0
back
 

diskuze k tématu: Lexus LS - jaká je třetí generace jako ojetina?

category of topic classification: japonská vozidla
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 30.11.2015 19:06, RE: Vtipné
brin posted by:
Mohu se zeptat, jak dlouhou byste potřeboval návratnost? Existují třeba Priusy, které mají i s milionem km najetých stále původní baterii. Ona je totiž silně předimenzovaná. Třeba v ČR se mám dojem měnily pouhé dva kusy baterie, jedna kvůli mechanickému poškození a druhá kvůli zatopení ;) A s ekologickou likvidací baterií nás prosím nestrašte, když lze ekologicky zlikvidovat olověnou baterku obsahující kyselinu sírovou, určitě půjde ekologicky zlikvidovat i NiMH nebo Li-ion baterky, které kyselinu tak trochu postrádají ;)p.s. vy jste na pultech obchodů nenašel běžné žárovky? To jste asi špatně hledal, prodávají se běžně dál, jenom mají v názvu „průmyslové“


Dole jsem ukazoval propočet návratnosti hybridu LS. 400 tis. km To jen k té návratnosti. U běžného člověka asi 10 let.
mimochodem, přečtěte si tento inzerát
http://auto.bazos.cz/inzerat/54668811/LEXUS-LS-600-HL-4x4-hybrid-maximalni-vybava.php

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 30.11.2015 19:08, RE: Lexus???
Zdeny60 posted by:
Tak se nám to-jako obyvkle, kam vstoupí pan Reno,pěkně zvrhlo.


škoda, že jsi se místo těchhle hovadin nevyjádřil k té možnosti "nadefinovat si svého japonce"
když jsou tak tak skvělé káry
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 30.11.2015 19:08, RE: ,k kh k hgj g kghj
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
Mezi hybridní verzí Lexusu LS a klasickou s pohonem 4x4 je rozdíl v PC 340 tisíc.http://www.lexus.cz/car-models/ls/ls-460/Spotřeba hybrídního se uvádí jako 8,6 litru na stoklasického LS 460 AWD jako 11,4rozdíl na sto km je tedy 2,8 l x 30 korun - dejme tomu = 84 uspořených korun na sto km,resp. 84 haléřů na kilometr.Návratnost je tedy něco přes 400 tisíc km? počítám správně?Takže ano, máš pravdu, vždycky se to vrátí, otázka jen kolikátému majiteli. Ten první to asi nebude.
tady jde i o to že v určitých zemích mají hybridy daňové zvýhodnění, patří to k bontonu mezi nějakou vrstvou, člověk má pocit že dělá něco pro matičku Zemi atd... důvodů je spousta, kdyby nebyl odbyt, nebyl by výrobek. a tomu kdo kupuje ojetinu to může být šumák, nesere se to.


No já mám za to, že jsi o něco výš psal, že se tyhle technologie vrátí vždycky... takže ne?

respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Monday 30.11.2015 19:32, RE: ,k kh k hgj g kghj
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
Mezi hybridní verzí Lexusu LS a klasickou s pohonem 4x4 je rozdíl v PC 340 tisíc.http://www.lexus.cz/car-models/ls/ls-460/Spotřeba hybrídního se uvádí jako 8,6 litru na stoklasického LS 460 AWD jako 11,4rozdíl na sto km je tedy 2,8 l x 30 korun - dejme tomu = 84 uspořených korun na sto km,resp. 84 haléřů na kilometr.Návratnost je tedy něco přes 400 tisíc km? počítám správně?Takže ano, máš pravdu, vždycky se to vrátí, otázka jen kolikátému majiteli. Ten první to asi nebude.
tady jde i o to že v určitých zemích mají hybridy daňové zvýhodnění, patří to k bontonu mezi nějakou vrstvou, člověk má pocit že dělá něco pro matičku Zemi atd... důvodů je spousta, kdyby nebyl odbyt, nebyl by výrobek. a tomu kdo kupuje ojetinu to může být šumák, nesere se to.
No já mám za to, že jsi o něco výš psal, že se tyhle technologie vrátí vždycky... takže ne?


