0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Passat CC - uhrane

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 12:39, Má to auto třeba nějaké mouchy?
Tahkle příznivou recenzi jsem snad nečetl ani v periodicích tradičně podporujících výrobky (a prodeje) koncernu jako AutoTip, AutoBild apod. Lze souhlasit s tím, že jako snad jediný VW vzbuzuje zájem kolemjdoucích, ale není to třeba proto, že těch Passatů CC prostě moc nejezdí? Pokud to auto má být myšleno jako odpověď nebo "něco jako" MB CLS, tak se to povedlo tak napolovic. Takový ten neslaný nemastný pocit z designu v člověku pořád zůstává, i když asi není subjektivnější věc než hodnocení designu...Co by mě zajímalo nejvíc, je ten TDI motor uvnitř pořád tak nestoudně slyšet jako u "běžných" Passatů? To je věc, kterou jsem u koncernovek (vyjma toho, že se mi vyjma Seatu Leon prostě nelíbí a toho, že v Passatech jezdí kdejaký debil včetně těch zlodějů z letiště) nikdy nezkousnul.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 13:13, RE: Má to auto třeba nějaké mouchy?
jiriez posted by:
Tahkle příznivou recenzi jsem snad nečetl ani v periodicích tradičně podporujících výrobky (a prodeje) koncernu jako AutoTip, AutoBild apod. Lze souhlasit s tím, že jako snad jediný VW vzbuzuje zájem kolemjdoucích, ale není to třeba proto, že těch Passatů CC prostě moc nejezdí? Pokud to auto má být myšleno jako odpověď nebo "něco jako" MB CLS, tak se to povedlo tak napolovic. Takový ten neslaný nemastný pocit z designu v člověku pořád zůstává, i když asi není subjektivnější věc než hodnocení des...
Nemyslím, že test je naprosto kladný...
CC vytýkám řízení, které je pro mě (vyznavače přesných komunikativního řízení) doslova tragické. Dále jízdní vlastnosti jsou pouze průměrné. Pokud se na CC budu koukat jako na komfortní vůz, nemám co vytknout. Kdybych měl hodnotit CC jakou sportovní kupé (což je blbost), dostal by za pět ...

Hlučný, vibrující s omezeným tahem TDI PD v tomto voze nenaleznete. Zde bylo použito TDI se systém common-rail, které je navíc velmi solidně odhlučněno a neprodukuje zásadnější vibrace. Navíc se vyznačuje velmi solidním plynulým tahem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 13:31, RE: Má to auto třeba nějaké mouchy?
jiriez posted by:
Tahkle příznivou recenzi jsem snad nečetl ani v periodicích tradičně podporujících výrobky (a prodeje) koncernu jako AutoTip, AutoBild apod. Lze souhlasit s tím, že jako snad jediný VW vzbuzuje zájem kolemjdoucích, ale není to třeba proto, že těch Passatů CC prostě moc nejezdí? Pokud to auto má být myšleno jako odpověď nebo "něco jako" MB CLS, tak se to povedlo tak napolovic. Takový ten neslaný nemastný pocit z designu v člověku pořád zůstává, i když asi není subjektivnější věc než hodnocení des...
Já bych to řekl ještě jinak. Pašík je prostě běžné, solidně zpracované auto, které žádnou ze svých vlastností nenadchne, ale ani neurazí - prostě solidní spotřebák (stejně nudný, až na vyjímky, jako veškerá koncernová produkce). Někdo dá přednost naftovému pohonu, někdo benzínu potud vše v pořádku, pokud je člověk přesvědčen, že mu auto svými vlastnostmi vyhovuje a nekupuje jej pro jeho piedestal. Problém je to, že z nějakých mě nepochopitelných důvodů se z tohohle průměrného vozu stala v Čechách zbožšťovaná ikona (pašík v dechtu na hlínách - sen a meta 4 z 5 českých manžerů). Zde bych hledal jádro pudla, redakce jen hraje tak jak zákazník platí. To že je stádo tupé a nechá se přesvědčit o naprosté nedostižnosti tohoto vozu a jakoukoli námitku vyostří až na hranu slušné diskuze je už jen stigma diskuze VW versus svět. Je potřeba si toho nevšímat a myslet si o tom vždy své a nenechat otupit své postřehy a zkušenosti. Passat pro normální uživatele prohrál, protože je z nepochopitelných důvodů pomníkem dokonalosti, kterým se díky své průměrnosti nikdy nestal. Je to jak bych to tak řekl, fáma, která nakazila Českou kotlinu - mít Pašíka a zemřít - amen.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 13:44, RE: Má to auto třeba nějaké mouchy?
