0
back
 

diskuze k tématu: Accord, Primera nebo Avensis?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.01.2006 08:18, Bral bych Hondu
I když může být na trhu ojetin dražší než Avensis a určitě dražší než Primera. Do té bych nikdy nešel...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.01.2006 10:18, RE: Bral bych Hondu
Yeti posted by:
I když může být na trhu ojetin dražší než Avensis a určitě dražší než Primera. Do té bych nikdy nešel...
Primeru mohu jen doporučit. Na druhou stranu, všechny tyto tři japonské značky produkují kvalitní a celkem bezproblémová auta, snad jen Honda je na tom se spolehlivostí o něco maličko hůře. Ale jak psal pan redaktor - rozhodovat se hlavně podle stavu konkrétního auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.01.2006 13:05, RE: Bral bych Hondu
Kybergreg posted by:
Primeru mohu jen doporučit. Na druhou stranu, všechny tyto tři japonské značky produkují kvalitní a celkem bezproblémová auta, snad jen Honda je na tom se spolehlivostí o něco maličko hůře. Ale jak psal pan redaktor - rozhodovat se hlavně podle stavu konkrétního auta.
... no jestli je na tom honda maličko hůře s spolehlivosti?, nevim, nevim, záleží to opravdu kus od kusu.
Tyto 3 auta jsou opravdu dobrou volbou. S Hondou se dají zažít neopakovatelné zážitky (zvláště při otáčkách nad cca 4500 !), Avensis spíše osloví klidné řidiče, Primera tak někde mezi, protože už to není ta stará dobrá sportovní tvrdá primera. Jo a často závadou u nissanů je klimatizace.(?ještě stále?)
Gratuluji k výběru! Všechna jsou spolehlivá, zajímavá.Oproti těm shitLagunám, shitPassatům, shitVectrám, atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.01.2006 13:08, RE: Bral bych Hondu
dada posted by:
... no jestli je na tom honda maličko hůře s spolehlivosti?, nevim, nevim, záleží to opravdu kus od kusu.
Tyto 3 auta jsou opravdu dobrou volbou. S Hondou se dají zažít neopakovatelné zážitky (zvláště při otáčkách nad cca 4500 !), Avensis spíše osloví klidné řidiče, Primera tak někde mezi, protože už to není ta stará dobrá sportovní tvrdá primera. Jo a často závadou u nissanů je klimatizace.(?ještě stále?)
Gratuluji k výběru! Všechna jsou spolehlivá, zajímavá.Oproti těm shitLagunám, shitPassatů...
souhlas...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.01.2006 15:18, RE: Bral bych Hondu
ok posted by:
souhlas...
Dneska když jsem jel po brně,tak jsem viděl odstavenýho novýho accorda,kapotu nahoře a borec čuměl do motoru.Ale zase říkám,stane se,ale nepotěší to.Ještě potom golfa IV a octaviu I.Mráz je sviňa.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.01.2006 17:28, RE: Bral bych Hondu
Roňouch posted by:
Dneska když jsem jel po brně,tak jsem viděl odstavenýho novýho accorda,kapotu nahoře a borec čuměl do motoru.Ale zase říkám,stane se,ale nepotěší to.Ještě potom golfa IV a octaviu I.Mráz je sviňa.
A já se starou Feldou najeto 220 tis. km jsem po týdnu zažhavil bez problémů napoprvé...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.01.2006 19:29, RE: Bral bych Hondu
Roňouch posted by:
Dneska když jsem jel po brně,tak jsem viděl odstavenýho novýho accorda,kapotu nahoře a borec čuměl do motoru.Ale zase říkám,stane se,ale nepotěší to.Ještě potom golfa IV a octaviu I.Mráz je sviňa.
Ja som tiež dnes videl dve Octávky na lane )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.01.2006 21:32, RE: Bral bych Hondu
Kolega zo Slovenska posted by:
Ja som tiež dnes videl dve Octávky na lane )
Dnesni rano, 22 pod nulou.
Kolega 1. pokus - passat 1,8i 1991 - nic. 2. pokus felicie 1,9d 2001 - nic.