nikoliv, já se jen vyjádřil k nesmyslnosti věty ´´nesmyslnost konceptu na začátku zaplatit víc, abych potom platil míň´´
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Monday 30.11.2015 20:03, RE: ,k kh k hgj g kghj
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
Mezi hybridní verzí Lexusu LS a klasickou s pohonem 4x4 je rozdíl v PC 340 tisíc.http://www.lexus.cz/car-models/ls/ls-460/Spotřeba hybrídního se uvádí jako 8,6 litru na stoklasického LS 460 AWD jako 11,4rozdíl na sto km je tedy 2,8 l x 30 korun - dejme tomu = 84 uspořených korun na sto km,resp. 84 haléřů na kilometr.Návratnost je tedy něco přes 400 tisíc km? počítám správně?Takže ano, máš pravdu, vždycky se to vrátí, otázka jen kolikátému majiteli. Ten první to asi nebude.
tady jde i o to že v určitých zemích mají hybridy daňové zvýhodnění, patří to k bontonu mezi nějakou vrstvou, člověk má pocit že dělá něco pro matičku Zemi atd... důvodů je spousta, kdyby nebyl odbyt, nebyl by výrobek. a tomu kdo kupuje ojetinu to může být šumák, nesere se to.
No já mám za to, že jsi o něco výš psal, že se tyhle technologie vrátí vždycky... takže ne?
nikoliv, já se jen vyjádřil k nesmyslnosti věty ´´nesmyslnost konceptu na začátku zaplatit víc, abych potom platil míň´´


cituji

"veškeré tyto technologie se jednoznačně vyplatí, i přes vyšší počáteční náklad."

no a já jsem názorně ukázal, že v případě Lexusu LS, abychom nebyli úplně mimo mísu, se tyto technologie nějak moc nevyplatí. A proto mi nedává smysl tvrzení výrobce o tom, jak jsou hybridy
skvělé a skoro nic nežerou, když k tomu, aby se to naplnilo, musím na začátku vypláznout o 400 tis
víc...


respond
tomaskrtek
number of posts982
date of registration18.03.2008
Monday 30.11.2015 22:01, RE: ,k kh k hgj g kghj
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
Mezi hybridní verzí Lexusu LS a klasickou s pohonem 4x4 je rozdíl v PC 340 tisíc.http://www.lexus.cz/car-models/ls/ls-460/Spotřeba hybrídního se uvádí jako 8,6 litru na stoklasického LS 460 AWD jako 11,4rozdíl na sto km je tedy 2,8 l x 30 korun - dejme tomu = 84 uspořených korun na sto km,resp. 84 haléřů na kilometr.Návratnost je tedy něco přes 400 tisíc km? počítám správně?Takže ano, máš pravdu, vždycky se to vrátí, otázka jen kolikátému majiteli. Ten první to asi nebude.
tady jde i o to že v určitých zemích mají hybridy daňové zvýhodnění, patří to k bontonu mezi nějakou vrstvou, člověk má pocit že dělá něco pro matičku Zemi atd... důvodů je spousta, kdyby nebyl odbyt, nebyl by výrobek. a tomu kdo kupuje ojetinu to může být šumák, nesere se to.
No já mám za to, že jsi o něco výš psal, že se tyhle technologie vrátí vždycky... takže ne?
nikoliv, já se jen vyjádřil k nesmyslnosti věty ´´nesmyslnost konceptu na začátku zaplatit víc, abych potom platil míň´´
cituji"veškeré tyto technologie se jednoznačně vyplatí, i přes vyšší počáteční náklad."no a já jsem názorně ukázal, že v případě Lexusu LS, abychom nebyli úplně mimo mísu, se tyto technologie nějak moc nevyplatí. A proto mi nedává smysl tvrzení výrobce o tom, jak jsou hybridyskvělé a skoro nic nežerou, když k tomu, aby se to naplnilo, musím na začátku vypláznout o 400 tisvíc...

