0
back
 

diskuze k tématu: Octavia, Passat nebo A4?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, americká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 00:15, nesouhlasím
nesouhlasím s doporučením naftového mondea. Ačkoliv má comon rail, TDCI se vůbec nedá nazvat spolehlivým a úsporným dieselem, spotřeba okolo 5l je pro naftové mondeo pouze snem a o spolehlivosti nemluvě, choulostivé vstřiky, čerpadla a pod... Ve firmě máme dva transity , r.v 2004, jeden najeto sto tis.km a už druhé čerpadlo(dost drahá sranda), druhý má přes 200tis. km a čekéme, kdy se už druhé čerpadlo vys... Když mondeo, jedině benzin... a ještě něco, až na dvouhmoťák se dají většinou problematické věci u PD sehnat celkem levně, což se o vstřikách a čerpadlu na tdci říct nedá...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 00:50, Rozdílně koncipované automobily?
Naopak. Vybíráte ze čtyřech skoro totožných vozů, víceméně hlučných drncadel. Trochu se rozhlídněte kolem. Svět kupodivu není jen VW. Co takovej P406 HDI ? Pohodlný (na rozdíl od VW) a spolehlivý auto. A další a další. A až se ráno probudí Kylie, pěkně to schytáte a dostanete na výběr C5 nebo nic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 07:32, Mondeo
Článek je velice dobře napsaný-pravdivý a určitě bych přemýšlel o Mondeu.Je to velký,pohodlný a velice řiditelný auto.To bohužel, jen částečně splňuje Passat-velikost,což není překvapení.Sice nechápu,proč stále někdo preferuje naftu u osobáku(ušetřit 5tis. za palivo za rok je směšný),ale i tak je lepší Ford.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 07:36, RE: nesouhlasím
cruise posted by:
nesouhlasím s doporučením naftového mondea. Ačkoliv má comon rail, TDCI se vůbec nedá nazvat spolehlivým a úsporným dieselem, spotřeba okolo 5l je pro naftové mondeo pouze snem a o spolehlivosti nemluvě, choulostivé vstřiky, čerpadla a pod... Ve firmě máme dva transity , r.v 2004, jeden najeto sto tis.km a už druhé čerpadlo(dost drahá sranda), druhý má přes 200tis. km a čekéme, kdy se už druhé čerpadlo vys... Když mondeo, jedině benzin... a ještě něco, až na dvouhmoťák se dají většinou problema...
souhlas, navíc mondea zvláště z prvních let výroby často trpí korozí spodku dveří a lemů blatníků, což u zmíněné trojice konkurentů nehrozí
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 07:59, Hlavne spotreba
Nejlepsi je oktavka - protoze kdyz je v dyzlu. Na tuhle diskuzi jsem se teda tesil :))
Jinak vsechny 3. auto jsou koncern, de fakto stejny. Cim prestiznejsi znacka, tim vic priplatek za komfort.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 08:17, RE: Mondeo
Kobyla posted by:
Článek je velice dobře napsaný-pravdivý a určitě bych přemýšlel o Mondeu.Je to velký,pohodlný a velice řiditelný auto.To bohužel, jen částečně splňuje Passat-velikost,což není překvapení.Sice nechápu,proč stále někdo preferuje naftu u osobáku(ušetřit 5tis. za palivo za rok je směšný),ale i tak je lepší Ford.
No nevím, ušetřených 5tis Kč na palivu za rok při nájezdu 20tis. km by znamenalo, že ten benzinák bude brát jen o litr víc. A to v daných vozech neplatí ani náhodou.