typek posted by:
Já bych to řekl ještě jinak. Pašík je prostě běžné, solidně zpracované auto, které žádnou ze svých vlastností nenadchne, ale ani neurazí - prostě solidní spotřebák (stejně nudný, až na vyjímky, jako veškerá koncernová produkce). Někdo dá přednost naftovému pohonu, někdo benzínu potud vše v pořádku, pokud je člověk přesvědčen, že mu auto svými vlastnostmi vyhovuje a nekupuje jej pro jeho piedestal. Problém je to, že z nějakých mě nepochopitelných důvodů se z tohohle průměrného vozu stala v Čechác...
Je to tak jak píšete, což jen potvrzuje redakční test. Passat je solidně zpracovaný vůz, který nenadchne po stránce jízdních vlastností a ani neurazí. CC se odlišuje od běžné verze originálnějším vzhledem zvenku i uvnitř. Passat není nic pro fajnšmejkry a řidiče, kteří rádi řídí. Passat nerad zatáčí a proto tito řidiči sáhnou po jiných vozech. Nic to však nemění na tom, že Volkswagen zvládl marketing v ČR na jedničku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 14:10, RE: Má to auto třeba nějaké mouchy?
typek posted by:
Já bych to řekl ještě jinak. Pašík je prostě běžné, solidně zpracované auto, které žádnou ze svých vlastností nenadchne, ale ani neurazí - prostě solidní spotřebák (stejně nudný, až na vyjímky, jako veškerá koncernová produkce). Někdo dá přednost naftovému pohonu, někdo benzínu potud vše v pořádku, pokud je člověk přesvědčen, že mu auto svými vlastnostmi vyhovuje a nekupuje jej pro jeho piedestal. Problém je to, že z nějakých mě nepochopitelných důvodů se z tohohle průměrného vozu stala v Čechác...
No ono upřímně.....máš na něj?? :) Ona si stejně většina počká 2-3 roky, až to bude ve frcu do 300k. Jinak zase nadruhou stranu, lepší jízdně je snad jenom mazda6 a mondeo, to je ještě lepší než ta mazda. Nadruhou stranu jak ford tak mazda není tolik pohodlná, ford navíc neumí volit materiál do interiéru a je hlučnej. Mazda taky zrovna tichem nepotěší (je to jak svezení třeba golfem 5, ne jako o třídu výše). Nedávno si kámarád pořídil Mondeo 2.0 a vcelku mě to moc nepotěšilo, podvozek dobrej, ale zbytek šedá myš, motor doslova řve (od 3500+), sedačky fuj, dojem z interiéru taky. Zlatej passat....nemluvím o BMW3, alfě 159, C classe a A4....to je top, nepočítám je do lidovek střední třídy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 15:04, RE: Má to auto třeba nějaké mouchy?
dpwagen posted by:
No ono upřímně.....máš na něj?? :) Ona si stejně většina počká 2-3 roky, až to bude ve frcu do 300k. Jinak zase nadruhou stranu, lepší jízdně je snad jenom mazda6 a mondeo, to je ještě lepší než ta mazda. Nadruhou stranu jak ford tak mazda není tolik pohodlná, ford navíc neumí volit materiál do interiéru a je hlučnej. Mazda taky zrovna tichem nepotěší (je to jak svezení třeba golfem 5, ne jako o třídu výše). Nedávno si kámarád pořídil Mondeo 2.0 a vcelku mě to moc nepotěšilo, podvozek dobrej, al...