ale já nepsal nic o hybridním pohonu, já psal o tepelném čerpadle, LED žárovkách apod... jako negaci tvého paušalizování
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Monday 30.11.2015 22:17, Srovnání
Drahý Reno, vaše srovnání LS 460 a LS 600h nedává moc smysl. A víte proč? Protože jste zapomněl počítat s tím, že za své peníze nedostanete stejnou muziku. Pokud byste 460 nakonfiguroval do stejné výbavy jako 600h, zjistíte, že nejste na rozdílu 400000 Kč, ale spíše tak 150000 Kč. To se vrátí ne za vámi uváděných 400000 km, ale už za 150000 km, a to pořádná manažerská limuzína rozhodně najede.
respond
Petr S
number of posts1249
date of registration28.11.2008
Monday 30.11.2015 23:50, RE: Srovnání
brin posted by:
Drahý Reno, vaše srovnání LS 460 a LS 600h nedává moc smysl. A víte proč? Protože jste zapomněl počítat s tím, že za své peníze nedostanete stejnou muziku. Pokud byste 460 nakonfiguroval do stejné výbavy jako 600h, zjistíte, že nejste na rozdílu 400000 Kč, ale spíše tak 150000 Kč. To se vrátí ne za vámi uváděných 400000 km, ale už za 150000 km, a to pořádná manažerská limuzína rozhodně najede.


Navíc, čekal bych, že lidi co si kupují auta za cenu okolo 3M asi na nějakých 400 tisíc až tak moc nekoukají. Spíš asi koukají na výbavu a pohodlí když si kupují auto, ve kterém budou trávit např. 5 příštích let. Pokud dostanou lepší výbavu a k tomu hybridní motor se spotřebou o 3 litry nižší, tak je to jen příjemný bonus, ale ne zásadní parametr pro rozhodování.
respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Tuesday 01.12.2015 06:21, RE: Srovnání
Petr S posted by:
brin posted by:
Drahý Reno, vaše srovnání LS 460 a LS 600h nedává moc smysl. A víte proč? Protože jste zapomněl počítat s tím, že za své peníze nedostanete stejnou muziku. Pokud byste 460 nakonfiguroval do stejné výbavy jako 600h, zjistíte, že nejste na rozdílu 400000 Kč, ale spíše tak 150000 Kč. To se vrátí ne za vámi uváděných 400000 km, ale už za 150000 km, a to pořádná manažerská limuzína rozhodně najede.
Navíc, čekal bych, že lidi co si kupují auta za cenu okolo 3M asi na nějakých 400 tisíc až tak moc nekoukají. Spíš asi koukají na výbavu a pohodlí když si kupují auto, ve kterém budou trávit např. 5 příštích let. Pokud dostanou lepší výbavu a k tomu hybridní motor se spotřebou o 3 litry nižší, tak je to jen příjemný bonus, ale ne zásadní parametr pro rozhodování.


A proč jsou tedy více než 2/3 manažerských limuzín prodávány s dieslovým motorem když tyto lidi nějakých 400 tisíc nezajímá? Naopak......
respond
brin
number of posts727
date of registration28.03.2011
Tuesday 01.12.2015 08:40, Limuzíny
Manažerské limuzíny jsou o třídu níže, než tyto vozy. Tohle nejsou manažerské limuzíny, tohle jsou ředitelské limuzíny a tam se diesel moc nenosí.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 01.12.2015 09:12, RE: Limuzíny
brin posted by:
Manažerské limuzíny jsou o třídu níže, než tyto vozy. Tohle nejsou manažerské limuzíny, tohle jsou ředitelské limuzíny a tam se diesel moc nenosí.


Brine, dej si studený obklad. Podívej se, kolik se prodává sedmiček, S-klasse a A8 v benzínu a kolik v dieselu. A pak se podívej, kolik se prodá Lexusu LS ve srovnání s těmahle autama a pak dej vědět, co se zrovna nosí.