Moje primera 1,6i 1998 - 3 sec. a odjezd .
A pak ze japonci narozdil od evropskych v zime nestartuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.01.2006 08:24, RE: Bral bych Hondu
anonym posted by:
Dnesni rano, 22 pod nulou.
Kolega 1. pokus - passat 1,8i 1991 - nic. 2. pokus felicie 1,9d 2001 - nic.
Moje primera 1,6i 1998 - 3 sec. a odjezd .
A pak ze japonci narozdil od evropskych v zime nestartuji
ANO, ANO, soused, co má novýho passata, se mě každý den ptá, jestli mi to startuje. Zezačátku jsem nevěděl o čem je řeč. Včera 2 kolegové, co májí Octavii TDI, se mě také ptali jestli mě to startuje. ....pak jsem pochopil - oni nestartují ale já ano (Honda Accord)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.01.2006 11:33, RE: Bral bych Hondu
dada posted by:
... no jestli je na tom honda maličko hůře s spolehlivosti?, nevim, nevim, záleží to opravdu kus od kusu.
Tyto 3 auta jsou opravdu dobrou volbou. S Hondou se dají zažít neopakovatelné zážitky (zvláště při otáčkách nad cca 4500 !), Avensis spíše osloví klidné řidiče, Primera tak někde mezi, protože už to není ta stará dobrá sportovní tvrdá primera. Jo a často závadou u nissanů je klimatizace.(?ještě stále?)
Gratuluji k výběru! Všechna jsou spolehlivá, zajímavá.Oproti těm shitLagunám, shitPassatů...
Ta spolehlivost - bral jsem to podle statistik německýho TUV, tam se myslím Honda pohybuje až za Toyotou a za Nissanem, ale nerad bych někoho balamutil, už si to taky přesně nepamatuju. Každopádně koho to zajímá, tak si to může najít na webu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.01.2006 11:50, RE: Bral bych Hondu
dada posted by:
ANO, ANO, soused, co má novýho passata, se mě každý den ptá, jestli mi to startuje. Zezačátku jsem nevěděl o čem je řeč. Včera 2 kolegové, co májí Octavii TDI, se mě také ptali jestli mě to startuje. ....pak jsem pochopil - oni nestartují ale já ano (Honda Accord)
Přesně tak, mně skoro 15 let stará Primera s atmosférickým dieselem nastartuje okamžitě s otočením klíčku po prvním nažhavení a neznám jediný problém s provozem tohoto autíčka ať v létě, tak i v zimě. Jízdní vlastnosti jsou fantastické, řazení převodových stupňů jde skoro samo. Elektronika bez problému. Je otázkou, jestli jsou tak bezproblémová i ta novější auta. Soused má novější verzi Primery TD z 98 roku a ten má naopak problém se startováním v létě, když je motor zahřátý. Někdy i několik marných pokusů za sebou. Rekord měl asi 20 krát, pak to vzdal a musel čekat, než to trochu vychladlo.... Jinak pokud se mu to podaří nastartovat, tak to řve jak traktor s doprovodem neidentifikovatelných pazvuků a skřípání. Říkal, že je to už druhý motor, originál totiž odešel. Stále se mu pálí žárovky a v létě nejde klima.
