0
back
 

diskuze k tématu: Daewoo Matiz po 157 tis. km - zkušenosti staršího řidiče

category of topic classification: korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 07:39, tak jak s tim kufrem?
malý kufr a 12 beden piva? Nějak nechápu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 08:41, Pacient
Kopit si tenisák na kolech a najezdit v něm 17-18tkm ročně je nějak mimo moje chápání.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 09:07, baterie
Trochu mně překvapilo to s tou třetí baterií. Já mám escorta od roku 98, parkuji též celou dobu venku, baterie je tam stále původní (motorcraft) a ještě jsem ji (teď jsem si to uvědomil) vlastně ani nikdy nemusel nabíjet!!! Jo, a najeto za těch 11 let 330tis. km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 09:17, Zápory
Chybí 6.převodový stupeň
Závady NEMÁ. Vyhořelý diodový můstek v alternátoru je regulerní závada.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 09:32, RE: tak jak s tim kufrem?
nepřihlášen posted by:
malý kufr a 12 beden piva? Nějak nechápu
jestli jsem dobre cetl, tech 12 bas bylo pri sklopenejch sedackach. bez toho ale ten kufr moc velkej asi opravdu nebude
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 09:43, RE: Pacient
Valnoha posted by:
Kopit si tenisák na kolech a najezdit v něm 17-18tkm ročně je nějak mimo moje chápání.
tak ... puvodne treba pan pocital, ze najede jen polovinu, ale ... kdyz uz mu to jezdi tak zalevno ... tk by preci byla skoda toho nevyuzit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 10:34, RE: baterie
mikeobi posted by:
Trochu mně překvapilo to s tou třetí baterií. Já mám escorta od roku 98, parkuji též celou dobu venku, baterie je tam stále původní (motorcraft) a ještě jsem ji (teď jsem si to uvědomil) vlastně ani nikdy nemusel nabíjet!!! Jo, a najeto za těch 11 let 330tis. km.
To hodně závisí na alternátoru a regulaci nabíjení. Ostatně pán píše, že alternáror nechal opravovat. Mám podobné zkušenosti - baterie v Š 120 vydržela matce asi 11 let, ve Fordu pak asi 7.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 11:14, RE: tak jak s tim kufrem?
key1 posted by:
jestli jsem dobre cetl, tech 12 bas bylo pri sklopenejch sedackach. bez toho ale ten kufr moc velkej asi opravdu nebude
Když si dá jednu basu na klín a dvě na sedadlo spolujezdce, tak se to tam v pohodě vejde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 13:43, V power
trochu se divím, že se někdo ještě chlubí když tankuje u Shell, pokud vím tak v testech kvality dopadá často katastrofálně vzhledem k tomu co od Shell všichni očekávají. Platit víc za často průměrnou až podprůměrnou kvalitu,na to nemám žaludek.
Dobrá pověst z minulosti dělá svoje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 14:22, spotřeba
Zase jeden pán co má malé auto a jezdí za 4.5-5 l. Matesa jsme měli doma, tankovali vždy do plna se spotřebou po městě 6.5-7. A to ať jsem s tím jel já nebo má manželka, nebo kdokoliv. Za 5I možná tak mezi městy max. 90 km/h. Po dálnici ve 140 by mě to předpokládám asi sežralo. S tou šestkou na dálnici si klepu na čelo. Potvrzením mé spotřeby jsou testy , ktéré se dají sehnat na netu kolem roku 2000 kde píší: motor pocházející ze staršího Mitsubishi Colt je poměrně žíznivý a má velkou spotřebu oleje. S olejem to můžu potvrdit, kdy během ujetých 5 tis. km se dolévalo 1,5l, Což při celkovém množství 2,7l je celkem dost. Jo a ještě mi odešlo čerpadlo v nádrži, údajně také jedna z častých závad.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 15:33, RE: spotřeba
kos posted by:
Zase jeden pán co má malé auto a jezdí za 4.5-5 l. Matesa jsme měli doma, tankovali vždy do plna se spotřebou po městě 6.5-7. A to ať jsem s tím jel já nebo má manželka, nebo kdokoliv. Za 5I možná tak mezi městy max. 90 km/h. Po dálnici ve 140 by mě to předpokládám asi sežralo. S tou šestkou na dálnici si klepu na čelo. Potvrzením mé spotřeby jsou testy , ktéré se dají sehnat na netu kolem roku 2000 kde píší: motor pocházející ze staršího Mitsubishi Colt je poměrně žíznivý a má velkou spotře...
souhlas,spotřeba je nesmyslná. Matiz 0,8 má maximálku drtivých144kmh, takže za prvé pochybuju,že dokáže udržet 140 i při jízdě po rovině s protivětrem, a za druhé neznám motor,který na plný plyn,na hranici svých sil a otáček žere 6l/100km.
Nemá význam komentovat, pán jezdí ve vlastním světě.
Klepat na čelo se dá u víc částí článků, třeba, že motor jede jak čert. Ve srovnání se Š120 nepochybně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 18:53, RE: spotřeba
Tomi posted by:
souhlas,spotřeba je nesmyslná. Matiz 0,8 má maximálku drtivých144kmh, takže za prvé pochybuju,že dokáže udržet 140 i při jízdě po rovině s protivětrem, a za druhé neznám motor,který na plný plyn,na hranici svých sil a otáček žere 6l/100km.
