0
back
 

diskuze k tématu: Volkswagen Tiguan - úsporně s automatem?

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.09.2008 14:39, A jeje to jsou fotky :))
Zdravím paní co jsem si myslel že to je paní Šiklová a ted už vím že to není paní Šiklová.Dle jejího pózování jde vidět že vzadu je celkem dost místa i pro lidi vyššího vzrůstu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 29.09.2008 19:05, Ano/ne
Úspornost common rail motoru TDi není špatná (ale také ne skvělá - prostě odpovídá). ZNAČNÝM mínusem je až extrémní poruchovost modelu (myslím, že nedávno hodnocený Ford Kuga je lepší volbou - poměrně jednoznačně).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.09.2008 14:07, RE: Ano/ne
Kylie posted by:
Úspornost common rail motoru TDi není špatná (ale také ne skvělá - prostě odpovídá). ZNAČNÝM mínusem je až extrémní poruchovost modelu (myslím, že nedávno hodnocený Ford Kuga je lepší volbou - poměrně jednoznačně).
já si zas myslím pravý opak.. ale nikomu to nevnucuju.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.09.2008 15:06, RE: Ano/ne
karlos posted by:
já si zas myslím pravý opak.. ale nikomu to nevnucuju.
A kde se dá dozvědět něco víc o extremní poruchovosti tiguana? A nebo to jen Franta říkal v hospodě?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 30.09.2008 23:59, pekna predni kapotaz ... ;-)
... jo SUVecek, tech bude. Ale na druhou stranu se nedivim, na tech nasich hrbech misto silnic uz nic jinyho jezdit nemuze. Tim padem se jejich stav zakonite o to vic zhorsuje, co vic po nich jezdej tezsi a tezsi auta (samozrejme hlavne samej kamion) ... kazdopadne jsem temto vozum zatim na chut neprisel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.10.2008 00:58, RE: Ano/ne
A4 posted by:
A kde se dá dozvědět něco víc o extremní poruchovosti tiguana? A nebo to jen Franta říkal v hospodě?
Co říkal Franta v hospodě netuším a stejně bych na něj příliš nedala. Informace hledám spíše v "oficiálních" zdrojích - VW Tiguan skončil jako zcela poslední v dlouhodobém (německém!!!) testu na 100.000 kilometrů. Poté jsou s vozem udělány opět (jako po převzetí vozu) všechny měřené zkoušky a pak je kompletně rozebrán a každý díl posouzen a změřen. Jde o nejkomplexnější typ testu jaký se s vozy dělá. Mezi premianty posledních let patří Mazda 3 a 6, Toyota Prius a BMW 320. Naopak poslední dvě příčky obsadily (s hodnocením 6 - hodnotí se jako ve škole - ta 6ka je opravdový průs...) vozy VW. Konkrétně Tiguan 2.0 TDi DSG a předposlední skončilo Polo s tříválcem 1.2.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.10.2008 01:00, RE: pekna predni kapotaz ... ;-)
isis2000 posted by:
... jo SUVecek, tech bude. Ale na druhou stranu se nedivim, na tech nasich hrbech misto silnic uz nic jinyho jezdit nemuze. Tim padem se jejich stav zakonite o to vic zhorsuje, co vic po nich jezdej tezsi a tezsi auta (samozrejme hlavne samej kamion) ... kazdopadne jsem temto vozum zatim na chut neprisel.
... ještě na nich docela dobře jezdí Citroëny C5 a C6. A i když se to možná nebude líbit, možná i lépe než běžné SUV. Na vyjetých kolejích je ze všech aut s kterými jsem jezdila nejlepší Subaru Forester (a pak C...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.10.2008 06:25, RE: Ano/ne
Kylie posted by:
Co říkal Franta v hospodě netuším a stejně bych na něj příliš nedala. Informace hledám spíše v "oficiálních" zdrojích - VW Tiguan skončil jako zcela poslední v dlouhodobém (německém!!!) testu na 100.000 kilometrů. Poté jsou s vozem udělány opět (jako po převzetí vozu) všechny měřené zkoušky a pak je kompletně rozebrán a každý díl posouzen a změřen. Jde o nejkomplexnější typ testu jaký se s vozy dělá. Mezi premianty posledních let patří Mazda 3 a 6, Toyota Prius a BMW 320. Naopak poslední ...
A nebyl to náhodou Touran?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.10.2008 08:26, RE: Ano/ne
A4 posted by:
A nebyl to náhodou Touran?
Tedy - červenám se. Momentálně si to nemám jak ověřit, ale je to možné. Předposlední skončilo určitě Polo 1.2 - to jsem si jistá, na tom posledním buď T-iguan, nebo T-ouran. Omlouvám se...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.10.2008 11:05, RE: Ano/ne
Kylie posted by:
Tedy - červenám se. Momentálně si to nemám jak ověřit, ale je to možné. Předposlední skončilo určitě Polo 1.2 - to jsem si jistá, na tom posledním buď T-iguan, nebo T-ouran. Omlouvám se...
I mistr tesař se utne.

