0
back
 

diskuze k tématu: Toyota Avensis D4D - první dojmy uživatele

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 12:10, Ano, tatínek říká ano!
Jsem první! Heč, heč! Tatínek nedá na Toyotu dopustit, u své Cariny kdysi vždy měnil jen po pár letech klíčky - když koupil novou. Toyota už není vzor spolehlivosti co bývala (a naftové motory prý některé automobilky dělají i lepší), ale spolehlivý držák to je a před koupí posledního vozu jsem Avensis s motorem 2,4 také zvažovala (no spíš papínek).
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 12:42, Nokonecne
Nekdo rozumny. Jen doufam, ze prispevek zapadne, resp. jej koncernisti dostatecne rozcupujou. To by tak jeste schazelo, aby se po ojetych japoncich zvedla poptavka a nasledne i jejich ceny. Co by si pak nasinec pocal, ze ano.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 12:44, Zajímavá ojetina
Také o Avensisu 1.generace uvažuji. Kombi z posledních let výroby (2002-2003) nejlépe s dvoulitrovým benzínovým motorem. Pravda, tohle auto designem asi nenandchne (obzvlášť interiér s imitací dřeva na přístrojové desce), na druhou stranu by nikoho nemělo vyloženě urazit. Spolehlivostí je na tom tradičně dobře, jízdní vlastnosti prý dobré, ale ne vynikající. Prošel jsem si trochu statistiku tohohle modelu, nabídky na německých prodejních serverech atd. a co mne dost zaráží, to je fakt, že nejedna ojetina je k prodeji nabízena s vyměněným motorem 1,8 VVTi. Že by nějaká konstrukční vada?
Radim
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 13:09, RE: Ano, tatínek říká ano!
anonym posted by:
Jsem první! Heč, heč! Tatínek nedá na Toyotu dopustit, u své Cariny kdysi vždy měnil jen po pár letech klíčky - když koupil novou. Toyota už není vzor spolehlivosti co bývala (a naftové motory prý některé automobilky dělají i lepší), ale spolehlivý držák to je a před koupí posledního vozu jsem Avensis s motorem 2,4 také zvažovala (no spíš papínek).
Kylie
To je toho. Tento týden jsem tady byl první dvakrát.
K recenzi - dobrá koupě i dobré hodnocení uživatele. Člověk se dozví obecné i praktické informace. Pane recenzente, bohužel počítejte s tím, že přijde pán, který vás poučí, že rencenzi můžete psát až po najetí 160tkm. Z něj si ale nic nedělejte, je to idiot.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 13:12, RE: Zajímavá ojetina
anonym posted by:
Také o Avensisu 1.generace uvažuji. Kombi z posledních let výroby (2002-2003) nejlépe s dvoulitrovým benzínovým motorem. Pravda, tohle auto designem asi nenandchne (obzvlášť interiér s imitací dřeva na přístrojové desce), na druhou stranu by nikoho nemělo vyloženě urazit. Spolehlivostí je na tom tradičně dobře, jízdní vlastnosti prý dobré, ale ne vynikající. Prošel jsem si trochu statistiku tohohle modelu, nabídky na německých prodejních serverech atd. a co mne dost zaráží, to je fakt, že nejedn...
Tyto 1,8 měli problém s ovalitou válců - papinkaly olej. Toyota to měnila v záruce. Tento problém byl jen u prvních motorů o objemu 1,8, pak již ne.
Fenix
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 13:17, RE: Ano, tatínek říká ano!
anonym posted by:
Jsem první! Heč, heč! Tatínek nedá na Toyotu dopustit, u své Cariny kdysi vždy měnil jen po pár letech klíčky - když koupil novou. Toyota už není vzor spolehlivosti co bývala (a naftové motory prý některé automobilky dělají i lepší), ale spolehlivý držák to je a před koupí posledního vozu jsem Avensis s motorem 2,4 také zvažovala (no spíš papínek).
Kylie
Že by se dělal motor o objemu 2,4 do Avensisu? To je novinka :o))
Fenix
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 13:21, RE: Ano, tatínek říká ano!
anonym posted by:
Že by se dělal motor o objemu 2,4 do Avensisu? To je novinka :o))
Fenix
Teda já se v Toyotách nevyznám, jsem tu přes TDi, ale pokud mě paměť neklame 2,4 VVT-i se do avensisu dával. Měl kolem 120 KW.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 13:22, RE: Ano, tatínek říká ano!
Muroň posted by:
Teda já se v Toyotách nevyznám, jsem tu přes TDi, ale pokud mě paměť neklame 2,4 VVT-i se do avensisu dával. Měl kolem 120 KW.
Může být. Předpokládám, že to bylo do Avensise 2.generace, tedy do současného modelu.
Radim
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 13:45, RE: Ano, tatínek říká ano!
Muroň posted by:
To je toho. Tento týden jsem tady byl první dvakrát.
K recenzi - dobrá koupě i dobré hodnocení uživatele. Člověk se dozví obecné i praktické informace. Pane recenzente, bohužel počítejte s tím, že přijde pán, který vás poučí, že rencenzi můžete psát až po najetí 160tkm. Z něj si ale nic nedělejte, je to idiot.
Muroňu Muroňu, jaký by ten dort?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 13:46, RE: Nokonecne
anonym posted by:
Nekdo rozumny. Jen doufam, ze prispevek zapadne, resp. jej koncernisti dostatecne rozcupujou. To by tak jeste schazelo, aby se po ojetych japoncich zvedla poptavka a nasledne i jejich ceny. Co by si pak nasinec pocal, ze ano.
Myslim, ze koncernistum jsou ceny ojetych japoncu ukradene...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 13:56, avensis
Pane recenzent, Vaše recenze mi vzala dech. Né snad kvůli toho, že by byla esteticky úžasná nebo něco podobného, ale před týdnem jsem si koupil Avensise 2001 se stejným dieselem, a vše co jste o autě napsal mohu opravdu jen a jen potvrdit, mluvíte mi z duše. Ať už se jedná o vrzání volantu (taky mi vrže) nebo nutnost udělat po koupit geometrii ) ostatně, přečtěte si mou recenzi : http://moje.auto.cz/Kepo/toyota-avensis.html