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 01.12.2015 09:18, RE: Srovnání
Petr S posted by:
brin posted by:
Drahý Reno, vaše srovnání LS 460 a LS 600h nedává moc smysl. A víte proč? Protože jste zapomněl počítat s tím, že za své peníze nedostanete stejnou muziku. Pokud byste 460 nakonfiguroval do stejné výbavy jako 600h, zjistíte, že nejste na rozdílu 400000 Kč, ale spíše tak 150000 Kč. To se vrátí ne za vámi uváděných 400000 km, ale už za 150000 km, a to pořádná manažerská limuzína rozhodně najede.
Navíc, čekal bych, že lidi co si kupují auta za cenu okolo 3M asi na nějakých 400 tisíc až tak moc nekoukají. Spíš asi koukají na výbavu a pohodlí když si kupují auto, ve kterém budou trávit např. 5 příštích let. Pokud dostanou lepší výbavu a k tomu hybridní motor se spotřebou o 3 litry nižší, tak je to jen příjemný bonus, ale ne zásadní parametr pro rozhodování.


Péťo, až budeš mít reálně takové peníze, tak můžeš soudit, jak ten člověk uvažuje. Kdyby to tak bylo, v inzerátech by byly jenom Lexusy LS v provedení Wellness a v plné palbě. Ve skutečnosti je ten Wellness tak jeden z deseti.
Představa, že kdo kupuje tak neřeší... každý řeší, po svém.

respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 01.12.2015 09:22, RE: Srovnání
brin posted by:
Drahý Reno, vaše srovnání LS 460 a LS 600h nedává moc smysl. A víte proč? Protože jste zapomněl počítat s tím, že za své peníze nedostanete stejnou muziku. Pokud byste 460 nakonfiguroval do stejné výbavy jako 600h, zjistíte, že nejste na rozdílu 400000 Kč, ale spíše tak 150000 Kč. To se vrátí ne za vámi uváděných 400000 km, ale už za 150000 km, a to pořádná manažerská limuzína rozhodně najede.


No, ale po 150 tisících km už to auto má druhý majitel, možná i třetí. Ne, logický smysl to rozhodně nemá, kupovat to kvůli úspoře.
Jednoduše: když pominu nějakou firemní politiku prosazovat hybridy, nebo je dotovat, musím dojít k závěru, že auto se stejným motorem nebo s motorem a elektromotory a baterkami navíc prostě stojí
o pořádný kus víc. A otázka je,jestli má smysl si to kupovat, když návratnost je v nedohlednu.
A hlavně, co asi bolí nejvíc, to je srovnání hybridu s dieselem. Tam už je hybrid bit na celé čáře.
A nevrátí se nikdy.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 01.12.2015 09:24, RE: ,k kh k hgj g kghj
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
tomaskrtek posted by:
Reno posted by:
Mezi hybridní verzí Lexusu LS a klasickou s pohonem 4x4 je rozdíl v PC 340 tisíc.http://www.lexus.cz/car-models/ls/ls-460/Spotřeba hybrídního se uvádí jako 8,6 litru na stoklasického LS 460 AWD jako 11,4rozdíl na sto km je tedy 2,8 l x 30 korun - dejme tomu = 84 uspořených korun na sto km,resp. 84 haléřů na kilometr.Návratnost je tedy něco přes 400 tisíc km? počítám správně?Takže ano, máš pravdu, vždycky se to vrátí, otázka jen kolikátému majiteli. Ten první to asi nebude.
tady jde i o to že v určitých zemích mají hybridy daňové zvýhodnění, patří to k bontonu mezi nějakou vrstvou, člověk má pocit že dělá něco pro matičku Zemi atd... důvodů je spousta, kdyby nebyl odbyt, nebyl by výrobek. a tomu kdo kupuje ojetinu to může být šumák, nesere se to.
No já mám za to, že jsi o něco výš psal, že se tyhle technologie vrátí vždycky... takže ne?
nikoliv, já se jen vyjádřil k nesmyslnosti věty ´´nesmyslnost konceptu na začátku zaplatit víc, abych potom platil míň´´
cituji"veškeré tyto technologie se jednoznačně vyplatí, i přes vyšší počáteční náklad."no a já jsem názorně ukázal, že v případě Lexusu LS, abychom nebyli úplně mimo mísu, se tyto technologie nějak moc nevyplatí. A proto mi nedává smysl tvrzení výrobce o tom, jak jsou hybridyskvělé a skoro nic nežerou, když k tomu, aby se to naplnilo, musím na začátku vypláznout o 400 tisvíc...
ale já nepsal nic o hybridním pohonu, já psal o tepelném čerpadle, LED žárovkách apod... jako negaci tvého paušalizování