V tom testu to byl Touran (minivan). Taky mám v těch názvech u VW už trochu guláš. Tiguan je ještě hodně čerstvý, ale možná ho do testování taky brzo zařadí.

Dokazuje to jenom neskutečně silné pozitivní vnímání historie u značné části populace. VW si v 90tých letech vydobyl pověst kvalitních držáků, a lidi přes různé TUV (kde teda taky bůhvíjak neexceluje) a Autobild testy (kde je to pro něj až tragédie) pořád budou žít v iluzi, že VW je držák, který se nikdy nepokazí. A proto za něj rádi připlatí o 20% víc než třeba za frantíka/korejce/itala. Jasně, pak si to ještě podpoří argumenty o dobrém podvozku a nejlepších plastech a je to v suchu. Ok, jsou to jejich peníze, jejich iluze.

Kylie, držím palce, Vaše příspěvky čtu velice rád. Jste i schopna uznat svůj omyl, to je další plus.

Jak se má brumla?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.10.2008 11:16, RE: pekna predni kapotaz ... ;-)
Kylie posted by:
... ještě na nich docela dobře jezdí Citroëny C5 a C6. A i když se to možná nebude líbit, možná i lépe než běžné SUV. Na vyjetých kolejích je ze všech aut s kterými jsem jezdila nejlepší Subaru Forester (a pak C...)
No já jsem SUV na chuť taky nějak nepřišel. Jediná věc, co pro mně má u nich význam je skutečně ten vyšší podvozek, protože kličkovat mezi kanálama a dírama v Praze a čekat kdy skutečně zlomím nápravu v dírách 20+cm hlubokých je celkem stresující.
Ale jinak je v nich celkem málo místa, jsou drahé, provoz dražší než u normálního vozu, do terénu (teda kromě Prahy) nejezdím.
Ale manželce se naopak moc líbí. Kam ten svět spěje?

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.10.2008 11:26, RE: pekna predni kapotaz ... ;-)
kuko posted by:
No já jsem SUV na chuť taky nějak nepřišel. Jediná věc, co pro mně má u nich význam je skutečně ten vyšší podvozek, protože kličkovat mezi kanálama a dírama v Praze a čekat kdy skutečně zlomím nápravu v dírách 20+cm hlubokých je celkem stresující.
Ale jinak je v nich celkem málo místa, jsou drahé, provoz dražší než u normálního vozu, do terénu (teda kromě Prahy) nejezdím.
Ale manželce se naopak moc líbí. Kam ten svět spěje?

Nejsem úplně typická holčička (co se aut týče), ale pro ženu je "pocit" někdy k nezaplacení a trochu vyšší posez v SUV a i z toho plynoucí "pocit" bezpečí a nadhledu ... prostě vliv má.
Navíc k ženám z nějakých důvodů "patří" malé a mini vozy - a to SUV je přeci jen (daleko) lepší a i se snáze řídí.
Já osobně bych s SUV "končila" u Subaru Forester..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.10.2008 14:25, RE: pekna predni kapotaz ... ;-)
Kylie posted by:
Nejsem úplně typická holčička (co se aut týče), ale pro ženu je "pocit" někdy k nezaplacení a trochu vyšší posez v SUV a i z toho plynoucí "pocit" bezpečí a nadhledu ... prostě vliv má.
Navíc k ženám z nějakých důvodů "patří" malé a mini vozy - a to SUV je přeci jen (daleko) lepší a i se snáze řídí.
Já osobně bych s SUV "končila" u Subaru Forester..
Tož Subaru je na mém seznamu oblíbenců hodně vysoko, ale ten nový Forester, já Vám nevím. Dnes jsem ho právě viděl a nadšen jsem z něj právě nebyl. To spíš původní po faceliftu, ten je parádní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.10.2008 15:53, RE: Ano/ne
kuko posted by:
I mistr tesař se utne.

V tom testu to byl Touran (minivan). Taky mám v těch názvech u VW už trochu guláš. Tiguan je ještě hodně čerstvý, ale možná ho do testování taky brzo zařadí.