Nemá význam komentovat, pán jezdí ve vlastním světě.
Klepat na čelo se dá u víc částí článků, třeba, že motor jede jak čert. Ve srovnání se Š120 nepochybně.
... ale notak... Ta "paní" dealerka měla evidentně kvalitní přesvědčovací metody . V takové skořápce bych měl strach vyjet za město, o dálnici nemluvě. I kdyby to žralo 1,5, tak mi to za to nestojí. Ale v porovnání s Fabií to už vypadá jinak - ale muset si vybrat, tak to už radši tu Fabku (fuj, to jsem se osypal...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 19:12,
Kde bydli ten typek? Chci ho pozvat k veceri, takoveho blbce je kumst najit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 22:15, RE: Zápory
David V posted by:
Chybí 6.převodový stupeň
Závady NEMÁ. Vyhořelý diodový můstek v alternátoru je regulerní závada.
Jo taky jsem se pobavil, motor menší než tuplák a chtělo by to 6ku ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 22:21, RE: spotřeba
kos posted by:
Zase jeden pán co má malé auto a jezdí za 4.5-5 l. Matesa jsme měli doma, tankovali vždy do plna se spotřebou po městě 6.5-7. A to ať jsem s tím jel já nebo má manželka, nebo kdokoliv. Za 5I možná tak mezi městy max. 90 km/h. Po dálnici ve 140 by mě to předpokládám asi sežralo. S tou šestkou na dálnici si klepu na čelo. Potvrzením mé spotřeby jsou testy , ktéré se dají sehnat na netu kolem roku 2000 kde píší: motor pocházející ze staršího Mitsubishi Colt je poměrně žíznivý a má velkou spotře...
Já si myslím, že ta spotřeba až taková nereálná nebyla (až na tu 140 na dálnici ), mám corollu r.v. 1999, 1.6 benzin, 110 kobyl a ted jsem si udelal rekord 5,44/100. Pravda jezdím pouze dlouhé štreky a mimo město, ale snažím se vždy o maximálně úspornou jízdu. Běžně tankuju tak do 6 litrů (ale jak jsem psal, economy run -> dálnice max. tachometrových 110, max. vaužívání kinetické energie vozu...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 22:43, Spolehlivost
Celkem slušná spolehlivost, i když ten rozdělovač mohl vydržet víc ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 22:43, RE: Zápory
David V posted by:
Chybí 6.převodový stupeň
Závady NEMÁ. Vyhořelý diodový můstek v alternátoru je regulerní závada.
Nicméně, onehdá jsem byl touto taškou svezen a byl jsem příjemně překvapen prostorem pro posádku ( 3 osoby, 192+189+188 cm v pohodě místa), je to dané konstrukcí vozu na "výšku" ale i motor měl slušný a neotravný zvuk a na svůj obsah i vcelku "táhnul" a to za přijatelné spotřeby. Nechtěl bych v tom ale trávit víc než hodinu jízdy denně. Pro člověka, který se spokojí s vrzající, nudnou palubkou, šíleným prapodivně umístěným volantem a výbavou vozu standardní u "letadel" na přelomu 60-70 let je to dobrá volba... Za ty prachy dokonce velice slušná volba, cítil jsem se v tom líp a komfortněji, než ve fabii 2 (F1 je lepší než F2 i tento Chevy ), ale ta je nová zhruba o třetinu dražší i když dodnes netuším proč....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 22:51, RE: spotřeba
Pepe posted by:
... ale notak... Ta "paní" dealerka měla evidentně kvalitní přesvědčovací metody . V takové skořápce bych měl strach vyjet za město, o dálnici nemluvě. I kdyby to žralo 1,5, tak mi to za to nestojí. Ale v porovnání s Fabií to už vypadá jinak - ale muset si vybrat, tak to už radši tu Fabku (fuj, to jsem se osypal...)
No pokud budeš mít dvě kila a budeš chtít novou "kchár" abys mohl být "in" na Fabii rovnou zapomeň. Každopádně pokud bourat tak ve F1, nebo F2, ale pokud jezdit, tak Chevy Matiz pranic neztrácí (pokud pomineme litrový obsah kufru, ale to je u nákupních tašek dle mého naprosto bezpředmětné)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 14.10.2009 22:54, RE: bez předmětu
anonim posted by:
Kde bydli ten typek? Chci ho pozvat k veceri, takoveho blbce je kumst najit.
Copak? Budeš podávat speciální sojové buřty, nebo Kauflandí šunku s šunčím aroma? Nebo ještě lepší pochoutky z čehož máš tak úchvatně tvarované závity na šedé kůře o nichž nás ani snad náznakem nechceš informovat?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 15.10.2009 12:08, RE: spotřeba
pargi posted by:
Já si myslím, že ta spotřeba až taková nereálná nebyla (až na tu 140 na dálnici ), mám corollu r.v. 1999, 1.6 benzin, 110 kobyl a ted jsem si udelal rekord 5,44/100. Pravda jezdím pouze dlouhé štreky a mimo město, ale snažím se vždy o maximálně úspornou jízdu. Běžně tankuju tak do 6 litrů (ale jak jsem psal, economy run -> dálnice max. tachometrových 110, max. vaužívání kinetické energie vozu...)
Mám rád řidiče (osobáků), kteří na dálnici jedou jinou rychlostí než 120-140. Vytvářejí tím pro ostatní řidiče zajímavé a mnohdy vzrušující situace.
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.