0
back
 

diskuze k tématu: Mercedes-Benz W124 500E/E500

category of topic classification: německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.03.2007 19:07, RE: Recenze
hote posted by:
to snoopy: pane ty jsi fakt jantar viď... věř tomu, že mam octavii( aby jsi rozuměl vochcávku) u který uvidíš jen prdel s tím svým MB zázrakem..
pane hote...musím říct že mě tvoje reakce vlastně vůbec nepřekvapuje, vzhledem k tomu jak se řidiči vochcávek na silnici chovaj (první "velký" auto což? ) ), no jo to svádí, ale nevim proč a k čemu, ale potěšim tě, já vochcávku měl asi půl roku a vážně jsem si oddych když jsem to dával za včas pryč, jelikož to bylo fakt pro zlost, furt jsem něco řešil, turbo, váhu vzduchu, ABS, servo a vůbec o pohodlí se nadalo mluvit, při 160 se to houpalo tak že se to nedalo uřídit a vypadalo to že tomu vyskočí ten oužasnej motor se znakem Škoda na plastu zpod kapoty, no nic, užij si to...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.03.2007 19:42, Ještě dodatek....
Pokud se někdo nadchnul pro věc...

http://www.automobile-jentges.de/index.php?LID=START
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.03.2007 20:06, RE: Clio
Radek posted by:
Jaka je cena? Napsat "dobra cena" celkem nic nerika.
To má psychologickej efekt, když neřekneš cenu. Ta je tedy 85 - 88 000 kč, což je velice dobré. Slést se dá vždycky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.03.2007 22:08, RE: Recenze
Snoopy posted by:
pane hote...musím říct že mě tvoje reakce vlastně vůbec nepřekvapuje, vzhledem k tomu jak se řidiči vochcávek na silnici chovaj (první "velký" auto což? ) ), no jo to svádí, ale nevim proč a k čemu, ale potěšim tě, já vochcávku měl asi půl roku a vážně jsem si oddych když jsem to dával za včas pryč, jelikož to bylo fakt pro zlost, furt jsem něco řešil, turbo, váhu vzduchu, ABS, servo a vůbec o pohodlí se nadalo mluvit, při 160 se to houpalo tak že se to nedalo uřídit a vypadalo to že tomu vys...
No asi jsem mel velmi smulu protoze aby na aute odeslo turbo, vaha vzduchu, abs, posilovac rizeni behem pul roku to jste fakt machr. Neco vam povim. V rodine mame Seat toeldo TDI, podle tabulky spolehlivosti je tohle auto totalne na konci, jako nejhure hodnocene, mame v tom koncernovy motor, a za 3 roky co ho mame odesla jen vaha vzduchu, ktera stoji 2500, turbo neodeslo, ABS funguje i po letech, servo taky, opravovali se spise vecii opotrebenim, jako zadni pruziny, dosedy, byl rpoblem s elektrikou, kterou predesly majitel nejak poskodil rozlitim nejake kyseliny, a predni svetlomety byli vyrezle. Že by se octavianejak houpala se me taky nezda, ale na druhou stranu,nemel jsem si kupvoat octavii, to je vase hloupost, jaky ma octavia podvozek to jste preci musel vedet, mel jsem si koupit mondeo, focuse, nebo nejakyho japonce, to je jako dkyz si koupite modre auto a nadavate ze je modre, kdzy jste si ho sam vybral. A ze by mela pri 160 uletavat kapota fo fakt ne, jel jsem s octavii tachometrovych 200 v nemecku, podotykam tachometrovych a ze bych mel strach o predni kapotu to vubec.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 21.03.2007 19:31,
pěkná recenze o nádherném autě..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 01.04.2007 18:30, RE: :-/
petr posted by:
Leda kulový a ne na špici!!leda v USA a ti jsou známí nedostkem vkusu!!!Je to taková navoněná bída!!zkuste si vzít do ruky třeba dverě z novýho civica,mají tak 3.kila,nevím z čeho to ti rížožrouti dělají,když i dveře z blbé fábie mají tak 15.kg!!a tak je to ze vším,nahoře huj a dole fuj!!!stále platí japonec až nakonec!!!
Drž hubu nastartuj traktora roztahej to vod spoda a odjeď do Bavor
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.08.2007 23:43, RE: Profesionalita se pozná jinak...
Peet posted by:
Jestli si motoristický novinář honí sebevědomí tím, že v provozu závodí s pětilitrem s klukem v octávce a popíše o tom dva odstavce, pak nevím co dodat.
Profesionál, kterému by mělo záležet na bezpečnosti provozu, by to nedělal, a když, tak bych se tím alespoň nechlubil.
Když každý den na silnicích zemře několik lidí...................................
Na silnicích umírá tolik lidí protože jsou blibí a většině to i patří aby se to tady vytřídilo, kdyby každej hňup co najel 10 km od tý doby co mu dali řidičák si nehrál na zavodníka, tak by jich tolik neumíralo, závodit na silnici si může dovoli jen opravdový profík, protože jen ten ví co se může stát a co od druhých "hňupů může čekat" (někdy je bezpečnější před těmi blbci ujet...) a tak ví daleko víc kde si může dovolit závodit než jiní tak nevím co tady vy hňupi řešíte s psychiatrama a bezpečností provozu, kdyby lidi nebili takový hňupi a nedostával by řidičák každej kdo si o něj požádá tak by na silních mohli ( a teď to trochu přeženu) závodit asi všichni, ale když okolo sebe máme 90% jezdících idiotů, tak se pak nemůžeme divit že se jim těch zbylých 10% normálních a těch co umí jezdit musí přizpůsobit. Autora osobně neznám ale, ten kdo má smysl pro auta a něco takového co popsal zažil, tak určitě pochopí proč to tam psal.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 08.08.2007 23:47, RE: Pro zakomplexované tupce
