0
back
 

diskuze k tématu: Suzuki SX4

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 23.01.2007 22:48, RE: dotaz - spotřeba-Berka
anonym posted by:
Jirko, Jirko, economy rally samozřejmě v provozu nejezdím, 90 mimo město také nejezdím...O té economy rally jsem psal proto, že jsem chtěl pouze upozornit na to, že když je motor MPI, konkrétně ve Felicii, schopný jet za 2,5 litru na 100 km, tak zas tak archaický a na hovno asi nebude. To o čem píšete, že pomalý řidiči znervózňují a ostatní pak předjíždějí tam kde nevidí, je bohužel pravda, jenže není to vina těch pomalý ale spíš těch machrů v tom silnějším autě, kteří se neudrží. Také jsem jezd...
Ono je velky rozdil mezi MPI ve fabii a MPI ve felicii, felda je hodne lehke auto, vzdyt je to jen kualty favorit, nulova bezpecnost, ale tim ze je lehoucka tak to zere malo, ale fabia je hodne tezka proti felde a 1,4MPI podle me je i mene povedena nez ta puvodni 1,3 ve felde. Podle me ta uprava zhorsila vse. Jinak MPI ve felde je docela povedeny motor pro bezneho cecha co jezdi sam, nebo jen tak vyletne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.01.2007 00:02, sx4
Tak je to tady zase, místo toho aby se diskutovalo o sx4, tak se dozvídáme kolik komu žere jeho škodovka.......myslím že by se tady měla založit zvláštní diskuze škoda a byl by klid
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.01.2007 00:05, sx4
a tam by si mohli škodovkáři diskutovat jak jim to žere o 0,001 litru méně nebo o 0,0001 více než je v papírech a jak je to prostě skvělé
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.01.2007 01:13, Od autora
Díky za komentáře, beru je v úvahu. Porovnávání s Fabií, kterou jsem tímto článkem rozhodně nechtěl zatratit, byla zvolena, protože nemám zkušenost s jiným autem. A také proto, že tento vůz zná téměř každý, a díky němu si může o SX4 udělat přesnější obraz. Motorizace samozřejmě srovnávat nelze, což je uvedeno v článku. Jinak poměr ceny a užitné hodnoty jsem asi trochu přecenil, nevzal jsem v úvahu, že v r. 2000, kdy byl předchozí vůz zakoupen, byly ceny vyšší než dnes. I když nynější Fabia Ambiente 1,4 74 kW, extra výbava: Rádio+CD, tažné zařízení, výškově stav. sedadla, centrál s DO = 383 300 Kč - tato konfigurace se asi nejvíce podobá recenzovanému Suzuki (370 000 Kč). Škodovka má určitě lepší materiály v interiéru, lepší palubní počítač a komfortnější podvozek, SX4 zase zvýšený podvozek, vyhřívaná zrcátka a propracovanější systém sklápění zadních sedadel. Je to věc názoru a vkusu. Jestli mě někdo nepředběhne, pokusím se napsat další zkušenosti až bude více najetých km, přeji mnoho štastných kilometrů bez nehod ! S pozdravem, autor
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.01.2007 01:25, RE: dotaz - spotřeba
Zdeněk posted by:
Kolik Vám brala předchozí fábie ? Má si běžně říkala o 8-8,5 L/100km
Velmi lehká noha 5,5 l
Jízda dle předpisů 7 l
Svižnější jízda max. 120 km/h 8 - 9 l
Jezdil jsem nenaložený a z 90 procent mimo město.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.01.2007 08:13, RE: dotaz - spotřeba
Zdeněk posted by:
Velmi lehká noha 5,5 l
Jízda dle předpisů 7 l
Svižnější jízda max. 120 km/h 8 - 9 l
Jezdil jsem nenaložený a z 90 procent mimo město.
