0
back
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz W123

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 01:31, superwagen
JOOO PIANO Krásná ikona automobilového průmyslu, a jsem rád že tu můžu napsat jako první Žádnou praktickou zkušenost s ním nemám (pouze s jeho novějšími a podstatně většími brášky), ale kdykoliv ho vidím, tak se mi srdíčko rozbuší. Kdeže ty zlaté časy jsou, to ještě auta byla auta, ne ty šmejdy co se dělají dnes.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 07:08, Super napsáno
Super počtením, je vidět že pan Vaculík ví o čem píše. W123 je krásný auto, ale podle mě ne už na denní jezděný.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 08:54, RE: Super napsáno
Pouchaz posted by:
Super počtením, je vidět že pan Vaculík ví o čem píše. W123 je krásný auto, ale podle mě ne už na denní jezděný.
tak tak...super kára, sice holka lenochodka, ale na to se nehraje :o) jo a musim uznat, že fakt hezky napsaný, až jsem se divil, že tu nebyl rýpanec do VW :o))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 08:58, Co BENZÍN ???
cruise posted by:
tak tak...super kára, sice holka lenochodka, ale na to se nehraje :o) jo a musim uznat, že fakt hezky napsaný, až jsem se divil, že tu nebyl rýpanec do VW :o))
přeci jen si neodpustím :o) sice hezky napsaný, ale ať koukám, jak koukám, nikde ani zmínka o benzínovejch verzích ?? Je to možná škoda, u nich je podle mého snáze odhalitelné, v jakém je stavu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 09:13, Respekt?
Ja bohuzel v tomhle prorezivelym vyrachtanym smrdicim aute vidivam akorat bandu nasich spoluobcanu. Respekt to urcite nebudi. Jen presdrzkismus a touhu volat sberne suroviny.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 09:20, RE: Respekt?
anonym posted by:
Ja bohuzel v tomhle prorezivelym vyrachtanym smrdicim aute vidivam akorat bandu nasich spoluobcanu. Respekt to urcite nebudi. Jen presdrzkismus a touhu volat sberne suroviny.
Chapu, na co narazite, ja to reknu naplno, jezdi v tom cikani a tak u spousta lidi je tohle super auto prezdivano jako "cikansky" auto. Nicmene kdyz jsem s nim na prelomu 80. a 90. let jezdil strejc z Mnichova, a jezdili jsme na ruzne po CSSR a CSFR, zbuzovalo tohle auto vlnu obdivu i zavisti :o) Dnes bych si koupil spise 350 SL, bohuzel tyhle modely, byt stare 30 let stoji v radech nekolika set tisic:(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 09:22, Recenze
Tak doufám, že všechny následující recenze budou vypadat alespoň takto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 09:56, M.
Plně chápu nadšení autora pro historický model. Originál vůz v dobrém stavu bude mít jistě brzy sběratelskou hodnotu, která bude stále stoupat.

Ale: v běžném provozu takový krám, byť třeba nezničitelný, robustní, bez rizika častých poruch elektroniky, s pouhými 40 kW nemá co dělat. Ohrožuje a otravuje akorát ostatní řidiče, co nemají potřebu se předvádět v quasi-veteránech.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 10:51, RE: M.
anonym posted by:
Plně chápu nadšení autora pro historický model. Originál vůz v dobrém stavu bude mít jistě brzy sběratelskou hodnotu, která bude stále stoupat.

Ale: v běžném provozu takový krám, byť třeba nezničitelný, robustní, bez rizika častých poruch elektroniky, s pouhými 40 kW nemá co dělat. Ohrožuje a otravuje akorát ostatní řidiče, co nemají potřebu se předvádět v quasi-veteránech.
Ohrožuje a otravuje vždy řidič, ne auto. Když má holt vůz méně výkonu, nebudu se s ním pouštět na dálnici do levého pruhu a půl hodiny předjíždět autobus. Prostě pojedu za ním. Každý si musí zvážit, zda na to má. To byste mohl chtít ze silnic vykázat i tříválcové fabie, které poměrem hmotnost/výkon jsou na tom jen nepatrně lépe než 200D, stejně jako 240D a citelně hůře naž 300D (zejména modernizovaná provedení). A už vůbec nemluvím o Aviích, přetížených kamionech, ona stačí i taková dobře naložená odtahovka. Jiná věc jsou naprosto vyběhaná piána se kterými se ještě někteří pokouší jezdit, ta skutečně třeba v kopcích neudrží krok s kamiony, ty je začnou předjíždět a kolizní situace jsou na světě. Zde apeluji na technické kontroly, zejména měření emistí. Tím nikdy motor, co má tlaky kolem třinácti, prostě legálně projít nemůže. Osobně jsem byl překvapen tím, jak dobře zachovalé 300D (65 kW) jede, i v nejprudších stoupáních D1 udrží 130 km/h a akceleraci má zhruba srovnatelnou s 50 kW felicií. Smyslem je, aby kolem nás jezdily piána jako veterány, ne jako zdecimované vraky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 10:53, RE: M.
anonym posted by:
Plně chápu nadšení autora pro historický model. Originál vůz v dobrém stavu bude mít jistě brzy sběratelskou hodnotu, která bude stále stoupat.

