0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Golf R32 - poslední úder

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 12:19, Tenhle goflík ANO
I když cenovou politiku koncernu a nový/nenový golf vydávaný po nepatrně jiném vytvarování vnějších plechů a vnitřních plastů za new generation trochu kritizuji - TATO varianta symtapický je mi!
Evokuje ve mně vzpomínky na jeho prapředchůdce s názvem VR ... (snad si ten název - motoru - pamatuji dobře) a je fajn, že taková auta ještě existují i v době kdy evoluce k litrovému samořídícímu přibližovadlu směřuje!
PS: Cupka 135i se mi sice "líbí" více, ale TENHLE golfík "můžu"
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 12:33, Proč tenhle Golf?
Je pravda,že trochu jede,ale jízdní vlastnosti jako u všech produktůVW jsou jen průměrné na tak vcelku kvalitní a nadupaný motor!To by měl koncern uvádět u všech svých našlápnutých verzí jako varování.Golf patří asi mezi nejspolehlivější a zároveň nejkvalitnější produkt koncernu.Určitě bych si ho nekoupil a už vůbec né v tomto provedení.Můj největší a znalci to tvrdili i předemnou favorit je Mazda MPS.Nejlepší podvozek,kvalita a lehký,ale hodně dravý motor.Jen BMW se může vedle něj postavit.Tak to vidím já.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 12:45, RE: Proč tenhle Golf?
Kobyla posted by:
Je pravda,že trochu jede,ale jízdní vlastnosti jako u všech produktůVW jsou jen průměrné na tak vcelku kvalitní a nadupaný motor!To by měl koncern uvádět u všech svých našlápnutých verzí jako varování.Golf patří asi mezi nejspolehlivější a zároveň nejkvalitnější produkt koncernu.Určitě bych si ho nekoupil a už vůbec né v tomto provedení.Můj největší a znalci to tvrdili i předemnou favorit je Mazda MPS.Nejlepší podvozek,kvalita a lehký,ale hodně dravý motor.Jen BMW se může vedle něj postavit.Tak to vidím já.
Ta malá mazdička je fenomenální (a opakovaně jsem zde psala, že je to snad nejpodceňovanější model nižší střední třídy - pravda já psala/doporučovala motorizaci 1.6 HDi) a nástupce za 2 týdny představený vypadá ještě "nadějněji"
Zatímco "obyč" golf je dnes (jen) dost předražený malý (snad nejmenší) model nižší střední, v tomto případě se technici snažili a jízdní vlastnosti jsou přeci jen "o dost dál" oproti "sériovkám".
Ale ano, volbou mazdy 3 MPS a bmw 1 (130i i 135i) jsme oba jednoznačně "NAD" golfem - ale i tak "chválím" pokus (a NE špatný) o "auto" (obávám se, že totoho typu vozidel bude do budoucna spíše ubývat ..)
PS: Vidíme to (vícemnéně) shodně ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 12:57, RE: Proč tenhle Golf?
Kylie posted by:
Ta malá mazdička je fenomenální (a opakovaně jsem zde psala, že je to snad nejpodceňovanější model nižší střední třídy - pravda já psala/doporučovala motorizaci 1.6 HDi) a nástupce za 2 týdny představený vypadá ještě "nadějněji"
Zatímco "obyč" golf je dnes (jen) dost předražený malý (snad nejmenší) model nižší střední, v tomto případě se technici snažili a jízdní vlastnosti jsou přeci jen "o dost dál" oproti "sériovkám".
Ale ano, volbou mazdy 3 MPS a bmw 1 (130i i 135i) jsme oba jednoznačně "NA...
hezký auto,určitě zajímavý na pár projížděk,ale za ty prachy si pořídím jiný,mě bližší auto,třeba Civic type R by mi seděl více.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 13:24, RE: Proč tenhle Golf?
Tomi posted by:
hezký auto,určitě zajímavý na pár projížděk,ale za ty prachy si pořídím jiný,mě bližší auto,třeba Civic type R by mi seděl více.
Ano, také jsem v jiném tisíciletí preferovala "let" motoru do otáček (odjezd z křižovatky, kdy se "soupeř" ve vedlejším pruhu "poposkakováním" na červené chystal na drtivou porážku vozu vedle mu můj motůrek na jedničku v 7000 ot. SVŮJ "pohled na věc")
PS: Ostatně i dnes, kdy "preferuji" poklidné "plutí" na tempomat, mi občasné protočení otáčkoměru k 5ti, 6ti tisícům otáček "velmi dobře" udělá a zvukový doprovod je .. fabelhaft (t.j. moc moc příjemný - myslím že to "správné" české slovo na "správný" překlad není)!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 13:56, Vypada to pekne...
