0
back
 

diskuze k tématu: VW Passat 3C 2.0 TFSI? 1.8TSI? Nebo raději TDI?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, automobilky, německá vozidla
JirkaRS
number of posts13
date of registration11.12.2011
Friday 09.11.2012 22:05, RE: postřehy
tomaskrtek posted by:
TomikBass posted by:
Pěkný den,díky všem za postřehy, byť celá diskuse spadla do polemizování o předjíždění:) Co se týká šestiválcového motoru, myslím že v benzínu se do 3C nedělají, nebo se mýlím? Každopádně bych raději 4 válce. Z několika zdrojů jsem už slyšel, že motory 1.8TSi mají nějaké problémy, jak zde psal kolega s tím Superbem. Nejvíce mě láká ten 2.0 TSi, takže si asi zkusím počíhat na něj. Bude taky záležet jaká bude nabídka ojetin, protože benzínových passatů není moc. Ještě bych se rád zeptal, jestli někdo nevlastní motor 2.0 FSI v 3C a případně měl možnost vyzkoušet i motor 2.0Tsi (nebo obráceně:)) Vim, že atmosféra vs. turbo bude rozdíl, nicméně by mě zajímalo subjektivní zhodnocení majitele 2.0FSI, třeba zda se dá s plně naloženým autem bezpečně předjet:) Také může dotyčný zhodnotit spotřebu a celkové chování motoru. Díky pokud se někdo takový najde, hezký den všem.Tomáš
jasně že se do Pašíka V6ky dávají, 3.2 a 3.6, ona bájná dálniční stíhačka našich uberpolicistů ale obojí jen s DSG a ve ´´čtyřkolce´´. nicméně jsou za zajímavé ceny a obvykle v maxi výbavě. PS pozdravuj Achmeda I kill you


Tak ono R36 je vrcholem nabídky a myslím si, že jsou cenově úplně někde jinde než 1,8T, 2,0T. Ale jízda v něm musí být zážitkem
respond
nahlásit
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Saturday 10.11.2012 06:52, RE: postřehy
JirkaRS posted by:
tomaskrtek posted by:
TomikBass posted by:
Pěkný den,díky všem za postřehy, byť celá diskuse spadla do polemizování o předjíždění:) Co se týká šestiválcového motoru, myslím že v benzínu se do 3C nedělají, nebo se mýlím? Každopádně bych raději 4 válce. Z několika zdrojů jsem už slyšel, že motory 1.8TSi mají nějaké problémy, jak zde psal kolega s tím Superbem. Nejvíce mě láká ten 2.0 TSi, takže si asi zkusím počíhat na něj. Bude taky záležet jaká bude nabídka ojetin, protože benzínových passatů není moc. Ještě bych se rád zeptal, jestli někdo nevlastní motor 2.0 FSI v 3C a případně měl možnost vyzkoušet i motor 2.0Tsi (nebo obráceně:)) Vim, že atmosféra vs. turbo bude rozdíl, nicméně by mě zajímalo subjektivní zhodnocení majitele 2.0FSI, třeba zda se dá s plně naloženým autem bezpečně předjet:) Také může dotyčný zhodnotit spotřebu a celkové chování motoru. Díky pokud se někdo takový najde, hezký den všem.Tomáš
jasně že se do Pašíka V6ky dávají, 3.2 a 3.6, ona bájná dálniční stíhačka našich uberpolicistů ale obojí jen s DSG a ve ´´čtyřkolce´´. nicméně jsou za zajímavé ceny a obvykle v maxi výbavě. PS pozdravuj Achmeda I kill you
Tak ono R36 je vrcholem nabídky a myslím si, že jsou cenově úplně někde jinde než 1,8T, 2,0T. Ale jízda v něm musí být zážitkem


Tak nemysli a podívej se do nabídky, 3,2 ani 3,6 není zdaleka tak drahé jak by člověk čekal (byť R36 je v čr velmi málo). Všichni chtějí "magické" TDI na zadku a o benzíny až na výjimky jako například mondeo 2,0 není moc zájem (o velkých benzínech o 6 a více válcích to platí obecně). Hodně lidí se u nich bojí vysoké spotřeby a celkově velkých provozních nákladů.
respond
nahlásit
tomaskrtek
number of posts983
date of registration18.03.2008
Saturday 10.11.2012 09:46, RE: postřehy
Hodně lidí se u nich bojí vysoké spotřeby a celkově velkých provozních nákladů.

