0
back
 

diskuze k tématu: Suzuki SX4 - jaký vybrat motor?

category of topic classification: poradna, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 14:34, reakce
je potřeba si říci,že deklarovaná spotřeba hlavně u benzínových motorů je vždy vírazně podhodnocena z vlastní zkušenosti vím,že diesel jezdí za daleko méně a další důležitá věc je zůstatková hodnota benzínoví motor značně degraduje cenu vozu navíc s omezenými teréními ambicemi!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 14:37, japonec-madar
ctyrkolky se pokud mám zprávné informace ,dělají v japonsku......jinak určitě super vůz,té spotřeby bych se nebál,v zimě se to smaže,neprokloužete galony paliva,ušetříte nervy na parkovištích,a podobně...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 14:52, reakce
údaje o spotřebě jsou nesmyslné z vlastní zkušenosti vím,že benzín s pohonem 4x4 je daleko nenažranější než píše výrobce!dále není zanedbatelná cena vozu při dalším prodeji a je skoro jedno za jakou dobu se vůz prodává,ale vozidlo s terénímy ambicemi s naftovým motorem je daleko lépe prodejné!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 14:59, SX4
Mám SX4 1.5 už skoro rok a najeto cca 20 tisíc. Je to super auto jak do města tak na rozbité silnice či menší terén, a to je to co jej činí univerzálním. Před ním jsem měl Š Octavii 1,6, ale už bych asi neměnil, jede to sice s tímto motorem méně, ale jinak paráda. Vejde se tam v pohodě 4 členná rodina jinak si beru sebou box pokud je to třeba. V octavii jsem pořád v tom kufru vozil převážně vzduch.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 18:26, Jiný pohled.
On je třeba řešit tento problém jinak. Od nového roku se budou do nafty přidávat bio složky. Jestli málo jezdíte, případně je možné riziko delšího odstavení vozu, může se vám stát, že oddělitelné bio složky vám v CR systému naftového motoru nadělají pěknou paseku, která se může pěkně podražit. Jde o takový začernalý šmír, který vše, nebo něco ucpe, v servisech to nečistí, pouze vyměňují. Je to pár měsíců, co jsem toto řešil. Rozhodl jsem se raději pro benzinovou variantu. Oni totiž prodejci říkají, že jejich auta žádné potíže mít nebudou, ale jsou to jenom prodejci. Opraváří říkají něco jiného. Opravy se pohybují v mezích 40 až 160 tis. Kč. Záruka se na to nevztahuje. Benzin sice na tom bude vlivem bioethanolu podobně, ale tam je to proces dlouhodobý, povrchová koroze dílů. Bioethanol (líh) na sebe váže vodu.
To jenom, aby jste mohl klidně spát a nemusel každý týden zbytečně projíždět aspoň dvacet kilometrů. Ono totiž u naftových aut, která jezdí denně, potíže nehrozí. Dost informací naleznete na www stránkách.
Na n-tv, dávali reportáž co cestě VW Tuareg po Andách. Test nových pneu GY. V zemích J.Ameriky dávají do nafty až 30% objemu rostliných složek. Měli tam z toho pěkné kecky. Proč asi? Konstrukce vstřikovačů, mráz ve vyších polohách.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 19:08, RE: Jiný pohled.
anonym posted by:
On je třeba řešit tento problém jinak. Od nového roku se budou do nafty přidávat bio složky. Jestli málo jezdíte, případně je možné riziko delšího odstavení vozu, může se vám stát, že oddělitelné bio složky vám v CR systému naftového motoru nadělají pěknou paseku, která se může pěkně podražit. Jde o takový začernalý šmír, který vše, nebo něco ucpe, v servisech to nečistí, pouze vyměňují. Je to pár měsíců, co jsem toto řešil. Rozhodl jsem se raději pro benzinovou variantu. Oni totiž prodejci říka...
Když SUZUKI,tak GSXR s 1000 cm3 motorem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 19:33, SX4
Je mi přes šedesát let,používám auto každý den ke krátkým pojížďkám do 100 km denně,SX4 1,5 benzin mám asi půl roku,sice s náhonem poze na přední kola,ale jsem s ní velice spokojen.
Výhody : Automobil je vyšší,dobře se do něj nastupuje a z něj vystupuje.Má vyšší průjezdnost.Dobře překonává terénní nerovnosti díky konstrukci podvozku.Díky širokým pneumatikám dobře sedí na cestě,protože je krátký je velice dobře ovladatelný,dobře se zatáčí a dobře se s ním zajíždí mezi zaparkované vozy.
Nevýhody : maximální rychlost je nízká pro provoz dálničního charakteru,na dlouhé cesty po dálnici to není.
Zdá se mi dobrý pro městský a příměstský provoz.Na rychlost povolenou na našich komunikacích stačí,na závody to není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 19:39, RE: SX4
anonym posted by:
Je mi přes šedesát let,používám auto každý den ke krátkým pojížďkám do 100 km denně,SX4 1,5 benzin mám asi půl roku,sice s náhonem poze na přední kola,ale jsem s ní velice spokojen.
