0
back
 

diskuze k tématu: Land Rover Freelander

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla, ostatní
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 00:48, že by kooperace s AutoTipem???
je smutné že tento článek poradny je až příliš totožný s obsahem bazaru posledního vydání autotipu. Nebo se mýlím?? Prosím o odpověď od pana Kšici. Děkuji. P.S. A to nemluvím o tom, že je to žalovatelné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 01:01, Lehky terenak
Autor clanku trochu zapomnel, co po nem vlastne autor prispevku chce. Ackoli je hezke, ze doporucil spolehlivou Toyotu RAV, pri pozadovane sume penez, kterou je pan ochoten investovat, na ni zapomente. T.RAV je pomerne drahe auto i na onu proklamovanou spolehliovst. Takze, pokud chcete radu, volil bych bud co do spolehlivosti srovnatelneho Subaru Forestera ( ovsem za cenu vyssi spotreby a paklize se dostanete do servisu, i drahych nahr. dilu ), nebo cenove akceptovatelnejsiho Freelandera ( lze velice vyhodne sehnat zejmena v SRN), prip. jeste Vitaru pro jeji tuhy zebrinovy ram a tim i velmi slusne terenenni vlastnosti a navic s moznosti provedeni s pruznym a uspornym HDI motorem. Me osobne se zda nejlepsi posledni varianta. Na ostatni modely rovnou zapomente. Santa Fe je drahy, navic v teto cen. relaci sehnatelny jen ve 2WD povedeni a s zravym 2.4 motorem, ojety Tribute myva slusnou porci km a Sportage je datem vzniku nejstarsi, cemuz odpovida celkovy vzhled. Jeho dieselove motory jsou navic zastarale, benz. pak dost hladove. Doporuceni: Forester, Vitara , Freelander.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 09:08, Redukční převodovka!!!
Každý nový článek, vyjma těch od pana Vaculíka, mě utvrzuje o nedostatečných a povrchních informacích, nulových zkušenostech zaměstanců redakce Tipcars.
Vyskytující se chyby a nedostatky v textech hovoří za vše.

Reduční převodovka v LR Freelender...

Těmito soustavnými nedostatky devalvují hodnotu tohoto servru a vykazují jej do prostoru určeného jen pro povrchní informace a nepřebernou nabídku ojetých vozů, o kterých bohužel nejso schopni podávat důvěryhodné informace.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 09:23, dotaz
Dokázal by mi někdo vysvětlit rozdíl mezi variabilním časováním sacích ventilů (známe od Toyoty pod VVT) a hydraulickým vymezování ventilových vůlí, tzv. samostav? Děkuji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 09:25, Vitara
Jednoznacne bych doporucil Suzuki Vitara 2.0D 80 kW
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 09:30, RE: že by kooperace s AutoTipem???
posted by:
A proč jsou slovní spojení naprosto totožná s článkem v AutoTipu??? Že by AutoTip kopíroval od Vás?? Jak naši politici, jen co národ snese, že? Prosím o odpověď.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 09:33, RE: Redukční převodovka!!!
posted by:
ještě lepší, Autor nepochopil, že reprezentuje server TipCars a chová se stejně nízce jako nejeden přispěvovatel do diskusí. Gratulujeme. Je to Vaše práce, tak jí dělejte dobře. I kritika je cenná.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 09:59, RE: Redukční převodovka!!!
Ondřej posted by:
Každý nový článek, vyjma těch od pana Vaculíka, mě utvrzuje o nedostatečných a povrchních informacích, nulových zkušenostech zaměstanců redakce Tipcars.
Vyskytující se chyby a nedostatky v textech hovoří za vše.

Reduční převodovka v LR Freelender...