a já dodávám že neoprávněně. tyto motory (a většinou i zbytek auta) jsou obvykle natolik naddimenzované že snesou podstatně vyšší kilometrový nájezd než ty slabší. jenže tolik nenajezdí protože na vysoký nájezd si většina lidí pořídí čtyřválcovou naftu nebo slabej benzín. a ti co si kupují ojetiny na deset nebo dvacet tisíc km ročně už řeší jen spotřebu a nevidí že za stejný nebo i lepší peníz dostanou zachovalejší auto s daleko lepší výbavou a leckdy i novější. v létě jsem řešil auto pro bratránka, něco pro radost, většího, bezpečného, kolem 350ti k. pět, šest let staré. byl hodně zklamanej z toho co se po bazarech povaluje. sehnal jsem mu Infi FX45 06, po FL. max výbava-radarovej tempomat, hlídání pruhů, navi, 2x DVD+standart výbava, tj. BT s ovládáním na volantu, MP3 měnič na šest disků v palubce, 8 bagů, šíbr, kůže s pamětí, čtyřkolka, A/T, 20´´ kola, barevná couvací kamera, kontrola tlaku atd...+zimní 18ky v ceně. provozní náklady? spotřeba 13-14. na V8 s 320ti koníky a 400Nm to jde, ne? dálky kolem 12ti. město 17. POVko s havarijkem pod 20. brzdy komplet 10. gumy léto do 20ti, to samý zimní. olej motor do dvojky, olej A/T do osmi. pozitiva-jakýkoliv benzín, bez problémů i z nejhorší pumpy. úprava na E85 která je s tímhle motorem odzkoušená cca 5. masivní, blbuvzdorný auto s vynikající čtyřkolkou Attesa-TS, sakra dobře vypadá, nekrade se. všechny díly v Polsku skladem za hubičku, u nás servis kterejkoliv Nissan a díly přes Simix, nejdéle do týdne, spotřební věci mají skladem (brzdy, čepy apod.) ale hlavně-to fantastický svezení, pohodlí, zátah motoru, to za těch pár litrů navíc stojí, ne?

respond
nahlásit
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Saturday 10.11.2012 11:47, RE: postřehy
tomaskrtek posted by:
, to za těch pár litrů navíc stojí, ne?

Jak komu, mě by se takové provozní náklady určitě nelíbily a moc bych je platit nechtěl. Mít auto na 10-15 tisíc ročně a jen na kompletní pojistce vybalit u "starého auta" 20 tisíc by se mi nechtělo - takovou pojistku platím u ročního x-trailu s dvojnásobnou cenovkou. Pneu i servis stojí něco přes polovinu toho co jsi popsal a hlavně je to diesel .
PS: Příspěvek na který jsi reagoval jsem psal jako konstatování stavu, ne jako vyjádření mého názoru.
respond
nahlásit
tomaskrtek
number of posts983
date of registration18.03.2008
Saturday 10.11.2012 14:33, RE: postřehy
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
, to za těch pár litrů navíc stojí, ne?
Jak komu, mě by se takové provozní náklady určitě nelíbily a moc bych je platit nechtěl. Mít auto na 10-15 tisíc ročně a jen na kompletní pojistce vybalit u "starého auta" 20 tisíc by se mi nechtělo - takovou pojistku platím u ročního x-trailu s dvojnásobnou cenovkou. Pneu i servis stojí něco přes polovinu toho co jsi popsal a hlavně je to diesel . PS: Příspěvek na který jsi reagoval jsem psal jako konstatování stavu, ne jako vyjádření mého názoru.

