0
back
 

diskuze k tématu: Alfa Romeo 156 Sportwagon - vyplatí se koupit?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, italská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.08.2010 06:48, RE: Už vím, co si nikdy nekoupím
Zdeny60 posted by:
Po pročtení tohoto článku jsem si jstý tím, že vím, jaké auto v životě nechci ( potažmo žádné italské). Jinak napsáno jasně, trefně, výstižně a pravdivě.
jojo, ani lambo, ani maserati, natožpak černej vzpínající se kůň mi nesmí přes práh
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.08.2010 08:13, RE: cervenou mam taky
jiri111 posted by:
Tak sem se zase po ranu pobavil s expertem.Hlavne veta: "Na základě bohaté vlastní zkušenosti věřím tomu, že renomé některých jižanských vozů nevzniklo jen tak úplnou náhodou z plezíru nějakých germanofilních fanatiků, přesto uznávám, že značky jako třeba Alfa Romeo či Lancia měly po stránce designové a často i technické v některých obdobích náskok před renomovanou konkurencí."Kdybych nemel 156 ctvrtym rokem a "doplahocenych" 270tisic,tak po precteni tohoto clanku bych si myslel ze to ujede max ...
500 tis. km na Alfě nikdy najeto mít nebudete, to se nebojte
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.08.2010 08:22, Potvrzuji
máti měla Alfu 147 1,6 a co si ní užila o tom by mohla napsat román )) S tou diagnostikou souhlas ani po třetí návštěvě v Imofě nedokázali najít závadu na digi klimě. O celém tom autě škoda mluvit natož psát
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.08.2010 09:41, pěkný článek
Pěkný článek, víc takových, cena v bazarech alespoň půjde rychleji dolů :) Spokojený uživatel krásného italského vozu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.08.2010 10:13, Alfa
Tak Alfa není zrovna vzorem spolehlivosti a robustnosti.Na našich cestách to odnáší hlavně ten podvozek a pokud ho člověk zatíží ještě dieselem,tak toho má přední náprava opravdu dost VELMI brzy.Navíc to auto potřebuje někoho kdo se v autech vyzná,stará se a pozná každý zvuk který by se neměl objevovat.

Moje zkušenosti jsou takové (servis automatů),že blbců neumějících zacházet s takovým autem jako je Alfa,Lancia nebo třeba jen čímkoli co je vybaveno automatickou převodovkou (prostě cokoli co se vymyká běžnému průměru) je v Česku opravdu enormní množství.Lidé zde jen jezdí a na údržbu kašlou,většina z nich navíc pozná vadné ložisko kola až v momentě kdy jim to kolo upadne.

Je nutné si uvědomit,že Alfa má spíše blíže k cestovnímu speciálu než povozu taženým koňmi jako třeba O1 a podle toho je nutné s ní zacházet a nikomu kdo tohle nechápe nepatří takové auto do ruky,bohužel je pořád dost těch kteří Alfu mají a tohle prostě nechápou.Podle toho také ta auta potom vypadají
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.08.2010 10:25, 2.5V6
O tomhle motoru v clanku nepadlo ani slovo. Divim se, protoze je to jednoznacne nejlepsi a nejspolahlivejsi volba - a samozrejme nejvykonnejsi. Nabizi vynikajici sportovni zazitky. Paradni zvuk. Predbihani s tymhle motorem je naprosta hracka, i v nizkych otackach tahne jak zbesily. Bezna prumerna spotreba je 10-12l/100, pri defenzivni jizde se da jezdit i za 8. Ale to se u tohohle agregatu moc neda :)

Mechanicky velice robustni, zadrit ho chce opravdu "talent". K bezproblemovemu provozu netreba ani drahe oleje, vystacite si klidne s beznym 10w40, i kdyz ja osobne preferuji 5w50. Jestli si chce tazatel koupit Alfu156, jednine s 2.5V6 . S timhle motorem tych 500 000 najezdite. Verte tomu, ze i kdyz se cely auto rozpadne, motor ostane stale funkcny...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.08.2010 10:42, RE: Alfa
Rover623 posted by:
Tak Alfa není zrovna vzorem spolehlivosti a robustnosti.Na našich cestách to odnáší hlavně ten podvozek a pokud ho člověk zatíží ještě dieselem,tak toho má přední náprava opravdu dost VELMI brzy.Navíc to auto potřebuje někoho kdo se v autech vyzná,stará se a pozná každý zvuk který by se neměl objevovat.

