0
back
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 156 Sportwagon - vyplatí se koupit?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 11:40, RE: Co je to Oborník?
gablenz posted by:
No, ale to pan Oborník popsal 156ku za 30 000 Kč a pán si chce koupit vůz za 85 000....nevšiml jste si?

A zmiňovat marginálie jako je termostat, když stojí do 1000 Kč a výměna trvá 20 minut....no....trapné, trapné, trapné, trapné. S vadnou volnoběžkou klimy jsem se ještě nesetkal, elektronika u garážovaných a alespoň trochu opečovaných vozů drží roky, OLEJE TO NEŽERE, pouze 2.0 TS, ten ano. Ale 1.6 a 1.8 jsou v dobrých rukou nezmary, se ZADNÍ NÁPRAVOU problém není!!! Vpředu pouze vržou horní ...
Radsi budu jezdit tdi s 300tis km, ktery v pohode da nejakou 156 1.6 a 1.8 nejen vykonostne ale i o polovinu mensi spotrebou. A tim co usetrim na nafte si za 2 roky muzu alfu koupit 2x. Radeji 2x, protoze ta jedna bude porad stat na zahrade zadrena. Se svymi 30-40tkm rocne si muzu kupovat turbo kazdy pulrok za usetrene penize oproti benzinum (jenze ono porad nic) a co se tyka vstriku. Davam do nafty aditiva a neberu naftu u podezrelych benzinek. Ano, tankovani trva dele, ale porad sem na tom lepe nez alfisti co s kazdym tankovanim dolevaji i olej. Doba trabantu je pryc ne ? 0,5l na 1000 km selenie se celkem prodrazi ne XD
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 11:44, RE: Co je to Oborník?
Matka Kr posted by:
Na tu kozatou prostitutku bude mít každý až na toho majitele použité alfy. A nezmění to ani to že bude servisovaná u nejchytřejšího tragéda a mechanika fiatů v jedné osobě, který hlásá že do 156 se vyplatí narozdíl od konkurence investovat a že motory 1.6 a 1.8 twin spark jsou nezmary. Škoda že už nevychází Dikobraz, měl bys celou titulní stranu jen pro sebe
Vis to jsou ty typy lidi co milujou alficky. Budou i branit do posledniho dechu. Kdyz uz do toho nasypali takovejch penez, nemuzou to prece priznat. Alfisti jsou proste blazni. Dodnes me mrazi, kdyz si vzpomenu na kamarada a jeho usmev na tvari kdyz rikal: Alficka je zase v servisuuuu" Ten clovek mel z toho normalne radost. Kazdej jinej by byl nastvanej co se na tom kramu zase vysypalo, ale on ne. Pomalu si zacinam myslet, ze lide co maji alfu, jsou nejaci masochisti a nebo tim resi nejakou vnitrni psychcikou poruchu :) Vsem normalnim a "napalenym" alfistum se omlouvam.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 11:46, RE: Alfička
polda80 posted by:
Přátelé, proč mu tu AR rozmlouváte, vždyť je to srdcovka! Když se mu tak líbí, a má důvod, tak ať si udělá radost a mouchy si vychytá sám, jestli nějaký budou. Koupil bych JTD, nejlépe dovoz z Itálie. Měl bych záruku, že jezdila na kvalitní naftu, po dobrých cestách, vesměs jen po dálnicích a kdyby měla najeto poctivých 200tis, vůbec bych se nebál. Italské auto jen od Itala, z dobrého italského servisu. Na výběr jich je u nás na Jižní Moravě spousta, vozíme je z Verony. Šťastný výběr přeji!
Mate pravdu v tom, ze pokud existuje nejaka vhodna motorizace do AR, je to jtd. A dalsi vec, presne tak, jen dovoz.
Srdcovka to je, velka a hodne draha. Muj kamarad by mohl vypravet.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 11:55, RE: Už vím, co si nikdy nekoupím
Reno posted by:
Nejspíš proto, že jste úzkoprsý český chalupník aby to vodvezlo, aby to nežralo, aby to moc nestálo.