jenže ty jen na poklesu hodnoty, resp. časové ceně, tratíš daleko víc než jsou kompletní provozní náklady u FXka. ale je to náklad který nevidíš, takže ho nezohledňuješ. u té pojistky-dveře s výměnou v autorizáku tě asi nestojí přes 70k, že? a osobně bych do X-Traila raději VQ40DE než naftu od Rencka i když souhlasím že je povedená. nebral jsem to jako tvůj názor, jen jsi hezky vyjádřil daný stav věci. prostě tak to je a lidi jako já to kvitují s povděkem.
respond
nahlásit
JirkaRS
number of posts13
date of registration11.12.2011
Saturday 10.11.2012 19:27, RE: postřehy
tomaskrtek posted by:
Hodně lidí se u nich bojí vysoké spotřeby a celkově velkých provozních nákladů. a já dodávám že neoprávněně. tyto motory (a většinou i zbytek auta) jsou obvykle natolik naddimenzované že snesou podstatně vyšší kilometrový nájezd než ty slabší. jenže tolik nenajezdí protože na vysoký nájezd si většina lidí pořídí čtyřválcovou naftu nebo slabej benzín. a ti co si kupují ojetiny na deset nebo dvacet tisíc km ročně už řeší jen spotřebu a nevidí že za stejný nebo i lepší peníz dostanou zachovalejší auto s daleko lepší výbavou a leckdy i novější. v létě jsem řešil auto pro bratránka, něco pro radost, většího, bezpečného, kolem 350ti k. pět, šest let staré. byl hodně zklamanej z toho co se po bazarech povaluje. sehnal jsem mu Infi FX45 06, po FL. max výbava-radarovej tempomat, hlídání pruhů, navi, 2x DVD+standart výbava, tj. BT s ovládáním na volantu, MP3 měnič na šest disků v palubce, 8 bagů, šíbr, kůže s pamětí, čtyřkolka, A/T, 20´´ kola, barevná couvací kamera, kontrola tlaku atd...+zimní 18ky v ceně. provozní náklady? spotřeba 13-14. na V8 s 320ti koníky a 400Nm to jde, ne? dálky kolem 12ti. město 17. POVko s havarijkem pod 20. brzdy komplet 10. gumy léto do 20ti, to samý zimní. olej motor do dvojky, olej A/T do osmi. pozitiva-jakýkoliv benzín, bez problémů i z nejhorší pumpy. úprava na E85 která je s tímhle motorem odzkoušená cca 5. masivní, blbuvzdorný auto s vynikající čtyřkolkou Attesa-TS, sakra dobře vypadá, nekrade se. všechny díly v Polsku skladem za hubičku, u nás servis kterejkoliv Nissan a díly přes Simix, nejdéle do týdne, spotřební věci mají skladem (brzdy, čepy apod.) ale hlavně-to fantastický svezení, pohodlí, zátah motoru, to za těch pár litrů navíc stojí, ne?

Souhlasím s tímto a vím že moje další auto bude min. V6. Osobně si ale myslím, že FX45 už je ale trochu extrémní volba. Jezdit za 14l/100km s 320k je sice zajímavé, ale ty další věci, jako třeba 20" gumy. Za 20 tis. to asi jde, ale budou to asi nic moc gumy. Optimální bych to viděl za 30-35 tis. a při 320k asi toho moc nevydrží. A za 7 let starý auto platit pojistku 20 tis. je taky ranec. Takže potom rozpočet na 1 ujetý kilometr bude asi vysoká cena.
respond
nahlásit
tomaskrtek
number of posts983
date of registration18.03.2008
Saturday 10.11.2012 20:31, RE: postřehy
JirkaRS posted by:
tomaskrtek posted by:
Hodně lidí se u nich bojí vysoké spotřeby a celkově velkých provozních nákladů.
a já dodávám že neoprávněně. tyto motory (a většinou i zbytek auta) jsou obvykle natolik naddimenzované že snesou podstatně vyšší kilometrový nájezd než ty slabší. jenže tolik nenajezdí protože na vysoký nájezd si většina lidí pořídí čtyřválcovou naftu nebo slabej benzín. a ti co si kupují ojetiny na deset nebo dvacet tisíc km ročně už řeší jen spotřebu a nevidí že za stejný nebo i lepší peníz dostanou zachovalejší auto s daleko lepší výbavou a leckdy i novější. v létě jsem řešil auto pro bratránka, něco pro radost, většího, bezpečného, kolem 350ti k. pět, šest let staré. byl hodně zklamanej z toho co se po bazarech povaluje. sehnal jsem mu Infi FX45 06, po FL. max výbava-radarovej tempomat, hlídání pruhů, navi, 2x DVD+standart výbava, tj. BT s ovládáním na volantu, MP3 měnič na šest disků v palubce, 8 bagů, šíbr, kůže s pamětí, čtyřkolka, A/T, 20´´ kola, barevná couvací kamera, kontrola tlaku atd...+zimní 18ky v ceně. provozní náklady? spotřeba 13-14. na V8 s 320ti koníky a 400Nm to jde, ne? dálky kolem 12ti. město 17. POVko s havarijkem pod 20. brzdy komplet 10. gumy léto do 20ti, to samý zimní. olej motor do dvojky, olej A/T do osmi. pozitiva-jakýkoliv benzín, bez problémů i z nejhorší pumpy. úprava na E85 která je s tímhle motorem odzkoušená cca 5. masivní, blbuvzdorný auto s vynikající čtyřkolkou Attesa-TS, sakra dobře vypadá, nekrade se. všechny díly v Polsku skladem za hubičku, u nás servis kterejkoliv Nissan a díly přes Simix, nejdéle do týdne, spotřební věci mají skladem (brzdy, čepy apod.) ale hlavně-to fantastický svezení, pohodlí, zátah motoru, to za těch pár litrů navíc stojí, ne? Souhlasím s tímto a vím že moje další auto bude min. V6. Osobně si ale myslím, že FX45 už je ale trochu extrémní volba. Jezdit za 14l/100km s 320k je sice zajímavé, ale ty další věci, jako třeba 20" gumy. Za 20 tis. to asi jde, ale budou to asi nic moc gumy. Optimální bych to viděl za 30-35 tis. a při 320k asi toho moc nevydrží. A za 7 let starý auto platit pojistku 20 tis. je taky ranec. Takže potom rozpočet na 1 ujetý kilometr bude asi vysoká cena.