tak ještě jednou, já jsem napsal, že se mi smysl počínání "zaplatit na začátku o 340 tisíc víc, abych pak ušetřil dva litry na benzínu" zdá poněkud pochybný, a tys mi na to odvětil, že "tepelné čerpadlo, lednička AAA a kondenzační kotel" ti smysl dává. Já jsem nic nepaušalizoval, já jsem napsal o jedné konkrétní věci, a sice o příplatku za hybrid. že jsi to začal dávat do souvislosti s úspornou žárovkou, za to nemůžu.

respond
Valnoha
number of posts322
date of registration03.01.2011
Tuesday 01.12.2015 10:46, RE: Limuzíny
brin posted by:
Manažerské limuzíny jsou o třídu níže, než tyto vozy. Tohle nejsou manažerské limuzíny, tohle jsou ředitelské limuzíny a tam se diesel moc nenosí.


jasně někdo tomu říká manažer někdo ředitel to teď není podstatné kdo má co na vizitce. Podstatné je že se bavíme o luxusní třídě a když vezmu tři tradiční soupeře MB S, A8, a 7er. Tak třeba tady na tipcars když si omezím 2010 a mladší je to S - 28/53 kusů na prodej, A8 - 7/79 a 7er - 16/84 vždy ve prospěch dieslu. Někde jsem četl i statistiky prodejů nafta/benzín u nových aut v této třídě, ale to se mi na rychlo nepodařilo najít.

respond
Petr S
number of posts1249
date of registration28.11.2008
Tuesday 01.12.2015 13:11, RE: Srovnání
Reno posted by:
Petr S posted by:
brin posted by:
Drahý Reno, vaše srovnání LS 460 a LS 600h nedává moc smysl. A víte proč? Protože jste zapomněl počítat s tím, že za své peníze nedostanete stejnou muziku. Pokud byste 460 nakonfiguroval do stejné výbavy jako 600h, zjistíte, že nejste na rozdílu 400000 Kč, ale spíše tak 150000 Kč. To se vrátí ne za vámi uváděných 400000 km, ale už za 150000 km, a to pořádná manažerská limuzína rozhodně najede.
Navíc, čekal bych, že lidi co si kupují auta za cenu okolo 3M asi na nějakých 400 tisíc až tak moc nekoukají. Spíš asi koukají na výbavu a pohodlí když si kupují auto, ve kterém budou trávit např. 5 příštích let. Pokud dostanou lepší výbavu a k tomu hybridní motor se spotřebou o 3 litry nižší, tak je to jen příjemný bonus, ale ne zásadní parametr pro rozhodování.
Péťo, až budeš mít reálně takové peníze, tak můžeš soudit, jak ten člověk uvažuje. Kdyby to tak bylo, v inzerátech by byly jenom Lexusy LS v provedení Wellness a v plné palbě. Ve skutečnosti je ten Wellness tak jeden z deseti.Představa, že kdo kupuje tak neřeší... každý řeší, po svém.


