezd 15 000 km ročně mi to nedává smysl.To jen rok a půl jezdíš,než začneš šetřit.
šetřit začneš okamžitě, a prvotní investice se ti obratem promítne do hodnoty vozu
Tak to je hned důvod proč do toho jít
No tak mi to nedalo a spočítal jsem to, úspora je 37% při aktuálních cenách, LPG se drží nahoře a benzín šel dolů. Když jsem auto kupoval, tak jsem tankoval za 14,5kč LPG, ale benzín pod 30 kč už si nepamatuju. Náklady při provozu na lpg: Benzín - spotřeba 1,1L - na 65tkm 750L x 35kč = 25000kč LPG - spotřeba 11,6L - na 65tkm 7550L x 17,5kč = 132000kč náklady na dražší STK 200kč náklady na revizi LPG 6x300kč = 1800kč celkem 159000kč na 65000km = caa 2,4kč/km Náklady při provozu na benzín při spotřeě 11L benzín 7150L x 35kč =250000kč = 3,9kč/km moje úspora je 91000kč -pořád to nedává někomu smyl? o co jsem auto dráž koupil bych ho ted zase prodal. žádné oleje svíčky a podobné náklady navíc jsem neměl. problémy žádné, omezení jen bomba v kufru, neparkovat v podzemních garážích a nájezd na plnou nádrž 550-600km, ale myslím že na benzín by to nebylo přes 650.
V Tvém případě je to jinak.Jezdíš přibližně 20 000 km ročně a navíc provozuješ auto,které má spotřebu benzínu víc jak 10 l na 100 km,ale ty svíčky pokud jezdíš na LPG by jsi měl max. po 30000 km vyměnit,hrozí,že ti ukápne do spalovacího prostoru.Ono samozřejmě i ušetříš pokud předěláš auto se spotřebou 7,5 l na nájezd 15 000 km,ale já osobně bych do toho nešel.
proč bych je měl měnit, svíčky fungují, výměna je nevím přesně po kolika, ale když jse auto na olej, tka tyhle věci nechám zkontrolovat. nevím, co by ze svíčky kapalo? u auta s malou spotřebou a malým nájezdem je ta efektivita samozřejmě menší., ale sníží se i nákldy s LPG spojené


