0
back
 

diskuze k tématu: Jaké koupit SUV na silnici?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, technické dotazy, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 08:39, rada
Co je nejlepši tak jednoznačně Hyundai Santa fe,fakt super.Spolehlivé,bezpečné a pohodlné.Fakt Korejci umí.
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 09:59, rada
Predevsim bychom meli poradit panovi Navratilovi a potom resit jestli je lepsi sup/offroad nebo neco nizsiho. Takze pokud hledate neco spolehliveho tusim, ze nemecke TUV vydava kazdy rok statistiku spolehlivosti aut i v kategorii do tri let stari. Tam je RAVka na mezi Vami uvedenymi modely. Jinak pokud budete z 95% na silnici je lepsi Honda. Na teren je nejlepsi z Vami jmenovanych Vitara. a nyni k tem frustracim - uz mam tretiho jeepa granda cherokeeho, jako druhe auto v rodine, je pohodlne velke, muzu vsude, je pravda, ze neresite obrubniky a dalsi veci. Jinak jizdne je samozrejme horsi nez subaru legacy nebo A4A6 atd. Z jedineho duvodu, s velkym autem, kdyz Vam hrozi naraz ve vetsi rychlosti, tak samozrejme nesmite strhnout volant jako to jde u nizsich aut a prekazku proste napalite, jinak plati, ze pujdete pres boudu nekolikrat za sebou a nasledky jsou horsi. V pripade celniho stretu a pokud jste pripoutany plati fyzikalni zakony a pokud zrovna netrefite tatru ( u te ovsem nepredpokladam, ze bude nekoho predjizdet) spise to bude nejake rychle nizsi auto, tak z auta vylezete vy a budete poskytovat prvni pomoc. Jde o to co preferujete, jestli komfort , kvalitu jizdy nebo bezpeci pri narazu.
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 11:32, rada
prosím vás chci si koupit kia sportage můžete mi někdo poradit jestli je to dobrá volba nebo jestli mám vybírat mezi jiným SUV děkuji
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 11:57, rada
to je zase chytrejch ...chce SUV tak ať si ho koupí. A s tím chytrákem s mondeem (vašek) si klidně dám závod já v foresteru a on v mondeu a uvidíme kdo skončí dřív poli ...
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 12:12, rada
Kupte si Toyota RAV 4, mám ji 13 let starou , najeto 189 000 km bez jediné závady, stále spolehlivá i když jsem několikrát spadla v zimě do příkopu,Když SUV tak RAV 4
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 12:19, rada
Bratr má Hyundai a jsou neustále problémy na mojí RAV nedám dopustit, škoda , že nemám na novou už jsem v letech a nemohu si dovolit dluh, ale všichni okolo co měli jiné značky mají problémy, nebo dávno auto prodali moje RAV 4 je zlatíčko, jízdní vlastnosti super, v zimě paráda a pozor !!! věřte nebo ne jezdí za 8,5 litru
a to neustále topím a otáčky stále přes 2 500 což se jí moc líbí,
kdybych vyhrála, nic niného nechci
Johana.Kelisova@seznam.cz
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 12:37, rada
Takové, které je nejmíň na stránkách bazarů. Spolehlivého a přitažlivého vozu se člověk jen hned tak nebude zbavovat.Co tak SX4 1.6 4WD? Vím o čem mluvím už 2 roky!
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 13:01, rada
Samozřejmě GAZ 69. To je pravý nezmar.
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 13:52, rada
Sme v podobnej situacii a nasim favoriotm je Nissan Qashqai.
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 14:41, rada
Nissan Qashqai benzin 2.0 , 4x4 (volbou). Bezkonkurenční miláček.
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 17:00, rada
Toyota RAV4 - na spici bezporuchovosti vozu dle vsech statistik, i starsi se dobre prodava a uchovava si vyssi cenu. Hondu CR-V (r.v.2003) mam, je fajn, resim akorat obcas spojku, ktera "vrze" a musi obcas na promazani, spotreba kolem 9l/100km. Novy model, podle me, ale neni tak hezky, takze nase letosni nove auto bude budto Rav4 nebo Pathfinder. Rav4 ma docela maly kufr a my, jako velka rodina, se lepe vejdeme do Pathfinderu. Suzuki Grand Vitara je opravdovy terenni vuz, ale presto si cenu nedokaze na trhu uchovat a snizuje se v porovnani s Hondou a Toyotou rychleji. Jestli premyslite i dopredu jak se auto bude prodavat jako ojete, tak zvolte Japonce.
