0
back
 

diskuze k tématu: Suzuki Swift

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.10.2006 10:05, RE: bez předmětu
Máca posted by:
Teď na tebe vystartuje člověk, kterej si říká Pepe. Minule na mě tady byl sprostej, jenom jsem se zmínil o kvalitě "Francouzů"
A to tě mají všichni teď litovat? Běž si brečet jinam, tady jsou lidi zvědavý na faktický poznatky, ne na puberťácký výstřiky hormonů. Plivat na nějakej národ nebo značku umí každej primitiv. Zajímavý je, že spousta nespolehlivých "francouzů" se dělá v Turecku nebo Španělsku a zase jiní spolehliví "japonci" třeba v Anglii... A někteří průměrní "němci" se v Německu jen montují dohromady... Takže pa, a napiš už co máš, ne jen to, že já si na to nikdy nevydělám....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.10.2006 12:32, RE: bez předmětu
Milan posted by:
Tak, mám swifta GTi, teď se dá sehnat okolo 50 000Kč. 100 koní a spotřeba kolem 7-8litrů na 100km, to je teprve svezení. Nějaký blázni se stokoňovejma oktávkama jen čumí, když se swifťák kolem prožene- obsah 1298ccm!!!
Jo Svift GTI je asi supre, ale zdaleka ne nejlepší GTI v této cenové relaci. S Cliem 16v, Saxem VTS a 106 GTI je to nesrovnatelný. Všechny 3 Francouzi si Svift dají, kdy chtějí a kde chtějí. Nejde ani třeba o výkon, ale hlavně o podvozek brzdy a řízení. V tom jsou tahle auta velmi dobrá.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.10.2006 22:31, brzdy
...sylsel jsem se velkos slabinou tedlech Swišťů jsou brzdy, což je docela škoda... Uvažuji o koupi tohodle maxi spolehliveho autíčka ovšem tabezpečnost me trosku odrazuje...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 22.10.2006 02:52, RE: bez předmětu
Pepe posted by:
A to tě mají všichni teď litovat? Běž si brečet jinam, tady jsou lidi zvědavý na faktický poznatky, ne na puberťácký výstřiky hormonů. Plivat na nějakej národ nebo značku umí každej primitiv. Zajímavý je, že spousta nespolehlivých "francouzů" se dělá v Turecku nebo Španělsku a zase jiní spolehliví "japonci" třeba v Anglii... A někteří průměrní "němci" se v Německu jen montují dohromady... Takže pa, a napiš už co máš, ne jen to, že já si na to nikdy nevydělám....
No nevim,co tim chceš říct,ale třeba podle statistyky TUV bejvala z Mazd nejhorší 121 a ta se právě jako jediná montovala v Evropě (myslim zrovna v Anglii,spolu s Fiestou) a relativně nejmíň spolehlivý Mitsubishi (Carisma),se náhodou montuje taky v Evropě...jinak Swift si ctěl koupit muj kolega a když sem mu řek,že v tom jezdí Ned Flanders,tak si ho nekoupil..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 22.10.2006 11:52, RE: bez předmětu
Tom posted by:
Je to tak, síla plechu rozhodně neurčuje tuhost karoserie. Důležite jsou deformační zóny to co je schováno pod plechy ....
Nevím, co s těmi plechy všichni rádoby "odborníci" mají. Včera v Autosalonu na Primě jsem se dozvěděl, že s Fiatem Brava neni radno bourat nejen kvůli slabším plechům, ale snad i méně kvalitnímu laku. Nevím, co to bylo za jouzu, ale je ostuda, že něco takového vysílali. :(
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 22.10.2006 14:14, RE: bez předmětu
Giorgio posted by:
Nevím, co s těmi plechy všichni rádoby "odborníci" mají. Včera v Autosalonu na Primě jsem se dozvěděl, že s Fiatem Brava neni radno bourat nejen kvůli slabším plechům, ale snad i méně kvalitnímu laku. Nevím, co to bylo za jouzu, ale je ostuda, že něco takového vysílali. :(
Jéžiši, té mě mrzí, že sem to neviděl, co tam ti magoři zase plodili... Mohla to býát dobrá komedie...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 23.10.2006 09:23, RE: bez předmětu
S. posted by:
No nevim,co tim chceš říct,ale třeba podle statistyky TUV bejvala z Mazd nejhorší 121 a ta se právě jako jediná montovala v Evropě (myslim zrovna v Anglii,spolu s Fiestou) a relativně nejmíň spolehlivý Mitsubishi (Carisma),se náhodou montuje taky v Evropě...jinak Swift si ctěl koupit muj kolega a když sem mu řek,že v tom jezdí Ned Flanders,tak si ho nekoupil..
Jenom to, že vliv na kvalitu mají jiné věci, než kde je automobilka registrována. A německý auto kolikrát Německem jen projede...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 31.12.2006 16:07, RE: bez předmětu
Marty posted by:
Swifta jsem měl koupil jsem ho v roce 1999 jako novýho měl jsem ho 5let najel jsem 70tkm bez jediné závady. Měněny pouze destičky, olej a baterie. Byl to 3-dv, design mi přišel docela slušný v té době jsem za ty peníze nemohl koupit téměř nic jiného, cena 199t. Byl jsem spokojen, slušný jízdní vlastnosti, super spotřeba a na okresce i s litrovým motorem docela závodáček, hlavně díky nízký hmotnosti a krátkému zpřevodování samo na dálnici to moc nebylo.
Souhlas, za ty peníze určitě lepší volba, než třeba Rencek Thalia. S tím Swiftem se nic moc neděje, je to trochu drnčák, ale zato japonský držák.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 31.12.2006 16:13, RE: bez předmětu
Pepe posted by:
A to tě mají všichni teď litovat? Běž si brečet jinam, tady jsou lidi zvědavý na faktický poznatky, ne na puberťácký výstřiky hormonů. Plivat na nějakej národ nebo značku umí každej primitiv. Zajímavý je, že spousta nespolehlivých "francouzů" se dělá v Turecku nebo Španělsku a zase jiní spolehliví "japonci" třeba v Anglii... A někteří průměrní "němci" se v Německu jen montují dohromady... Takže pa, a napiš už co máš, ne jen to, že já si na to nikdy nevydělám....
Ááááá blbeček Pepe už je tady, tak co nám zase vybliješ???? Rencek a Pažout ,jsou nejlepší auta, co?
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.