Na tom není nic špatného, ale auta nemusí být nutně jen k užitku.
Je X jinych aut, ktery jedou vice nez AR a jsou mnohem spolehlivejsi. Krome designu, ktery je ciste pro kazdeho z nas subjektivni vec, nevidim jediny duvod kupovat AR. Tedy jediny racionalni. Hezka je akorat cena, nekomu se libi i design, ale to je tak vsechno. A samozrejme ta lakava nizka cena AR ojetin ma svuj duvod ze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 11:59, RE: Co je to Oborník?
mibfox_novy posted by:
Radsi budu jezdit tdi s 300tis km, ktery v pohode da nejakou 156 1.6 a 1.8 nejen vykonostne ale i o polovinu mensi spotrebou. A tim co usetrim na nafte si za 2 roky muzu alfu koupit 2x. Radeji 2x, protoze ta jedna bude porad stat na zahrade zadrena. Se svymi 30-40tkm rocne si muzu kupovat turbo kazdy pulrok za usetrene penize oproti benzinum (jenze ono porad nic) a co se tyka vstriku. Davam do nafty aditiva a neberu naftu u podezrelych benzinek. Ano, tankovani trva dele, ale porad sem na tom lep...
Jo, jeď k Shellce,tam máš normální naftu z Čepra, akorát vo 2 koruny dražší a mixovat naftu si dneska dovolí každý nájemce pumpy a Octavia TDI to je jako sedět na prkenný lavici na Octoberfestu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 12:11, RE: Co je to Oborník?
revis posted by:
Jo, jeď k Shellce,tam máš normální naftu z Čepra, akorát vo 2 koruny dražší a mixovat naftu si dneska dovolí každý nájemce pumpy a Octavia TDI to je jako sedět na prkenný lavici na Octoberfestu.
Pod pojmem horsi benzinky mam na mysli "no name" hned za jzd.
Ano, podvozek u octavie je podle me o fous podprumerny k mym potrebam. Ale aspon jezdi a na dily se neceka mesice, kdyz uz se neco pokazi a to nebyva casto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 12:13, RE: cervenou mam taky
Rubal posted by:
500 tis. km na Alfě nikdy najeto mít nebudete, to se nebojte
To je pravda.
Zato tdicek 500tis+ tu lita vesela dal mraky (nebo bmw)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 13:48, RE: Co je to Oborník?
mibfox_novy posted by:
Pod pojmem horsi benzinky mam na mysli "no name" hned za jzd.
Ano, podvozek u octavie je podle me o fous podprumerny k mym potrebam. Ale aspon jezdi a na dily se neceka mesice, kdyz uz se neco pokazi a to nebyva casto.
Jediná slušná nafta je u OMV, protože je ze Swechatu v Rakousku, ovšem když dojdou kvóty, tak ani tam....Jinak Octavia jako taková je vozidlo nižší střední třídy za peníze vozidla vyšší střední třídy a doufám, že to mediálně vymaštěnej národ jednou pochopí....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 14:05, RE: Co je to Oborník????
gablenz posted by:
No, ale to pan Oborník popsal 156ku za 30 000 Kč a pán si chce koupit vůz za 85 000....nevšiml jste si?

A zmiňovat marginálie jako je termostat, když stojí do 1000 Kč a výměna trvá 20 minut....no....trapné, trapné, trapné, trapné. S vadnou volnoběžkou klimy jsem se ještě nesetkal, elektronika u garážovaných a alespoň trochu opečovaných vozů drží roky, OLEJE TO NEŽERE, pouze 2.0 TS, ten ano. Ale 1.6 a 1.8 jsou v dobrých rukou nezmary, se ZADNÍ NÁPRAVOU problém není!!! Vpředu pouze vržou horní ...