A jestli je článek dobře napsaný? - třeba že A4 má podvozek jako Octavia či Golf?? - to snad nemůžete myslet vážně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 08:26, 1,9tdi 66Kw
Nebrat je slabý tak na městské popojíždění. Dobrý fór pán s tím asi nikdy nejel nebo to měl ňáký rozhašený. Když se trochu popožene tak i na okreskách na poměrně krátkých rovinkách vytahne bez problámu 150km/h a na dálnici dá tachometrových 210. Spotřeba když jedu jak důchodce tak 4,4 ježdění do práce 35km 1/3okresky 1/3dálnice 1/3 město s popojížděním po obchodech 5,3, svižně po dálnici průměrná rychlost 150 asi 6,6. Komu toto nestačí není problém čipnout.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 08:42, RE: nesouhlasím
A4 posted by:
souhlas, navíc mondea zvláště z prvních let výroby často trpí korozí spodku dveří a lemů blatníků, což u zmíněné trojice konkurentů nehrozí
Taky souhlas. Navíc bych se rozhodně toho PD nebál. Sám ho mám a jezdím absolutně bez problémů už nějakých 60 tis. km, přičemž auto má 220 tis. km.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 08:49, Mondeo
Dobrý den,souhlasím s tipem pro Mondeo.Hledat dobrý kousek v naftě
po faceliftu 2003 na který Vám bude stačit už 200-250 tis.kč.
Prostor a jízdní vlastnosti bez konkurence v dané třídě.Koncernové
vozy W jsou stále předražené.Přeji dobrý výběr.!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 08:55, RE: 1,9tdi 66Kw
Kozař posted by:
Nebrat je slabý tak na městské popojíždění. Dobrý fór pán s tím asi nikdy nejel nebo to měl ňáký rozhašený. Když se trochu popožene tak i na okreskách na poměrně krátkých rovinkách vytahne bez problámu 150km/h a na dálnici dá tachometrových 210. Spotřeba když jedu jak důchodce tak 4,4 ježdění do práce 35km 1/3okresky 1/3dálnice 1/3 město s popojížděním po obchodech 5,3, svižně po dálnici průměrná rychlost 150 asi 6,6. Komu toto nestačí není problém čipnout.
I přes tu spotřebu bych raději volil mondeo.je to celkově modernější,větší prostor a i pokud majitel zvolí bezproblémové benzínové 2.Ol tak projede o 21000tis.kč za rok více(při tom nájezdu 35tis.km).Ušetří však zase nejen na pořizovací ceně ojetiny ale zejména na servisu (nejsou vstřiky,čerpadlo,turbo,rozv.řemen atd.)oproti naftě a nemusí celou dobu poslouchat rachtání dieslu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 09:07, Co to je za článek?
A4 je postaveno na stejné platformě jako octavia a golf? A na to přišel autor jak?
U verzí s motorem PD autor upozorňuje, že trpí převodovka a s ní ruku v ruce i náprava - tak to jsem opravdu nepochopil. Myslím, že hmotnostní rozdíl mezi motory 1,9 TDI 81 kW a PD 85 kW bude zanedbatelný, takže oba motory zatěžují přední nápravu defacto stejně.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 09:23, RE: nesouhlasím
cruise posted by:
nesouhlasím s doporučením naftového mondea. Ačkoliv má comon rail, TDCI se vůbec nedá nazvat spolehlivým a úsporným dieselem, spotřeba okolo 5l je pro naftové mondeo pouze snem a o spolehlivosti nemluvě, choulostivé vstřiky, čerpadla a pod... Ve firmě máme dva transity , r.v 2004, jeden najeto sto tis.km a už druhé čerpadlo(dost drahá sranda), druhý má přes 200tis. km a čekéme, kdy se už druhé čerpadlo vys... Když mondeo, jedině benzin... a ještě něco, až na dvouhmoťák se dají většinou problema...
Nesouhlasím s příspěvkem. Syn má Mondeo TDCi z roku 2004 96 kW v plné výbavě i s xenony a je plně spokojen, jezdí často a dost a zatím ani jedna závada.. Živý auto, spolehlivý, komfortní a podvozek je technicky daleko vyspělejší než u aut koncernu VW. Já bych doporučil Toyotu Avensis nebo Mazdu 6. Japonci jsou přece jenom nejspolehlivější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 09:39, hlavně xenony
tazatel sám je mimo.Rozpětí 200-250tis je moc velké,tak sakra bud vím,že kupuju auto za 200 nebo za 250.
