0
back
 

diskuze k tématu: Majitel Alfy Romeo 147: upřednostnil jsem ji před Golfem

category of topic classification: italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 21:14, RE: Alfa Romeo - srdeční záležitost
anonym posted by:
To je právě ono. Informuj se od lidí, kteří ji mají, provozují delší dobu, jinak se nikdy nic pravdivého nedovíš. Já vlastním AR147 1.6TS 88kW od nova. Dnes ji mám už 5,5 roku, jezdím denně. Nikdy mě nenechala ve štychu, jedinou drobností byla oprava synchronu mezi 2. a 3. kvaltem, ještě v záruce, čemuž jsem dopomohl sám svým způsobem jízdy. Jinak ani ťuk, pokud nepočítáš občas žárovku a pravidelné roční garančky. Vlastně jo, ještě jednou zadní gumové těhlice za 300,- Kč... Pokud se o AR147 star...
......tak ty ses už ale úplně posral v kině......
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 21:25, RE: Pičinky z Tipcars
anonym posted by:
Zaostalých je tu víc a ty seš jen dalsí v řade!
.....no ano potrefená husa se vždycky ozve - co prasečí hlavo, pravda se ti evidentně nelíbí, ale je třeba nazývat věci pravými jmény včetně tebe..... (ty budeš určitě z Tipcars - bingo!)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 22:08, RE: Alfa Romeo - srdeční záležitost
anonym posted by:
......tak ty ses už ale úplně posral v kině......
pozor! inteligent promluvil
mura
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 14.08.2008 22:12, RE: Nebourat
anonym posted by:
Jak jsi přišel na to že je Fabia bezpečná a 147 rakev? Slušnou bezpečnost má až novej Superb a Roomster. Starší škodovky včetně octavie II maj docela mezery, to vzor bezpečnosti fakt neni.
Skoda Fabia I ve sve dobe byla v ramci nizsi tridy jednim z nejbezpecnejsich aut vubec, konkretne skoncila jen kousinek za viteznym Yarisem, oproti tomu Alfa 147 predvedla jeden z nejvetsich propadaku v celych dejinach testovani EuroNCAP. Jeji celni naraz byl doslova smrtici.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 10:33, RE: Nebourat
anonym posted by:
Skoda Fabia I ve sve dobe byla v ramci nizsi tridy jednim z nejbezpecnejsich aut vubec, konkretne skoncila jen kousinek za viteznym Yarisem, oproti tomu Alfa 147 predvedla jeden z nejvetsich propadaku v celych dejinach testovani EuroNCAP. Jeji celni naraz byl doslova smrtici.
No zrovna na výsledky Fabky koukám a trošičku to přeháníš. není to katastrofa, ale před ní je všchno možné včetně Punta, 500, Clia, Ibizy, 207, 1007 atd. 4 hvězdičky nejsou špatné, ale premiant nebyla ani jako nová a už vůbec není dnes. 147 má 3 hvězdičky, po faceliftu netestována, ale je o třídu výš, takže srovnání je trochu složitější. Jo Alfa by se měla stydět, ale největší propadák to není - to sis vymyslel a fabku trochu přechvaluješ, je to solidní stadard, nic víc. V malých autech není a nebyl nejlepší Yaris, ale Peugeot 1007 - to jen tak mimochodem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 11:13, RE: Nebourat
anonym posted by:
No zrovna na výsledky Fabky koukám a trošičku to přeháníš. není to katastrofa, ale před ní je všchno možné včetně Punta, 500, Clia, Ibizy, 207, 1007 atd. 4 hvězdičky nejsou špatné, ale premiant nebyla ani jako nová a už vůbec není dnes. 147 má 3 hvězdičky, po faceliftu netestována, ale je o třídu výš, takže srovnání je trochu složitější. Jo Alfa by se měla stydět, ale největší propadák to není - to sis vymyslel a fabku trochu přechvaluješ, je to solidní stadard, nic víc. V malých autech není a n...
