0
back
 

diskuze k tématu: Které auto je vyhovující pro starší pár s vnoučaty?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, japonská vozidla, americká vozidla, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:28, RE: Proč jetý?
Muroň posted by:
Ne každý investuje do auta všechny své finance. Auto nutně nepotřebuji, do práce to mám rychlejší MHD, pracovně auto nevyužiji, nejsem chalupář, proto jsem si pořídil 7 let staré a v dobrém stavu. Na nákupy, výlety a občasný převoz osob a věcí to bohatě stačí. Pan důchodce se k tomu asi staví podobně. Chce vrazit peníze do něčeho, co neztrácí hodnotu tak rychle jako nové auto. Navíc nechce být po dobu záruky závislý na značkovém servisu.
No jiste. Ale to tady resime, jestli novou thalii za 200 nebo 6 let stare za 200. On ten znackovy servis neni po dobu zaruky zas az tak drahy. Zajit tam jednou za rok na garancni prohlidku neni moc penez. A ostatni vady? Ty honemusi trapit, vzdyt je to v zaruce. A po ctyrech letech taky nemusi do origo servisu.
Auto za 200 tisic zas tak rychle hodnotu neztraci....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:28, RE: Proč jetý?
Muroň posted by:
Ne každý investuje do auta všechny své finance. Auto nutně nepotřebuji, do práce to mám rychlejší MHD, pracovně auto nevyužiji, nejsem chalupář, proto jsem si pořídil 7 let staré a v dobrém stavu. Na nákupy, výlety a občasný převoz osob a věcí to bohatě stačí. Pan důchodce se k tomu asi staví podobně. Chce vrazit peníze do něčeho, co neztrácí hodnotu tak rychle jako nové auto. Navíc nechce být po dobu záruky závislý na značkovém servisu.
U vás na vsi jezdíš do manželčina květinářství MHD?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:29, RE: Honza
Muroň posted by:
Logan i Sandero se mi docela líbí a považoval bych je za rozumnou volbu, kdyby jim na kvalitu nedohlížel Renault a antikorozní ochrana byla aspoň na úrovni standardů konce 90 let. Jednou jsem se začetl do diskusního fóra nadšených loganistů a řešili tam podobné potíže jako fávaři začátkem 90. let (koroze podběhů u 2 roky starého auta, netěsnící okna atd.).
Logana ne. Vzdyt to rezavi, jen se kouknete po fanklubech loganu a zkusenostech uzivatelu... Sandero nevim, tam to ukaze cas...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:32, RE: LÁĎA
Muroň posted by:
Měl jsem 2104 a nedal jsem na ni dopustit!
..ani v neděli jsme s ní radši nejezdili...bože to byla krása. Když stále a nemuseli jsme v ní trpět při jízdě, byl ten Fiat z 60tých o dvacet let později nazývaný tak poeticky LADA vskutku mimořádný výtvor socialistického průmyslu. Ach to byly časy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:32, RE: A co takhle Corsa C
anonym posted by:
A co takhle Polo 1.9 TDi 66 kW, to bys mu nedoporučil?
proc turbodiesela pro duchodce, ktery toho moc nenajezdi? Jestli polo, tak s nejakym benzinem, 1.2, 1.4 nebo 1. 6 ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:33, RE: A co takhle Corsa C
anonym posted by:
A co takhle Polo 1.9 TDi 66 kW, to bys mu nedoporučil?
Kdo má opla...., netrapte důchodce, za 180 000 se dají pořídit lepší auta!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:39, RE: Proč jetý?
anonym posted by:
U vás na vsi jezdíš do manželčina květinářství MHD?
U nás na vsi bývá rynek docela ucpaný a blbě se tam parkuje. Pracuji na druhém konci vsi než bydlím a je to rychlejší krtkem. Před manželčiným květinářstvím se nedá zaparkovat, je tam tramvajová zastávka bez ostrůvku. ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:41, RE: Proč jetý?
anonym posted by:
Včil budu za vola a ne za Osla, ale se 180 000 klackama bych si na důchod pořídil hrbatou Thálii. Pravda, krásy moc nepobrala, ale bude nová, spolehlivá taky je bo je technicky zastaralá a odzkoušená, bude s 1,2 motorem, který má čtyři hrnky a bude mít klimu a všechny další standardní náležitosti.
A do mě, golfomilové!

