0
back
 

diskuze k tématu: Octavia, Passat nebo A4?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, německá vozidla, česká vozidla, americká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 10:57, No to jsou perly, ty dnešní odpovědi...
Tak předně - kde autor přišel na to, že A4 je postavená na platformě golfu. Není a nikdy nebyla. Pan redaktor měl patrně na mysli A3. No, asi v A4 nikdy nejel, proto se o ní nějak zapomněl rozepsat. No, s tím stařičkým 1.9 TDI 66 kW to je také dobrý fór. Tohle je nespolehlivější TéDéÍčko, co se dělalo, protože tam nejsou žádné common raily, PD, VGT a podobné věci, co se sypou. Najezdil jsem s tímhle motorem fakt hodně ještě v době, kdy přímý vstřik nikdo jiný než koncern nenabízel. A fakt jsem si nevšimnul, že by to auto bylo líné po městě apod. a že by mělo o litr vyšší spotřebu. Naopak, ta stará TDI žrala nejméně. Asi před rokem jsem řídil kolegova Passata r.v. 2006 - jel jsem fakt slušně, protože to nebylo moje auto, spotřeba těsně pod 9 l/100 km, sice mrzlo až praštělo, ale stejně...No, nezbývá než dodat, že komu se zdá 1.9 TDI 66 kW moc líné, tak se to dá celkem jednoduše přečipovat. Těch cca 10 koní je znát - vyzkoušel jsem. Osobně bych doporučoval asi tu A4, i když je v porovnání z ostatními ze vzorku nejmenší auto. Passata bych nedoporučoval - viz známá story s přední nápravou z hliníku. Mondeo do r.v. 2004 určitě také ne. Dělalo se to v Turecku, takže ač to má být pozink, tak dveře, prahy a lemy reznou jak liška. Dokonce jsem viděl rok staré auto, které mělo chycené všechny dveře, k neuvěření!!! O motorech TDCI do r.v. 2003 už toho bylo napsáno také hodně. Takže nevím, proč se to autorovi článku tak líbí. Vím, že s tím dnes Kylie nepřišla, ale co třeba alternativa - C 5 v kombíku, určitě 406 v kombíku, Laguna určitě ně, ta se se...Možná bych zkusil třeba V 70, i když těm kusům z prvních let bych moc nevěřil, tak se speciálně u Dieselů sypaly jednotky. Co třeba trošku exotiky - třeba Saab 95 v kombíku? No a proč se nepoohlédnout někde za hranicemi, s tou novou Octáviou Tour za 8.500 EUR je to pravda. I ojetá auta tam nebudou moc drahá, pokud vím, tak se tam neprodává víc než u nás (mluvím o ojetinách, ne o Fábiích za šrotovné).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 11:19, RE: No to jsou perly, ty dnešní odpovědi...
jiriez posted by:
Tak předně - kde autor přišel na to, že A4 je postavená na platformě golfu. Není a nikdy nebyla. Pan redaktor měl patrně na mysli A3. No, asi v A4 nikdy nejel, proto se o ní nějak zapomněl rozepsat. No, s tím stařičkým 1.9 TDI 66 kW to je také dobrý fór. Tohle je nespolehlivější TéDéÍčko, co se dělalo, protože tam nejsou žádné common raily, PD, VGT a podobné věci, co se sypou. Najezdil jsem s tímhle motorem fakt hodně ještě v době, kdy přímý vstřik nikdo jiný než koncern nenabízel. A fakt jsem s...