Tak ty seš mechanik jak noha....... Psát že, stačí do Alfy 10w40..... Tyhle motory chtěj ty nejkvalitnější oleje, o tom žádná. Naprosto nesmyslná označení TS. Kdy jeden válec má 2 svíčky. To je koncepce zralá na problémy...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 22:24, RE: Už vím, co si nikdy nekoupím
mibfox_novy posted by:
Je X jinych aut, ktery jedou vice nez AR a jsou mnohem spolehlivejsi. Krome designu, ktery je ciste pro kazdeho z nas subjektivni vec, nevidim jediny duvod kupovat AR. Tedy jediny racionalni. Hezka je akorat cena, nekomu se libi i design, ale to je tak vsechno. A samozrejme ta lakava nizka cena AR ojetin ma svuj duvod ze.
Takže RR a Maybach předražené nejsou zato praktické velmi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.08.2010 08:48, RE: Typický majitel Octávie
Kama posted by:
Tak ty seš mechanik jak noha....... Psát že, stačí do Alfy 10w40..... Tyhle motory chtěj ty nejkvalitnější oleje, o tom žádná. Naprosto nesmyslná označení TS. Kdy jeden válec má 2 svíčky. To je koncepce zralá na problémy...
Ubožák, který horko těžko splácí pomalu celoživotní leasing. NEní se čemu divit. Typický majitel Octávie, Fabie, Pasasatu je skladník, podavač zboží v Elektroworldu, "detektiv" v supermarketu, plavčík v super mega Aquacentru, neúspešný majitel obchůdku s mobily "Veselý Ericsson", kuchař neprosperující hosposdy "U pančované Kofoly", prodavač na benzínce, neúspešný živnostník malíř natěrač....atd ....atd. A tyhle socky, pro které je vydřené auto Octávia (rozměj díly z Favoritu, Felicie v novém kabátě) modla....Superb je hotová nirvána, smysl života průměrné pepíkovské famílie. Nedělní cesta do Shopping parku v ojetém Superbu po třetím manažerovi je absolutní završení týdne. Leštění superbu na parkovišti před panelákem je ten nej relax. Zastaví se na pokec prodavač Jožka, přidá se nedoučený klempíř Pepča a všichni se shodnou jak je ten nový leasingový Superb po druhém manažerovi a s 300 000 Km supr pí*o vymazlenej kchár. Dyť ty němci jak dělaj nejhustovatější auta. Dy supr diesely, to je prostě pohádka. A jezděj v tom jenom lepčí lidi...ty vole to dá rozum Toníku, tagže zme i my lebšy lidi, ne? Když mame Zuperb. Tak do dá rozum Jožine, to je jasny. Já už jako nejsem skladník ale manažer skadu výfuků Bos*l a čínskejch světlometů. aha, tak gdyž budu mit i ja Zuperb, tak budü jako taky frajer? No jasně Pepčo!!! Ale dyž ja na to nemam prachy, splacim mobil, splacim DVD přehrávač z Tesca, platim v panelaku podnajem. Kura, ale že bych zrobil podvod? Dyť i Kája, co ma Zuperb zrobil podvod. I Lojza, ten, znáš ho, holohlavý s vytetovaným hakenkreuzem ma lebce, tak ten taky řek u vyřizovani ůvěru, že je manager benzínové pumpy a předložil papíry...a dostal ho!!! A jezdí v tom nej nej nej Zuperbu 1.9 TDi s červeným I ty pi*o to je auťák....tak vidite kluci že to de!

Superb - Shit s olupujícím se interiérem. Rozvyklanou přední nápravou. Poddimenzovanými turbochrochty, které nejedou lépe než 1.6 na Okctávii I, posvařovaná hrůza z nastavovaného Passatu. A když si to zamindrákovaný ubožák načipuje až témeře k smrti motoru, tak to je pak na D1 o zábavu postaráno. Jede to už lépe. Asi jako starý osmiventilový benzín dvoulitr, ale ta černá tma za autem.....ubožáci, ubožáci, chudáci.