Předevčírem jsem jel za Pandou LPG. Jestli ten člověk není extrémista, a nejezdí s tím minimálně 3x ročně k moři, tak je tam víc nadšení, než rozumu. Pochopím 6 válec a výš, kde jsou ty nůžky pěkně rozevřený (nebo 2,0 s vyšším nájezdem), tohle ale zavání obcesí k LPG...
respond
nahlásit
Corlis
number of posts135
date of registration14.03.2007
Tuesday 02.12.2014 19:04, RE: Krátké trasy na LPG
Pepe posted by:
BMW528i posted by:
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
Fanda posted by:
tomaskrtek posted by:
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
brin posted by:
Protože dochází k velmi prudké degradaci oleje a hlavně, při krátkých trasách jezdíte jen na benzín. Standardně by to při podobném provozu chtělo měnit olej tak do 10000 km.
No jezdím už 3,5 roku na LPG s BMW 2,8i za tu dobu asi 65tkm, svíčky vyměněny při koupi, lambdy nevím ani kdy, olej měním po cca 15-20tis, když si auto řekne, že je interval. s autem jezdí žena denně do práce 5km a 5km z práce návštěcvy nákupy atd max 10km v kuse měsíčně to je cca 600km a na to jí stačí asi 7l benzínu na startování, auto startuje a jede naprosto normálně, necuká, ani nic podobného. spotřebu má 11,6LPG, dle km a dotankování v pouze městském provozu. v TP je město psané 11,2. nechce se mi to počítat, ale ta úspora je nějakých 40% když by se někomu chtělo budu jen rád, když mi spočítá kolik jsem už ušetřil za těch 65tkm at vidí vyvraceči LPG, že to je velká úspora. Jinak revize LPG je doporučená, nikoli povinná 1x /1rok/10tkm a stojí cca 300kč a stk je asi o 100kč dražší a dělal jsem ji už 2x :D opravdu zanedbatelné náklady když litra paliva stojí 17,5kč
Manželka také jezdí na Lpg,ale na nájezd 15 000 km ročně mi to nedává smysl.To jen rok a půl jezdíš,než začneš šetřit.
šetřit začneš okamžitě, a prvotní investice se ti obratem promítne do hodnoty vozu
Tak to je hned důvod proč do toho jít
No tak mi to nedalo a spočítal jsem to, úspora je 37% při aktuálních cenách, LPG se drží nahoře a benzín šel dolů. Když jsem auto kupoval, tak jsem tankoval za 14,5kč LPG, ale benzín pod 30 kč už si nepamatuju. Náklady při provozu na lpg: Benzín - spotřeba 1,1L - na 65tkm 750L x 35kč = 25000kč LPG - spotřeba 11,6L - na 65tkm 7550L x 17,5kč = 132000kč náklady na dražší STK 200kč náklady na revizi LPG 6x300kč = 1800kč celkem 159000kč na 65000km = caa 2,4kč/km Náklady při provozu na benzín při spotřeě 11L benzín 7150L x 35kč =250000kč = 3,9kč/km moje úspora je 91000kč -pořád to nedává někomu smyl? o co jsem auto dráž koupil bych ho ted zase prodal. žádné oleje svíčky a podobné náklady navíc jsem neměl. problémy žádné, omezení jen bomba v kufru, neparkovat v podzemních garážích a nájezd na plnou nádrž 550-600km, ale myslím že na benzín by to nebylo přes 650.
V Tvém případě je to jinak.Jezdíš přibližně 20 000 km ročně a navíc provozuješ auto,které má spotřebu benzínu víc jak 10 l na 100 km,ale ty svíčky pokud jezdíš na LPG by jsi měl max. po 30000 km vyměnit,hrozí,že ti ukápne do spalovacího prostoru.Ono samozřejmě i ušetříš pokud předěláš auto se spotřebou 7,5 l na nájezd 15 000 km,ale já osobně bych do toho nešel.
proč bych je měl měnit, svíčky fungují, výměna je nevím přesně po kolika, ale když jse auto na olej, tka tyhle věci nechám zkontrolovat. nevím, co by ze svíčky kapalo? u auta s malou spotřebou a malým nájezdem je ta efektivita samozřejmě menší., ale sníží se i nákldy s LPG spojené
Předevčírem jsem jel za Pandou LPG. Jestli ten člověk není extrémista, a nejezdí s tím minimálně 3x ročně k moři, tak je tam víc nadšení, než rozumu. Pochopím 6 válec a výš, kde jsou ty nůžky pěkně rozevřený (nebo 2,0 s vyšším nájezdem), tohle ale zavání obcesí k LPG...



jojo, u nás v práci na parkovišti firemním stojí citroen c1 na lpg.....
respond
nahlásit
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Tuesday 02.12.2014 20:04, C1 LPG
a co je na tom divného?
provozní náklady jsou prostě cca 60% i u C1. A když se nebudete koukat na peníze, tak je tady také ekologie, kdy LPG je ekologicky čisté palivo. Mnohem čistější než benzin (o naftě se nezmiňuju - ta produkuje šílený sračky).
Jinak mě dost pobavil argument někoho výše:
citation:
Investice do LPG se vrátí až za rok a půl - tedy se nevyplatí