Ale: v běžném provozu takový krám, byť třeba nezničitelný, robustní, bez rizika častých poruch elektroniky, s pouhými 40 kW nemá co dělat. Ohrožuje a otravuje akorát ostatní řidiče, co nemají potřebu se předvádět v quasi-veteránech.
Mě spíš otravuje závodník v HTTP nebo TDI než někdo kdo jede krásným starym autem, protože vim, že to bude normální člověk a nebude schválně bránit předjetí atd. A navíc člověk se aspoň podivá na něco jiného než na šeď co se prohání na našich silnicích.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 11:20, RE: M.
anonym posted by:
Plně chápu nadšení autora pro historický model. Originál vůz v dobrém stavu bude mít jistě brzy sběratelskou hodnotu, která bude stále stoupat.

Ale: v běžném provozu takový krám, byť třeba nezničitelný, robustní, bez rizika častých poruch elektroniky, s pouhými 40 kW nemá co dělat. Ohrožuje a otravuje akorát ostatní řidiče, co nemají potřebu se předvádět v quasi-veteránech.
Vlastním dodávku mercedes s motorem 240D a několikrát do roka jezdím francii a itálii,jezdím v pravým pruhu a stíhám s kamiony krok i v kopcích.Auto je z roku 87 a spotřeba je dlouhodobě 8,2l.Vždy když vyrazím někam dál mne stále překvapuje kolik jich ještě jezdí.Asi to svědčí o jejich spolehlivosti,jinak by je už dávno vyhnali ze silnic.Za 7 let jsem neměl žádný problém,že bych nedojel a když něco odcházelo,tak se to projevovalo dlouho dopředu a tak byl čas na nápravu.Kdyby mě někdo vyslal na cestu kolem světa je volba jasná čím pojedu a že určitě dojedu.To bohužel neplatí o novýn mercedesu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 11:21, RE: M.
anonym posted by:
Mě spíš otravuje závodník v HTTP nebo TDI než někdo kdo jede krásným starym autem, protože vim, že to bude normální člověk a nebude schválně bránit předjetí atd. A navíc člověk se aspoň podivá na něco jiného než na šeď co se prohání na našich silnicích.
"Mě spíš otravuje závodník v HTTP nebo TDI než někdo kdo jede krásným starym autem, protože vim, že to bude normální člověk "

Mně zas připadá hodně hloupé hodnotit kohokoliv jako řidiče podle auta ve kterém sedí, nebo dokonce podle tří blbých písmenek na zádi.

Jinak s auty s nápisem TDi jsem najel dost nato (stylem, který by někteří závodníci označili za důchodcovský, ač to není pravda), abych si nemohl nevyšimnout nevyskákaných mladíků, které ta tři písemenka na zádi iritovala k hrdininému přejíždění za každou cenu, protože ta jejich třicetitsícová plechovka je přeci lepší- třeba na nepřehledném železničním přejezdu a tak podobně. Někteří se ještě hrozně divili, že s nimi nezávodím, ba jim dokonce pokorně uhnu ke krajnici

Jinak kté IFě - to nebyla kopie, ale jakási podivná licence v rámci pomoci západního Měmecka tomu východnímu. Znalci vědí, že motory IFA používané v náklaďácích, traktotech či kombajnech made in DDR nejsou IFy ale MANy a že za jejich počáteční potíže nemohli východoněmčtí soudruzi, ale paradoxně ti západoněmečtí a bylo to dovychytáváno v NDR. To že v piánu ty vložky vydrží tak málo mě celkem zaráží, ač vím že Multikára je noční můra pracovníků STK (ty ale dráždí hlavně brzdy).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 11:30, RE: Respekt?
anonym posted by:
Ja bohuzel v tomhle prorezivelym vyrachtanym smrdicim aute vidivam akorat bandu nasich spoluobcanu. Respekt to urcite nebudi. Jen presdrzkismus a touhu volat sberne suroviny.
Respekt samozřejmě budí u těch, kteří autům skutečně rozumí a ví, o čem jsou - tedy zpravidla u mechaniků s příslušně dlouhou a kvalitní praxí. O dementech z internetových fór, co si sami neumějí ani vyměnit rpíchlé kolo za rezervu, zde asi řeč opravdu není.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 12:32, IFA
anonym posted by:
"Mě spíš otravuje závodník v HTTP nebo TDI než někdo kdo jede krásným starym autem, protože vim, že to bude normální člověk "

Mně zas připadá hodně hloupé hodnotit kohokoliv jako řidiče podle auta ve kterém sedí, nebo dokonce podle tří blbých písmenek na zádi.