Je pravdou, že ty staré Primery měly daleko lepší podvozek. To, co teď Nissan versus Renault produkuje je už zcela jiná kapitola, takže bych už novou Primeru nechtěla. Maxima je velmi komfotní vůz, tuhý a bezpečný s podobnou kvalitou jako Primera. Je to manažérský vůz, který má však oproti menší Primeře mnohem větší spotřebu benzínu a ceny náhradních dílů se pohybují ještě výše. Většinou mají nalítáno i mnohem víc kilometrů než stejně stará auta ze středních tříd. Jinak Honda mnoha lidem co znám dost rezla a i spotřeba oproti Nissanu byla vyšší. Neoddiskutovatelné jsou však její našlapané motory se sportovní duší. I design je hodně dobrý (hlavně nový Civic).Toyota je podle tabulek nejspolehlivější, ale mě třeba neoslovil její design. Měla jsem možnost řídít několik kusů, ale dost mě zklamalo těžkopádné řazení a brzdy. Jízdní vlastnosti jsou u Toyoty oproti Hondě a Nissanu nic moc. Jinak je to bezproblémový vůz, který se stejně jako všichni tito japonci za dobrou péči dokonale odvděčí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.01.2006 17:37, RE: Bral bych Hondu
Doris posted by:
Přesně tak, mně skoro 15 let stará Primera s atmosférickým dieselem nastartuje okamžitě s otočením klíčku po prvním nažhavení a neznám jediný problém s provozem tohoto autíčka ať v létě, tak i v zimě. Jízdní vlastnosti jsou fantastické, řazení převodových stupňů jde skoro samo. Elektronika bez problému. Je otázkou, jestli jsou tak bezproblémová i ta novější auta. Soused má novější verzi Primery TD z 98 roku a ten má naopak problém se startováním v létě, když je motor zahřátý. Někdy i několik mar...
Doris, nechápem prečo ste do svojho výtvoru strčili Maximu. To vas len tak napadlo?? Ináč videl som vás zaregistrovanú na niejakej stránke o nissanoch. Máte striebornú P10. Vyzerá dosť nadupane ale škoda že tam máte ten úbohy 2.0 55Kw diesel. Má s tým autom čo robiť. 2.0 16V 85Kw to je podľa mňa motor pre P 10-sinu ako stvorený. Mne sa ale Primery páčia všetky od nevýraznej P10 cez P11 až po futuristickú P12. Podľa mňa má každá niečo do seba.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.01.2006 08:01, RE: Bral bych Hondu
Kolega zo Slovenska posted by:
Doris, nechápem prečo ste do svojho výtvoru strčili Maximu. To vas len tak napadlo?? Ináč videl som vás zaregistrovanú na niejakej stránke o nissanoch. Máte striebornú P10. Vyzerá dosť nadupane ale škoda že tam máte ten úbohy 2.0 55Kw diesel. Má s tým autom čo robiť. 2.0 16V 85Kw to je podľa mňa motor pre P 10-sinu ako stvorený. Mne sa ale Primery páčia všetky od nevýraznej P10 cez P11 až po futuristickú P12. Podľa mňa má každá niečo do seba.
S Maximou sice osobní zkušenost nemám, ale o auta obecně se dost zajímám. Dva z mých přátel s tímto vozem jezdí, takže znám jejích reference. Proto ta zmínka. Jinak tten diesel v Primeře není zas tak marný, jak by si někdo myslel. Po drobných úpravách má velice slušný zátah a hlavně spotřeba 5l/100km je stále in. Auto je lehčí než třeba Fabia, takže těch 55KW (teď už asi o několik víc) si s tím autem docela poradí. Nejsem zakomplexovaná, abych se musela na cestě předvádět. Zrychlení z 0 na 100 za cca 12 sekund není sice pro sportovní ježdění, ale nejsem ani brzdou v provozu. Jinak je to auto mé hobby a dost se mu věnuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.01.2006 14:39, nissan primera
Já mám nissan primera 1.8 16.ti ventil 2001. Je to super kára. Spolehlivá, výkonný motor. Skvěle sedí na silnici, výborně se ovládá.
Pouze dolévám benzín, občas se vymění olej a filtry. Jinak je vše v top stavu! Auto má vysokou výbavu a přitom cena je dost nízká. Servis je bezproblémový a cenově dostupný. Řekl bych, že mnohem levnější než Octávie. Já osobně servisuji u Toyoty japonec jako japonec. Zkoušel jsem Škodovky, pak Chevroleta, ale už nechci nic jiného, než japonce. Otec má taky nissana a již několik let nedal do servisu ani korunu!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.01.2006 16:21, RE: nissan primera
radek posted by:
Já mám nissan primera 1.8 16.ti ventil 2001. Je to super kára. Spolehlivá, výkonný motor. Skvěle sedí na silnici, výborně se ovládá.