Místo toho přemýšlení o kombíku s xenonama by měl taky koukat mimo koncern.
Za 250 by našel krásnou Mazdu 6 kombi,Accord kombi, jejich diesely jsou velmi dobré,dokonce chci říct lepší a ne pořád ty hlučné tuctovky TDi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 09:42, A4
Autor clanku se nejak zapomnel rozepsat o A4 (snad jen krome toho vtipu, ze ma stejny podvozek jako Golf ). Navic Passat tady na tipcars ve clanku o ojetinach hodnoti jako ne zrovna spolehlive auto a autor ho presto doporucuje... Nuti me to k uvaze o kvalite mistnich clanku... A co treba ceny nahradnich dilu, je A4 o hodne drazsi nez Passat a Octavie? Buhvi...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 09:44, RE: Rozdílně koncipované automobily?
Honza42 posted by:
Naopak. Vybíráte ze čtyřech skoro totožných vozů, víceméně hlučných drncadel. Trochu se rozhlídněte kolem. Svět kupodivu není jen VW. Co takovej P406 HDI ? Pohodlný (na rozdíl od VW) a spolehlivý auto. A další a další. A až se ráno probudí Kylie, pěkně to schytáte a dostanete na výběr C5 nebo nic.
Milý Honzo42! Tento týden maličko NEstíhám, ale reagovat MUSíM ,-)
Sice NEzcela chápu TAKový (před)výběr - jsou to 3 vozy jednoho výrobce se spoustou SHODNÝCH dílů/motorů - snad by se měl rozhodnout spíše dle svých "osobních" preferencí/pocitů z řízení těch vozů - technika NENí příliš odlišná (a trochu hlučná "drcandla" to jsou (bez legrace .-) ... ráda "odkáži" na svůj příspěveček pod "VW VENTO - finančně výhodná koupě?" 22.3. 20:31 hod - na téma "prémie/NEprémie" ... to když tu čtu ty "infarkty" o podvozcích apod ...
Ale to HLAVNí co se mi NElíbí je cena - za běžný (jedno zda má na pudelce passat mondeo či ... cokoliv) vůz z roku 2001 by se mělo platit MÉNĚ než těch 200 - 250.000 korun - si myslím já ... (v okolních státech - i na SLOVENSKU! se za podobně staré vozy už nabízí i ŠROTOVNÉ) - ne že by 8 -9 let starý passat/mondeo/octavia atd. musel nutně "do šrotu", ale ... ale za čtvrt miblionu korun českých se dá koupit už nový (o dost modernější) vůz nižší střední ... pravda NE kombi, to má ale cenu zvednout o "kousek" - prostě, chce-li někdo Octavii Tour - (chápu-li správně dotaz) - tak vedle v Deutschland se prodává za 8.500 €, což je nějakých 230 t. kč - za NOVÝ vůz ... tak TAKHLE nějak to vidím já ...
Pěkný den ,-)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 09:45, RE: hlavně xenony
Tomi posted by:
tazatel sám je mimo.Rozpětí 200-250tis je moc velké,tak sakra bud vím,že kupuju auto za 200 nebo za 250.
Místo toho přemýšlení o kombíku s xenonama by měl taky koukat mimo koncern.
Za 250 by našel krásnou Mazdu 6 kombi,Accord kombi, jejich diesely jsou velmi dobré,dokonce chci říct lepší a ne pořád ty hlučné tuctovky TDi.
Treba ma tazatel dobry pristup k sevisu VW aut a chce ho vyuzit tak jako ja A xenony? Jak si na ne jednou zvyknes tak si pak tezko odvykas...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 10:22, RE: Rozdílně koncipované automobily?
Honza42 posted by:
Naopak. Vybíráte ze čtyřech skoro totožných vozů, víceméně hlučných drncadel. Trochu se rozhlídněte kolem. Svět kupodivu není jen VW. Co takovej P406 HDI ? Pohodlný (na rozdíl od VW) a spolehlivý auto. A další a další. A až se ráno probudí Kylie, pěkně to schytáte a dostanete na výběr C5 nebo nic.