pojistka je 18, holý POVko 4. havarijko není nutný ale na první rok ho chtěl. gumy vydrží celkem dost, mě osobně originálky GY Eagle rs-a vydržely cca 30, ale to dostávaly sodu, druhou sadu-Yokohamy-jsem koupil za 12.000,- což za gumy 265/50 R20 není špatná cena. a mají ještě hodně před sebou, sice jsou trochu hlučnější ale dle mého dají 40k. což je v mém podání pět nebo šest let. a on najezdí cca stejně nebo míň. jasně, dá se koupit sada i za 60 ale to je zhůvěřilost. do dvaceti tisíc bez problémů budou slušný značkový gumy (konkrétně teď Yokohamy advan specx), žádný Roadstone nebo General Grubber )) zimní 18ky 265/60 to samý. po mě chtěli za pojistku 80, což jsem s díky odmítl a dál už se nezajímal. každopádně se připrav na podobné částky, pochybuju že nějaká V6 či V8 jezdí na čtrnáctkách )) na většinu už nejdou menší než 17ky kvůli brzdám. a u auta které tady Denker prodával za 1.8 bez daně mi 18 za komplet pojistku nepřijde přehnané. celkově je servis na FX velice příznivý, spotřebák je za pusinku, žádná chronická závada.
respond
nahlásit
JirkaRS
number of posts13
date of registration11.12.2011
Saturday 10.11.2012 21:36, RE: postřehy
Pro někoho to asi smysl má, ale pro mě osobně s 15 tis. km za rok by to bylo docela náročné na provoz s 60% provozem ve městě. Ale ten zvuk musí být super! Já osobně bych volil spíš třeba něco jako bmw 530i, 540i, 550i, ale tam je 270kw na jednu nápravu a to už je asi moc. Nebo audi A6 3,2i quattro. Prostě auto nad 200k bych bral jedině už jen 4x4. Ale stejně, z pašíka 1,8TFSI se dostat k Infiniti FX45, to je mazec