Doporucuji opravdu si neco (v tvem pripade hodne) nastudovat predtim nez priste vyplodis podobny straslivy blabol. Crash test nelze posuzovat z pohledu roku 2008, ale z roku uvedeni daneho modelu. Srovnavat Fabii I ci Yaris uvedene na trh v roce 2000 s Peugeotem 1007 uvedenym o pet let po nich je proste stupidita. V roce 2000 byly testovany vsechny nove modely v teto tride na EU trhu a vysledky byly tehdy takove, ze prvni byl Yaris za nim s malym odstupem Fabia a pak tusim Peugeot 206 a pak dalsi. Coz byl vysledek, ktery Skodovka uz bohuzel nedokazala zopakovat dalsich osm let.
Oproti tomu Alfa 147 predvedla o rok pozdeji jeden z nejhorsich vysledku za celou historii testu, kdy jeji celni naraz byl tak katastrofalni, ze ani spickovy bocni naraz nedokazal vytahnout celek na vice nez dve hvezdicky. Celni naraz Alfy 147 v ramci roku 2001 byl opravdu naprostym propadakem. Alfa 147 pak uz nikdy nebyla retestovana, protoze vyrobce vedel moc dobre, ze lepsiho vysledku neni mozne dosahnout, protoze problem je ve spatne konstrukci predni casti vozu, ktera byla nahrazena u Fiatu az u novych modelu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 12:40, RE: Nebourat
anonym posted by:
Doporucuji opravdu si neco (v tvem pripade hodne) nastudovat predtim nez priste vyplodis podobny straslivy blabol. Crash test nelze posuzovat z pohledu roku 2008, ale z roku uvedeni daneho modelu. Srovnavat Fabii I ci Yaris uvedene na trh v roce 2000 s Peugeotem 1007 uvedenym o pet let po nich je proste stupidita. V roce 2000 byly testovany vsechny nove modely v teto tride na EU trhu a vysledky byly tehdy takove, ze prvni byl Yaris za nim s malym odstupem Fabia a pak tusim Peugeot 206 a pak dals...
Tak si tu Alfu nekupuj, nikdo tě nenutí. A utíkej honem do fronty na žihadlo Fabia Junior 1.2 HTP, holky se na tebe budou doslova lepit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 15.08.2008 18:54, RE: crash test
anonym posted by:
Doporucuji opravdu si neco (v tvem pripade hodne) nastudovat predtim nez priste vyplodis podobny straslivy blabol. Crash test nelze posuzovat z pohledu roku 2008, ale z roku uvedeni daneho modelu. Srovnavat Fabii I ci Yaris uvedene na trh v roce 2000 s Peugeotem 1007 uvedenym o pet let po nich je proste stupidita. V roce 2000 byly testovany vsechny nove modely v teto tride na EU trhu a vysledky byly tehdy takove, ze prvni byl Yaris za nim s malym odstupem Fabia a pak tusim Peugeot 206 a pak dals...
Procházím výsledky EuroNCAP a stále nevím proč tak horuješ za tu Fabii. V té době stejně dopadly auta typu Citroen C3 a další. U Fiatu i miniauto 500 a Punto jsou už lepší. Jo 147 je ostuda, ale jak vidíš Fiat se v následujících letech výrazně polepšil i u těch nejlevnějších modelů, naopak škodovka silně stagnovala a až Roomster je ok. Bohužel i velmi prodávaná O II má mezery a s pravým kolenem to nedopadne dobře. Nevím jestli se na to u Fiatu Alfy 147 při faceliftu vykašlali, jak tvrdíš, nicméně běžná praxe je, že auto po faceliftu dopadá v crash testech líp. Za největší trapas a katastrofu nebyla označena Alfa 147, jak se nám snažíš namluvit. Nedopadla dobře, ale jsou tu horší případy a dokonce v pozdějších letech než tebou zmiňovaný 2001. Bezpečnost je důležitá, ale ta 147 je zas lepší asi tak skoro úplně ve všem ostatním, než ta fabka, kterou tady má navíc každej - což taky není ono.
