0
back
 

diskuze k tématu: Chevrolet Orlando – s rodinou a levně?

category of topic classification: americká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.02.2012 08:12, RE: Co vybrat?
tomaskrtek posted by:
tak potom CNG a k tomu domácí plničku
To se v životě nemůže vyplatit - jen ta plnička stojí od 50 tisíc výše + přestavba (navíc prostorově mhohem náročnější než LPG). Sám jsem o tom uvažoval, ale ani u mého nájezdu přes 30 tisíc km/rok by se to navyplatilo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.02.2012 08:56, RE: Co vybrat?
Pavlik posted by:
To se v životě nemůže vyplatit - jen ta plnička stojí od 50 tisíc výše + přestavba (navíc prostorově mhohem náročnější než LPG). Sám jsem o tom uvažoval, ale ani u mého nájezdu přes 30 tisíc km/rok by se to navyplatilo.
Pro jedno auto určo ne, ale když jich bude alespoň 5. Uvažoval jsem o tom, neb v D je dodávek na CNG dost, ale chybí mi reference...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.02.2012 09:13, RE: Co vybrat?
Pepe posted by:
Pro jedno auto určo ne, ale když jich bude alespoň 5. Uvažoval jsem o tom, neb v D je dodávek na CNG dost, ale chybí mi reference...
Pro "flotilu" se to samozřejmě vyplatí. Pro soukromé použití (byť s poměrně velkým proběhem km) je to diskutabilní :
- dodatečná zástavba CNG zabere mnohem větší prostor a podstatně víc váží než LPG
- cena přestavby 45-50 000,-Kč
- domácí plnička s obstojnou rychlostí (3-4 hodiny na 30 metrů krychlových) stojí cca 90 000 Kč a není použitelná venku, tedy minimálně garážové stání....
- originálně (výrobcem) upravená auta schopná spalovat CNG prostě nejedou (nejslabší motory)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.02.2012 10:03, RE: Co vybrat?
Pavlik posted by:
Pro "flotilu" se to samozřejmě vyplatí. Pro soukromé použití (byť s poměrně velkým proběhem km) je to diskutabilní :
- dodatečná zástavba CNG zabere mnohem větší prostor a podstatně víc váží než LPG
- cena přestavby 45-50 000,-Kč
- domácí plnička s obstojnou rychlostí (3-4 hodiny na 30 metrů krychlových) stojí cca 90 000 Kč a není použitelná venku, tedy minimálně garážové stání....
- originálně (výrobcem) upravená auta schopná spalovat CNG prostě nejedou (nejslabší motory)
spočítal jsem si že u mého auta s nájezdem do 15ti tis.km/rok by se mi to vyplatilo do pěti let. ale u mě převažují výhody-mám garáž se zavedeným plynem, velký obsah motoru, a i kdybych nechtěl tu domácí plničku tak tady v Prostějově jezdí na plyn autobusy takže je i kde brát. chci si do budoucna jen tak pro srandu nějaké auto origo udělané na CNG koupit abych viděl jak to v reálu funguje, viděl jsem Multiplu, nějaká Volva a snad i Saab.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.02.2012 10:29, RE: Co vybrat?
tomaskrtek posted by:
spočítal jsem si že u mého auta s nájezdem do 15ti tis.km/rok by se mi to vyplatilo do pěti let. ale u mě převažují výhody-mám garáž se zavedeným plynem, velký obsah motoru, a i kdybych nechtěl tu domácí plničku tak tady v Prostějově jezdí na plyn autobusy takže je i kde brát. chci si do budoucna jen tak pro srandu nějaké auto origo udělané na CNG koupit abych viděl jak to v reálu funguje, viděl jsem Multiplu, nějaká Volva a snad i Saab.
Já se o CNG zajímal proto, že zmíněnou prostějovskou plničku mám nedaleko. Ale po svezení se Zafirou CNG jsem si to velmi rychle rozmyslel - je to líné jako veš (a většina ostatních originálů také). Jediné auto s origo CNG o němž vím, že je svou dynamikou přijatelné, je VW Passat 1,4 TSI - ten je ale drahý, dost žere a já celkově k TSI nemám důvěru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 29.02.2012 11:48, RE: Co vybrat?
Pavlik posted by:
Já se o CNG zajímal proto, že zmíněnou prostějovskou plničku mám nedaleko. Ale po svezení se Zafirou CNG jsem si to velmi rychle rozmyslel - je to líné jako veš (a většina ostatních originálů také). Jediné auto s origo CNG o němž vím, že je svou dynamikou přijatelné, je VW Passat 1,4 TSI - ten je ale drahý, dost žere a já celkově k TSI nemám důvěru.
tak Saab je E85, ale Volva s motorem 2.4 na CNG k dostání jsou, to by nemuselo jet zle. dokonce mi vyjela i jedna oktávka s dvoulitrem a nějací Tourani taktéž ve dvoulitru. btw., má tu někdo zkušenost s LPi?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 29.09.2012 17:26, RE: Jak už je psáno v recenzi
Petr F. posted by:
Jedno vozidlo mně ihned napadá. Je sice větší a o třídu výš, dražší a určeno pro jiné zákazníky, ale jeho koncept sedan-liftback je starý více než 15 let. Ford Mondeo. A myslím, že ona obliba obtloustlých sedanů se zahrádkářsko-chalupářským kufrem je typická spíše pro naši zemi, než pro celou Evropu...
Receni mi přijde,trochu striktně založená především na nagativa auta, máme ho 3 týdny doma v LTZ s 1,8 vínová metla na 17", už jsem vezl 7 lidí z oslavy, využil dlouhou rovinu která vznikne při sklopení zadních sedaček, měl demontovanou 3tí řadu sedadel, abych mohl převézt vysoký náklad, za cenovku 385 tisíc korun včetně daně na fleet slevu (zaměstnanec Telefónica O2) by mě zajímalo co seženete dneska adekvátního v dané výbavě?