A ja doplnim jeste 1.6 4x4 (motor najeto cca 2500km tak snad se to trosku zlepsi)
Velmi lehka noha - 6.5
Cesta do Krkonos vetsinou mimo cca do 110km/h 7.5
Dalnice Brno a zpet 120-150km/h 9l
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.01.2007 08:13, pro Jindru
nyní jezdím stejnou trasu s astrou 1,4L 16v a spotřeba se pohybuje kolem 7,2 L. Nezajímá mě, co najdu na netu (nebo v příručce), ale jaká je skutečnost !! Nejnižší spotřeba na fábce byla 7,5 , ale niž to prostě nešlo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.01.2007 08:21, Spotřeba
Tož už mě tady ty řeči o spotřebě připadají jak když si důchodci vykládají,jestli mají rohlíky levnější v Kaufu nebo v Lídlu.Jezdit pomalu jen proto abych ušetřil pár korun,tak to dejte ty auta do garáže a jezděte pouličkou,budete kupovat jen lístky.A kupovat auto podle spotřeby ?Myslím,že kdo chce auto pro radost,pro potěšení z jízdy,pro daný účel tak na spotřebu hledí až v druhé řadě.A pokud si ho kupuje nějaké "VRTKOLENO" tak stejně nikdy nebude spokojený.Konečně článek o nějakém jiném autě a už se tady zase s.... Ti škodovkáři.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.01.2007 10:49, RE: Spotřeba
Tonny posted by:
Tož už mě tady ty řeči o spotřebě připadají jak když si důchodci vykládají,jestli mají rohlíky levnější v Kaufu nebo v Lídlu.Jezdit pomalu jen proto abych ušetřil pár korun,tak to dejte ty auta do garáže a jezděte pouličkou,budete kupovat jen lístky.A kupovat auto podle spotřeby ?Myslím,že kdo chce auto pro radost,pro potěšení z jízdy,pro daný účel tak na spotřebu hledí až v druhé řadě.A pokud si ho kupuje nějaké "VRTKOLENO" tak stejně nikdy nebude spokojený.Konečně článek o nějakém jiném autě a...
S tim, ze auto je jen pro radost nemuzu souhlasit. Pro sposuty lidi je to nutnost, doprava rodiny na chatu, nekdy do prace a rpsote byt mobilni. Kupuji si auto, ktere bude mit nizkou spotrebu, protoe chteji minimalne zaticit rodinny rozpociet kdyz uz to auto museji mit. Ano mlady lidi kupuji auta o vyssim obsahu a vyssim stari a jezdi plny plyn. Protoze z kapesneho plati akroat tak benzin a jezdi obcas to nekam projet. Ale kdyz maji rodinu, a musi spalcet hypoteku a maji treba dite, tak jezdi pomaleji, staci jim nizsi obsah a kazd ymesic usetri neco navic, jak na ruceni, tak na spotrebe, a i na pokutach, ono jezdit pomalu a s lehkou nohou neznamena jet v Praze 30, okreska 60 a dalnice 80. Jen to znamena ze jakmile vyjedu z mesta, neseslapnu plny plny plyn a nepredjizdim. Ja jezdim taky s hodne lehkou nohou, v PRaze okolo 50 - 60, nikdy min. Okresky jak kdy 80 -100 podle toho jak jede ten predemnou. Ale kdyz jede 80 nemam duvod ho predjizdet a jedu v klidu za nim. Dalnic ejezdim 120 a jsem spokojeny. Ty nasetrene minuty niz neznamenaji, kdyz prijdu domu a nemam co napraci. A pak kazd ymesic usetrim na pohonych hmotach. Jestli te zajima jake mam auto tak je to Fiat Punto II. generace 1,2 8V, a vis co? me ten motor staci. Na to moje jezdeni sam, max s pritelkyni, s prazdnym kufrem. Ja jsem spokojeny. Samozrejmne ze by se me libilo neco vetsiho v 2,0 nebo 2,5 ale do ma platiti pojistku a potom tu spotrebu? Z mista A do mista B to jede taky, a s tim vyssim obsahem bych stejne jezdil predpisove, takze k cmeu me je mit 2x tolik koni kdybch bych s 2,5 jel stejen v PRaze 50, na okresce okolo 80 - 100 atd?V cem je potom vyhoda? A presto si dokazu jizdu uzivat. Mit penize jdu do vyssiho obsahu, ale ne kazdy chce vyhazovat za stejnou trasu penize navic oknem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.01.2007 11:21, RE: Spotřeba
Martin posted by:
S tim, ze auto je jen pro radost nemuzu souhlasit. Pro sposuty lidi je to nutnost, doprava rodiny na chatu, nekdy do prace a rpsote byt mobilni. Kupuji si auto, ktere bude mit nizkou spotrebu, protoe chteji minimalne zaticit rodinny rozpociet kdyz uz to auto museji mit. Ano mlady lidi kupuji auta o vyssim obsahu a vyssim stari a jezdi plny plyn. Protoze z kapesneho plati akroat tak benzin a jezdi obcas to nekam projet. Ale kdyz maji rodinu, a musi spalcet hypoteku a maji treba dite, tak jezdi po...