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 17:13, rada
Mam Toyotu RAV4 100kW diesel a nemuzu si ji vynachvalit - po silnici super pohodli, pri predjizdeni vyrazi jak cert, na naledi a ve snehui drzi a pro teren staci. Spotreba v lete do 7l/100km, v zime do 8l/100km, zavady samozrejme zadne = "Toyota - vim proc!"
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 18:05, rada
Moje mamka byla doted zvykla na Yaris, ale ted mela pujcenou Rav 4 2,0 i a nemohla si ji vynachvalit - bezpecna, elegantni, SPOLEHLIVA a nejlepsi samozrejme v zime - 4x4
100 % radim TOYOTU RAV4 a zasel bych prodejci TOYOTA Dolák !!!
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 19:38, rada
Nejlepší SUV? Hm..., pracujij externě pro motoristický časopis a měl jsem tak možnost testovat a otestovat spousty různých značek. Jak to tak pročítám Vaše názory), vyhrává u Vás Toyota RAV4. Zejména jistě díky své spolehlivosti. Já se pokusím pro Vás srovnat značky dle osobních pocitů (tedy jde o subjektivní hodnocení) a nebudu se přitom dívat na peněženku. Osobně preferuji auto, které se špičkově chová na silnici, je dostatečně výkonné a v případě potřeby dojede bez problémů po polní, rozblácené cestě ( s hlubokými kolejemi) ke 2 km vzdálené chatě, nebo mne v zimě doveze ve vysokohorském prostředí v hlubokém sněhu až ke sjezdovce. Zároveň to auto musí mít dobrou spotřebu, být bezpečné a jízda musí být skutečně co možná největším zážitkem. Ze svého hodnocení jsem vyřadil (úmyslně) auta pro hochštaplery, zbohatlíky a jinak podivně rozhazovačné exhibicionisty, kteří se potřebují hlavně předvádět a autům příliš nerozumí (nerodinní týpci), tedy vozy typu VW - Tuareg, Audi Q7, BMW X5 atd. atd. Tedy vyhrál bych-li poukaz na výběr SUV dle vlastního výběru, pak u mne jednoznačně vítězí Mercedes GLK 220 CDi Blueeffi. 177 PS, průměrná spotřeba 6,2 L/100km, pohodlné sezení, výborný výhled, v základu 7-st. automat (špička!), stejně jako náhon na všechna kola, rovněž v základu velký barevný monitor s intuitivním ovládáním...., na silnici se chová jako luxusní limuzína a v terénu velmi dobře obstojí. Těžko, těžko jsem hledal chyby a snad mu lze "vytknout" jen příliš "krabicový" vzhled. Cena u takto v základu "našlapaného" votu je pod milión! Není jistě bez zajímavosti, že stejně vybavená Toyota RAV4 by vyšla cenově plus mínus pár drobných (nebudou-li u moci Paroub. komunisti, pak bude MB dokonce díky posilující koruně levnější a naopak). Na 2. místě je BMW X3. 3.- Volvo XC 60, 4. Audi Q5, 5. VW Tiguan, 6. Toyota RAV4, ....... Stačí to tak?
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 19:44, rada
Qashqai, jakož i Suzuki jsou o třídu níže, než vozy které jsem níže uváděl. Propadákem je pak Hyundai.
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 20:01, rada
Subaru Forester? Na silnici špička (hlavně v zimě), v terénu taky slušné....