Moje zkušenosti jsou takové (servis automatů),že blbců neumějících zacházet s takovým autem jako je Alfa,Lancia nebo třeba jen čímkoli co je vybaveno automatickou převodovkou (prostě cokoli co s...
Prosim vás jaký závodní speciál ) Alfa je masový výrobek jako každý jiný nepamatuju si že bych v instrukční knížce našel varování o tom že majitel musí projít speciálním kursem v kterém by byl zasvěcen do všech tajů auta jménem ALFA ROMEO! Pokud neco takového ALFA vyžaduje, tak ať si to každý její dealer nechá rozsvítit velkou neonovou trubicí na střeše, aby všechny ty české technické analfabety odradil od koupě toho dokonalého itaského zázraku, když v běžných rukách není schopný fungovat!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.08.2010 13:51, Fiat
Pánové,
právě jsem se vrátil z 14denní cesty Balkánem,cíl jižní Albánie.Putovali jsme Mareou 1.9 JTD 110k,celkem 5400km,hory,40st.horka,vicemeně jsme v ní bydleli,spotreba 5.7l,sloužila poctivě. Po cestě jsem viděl desítky odstavených aut se zvednutými kapotami,ale Fiat,přestože po Golfech a Mercedesech je nejrozšířenější balkánské auto,byl mezi odpadlíky jediný,a to ještě Uno.Měl jsem Tipo 9 let a bez problému a teď Marea r.2002 rovněž.Tolik můj názor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.08.2010 15:35, RE: Už vím, co si nikdy nekoupím
Reno posted by:
jojo, ani lambo, ani maserati, natožpak černej vzpínající se kůň mi nesmí přes práh
ANo, ani jedno z nich. Jsou to předražené mršby s nulovou praktičností. Mám o autech jinou představu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.08.2010 17:52, RE: Už vím, co si nikdy nekoupím
Zdeny60 posted by:
ANo, ani jedno z nich. Jsou to předražené mršby s nulovou praktičností. Mám o autech jinou představu.
Nejspíš proto, že jste úzkoprsý český chalupník aby to vodvezlo, aby to nežralo, aby to moc nestálo.
Na tom není nic špatného, ale auta nemusí být nutně jen k užitku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.08.2010 19:43, RE: Fiat
Konipas posted by:
Pánové,
právě jsem se vrátil z 14denní cesty Balkánem,cíl jižní Albánie.Putovali jsme Mareou 1.9 JTD 110k,celkem 5400km,hory,40st.horka,vicemeně jsme v ní bydleli,spotreba 5.7l,sloužila poctivě. Po cestě jsem viděl desítky odstavených aut se zvednutými kapotami,ale Fiat,přestože po Golfech a Mercedesech je nejrozšířenější balkánské auto,byl mezi odpadlíky jediný,a to ještě Uno.Měl jsem Tipo 9 let a bez problému a teď Marea r.2002 rovněž.Tolik můj názor.
Fiat není Alfa Romeo.... Alfu si kupujou mladý Blbci.... Dojebaj to a pak to střelej...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.08.2010 21:45, Alfička
Přátelé, proč mu tu AR rozmlouváte, vždyť je to srdcovka! Když se mu tak líbí, a má důvod, tak ať si udělá radost a mouchy si vychytá sám, jestli nějaký budou. Koupil bych JTD, nejlépe dovoz z Itálie. Měl bych záruku, že jezdila na kvalitní naftu, po dobrých cestách, vesměs jen po dálnicích a kdyby měla najeto poctivých 200tis, vůbec bych se nebál. Italské auto jen od Itala, z dobrého italského servisu. Na výběr jich je u nás na Jižní Moravě spousta, vozíme je z Verony. Šťastný výběr přeji!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.08.2010 22:16, nebrat
AR je snad jedina automobilka, u ktere ma kombik mensi kufr nez sedan.
156 ma navic tak debilne zkosene hrany u vika kufru, ze podelnejsi predmety tam nedate. Zkratka designovka, pekna je to ano, ale vetsi pruser na penize sem jeste nevidel. Kamarad ma 8. a rovnych 10 motoru prostridal a menil. Nemel jedine 2,5i a 1,9jtd. Kdyz to neni variator, je to zadreny. Kdyz to neni zadreny, je v haji cela naprava. Date 40k za repas, pak si date menit svicky, ktere nejsou a cekate na ne 6 tydnu. Kdyz prijdou, meni vam je a velice casto se stava ze se nektera zatrhne. Hlava dolu, brouseni, srovnani, instalace vlozky (ze Milo :) Tovarna na karbon se projevi, kdyz uz je palice dole, delaji se ventily a vse co s tim souvisi. 12 let pozoruju sveho kamarada jak meni cele motory. AR uz ho staly statisice. Je to srdcar tojo, ale jinej duvod mit alfu neni. Jestli chcete spolehlie auto, s kterym muzete beze strachu na dovolenou, hledejte jinde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 07:51, RE: Už vím, co si nikdy nekoupím
Reno posted by:
Nejspíš proto, že jste úzkoprsý český chalupník aby to vodvezlo, aby to nežralo, aby to moc nestálo.
Na tom není nic špatného, ale auta nemusí být nutně jen k užitku.
Ale kdeže chalupář. Auto dle mého je např. Maybach, RR...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 08:40, RE: nebrat
mibfox_novy posted by:
AR je snad jedina automobilka, u ktere ma kombik mensi kufr nez sedan.
156 ma navic tak debilne zkosene hrany u vika kufru, ze podelnejsi predmety tam nedate. Zkratka designovka, pekna je to ano, ale vetsi pruser na penize sem jeste nevidel. Kamarad ma 8. a rovnych 10 motoru prostridal a menil. Nemel jedine 2,5i a 1,9jtd. Kdyz to neni variator, je to zadreny. Kdyz to neni zadreny, je v haji cela naprava. Date 40k za repas, pak si date menit svicky, ktere nejsou a cekate na ne 6 tydnu. Kdyz prij...
A jaké podelné předměty byste tam chtěl Mifboxi dát? Vidle? Kosu? Tohle není auto pro vás. Tohle je pro lidi z lepší společnosti, kteří na to mají. To si uvědomte. Každému to jeho. Tohle auto navrhli pro iatslkého úředníka z Říma, pro Švýcarského profesora, pro německou paničku, majitelku alpského penziónu....pro vás tu je Corrola, Oktavia Tour, Fabia Combi, Dacia Sandero....

