0
back
 

diskuze k tématu: VW Vento – finančně výhodná koupě?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 00:32, Tady je to už trochu ...
... loterie, ale já si "dohledala", že v této "ceno-věkové" kategorii Toyota Corrola a Subaru Impreza mezi NEJ-SPOLEHLIVĚJŠí patří ...
PS: Tak ať ta "loterie" vyjde ...
Pěkný den
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 06:24, RE: Tady je to už trochu ...
Kylie posted by:
... loterie, ale já si "dohledala", že v této "ceno-věkové" kategorii Toyota Corrola a Subaru Impreza mezi NEJ-SPOLEHLIVĚJŠí patří ...
PS: Tak ať ta "loterie" vyjde ...
Pěkný den
Statisticky nejspolehlivější v tomto věku nemusí znamenat vůbec nic. Ale nákup takového vozu rozhodně není loterie - člověk prostě musí znát základní pravidla nákupu ojetiny.
Toyota ani Subaru nenabídne tak levný provoz jako zmíněné Vento 1,9TDI - na tom motoru fakt toho moc neodchází a nemá žádné drahé vstřikovače či čerpadlo - tady je to všechno ještě za babku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 07:06, RE: Tady je to už trochu ...
TOM posted by:
Statisticky nejspolehlivější v tomto věku nemusí znamenat vůbec nic. Ale nákup takového vozu rozhodně není loterie - člověk prostě musí znát základní pravidla nákupu ojetiny.
Toyota ani Subaru nenabídne tak levný provoz jako zmíněné Vento 1,9TDI - na tom motoru fakt toho moc neodchází a nemá žádné drahé vstřikovače či čerpadlo - tady je to všechno ještě za babku.
Nevnucujte porad nekomu jina auta nez chteji, tady tazatel ma jasnou predsstavu o autu, ktere chce koupit, to zaprve. Zadruhe dily na Vento jsou opravdu za hubicku, uz jen treba cena rozvodu. Subaru je kapitola sama pro sebe u auta stareho mezi 10 - 15 lety uz nepujde tolik o spolehlivost podle tabulet, ale podle stavu a servisu puvodniho majitele. Rozhodne Subaru ho vyjde po vsech strankach draz. No a toyota? Treba se mu nelibi nebo proste ji nechce. Ja bych taky radeji vento treba nec Corollu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 07:38, RE: Tady je to už trochu ...
mufik.martin posted by:
Nevnucujte porad nekomu jina auta nez chteji, tady tazatel ma jasnou predsstavu o autu, ktere chce koupit, to zaprve. Zadruhe dily na Vento jsou opravdu za hubicku, uz jen treba cena rozvodu. Subaru je kapitola sama pro sebe u auta stareho mezi 10 - 15 lety uz nepujde tolik o spolehlivost podle tabulet, ale podle stavu a servisu puvodniho majitele. Rozhodne Subaru ho vyjde po vsech strankach draz. No a toyota? Treba se mu nelibi nebo proste ji nechce. Ja bych taky radeji vento treba nec Corollu.
Přesně tak, souhlas s mufikem. Kylie, nevím proč máš neustále nějakou chronickou potřebu cpát někomu úplně jiný auto, než o jaký má zájem?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 07:48, Problém
Problém je, že najít u nás zachovalé vento s dieselem 81 kW je prakticky nemožné a ani v Německu to není žádná sláva - na mobile.de jich je v současnosti jen pouhopouhých 5 kusů....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 08:10, RE: Tady je to už trochu ...
A4 posted by:
Přesně tak, souhlas s mufikem. Kylie, nevím proč máš neustále nějakou chronickou potřebu cpát někomu úplně jiný auto, než o jaký má zájem?
pisatel na konci dopisu píše "nebo mi doporučit jiné auto" pánové...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 08:50,
Vento bylo na svou dobu zdařilé a spolehlivé auto s jednoduchou a poměrně levnou údržbou. Problém je, že ojetiny jsou všechno kousky se skutečnými 250 tisíci (na tachometu 150 tisíci) km a hodně reznou. Motoricky není problém na 1,8 najet 350-400 tisíc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 09:37, RE: bez předmětu
mara4 posted by:
Vento bylo na svou dobu zdařilé a spolehlivé auto s jednoduchou a poměrně levnou údržbou. Problém je, že ojetiny jsou všechno kousky se skutečnými 250 tisíci (na tachometu 150 tisíci) km a hodně reznou. Motoricky není problém na 1,8 najet 350-400 tisíc.