No, u mě to ani není otázka peněz, i když úplně nová auta nekupuji - důvodem je známý fakt, že když auto vyjede z autosalonu, má poloviční cenu. Jinak souhlasím, že ten Passat je momentálně to nejlepší, co VW v dané kategorii umí. Proč jsem psal o tom motoru: Jezdil jsem tak dva roky zpátky s Passatem 1.9 TDI, jízda docela v pohodě, spotřeba mě zklamala a hlavně ten kravál, to mi fakt lezlo na nervy. Když to srovnám s minulou generací Mondea, nebo s Volvem S 60, je to o něčem jiném. A propos, nedávno jsem měl tu čest s funglovkou A4 a dost zklamání: seděl jsem vzadu, kde jsme se tři chlapi skoro nesrovnali (zajímavé, předtím jsme jeli v Octávce a bylo to docela v poho), neskutečně tvrdé sedačky a opěrky hlavy a zase ten kravál - tentokrát to tuším bylo 3.0 TDI, jinak docela kostitřas.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 15:34, RE: Má to auto třeba nějaké mouchy?
dpwagen posted by:
No ono upřímně.....máš na něj?? :) Ona si stejně většina počká 2-3 roky, až to bude ve frcu do 300k. Jinak zase nadruhou stranu, lepší jízdně je snad jenom mazda6 a mondeo, to je ještě lepší než ta mazda. Nadruhou stranu jak ford tak mazda není tolik pohodlná, ford navíc neumí volit materiál do interiéru a je hlučnej. Mazda taky zrovna tichem nepotěší (je to jak svezení třeba golfem 5, ne jako o třídu výše). Nedávno si kámarád pořídil Mondeo 2.0 a vcelku mě to moc nepotěšilo, podvozek dobrej, al...
Mám na něj, přesto ho nechci, právě pro jeho průměrnost (jsem zastáncem vícera šatů - šaty pro každou příležitost (i použité!!), nikoli v teplácích (i když nových!!) do divadla i na hokej). Passat byl stvořen z navzájem se vylučujících nároků. Ve většině rodin totiž zastává roli reprezentační limuzíny, stěhováka, rodinného vozu, sporťáku, má být vykonný, ale zároveň úsporný. Passat je výsledem průsečíkem těchto protikladných zájmů a vzniklo geniálně průměrné auto. Z toho vyplývá, že rozplívat se a vyvyšovat nějakou jednu z jeho vlastností je naprosté nepochopení filozofie tohoto modelu (logika je totiž taková, že vždy bude v jedné vlastnosti typických pro passat tucet aut v této vlastnosti lepších, čímž passatista zakontruje další vlastností, kterou těch tucet aut má horších, ovšem i doplněná vlastnost bude u dalšího tuctu vozů lepší atd. Závěr debaty poté je, že passat je nejlepší auto na světě, protože má kufr větší než porsce 911, má větší výkon, než dacia MPV, je hezčí než avensis a sedí se v něm líp, než v tatře 815. To je všechno pravda, ale vytržená z kontextu, protože každý z těchto vozů, je vždy ve svém oboru špičkou, kdežto passat jen průměrem ) To že takových nechápavých lidí je více než dost stačí přečíst téměř libovolnou diskuzi, kde je se zmíněn tento model
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 15:43, RE: Má to auto třeba nějaké mouchy?
typek posted by:
Mám na něj, přesto ho nechci, právě pro jeho průměrnost (jsem zastáncem vícera šatů - šaty pro každou příležitost (i použité!!), nikoli v teplácích (i když nových!!) do divadla i na hokej). Passat byl stvořen z navzájem se vylučujících nároků. Ve většině rodin totiž zastává roli reprezentační limuzíny, stěhováka, rodinného vozu, sporťáku, má být vykonný, ale zároveň úsporný. Passat je výsledem průsečíkem těchto protikladných zájmů a vzniklo geniálně průměrné auto. Z toho vyplývá, že rozplíva...
Tak abych to nějak rozseknul. Passat CC je pěkné auto, za cenu téměř stejnou jako klasický passat a podle mně ho tímhle modelem mohli úplně nahradit, zrušit starou nemastnou-neslanou kastli a dělat prostě tohle. Vyrábět to pod jiným názvem - no budiž, ale vzhledem k tomu, že je to prakticky totéž...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 16:22, Error, error!
U mě něco NEní v pořádku! Já se "snažím" seč mohu a "uhranuta" tedy věru NE a Ne a nE a nejsem!