Dále, lesklá palubovka je trochu mínus, ale otisky prstů nijak moc nehrozí, copak Vy si omakáváte palubku u stávajícího auta? Spíše se jí sotva dotknete, spíše bych bral jako mínus odlesky světla na lesklých částech palubky za jízdy, to mě vadí!

Zadní náprava - ano, její konstrukce je předurčená při přejíždění větších nerovností k výraznějšímu zvukovému projevu, ale do velkých ran to má daleko (snad nejsem hluchej), navíc si myslím, že na České silnice je jednoduchá zdaní náprava to nejlepší co může být, chci vidět z vesnických a vedlejších komunikacích, po kterých jezdímě většinou jak bude vypadat dejme tomu po 100tk multilink, nehledě na jeho drahý servis až se začnou jednotlivé prvky sypat.

Jízdní vlastnosti mě velice překvapily, na 17" je to slušný kompromis mezi komfortem a vlastnostmi, auto se skoro nenaklání a tuhost karoserie je další věc nad čím jsem se při nedávné jízdě po Havlíčkobrodsku pozastavil, neb je to tam samá trojitá zatáčka a auto se takřka nekroutí.

Motor, starší koncept, ale tuším 5generace EcoTecu původně někde od Opla? Popřípadě opravit, jsem motorista amatér, údajně vypiplaný, ale trochu žíznivější motor, ale auto váží 1650kg.
Jsem spokojený s takovou pixlou se nezávodí ale máme najeto 2tk a myslím, že jede i slušně, jen se musí krapet točit, vadí mě absence 6 stupně, ale při tempomatových 120 na dálnici jsem byl s nezajetým autem někde okolo 8 litrů ve 2 lidech a dítěti, počítám po zajetí by to mohlo být lepší.

Méně, jelikož jsem si zvyklý na 9L/100Km z Mondea MKIII nepředstavoval, nemám turbo ani motor ze sekačky s fénem (TSI), relativně vychytanej motor bez novejch technologií, já si myslím, že za ty peníze to nebyl nejhorší kauf, uvidíme doma časem jestli se to nezačne sypat.

Lak vypadá dobře, na rozdíl od Hyundai jejichž modely nám prošli rukami při výběru, měl bych strach, že za 2 roky bude auto od odletujících kaménků ošlehané až hanba, sedáky v pohodě ve předu max spokojenost, v zadu mi přijdou možná moc tvrdé, jen mi vadí opěrka řidiče, která je dle mě moc blízko u sedačky a jelikož jsem asi širši v ramenou mě z ní ruka padá do prostoru.

Světla, no na to se musím ještě podívat, H4 svítěj docela mizerně, oproti Mondeu MKIII za které jsme Orlando vyměnili (mělo nainstalované Nightbreakery), snad pomůžou výkonnější varianty žárovek. Dále by bylo fajn aby se po otevření předních dveří rozsvítila i lampička na stropu v prostoru u řidiče, bohužel svítí jen ta v zadu a tak dvě bodová světla (jinak velice výkonná) u řidiče zůstávají bez dodatečné interakce posádky, při pouhém otevření dveří nevyužita a v noci tam není moc vidět.

zatím asi vše co mě napadlo, uvidíme dál

Jakub
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.