Pokud si někdo koupí LS600 místo LS460, tak si ho nejspíš koupil kvůli vyšší výbavě a prestiži a ne primárně kvůli tomu jestli je tam hybrid co má o 3L nižší spotřebu než klasický benzín v LS 460. Tak je nesmysl argumentovat rozdílem ceny 400 tisíc mezi těmihle auty, že je to celé doplatek jen za hybrid a že se to nevyplatí. O tom jsme se původně bavili ne?
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 01.12.2015 13:25, RE: Srovnání
Petr S posted by:
Reno posted by:
Petr S posted by:
brin posted by:
Drahý Reno, vaše srovnání LS 460 a LS 600h nedává moc smysl. A víte proč? Protože jste zapomněl počítat s tím, že za své peníze nedostanete stejnou muziku. Pokud byste 460 nakonfiguroval do stejné výbavy jako 600h, zjistíte, že nejste na rozdílu 400000 Kč, ale spíše tak 150000 Kč. To se vrátí ne za vámi uváděných 400000 km, ale už za 150000 km, a to pořádná manažerská limuzína rozhodně najede.
Navíc, čekal bych, že lidi co si kupují auta za cenu okolo 3M asi na nějakých 400 tisíc až tak moc nekoukají. Spíš asi koukají na výbavu a pohodlí když si kupují auto, ve kterém budou trávit např. 5 příštích let. Pokud dostanou lepší výbavu a k tomu hybridní motor se spotřebou o 3 litry nižší, tak je to jen příjemný bonus, ale ne zásadní parametr pro rozhodování.
Péťo, až budeš mít reálně takové peníze, tak můžeš soudit, jak ten člověk uvažuje. Kdyby to tak bylo, v inzerátech by byly jenom Lexusy LS v provedení Wellness a v plné palbě. Ve skutečnosti je ten Wellness tak jeden z deseti.Představa, že kdo kupuje tak neřeší... každý řeší, po svém.
Pokud si někdo koupí LS600 místo LS460, tak si ho nejspíš koupil kvůli vyšší výbavě a prestiži a ne primárně kvůli tomu jestli je tam hybrid co má o 3L nižší spotřebu než klasický benzín v LS 460. Tak je nesmysl argumentovat rozdílem ceny 400 tisíc mezi těmihle auty, že je to celé doplatek jen za hybrid a že se to nevyplatí. O tom jsme se původně bavili ne?


Já vůbec nevím, proč si ho koupí nebo ne. Je to případ od případu jiné. Známý si pořídil Bentley GT, ale nezaškrtnul všechny položky v katalogu. Stejně jako ty se rozhoduješ, jestli koupíš auto za 60 nebo 80, za 450 nebo za 600, oni se rozhodujou úplně stejně a ve hře je milión proměnných. Proč si někdo kupuje diesel a jiný benzín? Důvodů je spousta. Generalizovat prostě nelze. Nelze říct, že když kupuješ auto za 3M že ti 400 tisíc nehraje roli...