Těmito soustavnými nedostatky devalvují hodnotu tohoto servru a vykazují jej do prostoru určeného jen pro povrchní informace a nepřebernou nabídku ojetých vozů, o kterých bohužel nejso schopni podávat důvěryhodné informace.
..mám úplne rovnaký názor na klesajúcu kvalitu Tipcars.......inak LR mňa osobne úplne sklamal palubnou doskou, v takom peknom balení som niečo tak lacné nečakal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 10:15, RE: Redukční převodovka!!!
posted by:
Tak premýšľam koľko máte rokov pán David? To je úroveň vyjadrovania....od Onřeja to bola, myslím konštruktívna kritika, týmto svojím "názorom" tu pán David, vyvoláte akurát deštruktívne reakcie. Asi to patrí k Vášmu životnému štýlu. Rozumný človek sa z kritiky poučí. Vašu reakciu považujem za neskutočne trápnu a neospravedlniteľnú.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 10:49, RE: Redukční převodovka!!!
posted by:
tak tak zase je mezi nami nejakej blbecek co se vydava za autora
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 11:02, RE: Lehky terenak
Petr posted by:
Autor clanku trochu zapomnel, co po nem vlastne autor prispevku chce. Ackoli je hezke, ze doporucil spolehlivou Toyotu RAV, pri pozadovane sume penez, kterou je pan ochoten investovat, na ni zapomente. T.RAV je pomerne drahe auto i na onu proklamovanou spolehliovst. Takze, pokud chcete radu, volil bych bud co do spolehlivosti srovnatelneho Subaru Forestera ( ovsem za cenu vyssi spotreby a paklize se dostanete do servisu, i drahych nahr. dilu ), nebo cenove akceptovatelnejsiho Freelandera ( lze...
Jo,co člověk,to názor,ale myslím ,že dotyčný tazatel chtěl poradit a ne číst narážky.Mám letité zkušenosti s různými,vozy ,takže můj názor je asi takový.Do 300tkč se nechá koupit velice slušná Toyota Rav/teď jsem prodal 2,0 i r.v. 2000 za 240000kč nebouraná a vybavená 130tkm/.Měl jsem i zmiňované Freelandry,dobře se s tím jezdilo ,ale opravdu z nich pořád něco teklo,olej z motoru a převodovky,u jednoho i servo/.V této cenové kategorii bych asi zvolil japonce,pokud nepotřebujete stálý náhon 4x4 a stačí připojitelný zadní náhon tak Hondu CR-V, pokud nevadí benzín/spotřeba cca 10L/,dobře se s tím jezdí,na lehký terén stačí,vysoká spolehlivost,nekoroduje a opět se dobře prodává.Nejlépe je si to vyzkoušet,takže hodně štěstí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 13:48, RE: Redukční převodovka!!!
posted by:
Dobrej pokus, kdo by tomu asi věřil. prostě to chce se naučit kritiku přijímat, poučit se a ne se chovat jako malej kluk, kterej se vždy nasere a používá vulgární slova. Ty jeden kreténe. Ježiš sorry, to jsem nepsal ja, to jen vítr se prohnal po klávesnici. To já bych nikdy nenapsal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 14:59, RE: Lehky terenak
wendys posted by:
Jo,co člověk,to názor,ale myslím ,že dotyčný tazatel chtěl poradit a ne číst narážky.Mám letité zkušenosti s různými,vozy ,takže můj názor je asi takový.Do 300tkč se nechá koupit velice slušná Toyota Rav/teď jsem prodal 2,0 i r.v. 2000 za 240000kč nebouraná a vybavená 130tkm/.Měl jsem i zmiňované Freelandry,dobře se s tím jezdilo ,ale opravdu z nich pořád něco teklo,olej z motoru a převodovky,u jednoho i servo/.V této cenové kategorii bych asi zvolil japonce,pokud nepotřebujete stálý náhon 4x4 a...
CR-V nebrat.spotřeba u benzínu je hrozná,jeden kamarád,co s námi jezdí do Itálie má CR-V a ta mu žere pravidelně 20 po dálnici při 130km/h v plném obsazení. A hlavně to auto není moc do terénu a palubovka je víceméně ošklivá...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 15:54, RE: Lehky terenak
anonym posted by:
CR-V nebrat.spotřeba u benzínu je hrozná,jeden kamarád,co s námi jezdí do Itálie má CR-V a ta mu žere pravidelně 20 po dálnici při 130km/h v plném obsazení. A hlavně to auto není moc do terénu a palubovka je víceméně ošklivá...
Pane kolego,Váš kamarád by si měl CR-V čko nechat zkouknout asi v servisu,protože to není normální při 130 km/h 20 l spotřeba.To není možné.pokud je vše v pořádku.Upozorňuji,že tento vůz nechci nějak zvlášť chválit,ale v této konkurenci je fakt dobré.Většina majitelů jezdí průměrně za 10l/100km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 16:14, RE: Lehky terenak
