0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Maxima QX - jakou je ojetinou?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.07.2010 06:31, rada
Pane Buben nejprve si vomejte hlavu studenou vodou a rozmyslete si co chcete, pak si můžem radit co doporučíme a jak poradíme.
Redakci bych po několikáté rád poprosil o alespoň nepatrnou cenzuru dotazů. Jistě jich máte dost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.07.2010 08:56, rada
MAXIMA QX vždy patrila medzi držáky a spolahlivé vozidlo. Najlepšia motorizácie je 3,0 V6 ,má samatový chod a relatívne nízku spotrebu.Mal som možnosť si toto auto vyskúšať a môžem len potvrdiť jeho kvality.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.07.2010 09:26, rada
Aha takže se smázlo kus dotazu a je to vyřešeno.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.07.2010 10:29, rada
auto mám je prakticky bez závad,pouze olej,brzd.destičky atd.je tiché a pohodlné,u nás nedoceněné zato v USA jich jezdí mraky.motor je silný,malá spotřeba(průměr spotřeba kolem 9-10L).já bych se spíš přiklonil k manuálu(ten mám)-automat je jen 4kvalt a spotřeba půjde nahoru.Jediné snad co na maximách blbne je aut.nastavování výšky xen.světel na zadní nápravě-stříká na to bláto a sul od kola.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.07.2010 11:31, rada
Tak jak je to s těmi BMW v dotazu? Jak to bylo, 320d a 330i...?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.07.2010 11:39, rada
Ne pán chtěl buď maximu 3,0V6 nebo 330i
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.07.2010 12:15, rada
Maxima je dobré auto,ale upozornuji na extrémní ceny ND a druhovýroba toho moc neumí např: čidlo abs( kus drátu s čidlem ) origo díl krásných 22tis.Ale jak říkám pokud máte na opici musíte mít i na banány
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.07.2010 12:58, rada
Zřejmě neznáte díly nipparts-tam jsou ceny srovnatelné s jinými auty této třídy.ložisko přední 3200,-kul.čep spodní 1000,-desky brzd. př.1200 atd.ale připomínám tohle auto najíždí při údržbě bez problémů 800tis.km
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.07.2010 13:24, rada
Nissan Maximu QX 3.O V6 automat, jsem měl dva roky jako služební vozidlo tak velké pohodlné auto se nedá srovnávat motor super, ale jediné co je problém u těchto aut jsou drahé náhradní díly.Ale jinak to bylo úžasné auto!!!!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.07.2010 13:39, rada
Nipparts určitě má spoustu běžných spotřebních dílů, ale např. plechařinu nebo světla koupíte jenom u Nissanu za neskutečné ceny, pak i malá havárie může být pro majitele naprostá tragédie. Další věc je pak následný prodej japonce s 3l motorem, prodat to auto je opravdu na dlouho dobu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.07.2010 14:16, rada
Rychle si to rozmylel s tím BMW...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.07.2010 14:42, rada
Taky bych chtěl jednou bejt tak šťastnej dědeček že dostanu k 60-ti nám S kládu )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 26.07.2010 21:20, rada
Tak především Maxima je velká levná amerika, kterých jezdí po USA opravdu mraky, protože pro Američana jsou auto boty a při koupi hraje velkou roli nízká cena. Tomu samozřejmě odpovídá i výrobní zpracování, omezené možnosti individalizace při koupi, atd. Pokud to takhle bereme a neděláme z toho po této stránce Audi či MB, tak je to OK.
A to že se na ní dají koupit levně čepy nebo destičky je pravda, ale současně je to idotský argument . To řadě lidí ovšem dojde třeba až při lehké nehodě, kdy a) zjistí, že náhradní díly dojdou v řádu mnoha týdnů a že b) jsou za poměrně vysoké ceny. Známýmu kámen rozflákal světlomet, cena tuším lehce přes 20 tisíc. Připomínám, že se bavíme o velkém autě za rozumné peníze a né o S-klasse.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.07.2010 09:31, rada
to:nevalnohy
Tady máte odkaz na přední světlo na tuhle maximu-to světlo stojí cca 1800 korun,není to sice originál ale kdo by do 8-9let starého auta kupoval světlo za 20tisíc?Probudte se!Nebo si kupte oktáfku f TDíčku-tam jsou přece nejlevnější díly protože je to Škodovka!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.07.2010 09:31, rada
http://autodily.petkol.cz/predni-svetlo-p-typ-zarovkyhb3-hb4-manualni-ovladani-ece-nissan-maxima-a34-08.03-z1375064-c257995.html
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.07.2010 09:47, rada
odkaz na přední blatník v případě "nehody".cena 3600,-http://autodily.petkol.cz/predni-blatnik-pr-nissan-maxima-qx-a33-eu-03.00-08.03-z1423095-c20889.html.
Takže bych se toho vůbec nebál.A taky tu jsou vrakoviště kde už jsem nějaké maximy taky viděl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.07.2010 10:26, rada
To je úplne smiešny argument si vyberať auto podla ceny ND. Ak by si mali všetci vyberať auto podla cien ND tak by sme všetci jazdili v rozhrakaných škodofkách TDI alebo na iných VW grčách. Prfosím vás zobudte sa a otvorte oči.:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.07.2010 11:53, rada
V tomhle autě jsem jezdil a jak tu někdo psal že je to "levná amerika" tak to není pravda-auto nové stálo něco přes milion a dílenskému zpracování můžou závidět leckteré prémiové vozy té doby.na autě během 300tis.km neodešlo nic ,pouze se měnily spotřební věci.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.07.2010 15:23, rada
"stálo něco přes milion a dílenskému zpracování můžou závidět leckteré prémiové vozy "
Jistě, třeba té parodii dřeva na dveřích a středovékonzole, nebo plastovému zvuku páček po volantem či plechový zvuk při zavírání kufru. Pán má zřejmě oční či sluchové vady..
Že to v ČR stálo přes milion je fakt, ale v USA okolo 25tis USD, zatímco prémiové vozy i hodně přes 40 tisíc USD. Koneckonců se můžete podívat, kolik tam dneska stojí současná Maxima a kolik tam stojí třeba A6, když nevěříte. Normální amíci to vidí napros realitsicky - velký auto za rozumný peníze a nezažil jsme tedy , že by někdo z Maximy, Camry a spol dělal konkurenty prémiových aut - to je stejný nesmysl, jako to tvrdit třeba v Evropě o Mondeu či Vectře.
Jinak oněch onech 20 tis za světlo bylo před pár lety - někdo holt musí trapně reagovat nějakými argumenty typu Oktávka v tédéíčku bez toho to snad ani nejde že....a argumenty že se něco sežene na vrakovišti - to v případě takhle málo rozšířenýho automobilu doslova řvu smíchy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.07.2010 15:32, rada
"To je úplne smiešny argument si vyberať auto podla ceny ND"
To tady proboha nikdo neříká. ale člověk,co si jde koupit Maximu 2002 za pouhých 80 tisíc korun (aktuální nabídla na Tipcars) bude mít asi hodně daleko do Rotschilda a pak může být docela nepříjmně šokován cenami některých díků - třeba při menší bouračce. Lidi který maj peníze tyhle auta míjejí poměrně velkým obloukem a na těch barazovejch pláckách zůstávají pro úplně jinou skupinu lidí. Pro kterou to může bejt docela finační darda.
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.