Souhlas, sám mám P406 2,2 HDi, uveden do provozu 02/04 za cenu pod SPODNÍ hranicí limitu. Pravda, nemá to xenony (ale proboha proč? Fakt mi nechybí...), víc oceňuju třeba ESP. Spotřebou se sice na 5l nedostanu, při pořiz ceně mě to ale fakt netrápí. Kufr obrovskej, jízdní vlastnosti vyvážené, výkon (98kW) dostatečný. Ale uznávám, že Mondeo bude lepší, ale prostě mě nebere...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 10:35, RE: hlavně xenony
E-man posted by:
Treba ma tazatel dobry pristup k sevisu VW aut a chce ho vyuzit tak jako ja A xenony? Jak si na ne jednou zvyknes tak si pak tezko odvykas...
tenhle tazatel má asi těžko přístup k VW servisu,jinak by sem nepsal dotaz ve smyslu,že chce tak rozdílně koncipované automobily jako je Passat,Octavia a A4 :)
a i kdybych měl přístup k servisu VW,Opel nebo Kia tak mě to rozhodně nepřesvědčí koupit si jejich auto.Servis si najdu vždycky když budu chtít udělat prohlídku,výměnu...
hlavně,nekupuju si auto proto,abych ho vozil do servisu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 10:38, co je lepší
Dobrý den, jsem tu nový, tak se přidám do diskuze, podle mě bych volil také FORD Mondeo combi a je jedno, jestli benzín nebo diesel. A to jednoduše z prostého důvodu. 1 - do 250 000 kč seženu např. na portále mobile. de od roku výroby 2004 !!! již od 4500 eur, samo že to bude mít nalítané hafo km, ale píši od 4500 eur., je jich moře a stačí vybírat. 2 - super podvozek, obrovský zavazadlový kufr, a samo že hafo místa všude. 3 - rozvod je u dieslu pokud se nepletu hnán řetezem, takže téměř bezúdržby. Benzín myslím také, ale nejsem si jist. Já sám tento vůz nevlastním, ale měl ho můj švagr, služební Mondeo v dieslu 96 kw, r.v. 2004 a nebylo prý špatné. Akorát tu spotřebu měl poměrně vysokou cca 7.5 l, ale po asi roce ježdění mu spadla na 6.5 l, dostal to jako nové, takže se to asi potřebovalo zajet. Ale to víte, bylo to službní, takže s tím asi nejezdil zrovna jako s pohřebákem. Na závěr, myslím že není co řešit prostě zkuste Mondeo, a uvidíte. V dnešní době je opravdu za pakatel takhle vybavený ojetý vůz a hlavně servis a i díly jsou asi nejlevnější na zahr. vozy u nás, aspoň to tady někdo psal. Koupil bych prostě do cca nějaké částky a zbytek bych nechal stranou na opravy. A prosim Vás zapomeňte na koncern VW, nic proti nim nemám, ale jsou tak obrovsky předražené a tak se kradou, vím co povídám, dělám ve státní správě, ty raději ne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 10:46, RE: hlavně xenony
Tomi posted by:
tenhle tazatel má asi těžko přístup k VW servisu,jinak by sem nepsal dotaz ve smyslu,že chce tak rozdílně koncipované automobily jako je Passat,Octavia a A4 :)
a i kdybych měl přístup k servisu VW,Opel nebo Kia tak mě to rozhodně nepřesvědčí koupit si jejich auto.Servis si najdu vždycky když budu chtít udělat prohlídku,výměnu...
hlavně,nekupuju si auto proto,abych ho vozil do servisu...
no ja mam treba pristup k autorizovanemu servisu VW za polovicni ceny. Jiste, ze se auto nekupuje proto aby se s nim jezdilo do servisu, ale obcas je potreba nejakou udrzbu udelat a pak je lepsi mit ji dostupnou.
respond
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.