Octávia - design průměrny, interiér podrpůměrný, docela solidně zpracovaná karosérie, nudné motory až na 1.8 Turbo, nic moc laky, náhražky chromů, rustikální dub v plastu, cena o 30 procent výš, než by měla být. Skutečný sen průměrného i podprůměrného čecha, co ji bude splácet na ten nejnevýhodnější leasing šest let a přeplatí ji o 30 procent. Prachy skončí v BRD u nějakého manažera....a čekat, milý Pepíki, že ten si za ně koupí něco od Koncernu, to by byla naivita.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.08.2010 08:56, RE: nebrat
mibfox_novy posted by:
Vsevedouci gablenz me poctil prispevkem :) auto pro mne je 530d kombi a docela chapu Vas nazor na meho kamarada. Je to opravdu tezko k uvereni, ze se najde takovy clovek, co vyzkousi 8 alf, 10 motoru (nektere se zadreli a dal je pryc uplne, nektere nekolikrat opravoval aby skoncili stejne, nektere menil) ale je to tak. Pokud chcete, dam Vam adresu, jedte se za nim podivat a muzete si o kvalitach "alficek" popovidat. A Alfa neni pro italske uredniky a nemecke panicky. Alfa je pro tupce co maji na...
Mifboxi, a to víte, že na BMW a AR 156 dělala podvozky stejná firma? A že máme stejný motomagement? A proč nemám BMW? Protože mě právě serou lidi jako vy. U nás v ČR v tom jezdí pouze diplomaticky řečeno mafie, restituenti a podivné živly....podívejte se kolem sebe. Jste jeden z nich? Radši pokecám s šíleným Alfistou o jeho životě než s nějakým majitelem zrestituovaného JZD, který rozprodal traktory a krávy, aby si mohl koupit 530D v komplet výbavě a honit si ego...třeba někde před vesnickou diskotékou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.08.2010 09:08, VW group
Pro typického kupce největší část jeho identity. Protože nemá dále co nabídnout, tak je jediným plusem na jeho osobnosti vlastnictví stříbrného Superbu. Protože typický kupce Superbu, nebo výkonnější Octávie (až na první vlnu manažerů, kteří to auto zkoušeli, nebo nebo firemní flotilu) je člověk, který ve společnosti nemá co nabídnout, tím pádem na tom není ani finančně nejlépe a o to více si splácený Superb považuje. A nedej bože, když se mu v zorném poli objeví majitel výlučného auta...cítí se náhle ohorožený, to není útok na jeho auto, to je útok přímo na něj. Superb, to jsem já. Octávia, to je mechanizované ztělesnění rodiny Homolků...a jak víme, ti měli ty svoje držky (ve filmu) pěkně prořízlé....stejně tak je mají i na diskusích. Psát česky moc neumí, to se na rodinkách, nebo vyšší odborné škole Ostrahy a ochrany majetku neučí tak do detailu....ale diskuse umí zaplnit excelentně. Jaki je ten Cytroen šyt a že Pepa mjel 18 alv romeo a šecki se mu pofrsali a dyt DEDEyčka sou nejlepšy motory...

Platí tohle i pro Citroenáře, Saabisty, Alfisty, řidiče Volva.?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.08.2010 11:58, RE: Typický majitel Octávie
gablenz posted by:
Ubožák, který horko těžko splácí pomalu celoživotní leasing. NEní se čemu divit. Typický majitel Octávie, Fabie, Pasasatu je skladník, podavač zboží v Elektroworldu, "detektiv" v supermarketu, plavčík v super mega Aquacentru, neúspešný majitel obchůdku s mobily "Veselý Ericsson", kuchař neprosperující hosposdy "U pančované Kofoly", prodavač na benzínce, neúspešný živnostník malíř natěrač....atd ....atd. A tyhle socky, pro které je vydřené auto Octávia (rozměj díly z Favoritu, Felicie v novém k...