... nehledě na to, že 1/2 z toho co je, jsou auta taxikářů ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 09:46, Milí mufik.martin(e) a A4!
A4 posted by:
Přesně tak, souhlas s mufikem. Kylie, nevím proč máš neustále nějakou chronickou potřebu cpát někomu úplně jiný auto, než o jaký má zájem?
Zkuste si PROSíM ještě jednou přečíst CO jsem napsala a zkuste to "popasovat" se svou formulací "... VNUCOVAT" či "... CPÁT"
OPRAVDU vám ta má formulace příjde TAK NE"vhodná"??
Ehm a navíc, jak Reno decentně uzozornil, JEN jsem "nabídla" co tazatel sám "požadoval" (navíc ty modely nijak NEdoporučuji - jen je "zmiňuji")
Prostě, mám dojem že spíše VAŠE mufik(u).martin(e) a A4 reakce je maličko (spíše až ...trošičku) "moc" a "přehnaná"
Pěkný den ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 10:39, Taxislužba
Pokud si vzpomínám, tak ta zajímavá cenová nabídka se netýkala 1.9 TDI, ale původního 1.9 TD, který nicméně taky nejezdil úplně špatně a hlavně byl nesmrtelný. Tu nabídku dal VW proto, aby vyprášil sklady, protože se Venta do té doby nijak zvlášť neprodávala, ježto byla dost drahá. Většinu taxíků v té době (tak 1993 - 1994) představovalo Toledo I - také s tímhle motorem (TDI tam začali dávat až mnohem později, tuším tak v roce 1996). Jinak s článkem souhlasím, Vento je moc príma auto, ještě poctivý VW, Troufám si říct, že poslední poctivá generace (tedy až na Passata - ten až do roku 1998). Problém podle mě nebude sehnat třeba to silnější TDI, navíc u té slabší verze se to dalo celkem jednoduše přečipovat, ale sehnat nějaký slušnější kousek vůbec. Přece jen se to už nějakou dobu nedělá, navíc karoserie není z pozinku, takže to rezaví maličko víc než dnešní VW, i když ne nějak zvlášť dramaticky (jako třeba Vectra nebo MB C I).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 10:46, RE: Milí mufik.martin(e) a A4!
Kylie posted by:
Zkuste si PROSíM ještě jednou přečíst CO jsem napsala a zkuste to "popasovat" se svou formulací "... VNUCOVAT" či "... CPÁT"
OPRAVDU vám ta má formulace příjde TAK NE"vhodná"??
Ehm a navíc, jak Reno decentně uzozornil, JEN jsem "nabídla" co tazatel sám "požadoval" (navíc ty modely nijak NEdoporučuji - jen je "zmiňuji")
Prostě, mám dojem že spíše VAŠE mufik(u).martin(e) a A4 reakce je maličko (spíše až ...trošičku) "moc" a "přehnaná"
Pěkný den ,-)
No, já bych spíš řekl, že to tvoje až příliš časté "nabízení" tvých "oblíbených" autíček (např. japončíků a C5) je už velmi mírně řečeno únavné a otravné....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 11:08, K doplnění
Výborný text pana Herny! Pouze bych doplnil, že i verze 66 KW se dělal s variabliní geometrií lopatek (AHL-mám ji), ale je pravda, že do Venta se asi ještě nedávala. Další věcí je povinné ručení. Sice pojišťovny Akša a Vystenrót nabízejí POV dle výkonu, ovšem u studenta nemůžeme čekat výrazný bonus, takže to terno nebude (myslím, že Vystenrót tam má i regionální bonus/malus) - moc pod 5k ročně se asi tazatel nedostane.
Největší problém bude sehnat zachovalý a nestočený kus (těch se majitelé nezbavují, nanejvýše je poskytnou svým nejdražším). Kdyby se to tazateli podařilo, ať neváhá. Dostal by odolné, spolehlivé a nesmírně úsporné auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 11:09, RE: Taxislužba
jiriez posted by:
Pokud si vzpomínám, tak ta zajímavá cenová nabídka se netýkala 1.9 TDI, ale původního 1.9 TD, který nicméně taky nejezdil úplně špatně a hlavně byl nesmrtelný. Tu nabídku dal VW proto, aby vyprášil sklady, protože se Venta do té doby nijak zvlášť neprodávala, ježto byla dost drahá. Většinu taxíků v té době (tak 1993 - 1994) představovalo Toledo I - také s tímhle motorem (TDI tam začali dávat až mnohem později, tuším tak v roce 1996). Jinak s článkem souhlasím, Vento je moc príma auto, ještě poc...