PS: Já vidím jen ten starý passat v tjen maličko/rošičku "upraveném" kabátku .. a to se prý příští rok dočkáme i CCcombi .-(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 19:05, RE: Má to auto třeba nějaké mouchy?
typek posted by:
Mám na něj, přesto ho nechci, právě pro jeho průměrnost (jsem zastáncem vícera šatů - šaty pro každou příležitost (i použité!!), nikoli v teplácích (i když nových!!) do divadla i na hokej). Passat byl stvořen z navzájem se vylučujících nároků. Ve většině rodin totiž zastává roli reprezentační limuzíny, stěhováka, rodinného vozu, sporťáku, má být vykonný, ale zároveň úsporný. Passat je výsledem průsečíkem těchto protikladných zájmů a vzniklo geniálně průměrné auto. Z toho vyplývá, že rozplíva...
Mudra plno, akorát rozplývat se píše s tvrdým Y, týpku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 19:06, RE: Error, error!
Kylie posted by:
U mě něco NEní v pořádku! Já se "snažím" seč mohu a "uhranuta" tedy věru NE a Ne a nE a nejsem!
PS: Já vidím jen ten starý passat v tjen maličko/rošičku "upraveném" kabátku .. a to se prý příští rok dočkáme i CCcombi .-(
U tebe toho zřejmě není v pořádku víc:)))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 19:32, RE: Má to auto třeba nějaké mouchy?trocha demagogie
typek posted by:
Mám na něj, přesto ho nechci, právě pro jeho průměrnost (jsem zastáncem vícera šatů - šaty pro každou příležitost (i použité!!), nikoli v teplácích (i když nových!!) do divadla i na hokej). Passat byl stvořen z navzájem se vylučujících nároků. Ve většině rodin totiž zastává roli reprezentační limuzíny, stěhováka, rodinného vozu, sporťáku, má být vykonný, ale zároveň úsporný. Passat je výsledem průsečíkem těchto protikladných zájmů a vzniklo geniálně průměrné auto. Z toho vyplývá, že rozplíva...
Nezlob se, ale pro tvůj příspěvěk platí přesně to samé, co v něm píšeš o Passatu. Trochu o ničem, trochu o všem, trochu demagogie...
Jak zrovna tento typ Passatu jezdí nevím stejně jako ty, ale zdá se mi alespoň hezčím derivátem toho normálního, obyčejného. Moc ostatních výrobců aut se o to nesnaží, pokud nepočítám ty "prémiové". Minimálně je víc z čeho vybírat, škoda, že na to nemájí (asi peníze)třeba francouzské automobilky, nebo (asi odvahu) Japonci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 20:30, RE: Error, error!
uhu2511 posted by:
U tebe toho zřejmě není v pořádku víc:)))
ANO - rozhodně mi "masový vkus" chybí, ale když se nedostalo na mne, KDOPAK byl, milý uhu2511, 2x?
PS: Passat CC je prostě "bouda" - klady coupe to NEmá, plusy sedan to ztratilo - PROČ "jásat"?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 21:39, RE: Error, error!
Kylie posted by:
ANO - rozhodně mi "masový vkus" chybí, ale když se nedostalo na mne, KDOPAK byl, milý uhu2511, 2x?
PS: Passat CC je prostě "bouda" - klady coupe to NEmá, plusy sedan to ztratilo - PROČ "jásat"?
Proč bouda?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 22:11, Kylie
Kylie posted by:
U mě něco NEní v pořádku! Já se "snažím" seč mohu a "uhranuta" tedy věru NE a Ne a nE a nejsem!
PS: Já vidím jen ten starý passat v tjen maličko/rošičku "upraveném" kabátku .. a to se prý příští rok dočkáme i CCcombi .-(
Kylie, ty jsi jeden z důvodů proč se neúčastním diskuzí.Čtu tvoje příspěvky dlouho,reaguješ na vše, jsi tím otravná jak prdelll. Zlatý oslík. Když zmizíš z tohohle webu,to bude úleva............
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 22:38, For Drago5!
Drago5 posted by:
Kylie, ty jsi jeden z důvodů proč se neúčastním diskuzí.Čtu tvoje příspěvky dlouho,reaguješ na vše, jsi tím otravná jak prdelll. Zlatý oslík. Když zmizíš z tohohle webu,to bude úleva............
Někteří lidé zase napíší "....lll" a co si například o passat cc myslí ani nezmíní - to je dle mne MNOHEM "horší" ...