respond
Petr S
number of posts1249
date of registration28.11.2008
Tuesday 01.12.2015 14:29, RE: Srovnání
Reno posted by:
Petr S posted by:
Reno posted by:
Petr S posted by:
brin posted by:
Drahý Reno, vaše srovnání LS 460 a LS 600h nedává moc smysl. A víte proč? Protože jste zapomněl počítat s tím, že za své peníze nedostanete stejnou muziku. Pokud byste 460 nakonfiguroval do stejné výbavy jako 600h, zjistíte, že nejste na rozdílu 400000 Kč, ale spíše tak 150000 Kč. To se vrátí ne za vámi uváděných 400000 km, ale už za 150000 km, a to pořádná manažerská limuzína rozhodně najede.
Navíc, čekal bych, že lidi co si kupují auta za cenu okolo 3M asi na nějakých 400 tisíc až tak moc nekoukají. Spíš asi koukají na výbavu a pohodlí když si kupují auto, ve kterém budou trávit např. 5 příštích let. Pokud dostanou lepší výbavu a k tomu hybridní motor se spotřebou o 3 litry nižší, tak je to jen příjemný bonus, ale ne zásadní parametr pro rozhodování.
Péťo, až budeš mít reálně takové peníze, tak můžeš soudit, jak ten člověk uvažuje. Kdyby to tak bylo, v inzerátech by byly jenom Lexusy LS v provedení Wellness a v plné palbě. Ve skutečnosti je ten Wellness tak jeden z deseti.Představa, že kdo kupuje tak neřeší... každý řeší, po svém.
Pokud si někdo koupí LS600 místo LS460, tak si ho nejspíš koupil kvůli vyšší výbavě a prestiži a ne primárně kvůli tomu jestli je tam hybrid co má o 3L nižší spotřebu než klasický benzín v LS 460. Tak je nesmysl argumentovat rozdílem ceny 400 tisíc mezi těmihle auty, že je to celé doplatek jen za hybrid a že se to nevyplatí. O tom jsme se původně bavili ne?
Já vůbec nevím, proč si ho koupí nebo ne. Je to případ od případu jiné. Známý si pořídil Bentley GT, ale nezaškrtnul všechny položky v katalogu. Stejně jako ty se rozhoduješ, jestli koupíš auto za 60 nebo 80, za 450 nebo za 600, oni se rozhodujou úplně stejně a ve hře je milión proměnných. Proč si někdo kupuje diesel a jiný benzín? Důvodů je spousta. Generalizovat prostě nelze. Nelze říct, že když kupuješ auto za 3M že ti 400 tisíc nehraje roli...


Původně jsme se bavili o tom, že doplácet 400 tisíc za hybridní pohon proti klasice je nesmysl. A jde o to že těch 400 tisíc není doplatek jen a pouze za hybridní pohon. Podle čeho se kdo rozhoduje, o tom asi nemá cenu filozofovat
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Tuesday 01.12.2015 17:22, Tztf ghzzz htttzz
To je super, ze dostanu neco, co jsem nechtel. Ovsem to nic nemeni na tom, ze navratnost je v nedohlednu.
respond
Zdeny60
number of posts1232
date of registration08.09.2009
Tuesday 01.12.2015 18:30, RE: Lexus???
Reno posted by:
Zdeny60 posted by:
Tak se nám to-jako obyvkle, kam vstoupí pan Reno,pěkně zvrhlo.
škoda, že jsi se místo těchhle hovadin nevyjádřil k té možnosti "nadefinovat si svého japonce"když jsou tak tak skvělé káry


Já nemám problém s výbavou ani u jednoho ze svých 3 současných japonských vozů, co mi stojí doma. Vždy jsem vystačil s tím, co v ich bylo a v těch, co je něco navíc, to využívám sporadicky. Mně jde o to, jak auto jezdí, ne co má na palubovce. zajímá mě jeho podvozek, řízení, spolehlivost, odolnost. A vodotrysk fakticky nechci a nai nepotřebuji, tak, jako nesmysly v podobě hlídání jízdních pruhů, automatické parkování a další pýč*oviny, které mají za úkol to, aby s uatem v dneším provozu uměl jezdit i totální blb. Výsledek pak vypadá, jak vypadá.
Já jsem ochoten v klidu uznat,m že konfiguropvta japionský vůz je prostě oproblém, ale to jaksi nesuvisí s tématem. To je o filozifii výrobce. O autě jako celku to nevypovídá zhola vůbec nic. Do Imprezy či Eva si nemůžes nakobfigurovat zhola nic a jde o jedny z njelepších aut, co na silnici jezdí. A víš, milý Reno, co je zajímavé? Že když tu Imprezu či Evo doma máš, tak ti nepřijde ani na vteřinu mysl, pídit se po cypovinách, jako je například hlídání jídzního pruhu, BLIS, vodotrysku a podobně. A víš proč, protože taková a jim podobná auta to nemají zapotřebí. Jejich smysl leží plně někde jinde. ptal ses na konfiguraci "těch mých japnských zázraků", tak jsem ti na to odpověděl. Přeber si to, jak chceš.
respond
1 2 3 4 5


update
you watch this topic

stop watching this topic




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.