V roce 2006 získal Chevrolet Aveo 1.5 hvězdičky, alfa má 3. Ty navíc srovnáváš kategorii supermini (Fabia, Yaris) se small family car (Alfa 147, Audi A3) a to nelze, nároky tam jsou trochu jiné. Mimochodem i ta Audina má hvězdičky jen 4. Jo a 3 bodíky za čelní náraz je trapas, ale po našich silnicích jezdí daleko horší auta.
To nejhorší překvapení v EuroNCAP nepatří už trochu obstarožní Alfě (už proto jak se výrazně polepšilli) ale třeba tomu DaewoChevroletu a loni pickup od Mitsubishi či co to bylo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 17.08.2008 09:59, RE: Nebourat
anonym posted by:
Doporucuji opravdu si neco (v tvem pripade hodne) nastudovat predtim nez priste vyplodis podobny straslivy blabol. Crash test nelze posuzovat z pohledu roku 2008, ale z roku uvedeni daneho modelu. Srovnavat Fabii I ci Yaris uvedene na trh v roce 2000 s Peugeotem 1007 uvedenym o pet let po nich je proste stupidita. V roce 2000 byly testovany vsechny nove modely v teto tride na EU trhu a vysledky byly tehdy takove, ze prvni byl Yaris za nim s malym odstupem Fabia a pak tusim Peugeot 206 a pak dals...
Blábolíte oba! Okolo roku 2000 se začal klást na bezpečnost důraz a výsledky jsou spíš souhrou okolností. Fiat byl v krizi a použil starou podlahovou plošinu Bravo/Brava, čehož důsledkem byl prachmizernej výsledek v EuroNCAP. Komu to vyšlo že pro nový model vytvářel novou, dopadl výrazně lépe, ostatně tak jako vozy koncernu Fiat v následujících letech. Ostatně proto ta zmiňovaná fabka dopadla i v roce 2007, prostě protože to je vůz na stejný podlahový plošině. Prostě Fiatu to vyšlo že stejnou plošinu použil v letech 1997 pro Bravo/Brava a 2001 pro Alfu 147 a výsledky PROTO dopadly stejně - blbě. Pak vyvinul novou a nové Fiaty jsou dokonce 5ti hvězdičkové, škodovka vyvíjela novou plošinu v roce 2000 (a vzhledem ke zvýšenému zájmu o bezpečnost už solidně bezpečnou) takže dopadla výrazně lépe. Naopak crash testy Octavie II a Fabie II sice nebyly katastrofa, ale nedostatky byly a ne až tak malý. Prostě byla to jen souhra výrobního cyklu.
A věty typu ... protoze vyrobce vedel moc dobre, ze lepsiho vysledku neni mozne dosahnout ... jsou trochu pitomost a dvě-tři trochy neobjektivnost. A vytrhávat z kontextu jediný rok to je hezké v teorii, nikoli v praxi. Nevím jestli u vás v kraji navzájem bourají jen vozy vždy stejného ročníku, ale jinde se na silnici potkávají auta přibližně z dvou desítek let výroby a je naopak vhodné je srovnávat k sobě. A auta jako Alfa 147, Peugeot 1007 a třeba fabia se dokonce souběžně mnoho let prodávala a ještě prodávají, takže ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 19.08.2008 23:16, RE: Alfa Romeo - srdeční záležitost
anonym posted by:
jj, té kritiky už je opravdu nějak moc. Jak na autora, tak na Alfy. Myslím si, že článek mohl být delší a podrobnější, ale k zahození také není. Alfy Romeo považuji za tzv. srdeční záležitost, bohužel však i já zaslechl a přečetl tolik odstrašujících informací, co se spolehlivosti resp. poruchovosti týče, že bych do Alfinky nejspíš nikdy nešel.