Výhody : Automobil je vyšší,dobře se do něj nastupuje a z něj vystupuje.Má vyšší průjezdnost.Dobře překonává terénní nerovnosti díky konstrukci podvozku.Díky širokým pneumatikám dobře sedí na cestě,protože je krátký je velice dobře ovladatelný,dobře se zatáčí a dobře se s ním zajíždí mezi zaparkované vozy.
Nevýhody ...
spotřebu 7,1 - 7,2 l/100km u 1,5 benzin potvrzuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 20:24, RE: Nepodceňoval bych ani 1.5 MPI
anonym posted by:
Mám zkušenosti s 1.5 (4x2, GL/AC, r.v. 2006) a také není špatná, pří delší trase (590 km) většinou dálnice, tempo 120 - 140 km/h spotřeba 6.3 l/100 km, měřeno klasicky ne dle pp. Jízda po českých okreskách, jde i za 5,5 ale jen při velmi šetrné jízdě, jinak za 6,5 to jde bez většího snažení. Myslím si, že motor 1,6 má v reálu o něco vyšší spotřebu ale je pružnější. Na 1,5 je třeba si chvilku zvykat a naučit se řadit. Mam malou otázku, pp mi neukazuje průměrnou spotřebu, všiml jsem si, že někter...
Ahoj, ohladom neukazovania priemernej spotreby je to dane seriou vyroby.. predtym boli pp iba s okamzitou spotrebou, teraz sa daju prepinat aj do priemernej spotreby.Na to ci je to japonec alebo madar uz nic nevplyva
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 20:33, Dieselová verze se ani s pohonem jedné nápravy nenabízí.
mozno u Vas nie, ale na SK je mozne takyto model zakupit.. Jano z Prievidze :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 20.12.2007 23:20,
Diesel průměr 6,5l, benzín 8l vše ve 4X4
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 08:55, RE: japonec-madar
anonym posted by:
ctyrkolky se pokud mám zprávné informace ,dělají v japonsku......jinak určitě super vůz,té spotřeby bych se nebál,v zimě se to smaže,neprokloužete galony paliva,ušetříte nervy na parkovištích,a podobně...
Spatne infomrace :))) i ctyrkolky se vyrabeji v Madarsku. To ovsem nestiha a jak psal nekdo vyse tak proto se obcas nejaka auta dovezou z Japonska.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 09:29, diesel žere 6,5
v průměru, tj. zkušennost po cca 15 000 km. Diesel s 88 kW je přitom zbytečně výkonný pro tak malé auto. Přesto, že bydlíme pod horami, nemá 4kolka valného významu v 90% cest. V těch 10% je naopak neocenitelná. Auto je to pěkný, jen je v něm poněkud méně místa pro větší lidi a není příliš pohodlné - podvozek je tvrdší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 21.12.2007 12:30, meky
nema pozdlzne nastavitelny volant. V roku 2007 je to neodpustitelny prehresok. Nekupovat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.12.2007 21:17, Fiat Sedici přijde do prodeje v Cz od 02/2008
..to jen na doplněnou k informaci, že zatím je toto vozítko k dispozici pouze v provedení značky Suzuki.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 22.12.2007 21:43, RE: Báječný auto
anonym posted by:
Máme SX4 1,6 GLX ve dvoukolce, je to parádní auto pro zatím dvoučlennou rodinu (s potenciálem přírůstku), jezdíme s ním od srpna a zatím si libujeme, jak skvělý auto jsme si pořídili. Škudlil to pravda není (kombinovaná spotřeba kolem 7,4), ale jezdí prostě skvěle. Nicméně podle informací dealera se nově prodávaný auta už nevyrábí v Maďarsku, ale v Japonsku.
Mám půl roku totéž autíčko, outdoor line, a také si libuji, přestože mě jízda s ním stojí občas nějaký ten bod... Spotřeba mi také neodpovídá technickému průkazu, ale vím, že to je v mých rukách, resp. rychlejší jízdě, k čemuž tohle auto vyloženě svádí... Dle informace mého prodejce se auta z Maďarska a z Japonska odlišují anténou - Japonci ji montují v zadní části střechy, Maďaři v přední... Já mám anténu vzadu ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 25.04.2008 01:22, RE: 1.6 4x4 mam doma ...
anonym posted by:
Dobře tak tím benzínem budu jezdit za 8 a s naftou za 7L.Pořád vyjde dlouhodobě při tomto nájezdu km levněji benzín-menší náklady na opravy,menší ručení i pojistka,tišší chod motoru.Jinak matka má Rav4 a jezdí skoro furt ve městě ale to auto má prostě lepší odpich než předohrab-nemůžu si pomoct...
aj keby to bolo 8l a 6l tak navratnost pri 15tis km rocne IBA za pohonne latky by bola okolo 7mich rokov...
ked si clovek k tomu pripocita poistku a neviem co vsetko este tak to vyde aj na 10 rokov
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.