0
back
 

diskuze k tématu: Jaké starší auto střední třídy?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, francouzská vozidla, francouzská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.09.2009 20:36, RE: Pracujici a kupovat proprdenou ojetinu?
Thyronx posted by:
To snad ne?
Jsem pracujici a za muj 2 mesicni plat si prece mohu koupit NOVE auto stredni tridy a ne nejakou pochybnou ojetinu
Hm, já v podstatě taky, na akontaci to bude stačit
Ale zase ekonomické uvažování tazatele je v podstatě dobré. Ujedu 15 tisíc ročně, na to nepotřebuji nové auto, protože jsou to zbytečně vyhozené peníze.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 26.09.2009 20:39, RE: Pracujici a kupovat proprdenou ojetinu?
David V posted by:
Hm, já v podstatě taky, na akontaci to bude stačit
Ale zase ekonomické uvažování tazatele je v podstatě dobré. Ujedu 15 tisíc ročně, na to nepotřebuji nové auto, protože jsou to zbytečně vyhozené peníze.
Naši třicetikorunáči uvažují trochu jinak. Sice nemají peníze, ale chtěli by luxusní vůz.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 27.09.2009 12:07, RE: Astra G?
lkhk76 posted by:
Co přesně si má člověk představit pod pojmem "social verze"??? Auto bez ABS a aspoň 2 (funkčních) airbagů jako absolutního minima bezpečnosti snad v roce 2009 může kupovat jen blázen a hazardér.
Spíš než značku/typ bych se díval na stav toho kterého konkrétního kusu a "zalovil" bych ve vodách známých a kamarádů než se rovnou vydal napospas grázlům a podvodníkům z autobazarů.
Nesouhlasím. Přínos airbagu u starších vozů je velmi diskutabilní. Jednak tuhost karoserie většinou ani nezajišťovala dostatek prostoru pro přežití, jednak docházelo k výraznému posunu loupku řízení směrem k řidiči. Často řidič při nárazu airbag minul... Takže airbag u takto starého vozu neznamená vůbec nic. Navíc životnost airbagů je u takovéhoto vozu na limitu a za jeho správnou funkčnost de facto nikdo neručí.
Co se ABS týká, pak je to to samé. Je prokázáno, že tehdy docházelo u vozů s ABS dokonce k PRODLOUŽENÍ BRZDNÉ DRÁHY za určitých podmínek (na suchu nebo na "kočičích hlavách"). Takže v prvé řadě to chce s vozem umět správně jezdit (fce abs se dá nohou "simulovat"...). Dnes jsou tyto systémy samozřejmě někde jinde.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 28.09.2009 18:12, RE: Astra G?
lkhk76 posted by:
Co přesně si má člověk představit pod pojmem "social verze"??? Auto bez ABS a aspoň 2 (funkčních) airbagů jako absolutního minima bezpečnosti snad v roce 2009 může kupovat jen blázen a hazardér.
Spíš než značku/typ bych se díval na stav toho kterého konkrétního kusu a "zalovil" bych ve vodách známých a kamarádů než se rovnou vydal napospas grázlům a podvodníkům z autobazarů.
Social verze Astry je bez klimy a elektriky (okýnka, zrcátka, centrál...). ABS a airbag myslím má. Ale jistej si nejsem. V každým případě s 1,4 motorem je to levný na pořízení i na provoz. Navíc to tolik nerezne a je to relativně bezpečný. Velikostně taky OK. Tak myslím ideál pro tohoto tazatele.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 29.09.2009 14:07, RE: Pracujici a kupovat proprdenou ojetinu?
kanarek posted by:
Naši třicetikorunáči uvažují trochu jinak. Sice nemají peníze, ale chtěli by luxusní vůz.
Kdo jsou 30-ti korunáči? A jak je definován luxusní vůz? Pro mě je nová Fábie díky své ceně luxusnějším vozem než ojeté Mondeo, které momentálně vlastním. Pochybuju, že bych do Fábie dostal výbavu, kterou mám v Mondeu a o motoru ani nemluvě.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 30.09.2009 00:25, RE: Astra G?
rohYpnol posted by:
Nesouhlasím. Přínos airbagu u starších vozů je velmi diskutabilní. Jednak tuhost karoserie většinou ani nezajišťovala dostatek prostoru pro přežití, jednak docházelo k výraznému posunu loupku řízení směrem k řidiči. Často řidič při nárazu airbag minul... Takže airbag u takto starého vozu neznamená vůbec nic. Navíc životnost airbagů je u takovéhoto vozu na limitu a za jeho správnou funkčnost de facto nikdo neručí.
Co se ABS týká, pak je to to samé. Je prokázáno, že tehdy docházelo u vozů s ABS do...
Už jsem se pomalu začínal bát že nezazní evergreen českých hospodských mudrlantů (abs se dá nohou "simulovat").
Ještě jste měl napsat že airbagy jsou k ničemu, protože správný český Pepa se přece jak známo udrží při nárazu rukama a že zimní pneu jsou jen komplot gumárenského průmyslu a myslím že bysme měli výčet "pivních mouder" kompletní.
Jinak předpokládám se bavíme o autech kolem roku 2000-01 takže vaše představy o "diskutabilním" přínosu airbagů u starších aut jsou mimo zhruba o 10+ let. Diskutabilní je jen pokud se nepřivážete, a to i dnes.
V té době byl **** v crashtestech celkem běžný standard (Focus, Stilo, Mégane) - právě to je pointa standardizované metodiky testování, mít možnost srovnání.
respond
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.