PS: For uhu2511 - protože "pojem/název" 4dveřové kupé je NEsmysl = bouda (na lidi)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 23:18, RE: Má to auto třeba nějaké mouchy?trocha demagogie
Jenomtak posted by:
Nezlob se, ale pro tvůj příspěvěk platí přesně to samé, co v něm píšeš o Passatu. Trochu o ničem, trochu o všem, trochu demagogie...
Jak zrovna tento typ Passatu jezdí nevím stejně jako ty, ale zdá se mi alespoň hezčím derivátem toho normálního, obyčejného. Moc ostatních výrobců aut se o to nesnaží, pokud nepočítám ty "prémiové". Minimálně je víc z čeho vybírat, škoda, že na to nemájí (asi peníze)třeba francouzské automobilky, nebo (asi odvahu) Japonci.
1: V čem je to demagogické? V jaké vlastnosti Passat vyčnívá a pokořuje konkurenci? A vynechte naprostou průměrnost. Mě Passat nevyšel v žádné vlastnosti (kromě nejvyššího počtu krádeží) nejlépe, přesto se mi jeví jako jedna z nejlepších variant střední třídy (při potřebě mít v rodině jen jeden vůz). A právě proto bych si ho nekoupil, protože je v mých očích naprosto nudný a nevyvolává ve mě žádné emoce (což se třeba alfě romeo za dizajn a motory, hondě za motory, citroenu za podvozky, mazdě za řízení atd. spolehlivě daří). Co je na tomto tvrzení demagogičtější, než tvrzení zastánců Passatu na fórech, kteří jsou přesvědčeni, že průměrnost je právě ta meta a sen a obhajobě průměrnosti, ve slepé důvěře ve výjimečnost té které vlastnosti Passatu, věnují takové úsilí?
2: Passat a dizajn? Pardon, ale opět platí řečené. Vy vidíte na Passatu něco, co by se neobjevilo jinde (vyjma zadních naprosto nevkusných LED sdružených svítidel)? Všechny části auta Passat CC jsem už někde viděl (60% mercedes, zbytek robustní lehce bumerangovitý dizajn, který neurazí, ale neohromí). Já nevím, proč by někomu mělo vadit, že vlastní, nebo používá po všech stránkách průměrný automobil (když podotýkám, že je to spíše poklona). Mě v diskuzích jen překvapuje, že se uživatelé Passatů celkově s tímto faktem nedokáží smířit....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.01.2009 23:24, RE: Má to auto třeba nějaké mouchy?
uhu2511 posted by:
Mudra plno, akorát rozplývat se píše s tvrdým Y, týpku.
Já se rozplívám s měkým, ty mudříš bez medicíny. K věci by něco nebylo?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.01.2009 09:42, RE: For Drago5! nudný Passat
Kylie posted by:
Někteří lidé zase napíší "....lll" a co si například o passat cc myslí ani nezmíní - to je dle mne MNOHEM "horší" ...
PS: For uhu2511 - protože "pojem/název" 4dveřové kupé je NEsmysl = bouda (na lidi)
To snad každej vidí, že to není kupé. Nebo znáš někoho, kdo na to naletí a pak ho najednou překvapí zadní dveře? V tom bych se tolik nešťoural. Je to docela pěkný auto, určitě hezčí, než normální sedan. A nějaký "sportovní" ambice? Kde jste vzali, že je má? Spíš chtěl být (Passat) zajímavější, aby nebyl tak nudný a průměrný jak si myslí Týpek.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 20.01.2009 11:00, RE: For Drago5! nudný Passat
uhu2511 posted by:
To snad každej vidí, že to není kupé. Nebo znáš někoho, kdo na to naletí a pak ho najednou překvapí zadní dveře? V tom bych se tolik nešťoural. Je to docela pěkný auto, určitě hezčí, než normální sedan. A nějaký "sportovní" ambice? Kde jste vzali, že je má? Spíš chtěl být (Passat) zajímavější, aby nebyl tak nudný a průměrný jak si myslí Týpek.
Máš recht, od koncernu mě nepřekvapí nic. Scouty předokolky, HTP sport, čtyřdvéřové kupé, RS kadle kadle a mnoho dalšího. Cílem je přece posouvat cítění zákazníka v duchu auto emoción, ukázat na nedostupných modelech náskok díky technice a pak prodávat zbytky simply clever aby si člověk myslel, že má das auto
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.