Co je tohle za slovní průjem?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.08.2010 11:59, RE: VW group
gablenz posted by:
Pro typického kupce největší část jeho identity. Protože nemá dále co nabídnout, tak je jediným plusem na jeho osobnosti vlastnictví stříbrného Superbu. Protože typický kupce Superbu, nebo výkonnější Octávie (až na první vlnu manažerů, kteří to auto zkoušeli, nebo nebo firemní flotilu) je člověk, který ve společnosti nemá co nabídnout, tím pádem na tom není ani finančně nejlépe a o to více si splácený Superb považuje. A nedej bože, když se mu v zorném poli objeví majitel výlučného auta...cít...
Co je tohle za kecy?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.08.2010 13:42, RE: VW group
gablenz posted by:
Pro typického kupce největší část jeho identity. Protože nemá dále co nabídnout, tak je jediným plusem na jeho osobnosti vlastnictví stříbrného Superbu. Protože typický kupce Superbu, nebo výkonnější Octávie (až na první vlnu manažerů, kteří to auto zkoušeli, nebo nebo firemní flotilu) je člověk, který ve společnosti nemá co nabídnout, tím pádem na tom není ani finančně nejlépe a o to více si splácený Superb považuje. A nedej bože, když se mu v zorném poli objeví majitel výlučného auta...cít...
Gablenz,ty bys měl přestat hulit to svinstvo,jelikož ti to evidentně nedělá dobře!!!!!.......))))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.08.2010 14:39, RE: VW group
gablenz posted by:
Pro typického kupce největší část jeho identity. Protože nemá dále co nabídnout, tak je jediným plusem na jeho osobnosti vlastnictví stříbrného Superbu. Protože typický kupce Superbu, nebo výkonnější Octávie (až na první vlnu manažerů, kteří to auto zkoušeli, nebo nebo firemní flotilu) je člověk, který ve společnosti nemá co nabídnout, tím pádem na tom není ani finančně nejlépe a o to více si splácený Superb považuje. A nedej bože, když se mu v zorném poli objeví majitel výlučného auta...cít...
Ano, dámy a pánové. Toto byl ukázkový příspěvek *vyrovnaného* alfisty, kterému kdosi šlápl na kuří oko
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.08.2010 15:21, Gablenz - totální magor....
Matka Kr posted by:
Ano, dámy a pánové. Toto byl ukázkový příspěvek *vyrovnaného* alfisty, kterému kdosi šlápl na kuří oko
AAAA další Alfista se ozval. Copak taky se sere Alfička taky.... TS rulez....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.08.2010 16:59,
Mám doma 2 fiaty - Marea, Bravo obě JTD a spokojenost. Závady úměrné stáří 9 a 10let, víceméně spotřebák. Kdybych si měl vybrat srdcem a podle své momentální finanční situace, tak Alfa 156 2,4JTD kombi jasná volba, ale!!! Poruchovější elektronika - budiž. Motor - dvouhmoťák a spojka - v pohodě, za to svezení by to stálo. Ale neskousl bych totálně poddimenzovanej podvozek, na ty cesty co jezdím, silnice 3třídy na Vysočině, v zimě sníh, v létě díry. Údajně na těchto autech při špatných cestách vůle na podvozku již po 30tis. a při cenách komponentů na podvozku by to zmamenalo jen za díly aspoň tak 25tis.ročně + práce. Alfy se mě fakt líbí, ale kvalitu podvozku fakt soudruzi z Itálie nezvládli, aspoň ne na naše cesty.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.08.2010 00:02, RE: Už vím, co si nikdy nekoupím
Zdeny60 posted by:
Ale kdeže chalupář. Auto dle mého je např. Maybach, RR...
Pozerám, že pán si vyberá ani keby bol arabský šejk..a pritom doma honíš fábiu s htp..títo diskusní fajnšmekri ma vedia vždy dobre rozosmiať
respond
  1 ... 4 5 6 7




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.