Kamarád má 10 Alf a všechny se mu posraly.....a neměl jich náhodou 28? Neby to Toník Vykuk z Horního Dloubalíkova, co kreslil znak Alfy Romeo na staré 120ky? Jako hustey italskey tuning?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 08:46, RE: Fiat
Konipas posted by:
Pánové,
právě jsem se vrátil z 14denní cesty Balkánem,cíl jižní Albánie.Putovali jsme Mareou 1.9 JTD 110k,celkem 5400km,hory,40st.horka,vicemeně jsme v ní bydleli,spotreba 5.7l,sloužila poctivě. Po cestě jsem viděl desítky odstavených aut se zvednutými kapotami,ale Fiat,přestože po Golfech a Mercedesech je nejrozšířenější balkánské auto,byl mezi odpadlíky jediný,a to ještě Uno.Měl jsem Tipo 9 let a bez problému a teď Marea r.2002 rovněž.Tolik můj názor.
Konipasi, ale to ví všichni, že Fiat je dobrý. Vždyť musel zachraňovat debilní Opel svými diesely, protože si je dodnes neumí vyrobit sám. Tak samo kdysi Peugeot musel zachránit Ford...ty fordí diesely byly dobré tak leda pr oodstávku v stodole nějakého zahnojeného družstva.