Dokazuje to jenom neskutečně silné pozitivní vnímání historie u značné části populace. VW si v 90tých letech vydobyl pověst kvalitních držáků, a lidi přes různé TUV (kde teda taky bůhvíjak neexceluje) a Autobild testy (kde je to pro něj až tragédie) pořád budou žít v iluzi, že VW je držák, který se nikdy nepokazí. A...
A jistě jste si také všimli že nedávno se na čelních místech umístila -- tusím třetí místo? -- Škoda Octavia Combi II. 1,6 FSI .. Skutečně to byl Touran, nikoli Tiguan, s ním najet 100tis. by se zatím asi nestihlo, když se začal prodávat letos někdy zjara..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.10.2008 16:09, RE: pekna predni kapotaz ... ;-)
kuko posted by:
Tož Subaru je na mém seznamu oblíbenců hodně vysoko, ale ten nový Forester, já Vám nevím. Dnes jsem ho právě viděl a nadšen jsem z něj právě nebyl. To spíš původní po faceliftu, ten je parádní.
Uznávám, že vzhled nových subaru je poněk "podivný", ale jinak stále ok, resp. nikdo jim zatím nekonkuruje (a nový - moc povedený - dvoulitr diesel bude BIG posila).
Osobně na Olymp řadím bmw X6 (ve verzi 50i), jemuž nekonkuruje NIC pak dlouho nic-nic-nic a pak Subaru Forester (jinak mne podobné typy vozidel NEoslovují).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.10.2008 16:15, Děkuji za optání...
kuko posted by:
I mistr tesař se utne.

V tom testu to byl Touran (minivan). Taky mám v těch názvech u VW už trochu guláš. Tiguan je ještě hodně čerstvý, ale možná ho do testování taky brzo zařadí.

Dokazuje to jenom neskutečně silné pozitivní vnímání historie u značné části populace. VW si v 90tých letech vydobyl pověst kvalitních držáků, a lidi přes různé TUV (kde teda taky bůhvíjak neexceluje) a Autobild testy (kde je to pro něj až tragédie) pořád budou žít v iluzi, že VW je držák, který se nikdy nepokazí. A...
Brumla se má dobře, ale poslední dobou ho trochu "zanedbávám" a stále je (chudáček) zavřený a sám a sám ... (bez maminky!)
Už to "vím" Touran-Tiguan jsem pomotala já. Já sice vím, který je který, ale .. prostě ..
Ano, lidé (rádi) jedou ve "vyjetých kolejích" a "koncernové" vozy jsou považovány za "etalon". Nedávno jsem koukala na tabulky v Auto Zeitung a hodnocení spolehlivosti Passat je ještě horší, než bývalo. Až se to bude hodit, něco sem přepíšu - myslím, že tím některým fandům infarkt přivodím..
Ještě jednou děkuji za "Brumlu" a za "palečky"
Pěkný den, Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.10.2008 17:22, RE: Ano/ne
karlos posted by:
A jistě jste si také všimli že nedávno se na čelních místech umístila -- tusím třetí místo? -- Škoda Octavia Combi II. 1,6 FSI .. Skutečně to byl Touran, nikoli Tiguan, s ním najet 100tis. by se zatím asi nestihlo, když se začal prodávat letos někdy zjara..
To s tou Octavkou jsi sem nemel psat, nevsimnul sis jak se tomu Kylie dusledne vyhnula? ;o)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.10.2008 18:04, Mikešiiiiii
mikes posted by:
To s tou Octavkou jsi sem nemel psat, nevsimnul sis jak se tomu Kylie dusledne vyhnula? ;o)
To vám to není už trapný?
Octavia s TDi skončila někde ve spodní třetině, Octavia s 1.6 benzín je (myslím) 5. Nad jsou dvě Mazdy, Toyota, BMW (pak je ona Octavia).
A všiml jste si, jak se Mikeš důsledně vyhnul okomentovat poslední 2 místa VW? Ale že jedna z Octávek skončila "úspěšně", to komentovat nezapomněl. To jsou věci, co?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 01.10.2008 18:12, RE: Ano/ne
mikes posted by:
To s tou Octavkou jsi sem nemel psat, nevsimnul sis jak se tomu Kylie dusledne vyhnula? ;o)
Jen tak mimochodem, mikeši, nějak jste "vycouval" z diskuze p VW Golf ... (co má stejný rozvor jako Clio)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 02.10.2008 09:46, RE: Mikešiiiiii
Kylie posted by:
To vám to není už trapný?
Octavia s TDi skončila někde ve spodní třetině, Octavia s 1.6 benzín je (myslím) 5. Nad jsou dvě Mazdy, Toyota, BMW (pak je ona Octavia).
A všiml jste si, jak se Mikeš důsledně vyhnul okomentovat poslední 2 místa VW? Ale že jedna z Octávek skončila "úspěšně", to komentovat nezapomněl. To jsou věci, co?
No musim se priznat, ten muj komentar byla pasticka. Uz pri jeho psani jsem se chechtal protoze mi byla jasna protireakce - "Jste trapny" jsem cekal na 100% :o) No a ze bude nasledoval nejaky smrtici argument bylo taky jasne, a taky ze jo - Clio = Octavia, v Mlade Boleslavi uz se tresou strachy :o)
PS. O jinych prickach nebylo treba psat, to uz jste zvladla sama, jen me zaujal ten zebricek 1.-4., normalne by clovek napsal 1. az 3. misto, nebo 1. az 5., taky jste mohla uvest 1. az 10. a vynechat 5. :o)
PPS. Neberte to tak vazne :o)
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.