obsahuje podobné informace

ať slouží
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 14:23, RE: Ano, tatínek říká ano!
anonym posted by:
Muroňu Muroňu, jaký by ten dort?
Krtkův? Moc dobrej!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 15:09, Vrzání ve volantu
Tento problém se vyskytuje i v mém Mondeu, jen s tím rozdílem, že se to ozývá když je pod nulou. Nevím, jestli je to opravdu totéž, ale možná jsem narazil na řešení. Dostala se mi do ruky servisní příručka, kde to bylo popsáno jako běžný problém a řešení bylo - tedy jestli jsem to správně pochopil - namazat tisícihran na řídící tyči silikonovou vazelínou. Tímto zásahem by se nemělo nic podělat, tak se na to třeba zeptejte v servisu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 16:02, RE: Zajímavá ojetina
anonym posted by:
Také o Avensisu 1.generace uvažuji. Kombi z posledních let výroby (2002-2003) nejlépe s dvoulitrovým benzínovým motorem. Pravda, tohle auto designem asi nenandchne (obzvlášť interiér s imitací dřeva na přístrojové desce), na druhou stranu by nikoho nemělo vyloženě urazit. Spolehlivostí je na tom tradičně dobře, jízdní vlastnosti prý dobré, ale ne vynikající. Prošel jsem si trochu statistiku tohohle modelu, nabídky na německých prodejních serverech atd. a co mne dost zaráží, to je fakt, že nejedn...
Avensis byl historicky první model Toyoty, který měl i nějaké výrobní vady a tak se některé součásti v záruce musely měnit. Na krátkou dobu tím automobilka poklesla na úroveň ostatních zejména evropských automobilek, kde, jak známo, se vývoj provádí za pochodu. Zlobilo pokud vím řízení a hlavně nová generace motorů s povrchem válců z hmoty zvané Nicasil. Problém se logicky nejvíce projevoval u slabšího motoru 1.8, u vyšších objemů se to prý nemuselo projevit po celou dobu životnosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 16:04, RE: Vrzání ve volantu
Kolodмj posted by:
Tento problém se vyskytuje i v mém Mondeu, jen s tím rozdílem, že se to ozývá když je pod nulou. Nevím, jestli je to opravdu totéž, ale možná jsem narazil na řešení. Dostala se mi do ruky servisní příručka, kde to bylo popsáno jako běžný problém a řešení bylo - tedy jestli jsem to správně pochopil - namazat tisícihran na řídící tyči silikonovou vazelínou. Tímto zásahem by se nemělo nic podělat, tak se na to třeba zeptejte v servisu.
Tisícihran asi ne. Ale naspodu volantu jsou kluzné otočné kontakty klaksonu a airbagu. Ty mohou někdy vrzat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 16:09, RE: Nokonecne
mikes posted by:
Myslim, ze koncernistum jsou ceny ojetych japoncu ukradene...
Kez by tomu tak bylo co nejdele, nejlepeji furt ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 16:11, RE: Ano, tatínek říká ano!
anonym posted by:
Může být. Předpokládám, že to bylo do Avensise 2.generace, tedy do současného modelu.
Radim
přesně tak, je to nástupce 16V motoru 5-SFE o obsahu 2.2
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 16:23, Nezbývá než C5!
Tak už i toyoty skřípou, vržou, nic nevydrží? No tak to vám nezbývá než jít všichni sborem za Kylie a koupit si citroen (nejlépe s naftou 2.2 HDi)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 16:38, RE: Nezbývá než C5!
anonym posted by:
Tak už i toyoty skřípou, vržou, nic nevydrží? No tak to vám nezbývá než jít všichni sborem za Kylie a koupit si citroen (nejlépe s naftou 2.2 HDi)
To je jedna možnost. Druhá je dát na Muroně a jeho doporučení na výdrž a nízkou spotřebu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 04.09.2008 16:53, RE: Nezbývá než C5!
anonym posted by:
To je jedna možnost. Druhá je dát na Muroně a jeho doporučení na výdrž a nízkou spotřebu.
Rudlíkovo rotujícímu TDi vypouštějícímu ze svých útrob 66 kW schopnému jezdit za maximálně 5 litrů čehokoliv, tomu se samozřejmě žádný z motorů v C5 rovnat nemůže. Ale jsem ráda, že i tenhle článek tak trochu potvrdil mé pocity a dojmy z posledních let ... že "zlobí" snad již všechny modely všech značek (krom RR a Bristolu).
S pozdravem "Nezbývá než C5" (A myslím to upřímně!) se pro dnes loučím
Kylie

PS: Pro zapšklé zpochybňovače mých slov, pohlaví a identity vůbec, jsem prošla pár fotek a jestli se k tomu dostanu, zítra je kdyžtak někam "pověsím". Mám?
respond
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.