..ale za ty prachy radeji STIhacku od FHI. Na co takove vykony, kdyz s tim neni takova zabava. Nu - sveho kupce si jiste i tento model najde :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 14:11, Je to pěkný, ale těžký
Je to sice šestivál, ale pohotovostních 1604 kg je IMHO prostě moc. Měli by s tím něco udělat. Váží víc než Legacy.
http://www.subaru.cz/08legacy_specifications_sedan.html
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 14:54, RE: Je to pěkný, ale těžký
Kyle posted by:
Je to sice šestivál, ale pohotovostních 1604 kg je IMHO prostě moc. Měli by s tím něco udělat. Váží víc než Legacy.
http://www.subaru.cz/08legacy_specifications_sedan.html
Subaru má i lepší "pohon", lidé si to neuvědomují, ale "koncern" musí sahat velmi hluboko do rezerv, aby se symetrické čtyřkolce s plochými motory vyrovnal ... lidé většinou vybírají "špatně" (auta, papírky co do volebních uren se hází ..)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 14:55, RE: Vypada to pekne...
Lados posted by:
..ale za ty prachy radeji STIhacku od FHI. Na co takove vykony, kdyz s tim neni takova zabava. Nu - sveho kupce si jiste i tento model najde :)
Koncern "Lidový vůz" se před časem "zpronevěřil" svému jménu a vydal se cestou "nejdražší v segmentu" .. bohužel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 15:15, RE: Proč tenhle Golf?
Kylie posted by:
Ta malá mazdička je fenomenální (a opakovaně jsem zde psala, že je to snad nejpodceňovanější model nižší střední třídy - pravda já psala/doporučovala motorizaci 1.6 HDi) a nástupce za 2 týdny představený vypadá ještě "nadějněji"
Zatímco "obyč" golf je dnes (jen) dost předražený malý (snad nejmenší) model nižší střední, v tomto případě se technici snažili a jízdní vlastnosti jsou přeci jen "o dost dál" oproti "sériovkám".
Ale ano, volbou mazdy 3 MPS a bmw 1 (130i i 135i) jsme oba jednoznačně "NA...
Musím doplnit můj příepěvek,mám samozřejmě na mysli Mazdu 6 MPS i když M 3 není špatná.Jinak Paní Kylie ,dnes Vám to moc sluší.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 15:27, RE: Je to pěkný, ale těžký
Kylie posted by:
Subaru má i lepší "pohon", lidé si to neuvědomují, ale "koncern" musí sahat velmi hluboko do rezerv, aby se symetrické čtyřkolce s plochými motory vyrovnal ... lidé většinou vybírají "špatně" (auta, papírky co do volebních uren se hází ..)
Opět shoda,Subaru je samo suverén třídy a v závěsu Myšák EVO,ale to je marný,to je marný.Lid je stále hloupý,stále hloupý.Kolega má 4 VW ve firmě ale,v podstatě muže užívat jen tři,protože jedno je vždy v servisu.Transportér tdi,Passat 4 emo tdi ,Caddy tdi a Golf tdi.Ovšem si stále myslí,jak jsou fajn a nedá na ně dopustit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 15:46, RE: Je to pěkný, ale těžký
Kobyla posted by:
Opět shoda,Subaru je samo suverén třídy a v závěsu Myšák EVO,ale to je marný,to je marný.Lid je stále hloupý,stále hloupý.Kolega má 4 VW ve firmě ale,v podstatě muže užívat jen tři,protože jedno je vždy v servisu.Transportér tdi,Passat 4 emo tdi ,Caddy tdi a Golf tdi.Ovšem si stále myslí,jak jsou fajn a nedá na ně dopustit.
Tak "tenhle vtip" znám! Nechápu, ale tak to je! PROTO tak chválím marketing koncernu VW - netuším jak to dělají, ale i když jsem kolegovi majiteli VW nedávný dlouhodobý test passat 2.0 TDi v Auto Tip ukázala (a on také docela PROBLÉMY měl a chvílemi i docela "brblal"), nedbá a opět příští vůz VW plánuje ... opravdu NEchápu (snad při koupi dostávají něco do pití či nějakou "podprahovkou" jsou ovlivněni, netuším .-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 31.10.2008 15:47, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
Kobyla posted by:
Musím doplnit můj příepěvek,mám samozřejmě na mysli Mazdu 6 MPS i když M 3 není špatná.Jinak Paní Kylie ,dnes Vám to moc sluší.