Martin Vaculík posted by:
Už když jsem tu větu formulovatl, představil jsem si reakce zde a schválně trochu přitvrdil. Jinak chlapec v oktávce skutečně závodit chtěl, vyprovokoval to on a já se mu moc nedivím, kdybych chtěl holce ukázat, jak jede oktávka, taky bych se asi postavil vedle nějaké W124. Jinak já sám s nikým nezávodím po zkušenosti, kdy pán s passtaem neunesl, že jsem ho po cestě z Jinec na Příbram předjel s fabií 1,4i (55 kW), jal se mne stíhat v touze mi to oplatit nebo co a najel za mnou odvážně do zatáčky...
co máš proti w124, třeba 2.5 turbodiesel 16V (cca 150 PS) bych chtěl vidět jak by mi oktávka ujela.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.10.2007 18:14, misto
A pokusil jste se v tom sednout si i do zadu? Dva lide vyssi nez 180 cm se za sebe nevejdou. Tomu rikam luxusni limuzina
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.11.2007 15:43, RE: misto
anonym posted by:
A pokusil jste se v tom sednout si i do zadu? Dva lide vyssi nez 180 cm se za sebe nevejdou. Tomu rikam luxusni limuzina
PÁNOVÉ,JSTE CHUDÁCI. MÁME DOMA E500,NOVOU M5,
E46 M3,CARRERU,PROSTĚ JSME FANDOVÉ. NECHTE
E500 V KLIDU SPÁT,JE TO LEGENDA,SUROVÁ,ZE STARÉ
ŠKOLY,BOURACÍ NÁDHERNÉ KLADIVO KTERÉ SI NEZAS
LOUŽÍ BÝT SROVNÁVÁNO S NIČÍM MENŠÍM NEŽ BMW
E34 M5.NEVÍTE O ČEM MLUVÍTE,TAK NEPLÁCEJTE
SLOVY. PAN VACULÍK MÁ PLNOU PRAVDU. DAVID
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.04.2008 00:20,
Kibici, ubezpčuju tě, že výše povinnýho ručení pro americkej osmiválec, nebo pro božskou 124.036, bude jejího majitele zajímat asi tak, jako Vaculíka názor motoristickýho dementa.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 20.04.2008 00:36, RE: Kecy
mufik.martin posted by:
Ona to byla spsie narazka, na majitele vetsiny octavii TDI, je asi pravda, ze nejice blbcu ma octavii a golfa TDI a mylsi si buh i co nemaj a jak vypraskaji stary mercedes a vytahuji se pred kamarady a pred holkama, vsichni majitele TDI nejsou blbci, jen jich je nejvic s timto typem aut. A tak to pan Vaculik psal s nadsazkou, ze na tohle nenapadne auticko, ktery ma vetsinou 2.0 diesel si hned tka nikdo neprijde, i kdyz na to nevypada. Berte to s nadsazkou, my mame v rodine toledo TDI a taky me t...
Jo, celkem dobre si to vystihl. Myslim ze tyhle managersky tdicka jsou pro nasi republiku dobrym specifikem a kdyz ne managerskym tak synovskym (synu tady mas fabii a 15 na mesic a drz hubu a krok, no ten chiptuning se tam vejde, co si budem povidat, ale blby servisni naplne na tuhle mrchu ne). Rozhodne pokud nekdo hleda pomer cena/vykon tak tady ta stara/nova vzdycky dobra oktavka (passat, A6,A8, E-neco) je, ale pak at se pripravi na to ze se s tim nenatre prdel celymu svetu, ale obcas nekdo vezme provetrat nejakej starej drahej kram a ukaze mu ze ma spotrebni kram, kterej umi to o chtej rozpoctovy tabulky a nic vic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 27.04.2008 23:04, RE: misto
anonym posted by:
A pokusil jste se v tom sednout si i do zadu? Dva lide vyssi nez 180 cm se za sebe nevejdou. Tomu rikam luxusni limuzina
Docela by mě zajímalo, kde si tuhle zkušenost získal? X-krát jsem ve W124 E500 vezl 4 lidi a jediný problém byl vždycky držák na telefon, který trochu omezuje prostor pro spolujezdce. Auto je to naprosto úžasné, mám ho strašně rád, ale mám problém se servisem, protože jsem zatím neašel nikoho, kdo by to tu uměl, a proto bych chtěl poprosit případné vlastníky tohoto krásného auta o jejich zkušenosti. Mám na autě pár problémů, o kterých bych se potřeboval s někým poradit. Díky za případnou pomoc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 19.05.2008 11:57, RE: Stará dobré časy
anonym posted by:
Příkladný mercedes s tím velkým M, který dá i svým nástupcům naprdel. Jak vzhledem, tak spolehlivostí, prostě vším, nemluvě o kupátku této verze, to úplně žeru.
Kupé odvozené od verze E500 neexistovalo, pro osmiválec v C124 byste musel sáhnout trochu hlouběji k tehdy neoficiálnímu úpravci MB, AMG pro "der DampfHammer", do kterého v Affalterbachu nacpali upravený M117.963, který byl v režii AMG osazen 4 ventily/válec. Tahle motorizace byla k mání i pro limuzínu, dost možná se tak trochu jednalo o duchovního předchůdce E500, ovšem tady šla kultura cestování na vedlejší kolej, moc nechybělo a při prošlápnutí na volnoběh nasávalo dlažební kostky ))
respond
  1 ... 6 7 8




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.