Monday 17.09.2012 08:05,
A6 s pětiválec TDi - v těch dobách Audi znamenalo kvalitu
U první Audi A6 2,5TDi s pětiválcem 103kw neplatí dnešní měřítka jestli se vyplatí.
Vyplatí se rozhodně při jakémkoliv nájezdu (jediné omezení je v zimě, topí po 1-2km), jelikož je opravdu 500.000km nezničitelná a spotřeba je super.
Motor prostě vydrží a pro naftomily má skvělý zvuk. Quattro je bez problémů, pokud jde o předokolku tak v předu dole je jedno OCELOVÉ kované rameno s čepem za 1.500kč které vydrží 250.000km. Zadní náprava je nezničitelná, palubní elektronika prostě neodchází a funguje, jelikož v těch dobách vše vyrobili tak aby to vydrželo.
Tady ještě musíte umět řídit a neztrácíte přirozené řidičské reflexy, resp. nepotlačuje je, jelikož A6 má pouze ABS a servořízení. Nemá ESP, sensor proti větru, vzduchové pérování, patnáct airbagů, kamery, USB, nemá dokonalé odfiltrování podvozku a když jedete po štěrku, tak to poznáte. Přes to do ní po 1/2 roce stání sednete a objedete evropu. Tady se věnujete řízení, ne stupidním kamerám, USB, DVD, TV, komplikované elektronice a tlačítkům jako v kostkách, že nikdy nevíte co padne, resp. kde co je... A6 má pár čistě funkčních tlačítek a sedm budíků v palubní desce které vám sdělují místo DVD teplotu vody, teplotu oleje a volty :)
Audi vyrobte novou sérii A6 C4 :)
respond