Mati ma Punto I generace s motorem 1.2 8V a je to dobrej motor,slusne taha ospodu a na to male autko bohate staci!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.01.2007 12:12, RE: Spotřeba
zigi posted by:
Mati ma Punto I generace s motorem 1.2 8V a je to dobrej motor,slusne taha ospodu a na to male autko bohate staci!!
Presne tak, sice punto 2 je o neco tezsi, ale vazi to 980 kg, takze s tim prckem to jede dostatecne, hlavne jezidm sam amx ve 2 lidech takze neni co resit, akroat radsi bych 1,8 :) to by byla raketa
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.01.2007 12:31, RE: Spotřeba
Martin posted by:
Presne tak, sice punto 2 je o neco tezsi, ale vazi to 980 kg, takze s tim prckem to jede dostatecne, hlavne jezidm sam amx ve 2 lidech takze neni co resit, akroat radsi bych 1,8 :) to by byla raketa
Misto 1.8HGT se to melo jmenovat GTI,RS...atd.Tech 130PS musi mit celkem silu)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.01.2007 19:44, RE: Spotřeba
Martin posted by:
S tim, ze auto je jen pro radost nemuzu souhlasit. Pro sposuty lidi je to nutnost, doprava rodiny na chatu, nekdy do prace a rpsote byt mobilni. Kupuji si auto, ktere bude mit nizkou spotrebu, protoe chteji minimalne zaticit rodinny rozpociet kdyz uz to auto museji mit. Ano mlady lidi kupuji auta o vyssim obsahu a vyssim stari a jezdi plny plyn. Protoze z kapesneho plati akroat tak benzin a jezdi obcas to nekam projet. Ale kdyz maji rodinu, a musi spalcet hypoteku a maji treba dite, tak jezdi po...
Každý má jiný pohled na důvody, proč si koupit to, či ono auto. Měl jsem malé auto s malým obsahem. Mazda 323 1,3i. Zjistil jsem, že to auto stejně bere kolem 7-8 litrů při svižné jízdě, takže jsem šel do většího obsahu, kde jsem sice zaplatil vyšší pojistku, nikoliv však spotřebu, protože jsem to už nemusel tolik honit a auto mi jezdilo v průměru kolem 7l.(Mitsubishi Galant) Rozdíl v tom větším autě je mimo výkonu ten, že jsem se v něm cítil i bezpečně. Bohužel jsem měl s tímto větším autem nehodu a docela blbou. Asi ten pocit z toho většího auta byl opodstatněný, protože mi to auto možná zachránilo život, podle policistů, kteří byli na místě určitě. Jinak tvrdím: do města- malé auto, ale na trasy delší než 20,30km rozhodně doporučuji větší auto se silnějším motorem (min. 1,8) a lepší bezp. výbavou. Máte pak větší rezervy na předjetí a když se pak něco stane, tak Vám nikdo zdraví nevrátí. Radovat se z toho, že jsem ušetřil pár korun na pojistce, ale například nemám nohy, pak asi ztrácí kouzlo. Nehodu nemusíte zavinit sami, ale podívejte se, co se dnes na silnici děje. Vím, že teď sem budou psát lidi, že mají taky malé auto a že má 6 airbagů a výztuhy a ESP, ale víte jak to myslím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 24.01.2007 19:48, RE: Spotřeba
Šakal posted by:
Každý má jiný pohled na důvody, proč si koupit to, či ono auto. Měl jsem malé auto s malým obsahem. Mazda 323 1,3i. Zjistil jsem, že to auto stejně bere kolem 7-8 litrů při svižné jízdě, takže jsem šel do většího obsahu, kde jsem sice zaplatil vyšší pojistku, nikoliv však spotřebu, protože jsem to už nemusel tolik honit a auto mi jezdilo v průměru kolem 7l.(Mitsubishi Galant) Rozdíl v tom větším autě je mimo výkonu ten, že jsem se v něm cítil i bezpečně. Bohužel jsem měl s tímto větším aute...