Předevčírem mi ukazoval majitel prosperujícícho servisu AR/Fiat/Lancia 35 let starý Fiat X1/9 1.5 (takový placatý roadster)...zíral jsem na design a na zachovalost!!!!!!! KDyž se to už kdysi nenechalo na dešti, tak to dodnes jezdí...motory měl Fiat vždycky výborné. Diesely, malé benzíny co dají v pohodě 250 000....viz UNO...atd.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 09:02, Co je to Oborník?
No, ale to pan Oborník popsal 156ku za 30 000 Kč a pán si chce koupit vůz za 85 000....nevšiml jste si?

A zmiňovat marginálie jako je termostat, když stojí do 1000 Kč a výměna trvá 20 minut....no....trapné, trapné, trapné, trapné. S vadnou volnoběžkou klimy jsem se ještě nesetkal, elektronika u garážovaných a alespoň trochu opečovaných vozů drží roky, OLEJE TO NEŽERE, pouze 2.0 TS, ten ano. Ale 1.6 a 1.8 jsou v dobrých rukou nezmary, se ZADNÍ NÁPRAVOU problém není!!! Vpředu pouze vržou horní ramena guma o kov...nic víc. Dole můžou být po čase načnuté vnitřní silentbloky. Otázka 1700 Kč.

Jinak na rozdíl od RENOMOVANÉ konkurence se do tohodle auta vyplatí investovat....protože vám nezrezne s nerozpadne se. Takže se vám investice vyplatí. Motory vypadají i po letech vizuálně jako nové....podvozky taky, karoserie drží díky pozinku, převdovky jsou okey až na synchro trojky (to ale pouze při barbarském řazení). Spojka vydrží 140 000 Km, sada stojí i s ložiskem do 5000. Oleje nejsou, vy troubo, dražší neš nějaký ten PD 0w-30 sajrajt. Navíc 1.6 a 1.8 vystačí bohatě s 10W-40.

Jsem mechanik Fiatů a číst , že nějaký Emil doporučí starý vylítaný diesel s 300 000Km oproti 1.6, 1.8 které často končily vrukou nějaké sekretářky, která s tím ve Švýcarsku najela 130 000....no, vidím, že asi někdo nemá zkušenosti....prý půjdem radši do rizika unavených vstřikovaču....hahahahaha....jaké jsou na 1.6 a 1.8 investice? Za cenu turba na 1.9 dáte tyhle motory do absolutního pořádku!!! A ještě vám zbyde na kozatou prostitutku, s kterou můžete svoji novou krásnou AR otestovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 09:43, RE: Fiat
Konipas posted by:
Pánové,
právě jsem se vrátil z 14denní cesty Balkánem,cíl jižní Albánie.Putovali jsme Mareou 1.9 JTD 110k,celkem 5400km,hory,40st.horka,vicemeně jsme v ní bydleli,spotreba 5.7l,sloužila poctivě. Po cestě jsem viděl desítky odstavených aut se zvednutými kapotami,ale Fiat,přestože po Golfech a Mercedesech je nejrozšířenější balkánské auto,byl mezi odpadlíky jediný,a to ještě Uno.Měl jsem Tipo 9 let a bez problému a teď Marea r.2002 rovněž.Tolik můj názor.
Přesně tak,Marea má stejný naftový motor,jako Alfa, myslím tedy 1,9 JTD,5 let jezdím s Mareou bez sebemenšího problému,letos z Chorvatska po dálnici v sobotu vévodili v protisměru odstavené WV se zvednutou kapotou,takže blbcema milovaný koncern nebrat, nevidím, co je na italovi špatně, sám jsem kdysi měl Passata a byla to tragédie.Co už měli Italové pozinkováno, tak v té době na to Němci kašlali. Měnil jsem akorát ramena, podotýkám kované a né hliníkové, jako u Passata ,za směšné 4.000,-Kč.A to díky kvůli D1.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 10:12, RE: Co je to Oborník?
gablenz posted by:
No, ale to pan Oborník popsal 156ku za 30 000 Kč a pán si chce koupit vůz za 85 000....nevšiml jste si?