Naprostou pravdu díš.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 11:20, RE: Milí mufik.martin(e) a A4!
A4 posted by:
No, já bych spíš řekl, že to tvoje až příliš časté "nabízení" tvých "oblíbených" autíček (např. japončíků a C5) je už velmi mírně řečeno únavné a otravné....
Hele přečti si po sobě cos tu dneska vyplodil ty a co napsala Kylie a uklidni se....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 11:43, K tomu ...
Muroň posted by:
Naprostou pravdu díš.
... taxislužba, to se ale jedná to taxi zde, resp. spíše ve VÝCHODNí evropě - doma v Deutschland toto "typický" taxi vůz spíše NEbyl (popravdě vybavuji si RŮZNÉ vozy taxi, ale tento ani nee - teď zas mluvím o té "jiho-severo-západní" části evropy ... poslední dobou často různé "vany" a podbné karoserie se docela objevují a abych mufikovi a A4 "radost" udělala a na Citroën C5 NEzapomněla, tak vloni byl NEJ- taxíkem prý vyhlášen jakýsi kombík (? - alespoň myslím) s logem Citroën C5 ,-)
Pěkný den (a vůz po českém taxikáři ... ehm ... bych raději NEchtěla - byť model "držák")
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 11:45, RE: Milí mufik.martin(e) a A4!
Marťan Martin posted by:
Hele přečti si po sobě cos tu dneska vyplodil ty a co napsala Kylie a uklidni se....
Že by další zaslepenej zastánce Kylie?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 11:51, RE: Milí mufik.martin(e) a A4!
A4 posted by:
No, já bych spíš řekl, že to tvoje až příliš časté "nabízení" tvých "oblíbených" autíček (např. japončíků a C5) je už velmi mírně řečeno únavné a otravné....
A4ko! Bylo-li by možno "osvětlit" CO že se vám to na tom dnešním příšpěvečku NElíbilo?
Jak jsem řekla, mám pocit že spíše VY trošičku "out" s dnešními příspěvky jste - NEmohu si pomoci, já to u takhle "starého/levného" vozu opravdu vidím trochu na hru "loterie" a "štěstí" a nechápu proč NEzmínit dva modely co statisticky (v průměru) v této kategorii jsou "nejspolehlivější"?
V praxi to u takhle starého vozu chce krom kousku toho štěstí mechanika co posoudí zda je ten danný kus (BEZ ohledu na znáček na kapotě) víceméně ok ... a doufat že tam "nečíhá" nějaký skrytá "záludnost/vada" - čistě STATISTICKY (dle jednoho HÓÓÓÓDNĚ velkého trhu vozidel) jsou na tom konkrétně ta Corolla a Impreza o něco LÉPE než ostatní ... toť vše a
pěkný den (což dneska skoro i je ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 12:18, RE: Milí mufik.martin(e) a A4!
Kylie posted by:
A4ko! Bylo-li by možno "osvětlit" CO že se vám to na tom dnešním příšpěvečku NElíbilo?
Jak jsem řekla, mám pocit že spíše VY trošičku "out" s dnešními příspěvky jste - NEmohu si pomoci, já to u takhle "starého/levného" vozu opravdu vidím trochu na hru "loterie" a "štěstí" a nechápu proč NEzmínit dva modely co statisticky (v průměru) v této kategorii jsou "nejspolehlivější"?
V praxi to u takhle starého vozu chce krom kousku toho štěstí mechanika co posoudí zda je ten danný kus (BEZ...
Nejde přece pouze o ten dnešní příspěvek. Stačí se probrat množstvím tvých příspěvků i z ostatních diskuzí, kde často "doporučuješ", "nabízíš" úplně něco jiného, než na co se někdo původně dotazoval. Když to řeknu s trochou nadsázky: pokud bude někdo žádat o radu při výběru mezi naftovou A4 a naftovým passatem, jsi mu Ty schopna jako nejlepší řešení doporučit benzínový C5. A když o podobných "doporučeních" čtu téměř v každém tvém příspěvku, je to jak už jsem napsal "otravné", a to je velmi mírně řečeno.
Jak už zde někdo napsal, u takto starého auta bude zejména záležet na stavu konkrétního kusu, jaký měl servis, a jak se o něj předchozí majitel/é staral/i. Až pak možná připadají v úvahu tvoje statistiky a tabulky...
