0
back
 

diskuze k tématu: Čtenář by rád teréňák do 130 tis. Kč. Co doporučíme?

category of topic classification: japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.02.2010 00:13, rada
Dosud tu nabyla zmínka Nissanu X-Trailu. Možnost přepínání na pohon pouze jedné nápravy z něj dělá poměrně úsporný vůz se spotřebou okolo 7,5 l/100 Km. Opět pověstná japonská spolehlivost. Motor má rozvodový řetěz (nikoli řemen), takže se předpokládá opravdu dlouhodobá životnost. Na silnici sedí naprosto v pohodě, v kluzkém prostředí v režimu 4x4 rovněž. Cena je trošku vyšší, okolo 180000 č za rok 2002.Na tomto voze je zbytečné, aby bazary upravovaly stav km. Nějakých 150000 km zde totiž neznamená vůbec nic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.02.2010 06:49, rada
Dosud tu nebyla zmínka o Renaultu Kangoo 4x4 má sice atipický tvar, ale pro tvoje potřeby bude stačit. Sám mám model 2002 1,9 Dci čtvrtým rokem a zatím , kroně běžných věci s ním nemám sebenenší problém. Využívám ho v horských oblastech Jeneníku a doposud mě nesklamal. Velký zavazadlový prostor, dvoje boční šoupačky . Zaleží k čemu ho vlastně potřebuješ. Já ho využívám s rodinou i k přepravě materiálu a odpovídá tvojí cenové relaci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.02.2010 19:20, rada
FORESTER! Hawk.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 10.02.2010 21:13, rada
Pokud potřebujete jen občas projet polňačku, určitě bych zavrhnul off-roady a terénnější SUV. Já bych zvolil Subaru Outback, nebo klidně i Oktávku 4x4, v podstatě jedno s jakým motorem (i když v této cenové hladině budou diesely hoooodně vylítané, takže raději benzín). Haldex je při správné údržbě spolehlivý a rozbahněnou lesní cestu v pohodě zvládne, 4x4 má taky zvýšený podvozek, podobně jako Outback. Každopádně oba tyto vozy budou mít menší spotřebu než SUV a odvedou stejnou službu. S Hondou CR-V první generace jsem chvíli jezdil a příjde mi dost tvrdá, plastová a užraná. Spolehlivost je ale její dobrou stránkou, problémem je koroze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.02.2010 06:37, rada
Ještě jednou k dotazu. Pán najede 20tkm/rok a z toho 20%=4tkm po polňačkách. Neunáhlil jste se trošku s těmi 20%?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.02.2010 14:24, rada
Doporučuji HONDU CR-V 2.0 na první 99 najeto 450tis.km bez vetšího problému ( bežný servis , vyměna tlumičů apod ) motor beží bezproblémů . opravdový držák
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.02.2010 15:33, rada
Doporučuji Chevrolet Suburban, který je buď 8 nebo 9 místný. Takže můžete s sebou vzít ještě i kamarády na výlety. Dělají se verze pouze se zadním náhonem nebo 4x4, takže každopádně doporučuji 4x4. Dá se to kdykoliv přepnout, takže na silnici si nastavíte pohon pouze zadní nápravy a když bude potřeba, tak jen přepnete na 4x4. Pokud chcete o něco menší vůz, tak Chevrolet Tahoe, který je o něco kratší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 11.02.2010 21:34, rada
Dobrý den 120000kč je docela nízky limit pro vůz této kategorie. Tudíž předpokládám, že tan Tysl chce vůz, který by se se svou spotřebou vešel pod 15l paliva na 100km což není ani jeden ze zmíněných Chevroletů. Dobrá volba do hranice 120000kč je Honda CR-V - spotřeba kolem 10l na 100km.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 10.12.2012 08:52, Nic neporadím
Ale líbí se mi realistický pohled na věc.
respond
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Monday 10.12.2012 09:54, RE: Nic neporadím
Reno posted by:
Ale líbí se mi realistický pohled na věc.


Je ale vidět, že autor dotazu má trochu ponětí, k čemu se ta kulička na krku používá. Ano, vys.at se na to, opečovávat octu (brrr, nevěřil bych, že to napíšu), než živit starej vybydlenej krám (notabene offroad, se kterým se jezdilo bůhví jak).
respond
Ricky001
number of posts12
date of registration15.03.2011
Monday 10.12.2012 10:49, Forester
Tak za mě bych Vám s klidným svědomím doporučil Subaru Forester. Cenový strop máte někde kolem 130 tis. Takže to bude nejspíš model SF po faceliftu r.v. 2000-2003 2.0i 92kw. Za tyhle peníze se dá sehnat slušný kousek a ještě nějaké zbydou na nutný servis. Pneu, rozvody, zadní tlumiče, kosti stabilizátoru apod. Forester je ještě poctivé, ale zároveň jednoduché a praktické auto co Vás doveze kamkoli (mimo težkého terénu samozřejmě). Provozní náklady jsou nízké, spotřeba kolem 10l/100km. Motor nemá kdovíjakou dynamiku, ale pro běžné ježdění myslím plně dostačuje, výhodou je také redukce.
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Monday 10.12.2012 10:52, Pavlik
Úmysl vyměnit starou Octu TDI je úmysl dobrý , ale cenový strop je špatný. Doporučuji nechat Octu sloužit do roztrhání těla a jen změnit servis - vaše náklady jsou na těch pár drobných poruch a běžný roční servis hoooodně vysoké, akceptovatelné jsou jedině pokud jste do uvedených nákladů započítal i pojistku .
respond
zdenyx
number of posts26
date of registration27.11.2012
Monday 10.12.2012 12:33, forester
Taky bych uvažoval nad tím Forestrem,zbytek bych zavrhl. Vůbec bych neřešil Jeep s V8 nebo Pajero. Pajero není špatné,ale v benzínu papká až moc a hlavně ho nevyužijete,plus náklady na opravu i když starších modelů jsou nehorázné. Zkuste se projet s Forestrem,který Vás určitě mile překvapí-benzínový dvoulitr si také vezme,ale rychle topí. Což je k nezaplacení. Hlavně neřešte jakýkoliv diesel,už vůbec ne v Jeepu. Jinak jestli chcete něco většího,tak doporučuji Mazda Tribute-měly jsme ji na firmě,sice auto taková chudoba,ale slouží pořád a náhradní díly rozumné, Za děvet let provozu jen startér.
respond
Tomáš Kuczera
number of posts5
date of registration24.02.2012
Monday 10.12.2012 14:36, offroad ano či ne?
já osobně bych u Vás cestu formou čistokrevného teréňáka nešel. Zato bych popřemýšlel o vozech kombi a pohonem 4x4. Ve vaší cenové relaci se dají najít vozy značek Škoda, VW, Volvo, Mazda, Audi, a v neposlední řadě i Subaru, samozřejmě že jsou i jiné. Co se týká volby typu paliva je téměř jasné že se budete orientovat na benzín.