Jinak s auty s nápisem TDi jsem najel dost nato (stylem, který by někteří závodníci označili za důchodcovský, ač to není pravda), abych si nemohl nevyšimnout nevyskákaných mladíků, které ta tři písemenka na zádi iritovala k hrdininému př...
Dokázal byste zjistit něco o této pomoci a výměně motorů? Že multikárské vložky v piánu nevydrží je bohužel fakt, ale asi o ovlivňuje i kvalita honování v nástrojárně oproti tomu fabrickému. Jinak jsem viděl motor pontonu 180D a mohu skutečně potvrdit, že ten v multikáře je úplně nachlup stejný, dokonce snad má i stejných 45 koní. Jinak nepatřím k těm co automaticky hani někdejší produkty RVHP, například motor tatry 613 byl jedním z nejodolnějších benzínových motorů doteď a ani třeba klasický liazácký diesel není ze strojařského pohledu špatný. Jinak že MAN se východu slušně pomstil je fakt, viz. jeho spalovací systém na aviích, který sám raději nikdy nepoužil.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 12:41, RE: IFA
Martin Vaculík posted by:
Dokázal byste zjistit něco o této pomoci a výměně motorů? Že multikárské vložky v piánu nevydrží je bohužel fakt, ale asi o ovlivňuje i kvalita honování v nástrojárně oproti tomu fabrickému. Jinak jsem viděl motor pontonu 180D a mohu skutečně potvrdit, že ten v multikáře je úplně nachlup stejný, dokonce snad má i stejných 45 koní. Jinak nepatřím k těm co automaticky hani někdejší produkty RVHP, například motor tatry 613 byl jedním z nejodolnějších benzínových motorů doteď a ani třeba klasický li...
Dokázal byste zjistit něco o této pomoci a výměně motorů?

To bych asi musel pátrat někdo po knihovnách a to se mi upřímně nechce. To že NSR poskytovala potajmu NDR nějaké technologie je ale vcelku známý fakt. Já na to přišel kdysi tak, že mi bylo divné proč se řada konstrukčních celků kombajnů z NDR tak navlas podobá západoněmeckému Klaasu a začal se příležitostně poptávat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 13:47, RE: dotaz
Martin Vaculík posted by:
Dokázal byste zjistit něco o této pomoci a výměně motorů? Že multikárské vložky v piánu nevydrží je bohužel fakt, ale asi o ovlivňuje i kvalita honování v nástrojárně oproti tomu fabrickému. Jinak jsem viděl motor pontonu 180D a mohu skutečně potvrdit, že ten v multikáře je úplně nachlup stejný, dokonce snad má i stejných 45 koní. Jinak nepatřím k těm co automaticky hani někdejší produkty RVHP, například motor tatry 613 byl jedním z nejodolnějších benzínových motorů doteď a ani třeba klasický li...
Dobrá recenze o dobrém autě. Je pěkné si mezi recenzemi s "spotřebních" autech přečíst i o nějakém hobby autě pro radost...Kam mám prosím Vás posílat dotazy na poradnu...Díky za odpověď
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 13:57, RE: dotaz
Celicak posted by:
Dobrá recenze o dobrém autě. Je pěkné si mezi recenzemi s "spotřebních" autech přečíst i o nějakém hobby autě pro radost...Kam mám prosím Vás posílat dotazy na poradnu...Díky za odpověď
Vaše dotazy do sekce Poradna směřujte prosím na e-mail: poradna@tipcars.com. Děkujeme
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 16:13, Re:piano
No jak by řekl klasik: na světě jsou Mercedesy a ostatní auta.
Díky za krásnou recenzi a blahopřeji k tak krásnýmu autu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 16:32, RE: IFA
anonym posted by:
Dokázal byste zjistit něco o této pomoci a výměně motorů?

To bych asi musel pátrat někdo po knihovnách a to se mi upřímně nechce. To že NSR poskytovala potajmu NDR nějaké technologie je ale vcelku známý fakt. Já na to přišel kdysi tak, že mi bylo divné proč se řada konstrukčních celků kombajnů z NDR tak navlas podobá západoněmeckému Klaasu a začal se příležitostně poptávat.
jazdím multikarou denne a môžem povedať že je to naozaj nezničitelný motor.Aj v zime štartuje bez problemou,po rannom žhavení už viac krát nežhavím a auto štartuje na prvý krát.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 27.07.2007 18:45, BENZÍN ???
anonym posted by:
jazdím multikarou denne a môžem povedať že je to naozaj nezničitelný motor.Aj v zime štartuje bez problemou,po rannom žhavení už viac krát nežhavím a auto štartuje na prvý krát.
Zřejmě jsem moc otravnej, přesto mi ale stále nikdo nevysvětlil, proč v recenzi piána není ani zmínka o benzínech ????
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.