A zmiňovat marginálie jako je termostat, když stojí do 1000 Kč a výměna trvá 20 minut....no....trapné, trapné, trapné, trapné. S vadnou volnoběžkou klimy jsem se ještě nesetkal, elektronika u garážovaných a alespoň trochu opečovaných vozů drží roky, OLEJE TO NEŽERE, pouze 2.0 TS, ten ano. Ale 1.6 a 1.8 jsou v dobrých rukou nezmary, se ZADNÍ NÁPRAVOU problém není!!! Vpředu pouze vržou horní ...
Na tu kozatou prostitutku bude mít každý až na toho majitele použité alfy. A nezmění to ani to že bude servisovaná u nejchytřejšího tragéda a mechanika fiatů v jedné osobě, který hlásá že do 156 se vyplatí narozdíl od konkurence investovat a že motory 1.6 a 1.8 twin spark jsou nezmary. Škoda že už nevychází Dikobraz, měl bys celou titulní stranu jen pro sebe
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 11:32, RE: nebrat
gablenz posted by:
A jaké podelné předměty byste tam chtěl Mifboxi dát? Vidle? Kosu? Tohle není auto pro vás. Tohle je pro lidi z lepší společnosti, kteří na to mají. To si uvědomte. Každému to jeho. Tohle auto navrhli pro iatslkého úředníka z Říma, pro Švýcarského profesora, pro německou paničku, majitelku alpského penziónu....pro vás tu je Corrola, Oktavia Tour, Fabia Combi, Dacia Sandero....

Kamarád má 10 Alf a všechny se mu posraly.....a neměl jich náhodou 28? Neby to Toník Vykuk z Horního Dloubalíkova, co k...
Vsevedouci gablenz me poctil prispevkem :) auto pro mne je 530d kombi a docela chapu Vas nazor na meho kamarada. Je to opravdu tezko k uvereni, ze se najde takovy clovek, co vyzkousi 8 alf, 10 motoru (nektere se zadreli a dal je pryc uplne, nektere nekolikrat opravoval aby skoncili stejne, nektere menil) ale je to tak. Pokud chcete, dam Vam adresu, jedte se za nim podivat a muzete si o kvalitach "alficek" popovidat. A Alfa neni pro italske uredniky a nemecke panicky. Alfa je pro tupce co maji nahodou 30 tis korun v kapse a mysli si jak udelaji super kauf (je jich mraky za tuto cenu " dobry stav"). Jak uz tu nekdo psal. Mladej, blbej koupi za par korun a nacatou ji komplet dodela. Verim ze se najdou kusy co to dotahnou bez GO motoru i pres 200tkm, ale to je jedna z milionu, po jizde do kopce odpociva a do zatacky se brzdi na 2x. Narvat za 2 rokdy do auta 80 tis korun mi neprijde fakt normalni, kdyz ta kamaradova 156 jela normalne kdyz ji kupoval (2x GO) 2.0TS.
No nic, bude na prodej, asi uz ho nebavi si ode me pujcovat auto, aby se v poradku vratil z dovoleny domu.
Statisticky to neni mozny, aby mel takovou smulu na AR. Podle me jen proste udelal pruzkum tyhle automobilce a kdyby nebyl srdcar a fanatik do alf, psal by odstrasujici clanky do novin, aby usetril lidem penize.
Jo a mimochodem ja ji mel taky, 164 3.0 a koupil sem ji po znamem ktery za 2 roky menil 2 motory, dal sem tam 3. a ten vydrzel dokonce 5 mesicu. AR nikdy vice!
respond
  1 ... 3 4 5 ... 7




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.