0
back
 

diskuze k tématu: Jaké koupit SUV na silnici?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 07:46, rada
Subaru Forester je z aut která dokáží projet lehkým terénem určitě nejlepší volba na silnici. Dnes už možno zakoupit i v diselu. Mám předposlední modelovou řadu 2006-2008, benzín+LPG a absolutní spokojenost.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 07:59, rada
Land Rover Frelander 2.0TD4 r.v2006.Mám ho od novoty spolehlivost super a kultura cestování také.Při dosud najetých km(135000)žádný problém.Měl jsem starší model 2002 a prodal jsem ho při 230000km a také vše ok.Spotřeba je cca.7-9l ale nikdy víc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 08:36, rada
Myslím, že z uvedené trojice jsou všechny auta na hodně dobré úrovni. Vybíral bych podle vzhledu a podle pocitu z jízdy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 08:45, rada
Mám taky Land Rover Frelander a maximální spokojenost. Proč tedy ta cenzura, když tady člověk napsal, že lidé obhajující své Oktávky a Feldy tvrdí, že SUV je nepohodlný žebřiňák, klátící se v zatáčkách a dosahující rychlosti tříhrnku Schade Junior jsou mimo mísu ? Mám najeto 700 000 km bez nehody v cca 20-ti autech a za 23 let, takže si dovoluji trošku zobecňovat. A minule jsem volil mezi A6 a SUV a jsem rád, že jsem šel do SUV. Člověk chce na cestách především přežít a mít své pohodlí a to mu malý auto prostě nedá. Panu Navrátilovi rozhodně doporučuji Grand Vitaru, jel jsem v ní, je to příjemné auto. )
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 08:47, rada
ad martin > slyšeli jste slovo boží a tak to prostě je.
K bezpečnosti - ochrana posádky v SUV není oproti limuzíně lepší. SUV jsou vhodná k drcení malých nepřátel, jako například ona slavná fotka " Audi Q7 požírá Fiat 500". Přidání ochranného rámu nejen že zlepší image frustráta, ale pomůže i snadné likvidaci nebezpečných, rozmazlených přechodových důchodců, především babiček s nákupní taškou. Stačí zapnout stěrače.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 09:19, rada
No nebá mi to, ale musím si do "Kyle insidera" rejpnout. Koupí velkého SUV získá člověk jaksi víc prostoru a ohleduplnosti na cestě. Instalací předního rámu a zadní trubky se pak eliminují i troubové, co se vám lepí na kufr, ba i ti co jedou v protisměru rádi uhnou. Cesta se naráz stává pohodovější samozřejmě k nelibosti frustrátů, kterým prostě klidně 95-kou jedoucí mastodont na okresce zavazí, páč nemůžou vytočit svůj trojhrnek Junior na maximální rychlost 98 km/h a předjet v nepřehledné zatáčce. ) Rovněž ti zlí mastodonťáci se nechtějí nechat vytlačit na krajnici, že ? A ten krouťák přes 400 jim táhne i do kopce, to je hrůůza !
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 10:04, rada
Z těhto tří bych vybral toyotu pak hondu a nakonec suzuki. Všechny tři vozy mají kvalitní motory dobrou spolehlivost atd co má většina japonských vozů. Suzuce bych nevěřil kvalitě karoserie ačkoliv....řekl bych že toyota je o kousek lepší než honda ale.... Jak bylo předesláno není tu žádný černý Petr. Tak navrhuji vyzkoušet v čem se cítíte nejlépe a co se vám líbí a hurá do bazaru. :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 10:20, rada
Pokud se mermomocí dovoláváte bezpečnosti, tak si kupte MPV... ale jinak si nejsem jitý, že tyhle malé mrdinky jako je Toyota Rav mají nějak významně lepší bezpečnost.