Přeji šťastnou ruku.
respond
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Monday 10.12.2012 22:19, RE: offroad ano či ne?
Tomáš Kuczera posted by:
já osobně bych u Vás cestu formou čistokrevného teréňáka nešel. Zato bych popřemýšlel o vozech kombi a pohonem 4x4. Ve vaší cenové relaci se dají najít vozy značek Škoda, VW, Volvo, Mazda, Audi, a v neposlední řadě i Subaru, samozřejmě že jsou i jiné. Co se týká volby typu paliva je téměř jasné že se budete orientovat na benzín. Přeji šťastnou ruku.


Ale vždyť on vůbec 4x4 nepotřebuje. Jen neví co by, a chce si "splnit sen" o offroadu...
respond
rojack
number of posts145
date of registration06.01.2009
Monday 10.12.2012 23:36, Kurňa, bydlím v paneláku, moc nejezdím, peněz mám málo
ALE chci tereňák, nejlépe hodně starý (za 130) a rovnou benzin čtyřlitr.
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 11.12.2012 08:29, RE: Kurňa, bydlím v paneláku, moc nejezdím, peněz mám málo
rojack posted by:
ALE chci tereňák, nejlépe hodně starý (za 130) a rovnou benzin čtyřlitr.


a proč ne? pro cherokeeho je to nejrozumější motor. za 100k bude deset až dvanáct let starej, když bude hledat tak i v plynu. když si chce udělat radost...
respond
Pepe
number of posts1133
date of registration09.05.2007
Tuesday 11.12.2012 09:06, RE: Kurňa, bydlím v paneláku, moc nejezdím, peněz mám málo
tomaskrtek posted by:
rojack posted by:
ALE chci tereňák, nejlépe hodně starý (za 130) a rovnou benzin čtyřlitr.
a proč ne? pro cherokeeho je to nejrozumější motor. za 100k bude deset až dvanáct let starej, když bude hledat tak i v plynu. když si chce udělat radost...


S celkovým příjmem 27tKč/měs. jít do starýho verglu (kterej může i fungovat, neříkám že ne) chce mít fakt koule. Co (nedejbože) propad příjmů? Ztráta zaměstnání, další mateřská apod? Hlavně, že mám před panelákem offroad, sousedi ať puknou. Co na tom, že nemám ani na benál, abych odvezl těhotnou manžu k doktorovi na kontrolu...
respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Tuesday 11.12.2012 10:31, RE: Kurňa, bydlím v paneláku, moc nejezdím, peněz mám málo
Pepe posted by:
tomaskrtek posted by:
rojack posted by:
ALE chci tereňák, nejlépe hodně starý (za 130) a rovnou benzin čtyřlitr.
a proč ne? pro cherokeeho je to nejrozumější motor. za 100k bude deset až dvanáct let starej, když bude hledat tak i v plynu. když si chce udělat radost...
S celkovým příjmem 27tKč/měs. jít do starýho verglu (kterej může i fungovat, neříkám že ne) chce mít fakt koule. Co (nedejbože) propad příjmů? Ztráta zaměstnání, další mateřská apod? Hlavně, že mám před panelákem offroad, sousedi ať puknou. Co na tom, že nemám ani na benál, abych odvezl těhotnou manžu k doktorovi na kontrolu...


s takovouhle by všichni jezdili ve felckách, ti odvážnější ve fábiích. a špórovali, protože co kdyby?! s takovou by nikdo neměl auto na lízačku a barák na hypo.
ber to s rozumem-auto se dá vždycky prodat. a za desítku nějaký přibližovadlo pořídíš, kdyby se náhodou něco stalo.
respond
ZX6R
number of posts14
date of registration18.01.2011
Tuesday 11.12.2012 10:39, Něco poradím
Připojím se k radě dojezdit Octu . S vašemi příjmy bych vůbec o takových autech nepřemýšlel . Jestli Vám připadá 8-12 tis ročně za údržbu moc , tak s těmi ostatními auty na tom můžete být ještě daleko hůř . Kolik bude jen rozdíl v ceně jednoho km. ? Počítejte min. 2,50 na km jen benzín což máte s vaším nájezdem o 2000 měsíčně navíc a když vám dohromady zbyde měsíčně 16000 tak mám pocit , že si to asi nemůžete dovolit . Jinak držím palce .
respond
  1 2 3 ... 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.