0
back
 

diskuze k tématu: Nissan Maxima QX - jakou je ojetinou?

category of topic classification: poradna, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.07.2010 21:02, rada
Přesně tohle auto má soused jako služební (šéf si koupil lexus 4stovku myslim hyb.)Super pohodlné auto na dlouhé štreky spotřeba okolo 10l a to i za dálničního provozu.Motor je šepot květin zdá se mě že byl ve státech vyhlášen motorem roku do 3000cm snad tři roky po sobě.Vážné závady to auto nemělo při nájezdu 300 000 ale roky nejdou zastavyt a investicím se letos nevzhnul zkuszm sepsat a hodit do placu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 27.07.2010 21:29, rada
pán valnoha asi v maximě možná seděl nebo se projel na parkovišti ale já jsem s ní najel cca 100tis.km a imitace dřeva je lepší než v novým mondeu pane a navíc zkuste se projet ve staré maximě která má najeto přes 300tisíc km-uslyšíte pouze svist od kol jinak nic což se o leckerém rozhrkaném audi či mercedesu s trojnásobnou cenou maximy říct nedá!A věřte-těch "ultra drahých"dílů na maximu budete potřebovat určitě méně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.07.2010 07:08, rada
- Pane Buben, já Vám Maximu nerozmlouvám a je Vaše věc, co uděláte se svými penězi. Nemám potřebu se z akaždou cenu hádat o kusu plechu stojícím smutně někde bazaru..............
Akorát dodám, že zde platí úsloví, že každá liška hájí svůj ohon a to že to je tichý a pohodlný a žere to při normální jízdě okolo 10 litrů je vlastností všech benzínových aut téhle velikosti a kubatury bez výjimky - na tom není opravdu nic výjimečnýho a snad na tím proboha není potřeba takhle nesoudně onanovat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.07.2010 09:31, rada
pane navalnohy,nejsem pisatel dotazu-je to jenom shoda jmen,maximu nekupuji ani jsem ji nikdy nevlastnil,jen jsen v ní najel spousty km a mohu to auto doporučit,a vůbec není normální že 3.0litr žere 10L.Vím dneska je to auto (kus plechu)za pár korun ale co za tyhle peníze dnes koupíte lepšího?A nemusíte tady urážet pisatele příspěvků že jsou idioti a onanují atd.to svědčí o vaší inteligenci.mějte se
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.07.2010 15:44, rada
maximy jsem měl 2. kdybych se nenechal ženou ukecat na Infi FX tak mám asi i třetí. byla to jednoznačně nejlepší auta co jsem měl, spolehlivost za 1 s10ti hvězdama, náklady na údržbu minimální-např. při najetých 200 tis. mi doporučili ve značkovém servisu brzkou výměnu !!JEDNOHO!! čepu na přední nápravě-vše bylo původní (kolega s A6 2.5TDi už měl v té době za sebou 3x kompletní repasi přední nápravy). chtělo to po deseti tis. km olej Castrol RS, nyní Edge Sport, 0W40, plná syntetika, nevzalo to ani kapku. výfuk celý původní, jen urezla spona u posledního dílu-zavařeno a jelo se dál. hodně info o Maximách a problémech-spíše potěšení-s nimi najdeš na http://www.nissan-maxima.cz/forum/index.php ještě maličkost-dlouhodobá průměrná spotřeba u QX3.0 M/T byla 8.9 a při velmi klidné jízdě na dálku bylo možné se dostat i pod sedm litrů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 28.07.2010 16:10, rada
Lidi který autům aspoň trošinku rozumí neoperují se zcela nesmyslnými termíny typu "plná syntetika". Na balení olejů se to uvádí kvůli troubům.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 29.07.2010 18:23, rada
no moje rada je taková tento vuz není spolehliví a tak bych poradil ökamžitě prodat a koupit si za to BMW nebo forda a nebo audi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.07.2010 08:06, Automat
Tohle auto je více než doporučení hodné,je to ještě skutečný Nissan z dob kdy se do toho Renault pletl jen minimálně.Tudíž pokud najdete alespoň trochu zachovalý kus,asi Vás nečeká žádná oprava,kromě běžné spotřebky a samozřejmě výměny všech kapalin.

Ovšem pozor na automat,u těchto vozů se při výměně oleje nemění filtr,nelze ho totiž jednoduše vymontovat,musí se demontovat a rozebrat celá skříň (filtr je v pasován mezi tělo převodovky a hydro),to má za následek poměrně drahou opravu (asi 40 tisíc korun) pokud nebyl filtr měněn předchozím majitelem (vydrží asi 150 tisíc a důrazně doporučuji tuto hranici nijak výrazně nepřekračovat).Poté je také problém zpětné spasování skříně,musí se to udělat velmi precizně a měl by to dělat někdo kdo tomu rozumí,jinak bude kolem filtru vytékat olej.Z toho plynou dvě zásadní zjištění:
za prvé je to poměrně velká finanční náročnost případné opravy

za druhé je v našich končinách poměrně složité sehnat někoho kdo rozumí japonským automatům
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 30.07.2010 09:33, RE: Automat
Rover623 posted by:
Tohle auto je více než doporučení hodné,je to ještě skutečný Nissan z dob kdy se do toho Renault pletl jen minimálně.Tudíž pokud najdete alespoň trochu zachovalý kus,asi Vás nečeká žádná oprava,kromě běžné spotřebky a samozřejmě výměny všech kapalin.

Ovšem pozor na automat,u těchto vozů se při výměně oleje nemění filtr,nelze ho totiž jednoduše vymontovat,musí se demontovat a rozebrat celá skříň (filtr je v pasován mezi tělo převodovky a hydro),to má za následek poměrně drahou opravu (asi 40 tis...
pokud tam je japonský Aisin Warner, tak i když ho používá spousta automobilek, např. Opel, Volvo, Saab, tak je opravdu problém sehnat někoho, kdo tomu rozumí. Už jsem se setkal s tím, že do automatu po repasi nalili naprosto nevhodný olej, takže se automatka odporoučela po tisícovce kilometrů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 31.07.2010 11:17, RE: Automat
eLzyx posted by:
pokud tam je japonský Aisin Warner, tak i když ho používá spousta automobilek, např. Opel, Volvo, Saab, tak je opravdu problém sehnat někoho, kdo tomu rozumí. Už jsem se setkal s tím, že do automatu po repasi nalili naprosto nevhodný olej, takže se automatka odporoučela po tisícovce kilometrů.
Ano,je tam přesně tenhle automat,jako třeba ve starších Hondách nebo Mazdách.Náplň musí být minimálně kompatibilní s kapalinou nebo podle specifikací kapaliny Dextron 2D (červená).Dalším neduhem téhle převodovky je,že po opravě dost často bliká kontrolka D (závada převodovky) i když auto řadí normálně
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 01.08.2010 09:57, Manuál
Rover623 posted by:
Ano,je tam přesně tenhle automat,jako třeba ve starších Hondách nebo Mazdách.Náplň musí být minimálně kompatibilní s kapalinou nebo podle specifikací kapaliny Dextron 2D (červená).Dalším neduhem téhle převodovky je,že po opravě dost často bliká kontrolka D (závada převodovky) i když auto řadí normálně
Nebude lepší manuál převodovka?Je jich ted dost a navíc využijete tento 3litřík naplno ...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 01.08.2010 20:27, ber manual
pokud mozno, ber manual, ten automat uz neni nic moc, s manualem je auto podstatne zivejsi...
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.