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 20:18, rada
Manželka měla RAV 2.0 (benzin) r.v. 2000 (jedna z prvních předposledního modelu) a co musim ocenit je naprostá spolehlivost. Prodávali jsem ji po 7-mi letech (a cca 150tis. km) a co pamatuji tak závady byly dvě prasklé žárovky a jinak nic. Nicméně při popojíždění z našeho "prdelákova" do Prahy a zpět spotřeba cca 11l. Čili nic moc a hluk motoru s aero přes 120km/h byl výrazně vyšší než u jakéhokoliv osobáku. Čekali jsme na novou RAV-4 a po jejím uvedení na trh (díky korejskému vzhledu a hlučnému dieslu) přesedlali na konkurenci od Hondy (aktuální CRV v naftě). Jízda s Hondou je naprosto srovnatelná s jakýmkoliv osobákem střední třídy, spotřeba cca 7.5l, neni problém jet po dálnici 160km/k aniž by jste měl pocit, že se auto trápí a je zbytečné mít puštěné rádio jelikož nic neslyšíte. Rád si CRV od manželky půjčuji (a to mám auto od firmy Horch a syn . Jelikož máme na Hondě zatim pouze 50tis. km (samozřejmě bez poruchy) nemůžu hodnotit spolehlivost.
Pozn.: nedejte na řeči o SUV módě a malých přirozeních, od lidí co na to nemají. To že do auta nastupujete rovně a ne jak do velorexu a perfektní rozhled (přes několik aut před Vámi) spolu s pasivní bezpečností (zapomeňte na crash testy - v případě střetu s jakýmkoliv osobákem s 5-ti hvězdami z toho vylezete lépe ...) má svoji nepopíratelnou hodnotu i když se do terénu s takovým autem nejezdí.
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 20:45, rada
Od korejců opravdu dál. Znám pokladní z jediného specializovaného diesel servisu v Brně a podle ní platba kolem 40.000 Kč je zcela běžná a na denním pořádku u korejských aut, kterým odchází vstřiky. Chcete jezdit především na silnici, ale nezapomeňte, že právě silnice půl roku namrzají, sněží na ně atd. V zemi, kde zuří revoluce, vánice, povodně a podobně si rozumný člověk koupí auto univerzální a ne jenom na léto. Už deset roků mám od nového Pajero krátké a byla to moc dobrá volba. Před čtyřmi lety jsem přikoupil Suzuki Grand Vitara 2l benzín. Tento model má pohon na dvě kola. Přiřazením čtyřkolky vzniká zároveň efekt zamčeného středového diferenciálu /protože ten tento model nemá/ a zároveň 100 % závěr předního diferenciálu. Takto můžete jet po silnici jen když prší, sněží atd. Ale to opravdu jedete. Navíc můžete zařadit redukci převodů do pomala, což Vás dostane z každé situace. O tom všem se jiným jmenovaným jenom zdá. Tím je ale nijak nezatracuji. Všechna japonská auta se vyznačují spolehlivostí i podle TUV. Vitara, kterou mám má ještě klasický rám, v roce 2004 se však změnil trochu design, rám se schoval do skeletu a přibyl středový diferenciál - tedy stálý pohon na 4 i na suché silnici. Můj starší model má zadní tuhou nápravu, což není ideální k závodění v zatáčkách, ale problém s tím nemám. Spotřeba také není z nejnižších, ale zatím bez závad 4 roky. Zato nižší cena vozu Vám benzín zaplatí na roky dopředu oproti vozům výše jmenovaným.
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 08:54, rada
Subaru Outback? Na silnici spickove jizdni vlastnosti pohodlneho osobaku, v terenu "natrhne rit" mnoha SUV (na teren ktery ho nejspis ceka zcela dostacujici), pokud chcete diesel tak ma subaru momentalne jeden z nejlepsich motoru. A na silnici nebudete vypadat jako trotl v dvoutunovem tanku
respond
nahlásit
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 26.03.2009 11:37, rada
Zadne.
SUVckem jezdi po silnici vestinou zoufalci co si hraji na frajery.
Obvzlaste patrne je to ve mestech.
respond
nahlásit
  1 ... 3 4 5 6
Nahlásit nevhodný příspěvek
jméno a příjmení:
e-mail:
Toto oznámení je činěno ve smyslu čl. 16 nařízení EU č. 2022/2065, o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (DSA).
Oznámení podávám, protože se domnívám, že příspěvek:
porušuje obecně závazný právní předpis
porušuje Všeobecné obchodní podmínky internetových stránek tipcars.com
Odesláním tohoto oznámení potvrzuji, že se v dobré víře domnívám, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou přesné a úplné.


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2025, all rights reserved.