Pouze dolévám benzín, občas se vymění olej a filtry. Jinak je vše v top stavu! Auto má vysokou výbavu a přitom cena je dost nízká. Servis je bezproblémový a cenově dostupný. Řekl bych, že mnohem levnější než Octávie. Já osobně servisuji u Toyoty japonec jako japonec. Zkoušel jsem Škodovky, pak Chevroleta, ale už nechci nic jiného, než japonce. Otec má taky nissan...
Súhlasim Primera je veľmi dobre auto. Strašne jej fandím. Podvozkovo a motoricky je perfektná a ta spoľahlivosť! SUPER!!! Japonci sú naozaj odolný a nemajú na nich ani nemecké vozy. Podobné autá ako Octavia, Fábia, Passat mi už lezu strašne na nervy. Neviem čo na nich ľudia vidia. Nieje na nich nič výnimočné a spoľahlivosťou napr. taka Fabia na Primeru ani zďaleka nesiaha. S Fábiou 100 000km a sype sa všetko čo môže (Viem to szrozprávaní sa s majiteľmi tohto zázraku) a s Primerou 500 000Km a auto ide OK. Mne nevadí že má trocha fádny desing ale samozrejme u najnovšej P12 to už neplatí. Pre mňa je dôležitejšia odolnosť a technická vyspelosť. Veď Primera mala viacprvkové napravy Mult-link už v roku 1990. Ani Golf IV ktoý vyšiel v roku 1998 nemá viacprvkovú nápravu. Primera fakt sedí ako pribitá, veď aj pán redaktor ich hodnotil v recenzii za nadpriemerné. Môžete ísť 180KM/h a držať voalnt s jednou rukou a v zákrutách na vás nemá hoci kto. Ani omnoho modernejšie auto. Primeru som v diskusiach Tipcarsu už veľa krát vychvaľoval, takže sa dosť opakujem ale je to fakt super auto. Treba vyskúšať, ja som tiež neveril kým som v tom nešiel ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 28.01.2006 18:04, RE: Bral bych Hondu
dada posted by:
... no jestli je na tom honda maličko hůře s spolehlivosti?, nevim, nevim, záleží to opravdu kus od kusu.
Tyto 3 auta jsou opravdu dobrou volbou. S Hondou se dají zažít neopakovatelné zážitky (zvláště při otáčkách nad cca 4500 !), Avensis spíše osloví klidné řidiče, Primera tak někde mezi, protože už to není ta stará dobrá sportovní tvrdá primera. Jo a často závadou u nissanů je klimatizace.(?ještě stále?)
Gratuluji k výběru! Všechna jsou spolehlivá, zajímavá.Oproti těm shitLagunám, shitPassatů...
Akorat mají shitceny náhradních dílů a shit diesely a shitdesing
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 28.01.2006 18:54, RE: Bral bych Hondu
Aleš posted by:
Akorat mají shitceny náhradních dílů a shit diesely a shitdesing
myslim ze vsechny vozy jsou vyborne a neudela spatne at se rozhodne pro cokoliv , ja doporucuji hondu ale to protoze mam radeji sviznou jizdu takze hodne stesti ahoj
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 30.01.2006 13:23, RE: Bral bych Hondu
Aleš posted by:
Akorat mají shitceny náhradních dílů a shit diesely a shitdesing
Nevíš o čem mluvíš! Pokud ty zrovna nevlastníš Favorita nebo Feldu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 04.12.2006 16:02, RE: Bral bych Hondu
ok posted by:
souhlas...
Taky bych bral Hondu, z Nissanu je špatný výhled, Avensis je sice technická bomba, ale dost nevýrazná. Z těhle určitě Accord. I když nejlepší je Avensis II - sám v něm spokojeně jezdím a mám v něm 150k D4-D
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 28.12.2006 19:46, RE: Bral bych Hondu
anonym posted by:
A já se starou Feldou najeto 220 tis. km jsem po týdnu zažhavil bez problémů napoprvé...
Tak se s tou Felinou nechte barevně vyfotit. My se tady bavíme o autech a Vy píšete o Felicii. Jste normální?
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.