Iáá, iáá, hýk, hýk

Osel
Oslíku Oslíku, kde zůstala tvoje oktávka TDi na hlínách s křídlem?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:41, RE: LÁĎA
anonym posted by:
..ani v neděli jsme s ní radši nejezdili...bože to byla krása. Když stále a nemuseli jsme v ní trpět při jízdě, byl ten Fiat z 60tých o dvacet let později nazývaný tak poeticky LADA vskutku mimořádný výtvor socialistického průmyslu. Ach to byly časy...
Náhodoooou - zadní náhon, v kufru se dalo spát, vše opravitelné na koleni, jen kdyby to nerezlo...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:43, RE: A co takhle Corsa C
anonym posted by:
A co takhle Polo 1.9 TDi 66 kW, to bys mu nedoporučil?
Ne, protože v bazarech skoro nejsou a když jo, tak předražená. Jinak je to výborné auto s vynikajícím motorem ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:43, RE: Proč jetý?
Muroň posted by:
U nás na vsi bývá rynek docela ucpaný a blbě se tam parkuje. Pracuji na druhém konci vsi než bydlím a je to rychlejší krtkem. Před manželčiným květinářstvím se nedá zaparkovat, je tam tramvajová zastávka bez ostrůvku. ))
Už se fakt těším, až se potkáme na té tancovačce 28.10. jak jsi mi slíbil.
PS: A doufám, že budeš už mít zprovozněnej fonograf i s dálkou!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:44, RE: Vynikající TDi
anonym posted by:
Napsat v dnešní době, že motory TDi jsou vynikající je opravdová drzost a pohrdání čtenářem.
Co chce důchodce? Aby to nežralo a bylo spolehlivé. A to Tdi 66 Kw s rotačním čerpadlem JE!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:44, RE: LÁĎA
Muroň posted by:
Náhodoooou - zadní náhon, v kufru se dalo spát, vše opravitelné na koleni, jen kdyby to nerezlo...
nerezlo .....a jezdilo - to by bylo taky prima
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:46, RE: Vynikající TDi
Muroň posted by:
Co chce důchodce? Aby to nežralo a bylo spolehlivé. A to Tdi 66 Kw s rotačním čerpadlem JE!
A to s tím pumpe-düse v Sharanu teda byly jen reklamní kecy?
Jo a důchodce už bude nahluchlej, tak by mu td-td-td-td-TDi vadit nemuselo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:49, RE: A co takhle Corsa C
Muroň posted by:
Ne, protože v bazarech skoro nejsou a když jo, tak předražená. Jinak je to výborné auto s vynikajícím motorem ))
Jsou i jiné bazary než AAA, jsou i bazary v jiných zemích než v češsku. Za 7 - 8000 eur možná něco najde...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:50, RE: Vynikající TDi
anonym posted by:
A to s tím pumpe-düse v Sharanu teda byly jen reklamní kecy?
Jo a důchodce už bude nahluchlej, tak by mu td-td-td-td-TDi vadit nemuselo.
To nevim, nestudoval jsem, jestli někdy VW předělal 66 KW na PD. Ale všechna TD 66 KW, která jsem viděl, měly rotačku.
Právě, nějaký common rail dědovi na křižovatce chcípne a ani o tom nebude vědět.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:51, RE: Proč jetý?
anonym posted by:
Oslíku Oslíku, kde zůstala tvoje oktávka TDi na hlínách s křídlem?
Voktáva v tédéíčku začouzený skla na hlínách pět let stará? To se pod půl mega nedostneš!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:52, RE: Vynikající TDi
anonym posted by:
Napsat v dnešní době, že motory TDi jsou vynikající je opravdová drzost a pohrdání čtenářem.
Poučte mně, v čem jsou motory TDi (PD) vyloženě špatné. Ano, common rail je tišší, takže více "user friendly", ale na úkor zvýšené spotřeby paliva. Vstřikovače obou systémů jsou háklivé na kvalitu paliva zhruba stejně (na rozdíl od starého nePD TDi).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:53, RE: Vynikající TDi
Muroň posted by:
To nevim, nestudoval jsem, jestli někdy VW předělal 66 KW na PD. Ale všechna TD 66 KW, která jsem viděl, měly rotačku.
Právě, nějaký common rail dědovi na křižovatce chcípne a ani o tom nebude vědět.
To je ta výhoda! Eště líp na kolejích! Ani nebude vědět jak, a bude to mít za sebou. Co se trápit s českym důchodem!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 21.08.2008 11:54, RE: Vynikající TDi
Muroň posted by:
To nevim, nestudoval jsem, jestli někdy VW předělal 66 KW na PD. Ale všechna TD 66 KW, která jsem viděl, měly rotačku.
Právě, nějaký common rail dědovi na křižovatce chcípne a ani o tom nebude vědět.
u minulého článku byla na toto téma rozsáhla diskuze. Výsledek: ANO existovali přinejmenším 2 verze motoru 1.9TDi o výkonu 66kW. Do škodovek se zejména spočátku dávala verze s rotačním čerpadlem, Sharan jakožto zástupce luxusnějšího vozidla dostal BOHUŽEL 66kW verzi se systémem čerpadlo tryska ( ta fakt existuje ). Tím bylo dosaženo to, že byl stejně výkonný, ale náchylnější na kvalitu nafty a poruchovější. Prostě vývoj nezastavíš...
respond
  1 2 3 4 ... 11




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.