Ehm, děkuji! Asi nemáte na mysli "foto", ale snad nějaké (mírně hříšné) na stránku ještě "přihodit" nechám ,-)
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.11.2008 15:20, RE: Je to pěkný, ale těžký
Kylie posted by:
Tak "tenhle vtip" znám! Nechápu, ale tak to je! PROTO tak chválím marketing koncernu VW - netuším jak to dělají, ale i když jsem kolegovi majiteli VW nedávný dlouhodobý test passat 2.0 TDi v Auto Tip ukázala (a on také docela PROBLÉMY měl a chvílemi i docela "brblal"), nedbá a opět příští vůz VW plánuje ... opravdu NEchápu (snad při koupi dostávají něco do pití či nějakou "podprahovkou" jsou ovlivněni, netuším .-)
já zase třeba nechápu toho kdo si koupí rozviklanej citroen. ovšem nikomu nic nevnucuju ani nevytýkám, každého volba
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.11.2008 16:56, RE: Je to pěkný, ale těžký
karlos posted by:
já zase třeba nechápu toho kdo si koupí rozviklanej citroen. ovšem nikomu nic nevnucuju ani nevytýkám, každého volba
To je ono (karlosi), jak na takové slovo "rozviklaný" příjdete - popravdě, prosím ... ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.11.2008 19:19, RE: Je to pěkný, ale těžký
Kylie posted by:
To je ono (karlosi), jak na takové slovo "rozviklaný" příjdete - popravdě, prosím ... ,-)
On to zná z písničky " Nejsem na to zvyklá když se mi tam viklá ! " .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.11.2008 20:03, RE: Tenhle goflík ANO
Kylie posted by:
I když cenovou politiku koncernu a nový/nenový golf vydávaný po nepatrně jiném vytvarování vnějších plechů a vnitřních plastů za new generation trochu kritizuji - TATO varianta symtapický je mi!
Evokuje ve mně vzpomínky na jeho prapředchůdce s názvem VR ... (snad si ten název - motoru - pamatuji dobře) a je fajn, že taková auta ještě existují i v době kdy evoluce k litrovému samořídícímu přibližovadlu směřuje!
PS: Cupka 135i se mi sice "líbí" více, ale TENHLE golfík "můžu"
No možnás se budete divit, ale motor testované R32 je pořád tou starou dobrou? VR6, která měla premiéru v Golfu III. Jen objem se trochu zvětšil a počet ventilů zdvojnásobil, vše ostatní se změnilo jen minimálně. Raději bych bral verzi GTI, než příliš těžkou R32. Ale na hltání dlouhých dálničních kilometrů daleko za hranicemi předpisové rychlosti musí být šestiválec super. "Super" je ovšem také spotřeba (obecný problém VR6) a občas i spolehlivost (VR6 má své specifické závady).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.11.2008 21:09, cena
skoda ze si porad drzi cenu:(

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=volkswagen-golf-r32&idvyrb=1168&akce=detail
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.11.2008 21:12, http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
koos posted by:
No možnás se budete divit, ale motor testované R32 je pořád tou starou dobrou? VR6, která měla premiéru v Golfu III. Jen objem se trochu zvětšil a počet ventilů zdvojnásobil, vše ostatní se změnilo jen minimálně. Raději bych bral verzi GTI, než příliš těžkou R32. Ale na hltání dlouhých dálničních kilometrů daleko za hranicemi předpisové rychlosti musí být šestiválec super. "Super" je ovšem také spotřeba (obecný problém VR6) a občas i spolehlivost (VR6 má své specifické závady).
GTi bude určitě "zábavnější", ale já jsem (trochu) stará škola a 6ti válec, je ...
Navíc spotřeba nemusí být až tak hrozná, těch pár foteček na mé stránce je spíše "náhodných" a podle mne ten šestiválec za tu spotřebu prostě "stojí"
PS: Ve své době byl VR6 docela "big hit", nějak jsem netušila, že je to stále "on" ,-)
Pěkný den (a díky za "info", milý koos/i/)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 01.11.2008 21:14, RE: Je to pěkný, ale těžký
Kyle posted by:
On to zná z písničky " Nejsem na to zvyklá když se mi tam viklá ! " .
Ehm, VELMi "pěkná" odpověď (jen ten "karlos" nám už asi neodpoví .-)
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.