A každý si nevybírá auto podle tabulek TÜV, někdo dá radši přednost naftovému ventu než corolle, která je sice statisticky spolehlivější, ale je vošklivá jak noc. Verstanden?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 12:50, RE: Milí mufik.martin(e) a A4!
A4 posted by:
Nejde přece pouze o ten dnešní příspěvek. Stačí se probrat množstvím tvých příspěvků i z ostatních diskuzí, kde často "doporučuješ", "nabízíš" úplně něco jiného, než na co se někdo původně dotazoval. Když to řeknu s trochou nadsázky: pokud bude někdo žádat o radu při výběru mezi naftovou A4 a naftovým passatem, jsi mu Ty schopna jako nejlepší řešení doporučit benzínový C5. A když o podobných "doporučeních" čtu téměř v každém tvém příspěvku, je to jak už jsem napsal "otravné", a to je velmi mírně...
Chápu-li vás správně A4ko, vy kritizujete že JINDY a JINDE píši "od věci, resp. NE k věci" ... na což upozorňujete ZDE, tedy JINDE a JINDY ... (není to trochu "od věci, resp. NE k věci"?) - nebo PRO VÁS platí "jiná pravidla" (než jaká ode mne požadujete? ,-)
PS: Ani té DRUHÉ části vašeho příspěvku moc "neverstehen(uju)"!
A já (to víte BLOND) myslela, že ty statistiky VŠECHNO "pokrývají", tedy právě i to jaký měl ten který vůz servis a jak se o něj předchozí majitelé starali atd. ... to VŠE celkově pak "vypovídají" statistiky (a u nových vozů až takové rozdíly NEbývají, u např. 10ti letých už docela VELKÉ bývají ...). Design je věc velmi "osobní" - a kupovat si vůz dle tvaru vnějších plechů ... no comment (to se opravdu DŮLEŽITĚJŠí věci najdou ... ,-)
PPS: MOC mne to muzí, ale ty statistiky ADAC, TÜV, J.D.Power, GTÜ a další NEjsou "moje" jak se snažíte "naznačit" (a BENZíNový C5, abych vás ještě ocitovala, jsem tu - tedy "doufám/myslím" ,-) - NIKDY NEdoporučila/-ovala - to jen tak "pro úplnost" ... )
Pěkný den (a vaše dnešní příspěvky mi trochu "mimo" příjdou, je to trochu jako kdybyste při výběru mezi naftovou A4 a naftovým passat doporučil benzínový C5)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.03.2009 14:32, RE: K doplnění
Muroň posted by:
Výborný text pana Herny! Pouze bych doplnil, že i verze 66 KW se dělal s variabliní geometrií lopatek (AHL-mám ji), ale je pravda, že do Venta se asi ještě nedávala. Další věcí je povinné ručení. Sice pojišťovny Akša a Vystenrót nabízejí POV dle výkonu, ovšem u studenta nemůžeme čekat výrazný bonus, takže to terno nebude (myslím, že Vystenrót tam má i regionální bonus/malus) - moc pod 5k ročně se asi tazatel nedostane.
Největší problém bude sehnat zachovalý a nestočený kus (těch se majitelé nez...
Ano, je pravda, že pisatel chce spíš Vento, než nějakou nudnou Tyoytu s šedýma plastama, co bude jen jezdit na výměny náplní. Je taky pravda, že to vento mu opraví každej jouda a taky mu ho bude opravovat poměrně často. (už jen vzheldem ke stáří vozu) No a až jednou náš studentík dostuduje, čím asi bude jezdit? Těma nudnejma Toyotama, nebo zůstane u té stařičké pelešiny, co mu každý opraví? Když tady čtu ty názory, tak mám pocit, že je po revoluci tak 5 let a ne 20. Taky mě docela pobavil A4, který tady někomu vytýká, že preferuje nějakou značku, ale skoro nikdo se tady nejmenuje třeba yaris, carisma, nebo primera. Zvláštní, co? Nekteří lidi by si měli přečíst své příspěky za půl roku zpátky a pak se chytnout za nos, neboť si nevidí do huby))) Chápu, že Kylie docela vadí, mě osobně je ukradená, ale celkem se vyzná, ale ne v hospodských řečech, ale ve skutečných faktech!
PS:Jo a hlavně na tu Toyotu nic neseženeš a když tak za strašnej ranec!!! Jo a až se někdo bude navážet do mojí maličkosti, tak bych chtěl věcné argumenty a ne typu tyvoe to je držák jako prase viz. hospodské kecy!
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.