wendys posted by:
Pane kolego,Váš kamarád by si měl CR-V čko nechat zkouknout asi v servisu,protože to není normální při 130 km/h 20 l spotřeba.To není možné.pokud je vše v pořádku.Upozorňuji,že tento vůz nechci nějak zvlášť chválit,ale v této konkurenci je fakt dobré.Většina majitelů jezdí průměrně za 10l/100km.
ja jezdím s CR-V za 9 - 10 litru samozřejmě v kombinaci a hondí motory jsou klenoty
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 20:09, RE: Lehky terenak
Petr posted by:
Autor clanku trochu zapomnel, co po nem vlastne autor prispevku chce. Ackoli je hezke, ze doporucil spolehlivou Toyotu RAV, pri pozadovane sume penez, kterou je pan ochoten investovat, na ni zapomente. T.RAV je pomerne drahe auto i na onu proklamovanou spolehliovst. Takze, pokud chcete radu, volil bych bud co do spolehlivosti srovnatelneho Subaru Forestera ( ovsem za cenu vyssi spotreby a paklize se dostanete do servisu, i drahych nahr. dilu ), nebo cenove akceptovatelnejsiho Freelandera ( lze...
Konečně někdo, kdo ví čem píše, narozdíl od pánů redaktorů. Komu nevadí benzín a vyšší spotř, tak je vynikající volbou Subaru Forester, nejlépe 2,5l turbo. V terénu to sice není Hummer, ale jen tak něčeho se nelekne. V ceně do 300 se dá při troše snahy najít, někdy i s originalním LPG. Pokud D tak Suzuki Vitara, s dobrým HDI, slušnou spotřebou a velmi dobrými jízdními vlastnostmi na silnici i v terénu. LR FreeLander si myslím je taky dobrá volba. Různé RAV, HRV a CRV jsou spíš pro parádu na silnici a ne do terénu. Díky systému pohonu a celkové koncepci zvládne to samé i běžné kombi s pohonem 4x4, např. Octavia 4x4 se zvýšeným podvozkem teréním paketem. Navíc se s ní dá po cestě jezdit za polovinu co s těmito japonskými zázraky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 20:09, RE: Vitara
Tomas posted by:
Jednoznacne bych doporucil Suzuki Vitara 2.0D 80 kW
mám Vitaru koupenou starší z Holandska a musím ji jen doporučit,jiné bych asi po dvou zimách v Jablonci nad nisou nechtěl.Oceňuji světlou výšku, minimální náklady a velmi dobrou spotřebu.
I jízdní vlastnosti celkem dobré přestože ji určitě překoná jak rover tak i ravka erik
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 31.07.2006 20:56,
TAk dlouho jsem čekal na článek s tímto autem a zase nic jsem se nedozvěděl. Navíc redukční převodovku freelander nemá a stálý pohon myslím taky ne. Možná 10% na zadek a zbytek na předek, ale spíš si myslím že to funguje jako u Octavky( při prokluzu se přidá zadek) . Taky si chci koupit na zimu toto auto tak prosím napište svoje zkušenosti
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 09:00, tereňák
...vo Vašej cenovej relácii by som možno uvažoval okrem Forestera aj o Legacy a Legacy Outback.....stačí aby v lese popršalo a bez uzávierky je väčšina pseudo 4x4 hotová, preto si myslim, že dobrou voľbou je Suzuki, HDi však v tejto cenovej relácii nekúpite. Asi je celkom ťažké napísať poradňu, keď neupresníte požiadavku.....chcete len auto pre jazdu na sneh? do lesa na huby? ťažký rozbahnený terén?...na snehu je suverénne akékoľvek auto so stálym pohonom všetkých kolies /u pseudo 4x4 zasiahne elektronika a napr. v zákrute zmení vlastnosti auta, dané pripojením pohonu zadných kolies a to môže byť problém/. No a do ozajstného terénu, na vyplavenie adrenalínu, potrebujete skutočný off-road a zo spomínaných je to jedine Vitara. Ostatné sú viac menej imidžovky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.08.2006 10:16, RE: Redukční převodovka!!!
Ondřej posted by:
Každý nový článek, vyjma těch od pana Vaculíka, mě utvrzuje o nedostatečných a povrchních informacích, nulových zkušenostech zaměstanců redakce Tipcars.
Vyskytující se chyby a nedostatky v textech hovoří za vše.

Reduční převodovka v LR Freelender...

Těmito soustavnými nedostatky devalvují hodnotu tohoto servru a vykazují jej do prostoru určeného jen pro povrchní informace a nepřebernou nabídku ojetých vozů, o kterých bohužel nejso schopni podávat důvěryhodné informace.
Máte pravdu a omlouvám se čtenářům, Land Rover Freelander nemá redukční převodovku, tu má Suziki Grand Vitara.
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.