A ještě něco: byl bych nerad, aby to vyznělo, že kritizuji Fiat Punto. To v žádném případě. Mám s ním osobní zkušenosti a za ty peníze je to super volba pro městský i trochu mimoměstský provoz. Auto má jen trochu smůlu, že si nese z dřívějška špatnou pověst, ale kdo se o Fiaty nové generace zajímá, tak ví svoje. Ahoj
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 25.01.2007 22:03, RE: Spotřeba
Tonny posted by:
Tož už mě tady ty řeči o spotřebě připadají jak když si důchodci vykládají,jestli mají rohlíky levnější v Kaufu nebo v Lídlu.Jezdit pomalu jen proto abych ušetřil pár korun,tak to dejte ty auta do garáže a jezděte pouličkou,budete kupovat jen lístky.A kupovat auto podle spotřeby ?Myslím,že kdo chce auto pro radost,pro potěšení z jízdy,pro daný účel tak na spotřebu hledí až v druhé řadě.A pokud si ho kupuje nějaké "VRTKOLENO" tak stejně nikdy nebude spokojený.Konečně článek o nějakém jiném autě a...
Mám doma krom auta stř.třídy za necelý milion také Fabii a Swifta, neb potřebujeme 3 auta. Swift je neskutečně udrnčené auto(plasty v interiéru),rázy od kol při přejezdu příčné nerovnosti,horší brzdy než Fabie.Spotřeba citelně vyšší, tj. +2 litry v létě.O zimě pomlčím.Auta docela střídáme, autor přiznává,že jinou zkušenost nemá,já jich mám poměrně hodně za 32 let ježdění.SX4,pokud vim, má nápravy stejné či lehce modifikované ze Swifta.Swift patří mezi nejhorší auta,která v domě byla.Také brzy půjde z domu a už nikdy žádné Suzuki. Srovnávat podvozek Fabie1 a Swifta nemá smysl.Swift je o třídu horší, o pečlivosti zpracování nemluvě(lícování uvnitř,ale třeba zadní dveře-odchylka na jedné a druhé straně činí 4 mm!). Takže já bych z SX4 zase tak odvázaný nebyl. Ale chápu, že je z toho někdo nadšen. Já jsem ze Suzuki postupně víc a víc zděšen. Je sice hezké,ale tím to končí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Sunday 03.02.2008 22:41,
Měl jsem fábii 5 let a byl jsem spokojen. Nyní mám týden SX4 4x4 a subjektivní pocity z ježdění jsou lepší než z fábie. Vyšší posez, lepší přehled, větší vnitřní prostor...denně jezdím do kopce kde jsou dvě ostré zatáčky a SX 4 sedí o něco lépe než fábie. Spotřebu a další věci zatím hodnotit nemužu, ale určitě bych ty auto nestavěl zásadně proti sobě. Podle mého názoru je SX 4 vývoje o něco dál.
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.