Nicméně opravdovým paranoikům doporučuji hummera, nebo OT.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 13:20, rada
Dlouho jsem zvažoval stejnou otázku. Pak jsme koupil Subaru Outback. Lepší auto jsem zatím neměl. Na silnici sedí jak přibité, dá se s ním blbnout v hlubokém sněhu, neztratí se ani v terénu. V životě jsem se necítil tak jistě na silnici, jako letošní zimu. Výbava výborná a poruchy 0. najeto 90 000 km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 15:06, rada
Osobně jezdím už 3 rok s RAV4 rv. 2005 D4-D 2.0 85kw (předposlední model) najeto 50.000 km a naprostá spokojenost. Po technické stránce žádná porucha, super design. Auto miluje také přítelkyně, protože se v něm cítí bezpečně a je vysoko. Svezl jsem se také v předposlední verzi Hondy CRV a oproti RAVce se lépe cítí v terénu, ale na silnici v zatáčkách je to hrozná "houpačka" RAVka je tvrdší a v zatáčky není problém více "řezat". Možná bych uvažoval i koupi o Subaru, jinak z již zmíněné trojky bych volil Toyotu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 15:51, rada
sel bych do noveho subaru forestera v dieslu .. z danska (dansk-autoimport) ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 17:13, rada
Toyota RAV . . . . co dodat
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 17:18, rada
nenapadlo ještě někoho z vás,co haníte SUV,že si to někdo koupí zkrátka proto,že se mu auto líbí,přední rám si tam nedá kvůli drcení důchodců ale také kvůli tomu že se mu líbí,zrovna tak nášlapy atd. V trošku větším autě s vyšším posezem se cítí lépe,bezpečněji,a rád bude jezdit s pocitem,že když vyjede v zimě s rodinou na hory,nebude muset řešit jak a kde a kolik sněží,aby projel,vyjel apod...
Co se týče frustrace,ta spíše čiší z odpůrců SUV,každý zdejší příspěvek je důkazem.
Jinak si dovolím zhodnocení-podle mě jsou všechny tři možnosti v absolutním pořádku,ani jedno z těchto aut není vůbec špatné,spíš naopak,vše to jsou rozumné volby.Proto bych při koupi hledal dle ceny,výbavy a dle toho,v čem se cítím nejlíp.Podle mě,ať už koupíte cokoliv,zklamán nebudete.Ještě bych si dovolil navrhnout Nissan X-trail-také výborné auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 17:29, rada
TOYOTA RAV4 !!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 18:52, rada
Pro Filipa: Zajímalo by mě,od kdy má CRV či RAV4 pevné 4x4..? Pán bude zřejmně veliký znalec...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 18:58, rada
Pevné 4x4 má pouze Subaru a Audi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 20:45, rada
Volvo XC70 ... dokonale, zvlast ve verzi D5 s automatem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 22:19, rada
jíra> Zatím se mi nestalo, abych se svojí Legacy neprojel v zimě cestou na lyže tam co s CRV. Jenže tazatel se ptá, co má koupit na silnici. Napsal jsem mu fakta o chování SUV na silnici. Krom Porsche Cayenne neexistuje SUV, které by mělo na silnici nějaké zázračné jízdní vlastnosti.a převyšovalo jimi běžný vůz střední třídy.. Honda CRV je v baráku, protože jezdí po poli. Kdyby se po poli nejezdilo, nebyla by v baráku, protože by byla zbytečná. Místo ní by bylo v baráku třeba druhý Legacy nebo BMW5.
Rámy na auto ve střední Evropě nepatří a zakázal bych je zákonem. Je to australskej vynález kvůli klokanům. Chybí už jen pletivo na přední okno. Tady nemají opodstatnění krom samoléčby frustrace, případně paranoi majitele.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 22:27, rada
I když teď čtu, že majitel chce jezdit " především silnici ". Čili chce jezdit asi i do terénu. No, pak záleží na tom, do jakého. Pokud bude jezdit po polňačce k statku a občas na obhlídku koňských pastvin, pak doporučuju Hondu CRV. Pokud bude jezdit do hustého sakralesa na čekanou a na obhlídku sklizně kukuřice ze svých latifundií, doporučuju v terénu schopnější Suzuki Grand Vitara.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 24.03.2009 22:31, rada
Kupte si Nissana Navaru... super auto, moc nežere, je pohodlné atd.. Měl jsem Forda Explorer, teď jezdím zhruba rok s Nissanem, je to paráda...
respond
  1 2 3 4 ... 6




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.