EDIT:
Nehledě nevím jak u FX-ka, ale třeba u Mazdy CX-7 se nedoporučuje US verze, kvůli špatným brzdám a podvozku. Ono celkově US auta nejsou všeobecně stavěné na EU cesty a silnice, mají horší podvozky. Zaznělo to i několikrát v autosalonu a čtu to i u recenzí. A pochybuju, že by se za pár peněz dala sehnat EU verze FX-ka.
respond
nahlásit
tomaskrtek
number of posts983
date of registration18.03.2008
Saturday 10.11.2012 21:46, RE: postřehy
Ale stejně, z pašíka 1,8TFSI se dostat k Infiniti FX45, to je mazec

no bratránek se dostal k FXku z Pašíka, 1.9TDi 66kw ten starej hranatej, B4 tuším se mu říkalo, a nestěžuje si jen prý neví co bude další auto, asi vysoká laťka
respond
nahlásit
JirkaRS
number of posts13
date of registration11.12.2011
Saturday 10.11.2012 21:48, RE: postřehy
tomaskrtek posted by:
Ale stejně, z pašíka 1,8TFSI se dostat k Infiniti FX45, to je mazec
no bratránek se dostal k FXku z Pašíka, 1.9TDi 66kw ten starej hranatej, B4 tuším se mu říkalo

A určitě nelituje, co?
respond
nahlásit
tomaskrtek
number of posts983
date of registration18.03.2008
Saturday 10.11.2012 21:52, RE: postřehy
JirkaRS posted by:
tomaskrtek posted by:
Ale stejně, z pašíka 1,8TFSI se dostat k Infiniti FX45, to je mazec
no bratránek se dostal k FXku z Pašíka, 1.9TDi 66kw ten starej hranatej, B4 tuším se mu říkalo
A určitě nelituje, co?

rozhodně ne, ze začátku byl trochu vyplašenej, bál se tomu zatopit, ale poslední dobou je vysmátej jak lečo
respond
nahlásit
JirkaRS
number of posts13
date of registration11.12.2011
Saturday 10.11.2012 22:02, RE: postřehy
tomaskrtek posted by:
JirkaRS posted by:
tomaskrtek posted by:
Ale stejně, z pašíka 1,8TFSI se dostat k Infiniti FX45, to je mazec
no bratránek se dostal k FXku z Pašíka, 1.9TDi 66kw ten starej hranatej, B4 tuším se mu říkalo
A určitě nelituje, co?
rozhodně ne, ze začátku byl trochu vyplašenej, bál se tomu zatopit, ale poslední dobou je vysmátej jak lečo

Sice se to do tohoto vlakna nehodí, ale zajímalo by mne, co vede člověka, který jezdí za 4l/100km vyměnit pašíka za "bestii" s 15l/100km? A taky mne zajímalo, jestli má US verzi, nebo EU verzi?
respond
nahlásit
tomaskrtek
number of posts983
date of registration18.03.2008
Saturday 10.11.2012 22:15, RE: postřehy
JirkaRS posted by:
tomaskrtek posted by:
JirkaRS posted by:
tomaskrtek posted by:
Ale stejně, z pašíka 1,8TFSI se dostat k Infiniti FX45, to je mazec
no bratránek se dostal k FXku z Pašíka, 1.9TDi 66kw ten starej hranatej, B4 tuším se mu říkalo
A určitě nelituje, co?
rozhodně ne, ze začátku byl trochu vyplašenej, bál se tomu zatopit, ale poslední dobou je vysmátej jak lečo
Sice se to do tohoto vlakna nehodí, ale zajímalo by mne, co vede člověka, který jezdí za 4l/100km vyměnit pašíka za "bestii" s 15l/100km? A taky mne zajímalo, jestli má US verzi, nebo EU verzi?

EU jsou až ty nový, po roce 2009, tzn. FX30d, FX37 a 50. starý 35ky a 45ky byly jen dovoz z US. dělá se současně i FX35 ale pouze pro US trh, a už má taky ten korejskej kukuč. co ho k tomu vedlo? dostavěl barák, a auto má už jen pro občasnou osobní přepravu, ne pro náklad. nemá děti, nemá hypotéku, tak proč se trochu neodvázat? k EDITu-jediná slabina jsou brzdy, přední, kroutěj se kotouče, jinak je to v pohodě. jezdím FXko už šestým rokem a jsem naprosto spokojenej.
respond
nahlásit
Pavlik
number of posts1328
date of registration09.10.2008
Sunday 11.11.2012 10:31, RE: postřehy
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
, to za těch pár litrů navíc stojí, ne?
Jak komu, mě by se takové provozní náklady určitě nelíbily a moc bych je platit nechtěl. Mít auto na 10-15 tisíc ročně a jen na kompletní pojistce vybalit u "starého auta" 20 tisíc by se mi nechtělo - takovou pojistku platím u ročního x-trailu s dvojnásobnou cenovkou. Pneu i servis stojí něco přes polovinu toho co jsi popsal a hlavně je to diesel . PS: Příspěvek na který jsi reagoval jsem psal jako konstatování stavu, ne jako vyjádření mého názoru.
jenže ty jen na poklesu hodnoty, resp. časové ceně, tratíš daleko víc než jsou kompletní provozní náklady u FXka. ale je to náklad který nevidíš, takže ho nezohledňuješ. u té pojistky-dveře s výměnou v autorizáku tě asi nestojí přes 70k, že? a osobně bych do X-Traila raději VQ40DE než naftu od Rencka i když souhlasím že je povedená. nebral jsem to jako tvůj názor, jen jsi hezky vyjádřil daný stav věci. prostě tak to je a lidi jako já to kvitují s povděkem.