nikdo vám to LPG nenutí, ale to, že se to prostě vyplatí, s tím nic neuděláte. Tak to prostě je
respond
nahlásit
tomaskrtek
number of posts983
date of registration18.03.2008
Tuesday 02.12.2014 21:16, RE: Krátké trasy na LPG
Pepe posted by:
BMW528i posted by:
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
Fanda posted by:
tomaskrtek posted by:
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
brin posted by:
Protože dochází k velmi prudké degradaci oleje a hlavně, při krátkých trasách jezdíte jen na benzín. Standardně by to při podobném provozu chtělo měnit olej tak do 10000 km.
No jezdím už 3,5 roku na LPG s BMW 2,8i za tu dobu asi 65tkm, svíčky vyměněny při koupi, lambdy nevím ani kdy, olej měním po cca 15-20tis, když si auto řekne, že je interval. s autem jezdí žena denně do práce 5km a 5km z práce návštěcvy nákupy atd max 10km v kuse měsíčně to je cca 600km a na to jí stačí asi 7l benzínu na startování, auto startuje a jede naprosto normálně, necuká, ani nic podobného. spotřebu má 11,6LPG, dle km a dotankování v pouze městském provozu. v TP je město psané 11,2. nechce se mi to počítat, ale ta úspora je nějakých 40% když by se někomu chtělo budu jen rád, když mi spočítá kolik jsem už ušetřil za těch 65tkm at vidí vyvraceči LPG, že to je velká úspora. Jinak revize LPG je doporučená, nikoli povinná 1x /1rok/10tkm a stojí cca 300kč a stk je asi o 100kč dražší a dělal jsem ji už 2x :D opravdu zanedbatelné náklady když litra paliva stojí 17,5kč
Manželka také jezdí na Lpg,ale na nájezd 15 000 km ročně mi to nedává smysl.To jen rok a půl jezdíš,než začneš šetřit.
šetřit začneš okamžitě, a prvotní investice se ti obratem promítne do hodnoty vozu
Tak to je hned důvod proč do toho jít
No tak mi to nedalo a spočítal jsem to, úspora je 37% při aktuálních cenách, LPG se drží nahoře a benzín šel dolů. Když jsem auto kupoval, tak jsem tankoval za 14,5kč LPG, ale benzín pod 30 kč už si nepamatuju. Náklady při provozu na lpg: Benzín - spotřeba 1,1L - na 65tkm 750L x 35kč = 25000kč LPG - spotřeba 11,6L - na 65tkm 7550L x 17,5kč = 132000kč náklady na dražší STK 200kč náklady na revizi LPG 6x300kč = 1800kč celkem 159000kč na 65000km = caa 2,4kč/km Náklady při provozu na benzín při spotřeě 11L benzín 7150L x 35kč =250000kč = 3,9kč/km moje úspora je 91000kč -pořád to nedává někomu smyl? o co jsem auto dráž koupil bych ho ted zase prodal. žádné oleje svíčky a podobné náklady navíc jsem neměl. problémy žádné, omezení jen bomba v kufru, neparkovat v podzemních garážích a nájezd na plnou nádrž 550-600km, ale myslím že na benzín by to nebylo přes 650.
V Tvém případě je to jinak.Jezdíš přibližně 20 000 km ročně a navíc provozuješ auto,které má spotřebu benzínu víc jak 10 l na 100 km,ale ty svíčky pokud jezdíš na LPG by jsi měl max. po 30000 km vyměnit,hrozí,že ti ukápne do spalovacího prostoru.Ono samozřejmě i ušetříš pokud předěláš auto se spotřebou 7,5 l na nájezd 15 000 km,ale já osobně bych do toho nešel.
proč bych je měl měnit, svíčky fungují, výměna je nevím přesně po kolika, ale když jse auto na olej, tka tyhle věci nechám zkontrolovat. nevím, co by ze svíčky kapalo? u auta s malou spotřebou a malým nájezdem je ta efektivita samozřejmě menší., ale sníží se i nákldy s LPG spojené
Předevčírem jsem jel za Pandou LPG. Jestli ten člověk není extrémista, a nejezdí s tím minimálně 3x ročně k moři, tak je tam víc nadšení, než rozumu. Pochopím 6 válec a výš, kde jsou ty nůžky pěkně rozevřený (nebo 2,0 s vyšším nájezdem), tohle ale zavání obcesí k LPG...