Originalitu a sportovní (nejenom) vzhled, šmrnc a švih jim však nelze vytknout, proto naprosto chápu, že se najde spousta chlapů, i žen, kterým učaruje...
Ano, je to srdeční záležitost,jsem holka a mám červenou 147, dvoulitr,,, a to auto miluju, byť mne opět zklamalo - dnes mi přestala brzdit.... Těžko se s ní budu loučit..reprezentantivní a krásné auto to je určitě.. ale musím si přiznat že do golfa bych ve stejném stavu tolik peněz nenacpala...
Nechcete někdo koupit??:) 03/97tisíc./2litr, nejvyšší řada...meg
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 12:28, RE: Recenze
anonym posted by:
Zdravim nebudu tu nikoho hanit, ale chtělo by to opravdu trošku rozvést. Z recenze se člověk moc nedozví. Proč se např. autor rozhodl pro Alfu? Co spotřeba? Co dynamika motoru? Ta by měla být žalostná. Taky se rozhoduju co koupit, ale ani jedno v mém hledáčku nefiguruje. Chci něco trošku sportovnějšího, nejlépe 2,0 benzín. Hyundai coupe, Opel Astra Coupe, Citroen C4 (favorit). Zdar
hyundai coupe :D to auto je sportovní jako moje babička. Alfa 147 s 2.0 je víc sportovní než všechny ty auta cos tu vypsal. Pokud hledáš coupe tak Alfa GT 2.0TS 150hp, myslím že budeš spokojenější než s hyundayem hehe, tys mě rozesmál)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 02.09.2008 12:28, RE: Recenze
anonym posted by:
Zdravim nebudu tu nikoho hanit, ale chtělo by to opravdu trošku rozvést. Z recenze se člověk moc nedozví. Proč se např. autor rozhodl pro Alfu? Co spotřeba? Co dynamika motoru? Ta by měla být žalostná. Taky se rozhoduju co koupit, ale ani jedno v mém hledáčku nefiguruje. Chci něco trošku sportovnějšího, nejlépe 2,0 benzín. Hyundai coupe, Opel Astra Coupe, Citroen C4 (favorit). Zdar
hyundai coupe :D to auto je sportovní jako moje babička. Alfa 147 s 2.0 je víc sportovní než všechny ty auta cos tu vypsal. Pokud hledáš coupe tak Alfa GT 2.0TS 150hp, myslím že budeš spokojenější než s hyundayem hehe, tys mě rozesmál)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 14.09.2008 17:45, alfa 147 help
potřebuji poradit mám alfu 147 hlásí mi chybu Brake light failure myslely jsme že jsou to zadní destičky byly na plech tak jsme je vyměnily a comp tu chybu hlásí pořád je to něco jiného nebo se to musí napíchnout a vymazat nebo prý stačí vypojit baterku na půl hotky poradte díky e.strawberry@centrum.cz
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 16.03.2010 12:44, RE: ital??????
anonym posted by:
ahaha hehehe bmw neni pro kazdodenni jezdeni a alfa jo, ach jo to sou zase kecy....
Předpokládám že to bylo myšleno tak že ne zrovna dobrej řidič bude mít problémy jezdit s přetáčivou zadokolkou na kluzkym povrchu a potvrzuju že moje první zima se zadokolkou (první zima s řidičákem) byla taky značně dobrodružná (u kii sportage se pohon předních kol přiřazuje manuálně a smí se to až na kluzku jinak se to auto ničí) sice sem těch pár smyků bezpečně vychytala ale většinou sem zdárně brzdila ostatní účastníky provozu pomalejší jízdou- proto komentátor prohlásil o BMW že není na běžné ježdění, a Alfa romeo se na denní ježdění dá vklidu použít.
respond
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.