Mám trochu jiný pohled na věc hlavně z důvodu vyšších nájezdů za rok : megan 35 až 40 000, modus 10 000 "přískoky", x-trail 30 000. Proto musím provozní náklady řešit trochu víc
respond
nahlásit
tomaskrtek
number of posts983
date of registration18.03.2008
Sunday 11.11.2012 11:15, RE: postřehy
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
, to za těch pár litrů navíc stojí, ne?
Jak komu, mě by se takové provozní náklady určitě nelíbily a moc bych je platit nechtěl. Mít auto na 10-15 tisíc ročně a jen na kompletní pojistce vybalit u "starého auta" 20 tisíc by se mi nechtělo - takovou pojistku platím u ročního x-trailu s dvojnásobnou cenovkou. Pneu i servis stojí něco přes polovinu toho co jsi popsal a hlavně je to diesel . PS: Příspěvek na který jsi reagoval jsem psal jako konstatování stavu, ne jako vyjádření mého názoru.
jenže ty jen na poklesu hodnoty, resp. časové ceně, tratíš daleko víc než jsou kompletní provozní náklady u FXka. ale je to náklad který nevidíš, takže ho nezohledňuješ. u té pojistky-dveře s výměnou v autorizáku tě asi nestojí přes 70k, že? a osobně bych do X-Traila raději VQ40DE než naftu od Rencka i když souhlasím že je povedená. nebral jsem to jako tvůj názor, jen jsi hezky vyjádřil daný stav věci. prostě tak to je a lidi jako já to kvitují s povděkem.
Mám trochu jiný pohled na věc hlavně z důvodu vyšších nájezdů za rok : megan 35 až 40 000, modus 10 000 "přískoky", x-trail 30 000. Proto musím provozní náklady řešit trochu víc
jasně, o tom to je. ale pokud bys jezdil 10k ročně a každá cesta by pro tebe byla malým svátkem, taky bys moc neřešil jestli jedeš za 8 či za 12. mě by se skoro vyplatilo jezdit taxíkem, ale stejně jím jezdit nebudu. sice jednám iracionálně ale řídím moc rád, a užívám si to. a k tomu chci i auto ve kterém si to užiju. takže asi tak. hezkou neděli a dobrou chuť pokud právě obědváte ))

respond
nahlásit
Pepe
number of posts1143
date of registration09.05.2007
Sunday 11.11.2012 12:14, RE: postřehy
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
Pavlik posted by:
tomaskrtek posted by:
, to za těch pár litrů navíc stojí, ne?
Jak komu, mě by se takové provozní náklady určitě nelíbily a moc bych je platit nechtěl. Mít auto na 10-15 tisíc ročně a jen na kompletní pojistce vybalit u "starého auta" 20 tisíc by se mi nechtělo - takovou pojistku platím u ročního x-trailu s dvojnásobnou cenovkou. Pneu i servis stojí něco přes polovinu toho co jsi popsal a hlavně je to diesel . PS: Příspěvek na který jsi reagoval jsem psal jako konstatování stavu, ne jako vyjádření mého názoru.
jenže ty jen na poklesu hodnoty, resp. časové ceně, tratíš daleko víc než jsou kompletní provozní náklady u FXka. ale je to náklad který nevidíš, takže ho nezohledňuješ. u té pojistky-dveře s výměnou v autorizáku tě asi nestojí přes 70k, že? a osobně bych do X-Traila raději VQ40DE než naftu od Rencka i když souhlasím že je povedená. nebral jsem to jako tvůj názor, jen jsi hezky vyjádřil daný stav věci. prostě tak to je a lidi jako já to kvitují s povděkem.
Mám trochu jiný pohled na věc hlavně z důvodu vyšších nájezdů za rok : megan 35 až 40 000, modus 10 000 "přískoky", x-trail 30 000. Proto musím provozní náklady řešit trochu víc
jasně, o tom to je. ale pokud bys jezdil 10k ročně a každá cesta by pro tebe byla malým svátkem, taky bys moc neřešil jestli jedeš za 8 či za 12. mě by se skoro vyplatilo jezdit taxíkem, ale stejně jím jezdit nebudu. sice jednám iracionálně ale řídím moc rád, a užívám si to. a k tomu chci i auto ve kterém si to užiju. takže asi tak. hezkou neděli a dobrou chuť pokud právě obědváte ))