nebyla oranžová a nebylo to v PV? jedna taková mi stojí na dvoře... po rozvozu pizzy, neodolatelná cena
respond
nahlásit
Pepe
number of posts1143
date of registration09.05.2007
Tuesday 02.12.2014 22:10, RE: Krátké trasy na LPG
tomaskrtek posted by:
Pepe posted by:
BMW528i posted by:
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
Fanda posted by:
tomaskrtek posted by:
Fanda posted by:
BMW528i posted by:
brin posted by:
Protože dochází k velmi prudké degradaci oleje a hlavně, při krátkých trasách jezdíte jen na benzín. Standardně by to při podobném provozu chtělo měnit olej tak do 10000 km.
No jezdím už 3,5 roku na LPG s BMW 2,8i za tu dobu asi 65tkm, svíčky vyměněny při koupi, lambdy nevím ani kdy, olej měním po cca 15-20tis, když si auto řekne, že je interval. s autem jezdí žena denně do práce 5km a 5km z práce návštěcvy nákupy atd max 10km v kuse měsíčně to je cca 600km a na to jí stačí asi 7l benzínu na startování, auto startuje a jede naprosto normálně, necuká, ani nic podobného. spotřebu má 11,6LPG, dle km a dotankování v pouze městském provozu. v TP je město psané 11,2. nechce se mi to počítat, ale ta úspora je nějakých 40% když by se někomu chtělo budu jen rád, když mi spočítá kolik jsem už ušetřil za těch 65tkm at vidí vyvraceči LPG, že to je velká úspora. Jinak revize LPG je doporučená, nikoli povinná 1x /1rok/10tkm a stojí cca 300kč a stk je asi o 100kč dražší a dělal jsem ji už 2x :D opravdu zanedbatelné náklady když litra paliva stojí 17,5kč
Manželka také jezdí na Lpg,ale na nájezd 15 000 km ročně mi to nedává smysl.To jen rok a půl jezdíš,než začneš šetřit.
šetřit začneš okamžitě, a prvotní investice se ti obratem promítne do hodnoty vozu
Tak to je hned důvod proč do toho jít
No tak mi to nedalo a spočítal jsem to, úspora je 37% při aktuálních cenách, LPG se drží nahoře a benzín šel dolů. Když jsem auto kupoval, tak jsem tankoval za 14,5kč LPG, ale benzín pod 30 kč už si nepamatuju. Náklady při provozu na lpg: Benzín - spotřeba 1,1L - na 65tkm 750L x 35kč = 25000kč LPG - spotřeba 11,6L - na 65tkm 7550L x 17,5kč = 132000kč náklady na dražší STK 200kč náklady na revizi LPG 6x300kč = 1800kč celkem 159000kč na 65000km = caa 2,4kč/km Náklady při provozu na benzín při spotřeě 11L benzín 7150L x 35kč =250000kč = 3,9kč/km moje úspora je 91000kč -pořád to nedává někomu smyl? o co jsem auto dráž koupil bych ho ted zase prodal. žádné oleje svíčky a podobné náklady navíc jsem neměl. problémy žádné, omezení jen bomba v kufru, neparkovat v podzemních garážích a nájezd na plnou nádrž 550-600km, ale myslím že na benzín by to nebylo přes 650.
V Tvém případě je to jinak.Jezdíš přibližně 20 000 km ročně a navíc provozuješ auto,které má spotřebu benzínu víc jak 10 l na 100 km,ale ty svíčky pokud jezdíš na LPG by jsi měl max. po 30000 km vyměnit,hrozí,že ti ukápne do spalovacího prostoru.Ono samozřejmě i ušetříš pokud předěláš auto se spotřebou 7,5 l na nájezd 15 000 km,ale já osobně bych do toho nešel.
proč bych je měl měnit, svíčky fungují, výměna je nevím přesně po kolika, ale když jse auto na olej, tka tyhle věci nechám zkontrolovat. nevím, co by ze svíčky kapalo? u auta s malou spotřebou a malým nájezdem je ta efektivita samozřejmě menší., ale sníží se i nákldy s LPG spojené
Předevčírem jsem jel za Pandou LPG. Jestli ten člověk není extrémista, a nejezdí s tím minimálně 3x ročně k moři, tak je tam víc nadšení, než rozumu. Pochopím 6 válec a výš, kde jsou ty nůžky pěkně rozevřený (nebo 2,0 s vyšším nájezdem), tohle ale zavání obcesí k LPG...
nebyla oranžová a nebylo to v PV? jedna taková mi stojí na dvoře... po rozvozu pizzy, neodolatelná cena


Nene, Plzeň, kanárkově žlutá. Já prostě toho nadšence nechápu . Což je ovšem v pořádku, neboť on určitě nechápe mě
respond
nahlásit
Zvirak
number of posts459
date of registration09.09.2012
Tuesday 02.12.2014 22:36, Plzen
Ty jsi z Plzně? Tak to jsme viděli asi stejný
respond
nahlásit
1 2


update
you watch this topic

stop watching this topic
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.