Je to zkrátka daný účelem. Jezdím-li "pracovně", zajímá mě ekonomika provozu. Mám-li to jako koníčka (nebo úchylku), tak je skoro neslušný šetřit
respond
nahlásit
TomikBass
number of posts3
date of registration07.11.2012
Wednesday 30.10.2013 22:27, VYŘEŠENO!!!
Zdravím,

tak jsem se do diskuse, kterou jsem založil po roce vrátil. Řekl bych, že jsem vyřešil VW nadobro. Na jaře mi u Passatu 3C odešlo turbo. Takže proběhla výměna a Passat šel do světa, jelikož jsem neměl nervy na to čekat co se kde podělá.
Vyměnil jsem VW za BMW, konkrétně BMW E60 520i, což je šetiválec 2,2 se 125kw. Jizdní vlastnosti nesrovnatelné, minimálně o třídu vyšší, nikde nic nevrže, motor se ozývá na hranici 5 tisíc otáček krásným řevem:) Spotřeba na dálnici 7l, ve městě 10l na 100km. Příští vůz bude taky určitě BMW ideálně 530i E60 po roce 2007.

Přeju všem spoustu šťastných kilometrů.

respond
nahlásit
Janysek16
number of posts1
date of registration14.11.2013
Thursday 14.11.2013 20:24, autorádio
Prosím o radu. Koupila jsem si VW Passat v německu a mám tam yabudovaný již držák na telefon Nokia 6020-6021. Telefon jsem si pořídila, ale bohužel nevím jak to nyní spárovat. Poradí mi někdo prosím? A munál v češtině bohužel nemá Předem moc děkuji
respond
nahlásit
BMW528i
number of posts372
date of registration07.01.2013
Friday 15.11.2013 09:27, RE: VYŘEŠENO!!!
TomikBass posted by:
Zdravím, tak jsem se do diskuse, kterou jsem založil po roce vrátil. Řekl bych, že jsem vyřešil VW nadobro. Na jaře mi u Passatu 3C odešlo turbo. Takže proběhla výměna a Passat šel do světa, jelikož jsem neměl nervy na to čekat co se kde podělá. Vyměnil jsem VW za BMW, konkrétně BMW E60 520i, což je šetiválec 2,2 se 125kw. Jizdní vlastnosti nesrovnatelné, minimálně o třídu vyšší, nikde nic nevrže, motor se ozývá na hranici 5 tisíc otáček krásným řevem:) Spotřeba na dálnici 7l, ve městě 10l na 100km. Příští vůz bude taky určitě BMW ideálně 530i E60 po roce 2007. Přeju všem spoustu šťastných kilometrů.


Dobré řešení,
já VW vynechal a rovnou jsem koupil BMW e39 a ted ještě e60 obě bez problémů i s nájezdem kolem 300tkm.
respond
nahlásit
radoslav.hluchanFB
number of posts2
date of registration30.01.2014
Thursday 30.01.2014 19:28, RE: postřehy
Dobrý den,Mám audi A3 2.0 TFSi,2009, spotreba pri normalni jizde kolem 6,5-7 l/100km, jizda brzda plyn kolem 9-11 l/100km. Motor- vykonny az moc ,je uplně jedno jestli jedeš sám nebo máš plny auto-do kopce to zrychluje jako nejaka octavia 103kw z kopce doporučuju.
respond
nahlásit
1 2 3
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.