Ty jsi taky perla. Přední nápravy Audi A4, Audi A6, VW Passat a Superb jsou shodné. Hliníkové a až od roku 2002 jsou poněkud trvanlivější. Zesílené, ale hliníkové!!! Nechají se sehnat v obchodě za cca 20tkč.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 11:21, ještě jedna připomínka
A doufám, že tady nikdo nebude zase namítat, jak jsou díly na Mondeo drahé, a právě na diesla a že je lepší Octavia atd, atd. Tak já přidám trochu do mlýna: Tak za prvé, už v životě bych nejel do autorizovaného servisu, pokud vozidlo není nově koupené, tudíž v záruce. Najděte si šikovného automechanika a je po problému. Dám příklad: Nechal jsem si udělat na svém voze rozvody ( rozvodová sada + vodní pumpa + žhavící svíčky atd.), moc tomu zas nerozumím, dále mi mechanik dělal něco na levem zadním kole, protože mi přibržďovala, prý prasklá manžeta a přes tu se dostala sůl a voda do brzd. válečku a proto ho musel vyměnit, prý si s tím docela vyhrál, dále jsem si nechal zkontrolovat celé vozidlo, to znamena filtry, olej v motory + dolití, brzdovou soustavu, kotouče, destičky, tlumiče atd.atd, prostě zkontrolovat celé vozidlo, když už u něj bylo tak proč ne. Před chvílí mi volal, že je vše hotové a v pořádku. Řeknete si, no a co, že udělal rozvodya ostatní věci jenom kontroloval, tak např. jenom sundání všech kol, kontrola destiček a kotoučů a opětovné nandání, taky nějaký čas. A kolik si myslíte, že jsem za vše zaplatil, dohromady 6700 ,- Kč. Jo abych ještě dodal, díly nebyly žádný šit, ale zlatá střední cesta. Mimo to jsem si volal např. Do Auto štangl a ty samé věci na rozvody by u nich stály asi 10 300 kč +-. Dále jsem si schválně volal známému ze značkového servisu a ten mi sdělil, že tyto všechny výměny ( rozvody) + kontroly by stály, a to opakuji, je to známý, takže nějaká sleva cca od 16 000 do 19 000 kč. A na závěr: jaké vlastním vozidlo: to nejhorší dle statistik a zdejších odborníků. Světe div se LAGUNU II Facelift 1.9 Dci 88kw combi r.v. 2005 krom xenonů v plný palbě, najeto cca 121 000 km, ale dle mého názoru více jak 200 000 km, dovoz, ja jsem s ní zatím nalítal cca 35 000 km, a jediné co s tímto vozem bylo, popisuji zde, jo abych upřesnil je to již moje druhá laguna II, na předešlé jsem nalítal cca 45 000 km a neměnil jsem nic, krom oleje a filtru. Takže nevím, asi náhoda. Ještě jedna připomínka, před těmito vozi jsem vlasltnil ještě 5 vozů zn. Renault a opět světe div se krom oleje a filtru nic měněno, asi prostě náhoda. ANO, JEDNU VÝTKU MÁM, A TO JSOU OBČASNÉ VRZAJÍCÍ PLASTY V INTERIÉRU, TO MUSÍM PŘIZNA, ALE TO JE MINIMÁLNĚ, při jízdě po nerovnostech . A proč toto píši: tazateli jsem raději nechtěl nabízet , aby se třeba poohlédl po tomto vozidle, protože by mě zdejší pisatelé asi ukamenovali za tento výběr vozu. Ale u mě, naprostá spokojenost, prostě bych nevolil jinak.Člověk prostě musí vybírat a vybírat, a pak se snad poštěstí. Trochu jsem odběhl od tématu, Přeji dobrý den.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 12:02, RE: ještě jedna připomínka
miros posted by:
A doufám, že tady nikdo nebude zase namítat, jak jsou díly na Mondeo drahé, a právě na diesla a že je lepší Octavia atd, atd. Tak já přidám trochu do mlýna: Tak za prvé, už v životě bych nejel do autorizovaného servisu, pokud vozidlo není nově koupené, tudíž v záruce. Najděte si šikovného automechanika a je po problému. Dám příklad: Nechal jsem si udělat na svém voze rozvody ( rozvodová sada + vodní pumpa + žhavící svíčky atd.), moc tomu zas nerozumím, dále mi mechanik dělal něco na levem zadním...
No prostě co člověk to názor. Jinak autorizované servisy všeobecně stojí v drtivé většině případů za pořádné ho*no, ale jsou samozdřejmě i vyjímky. Já osobně si myslím že nezáleží až tak úplně na značce (protože každé auto má nějakou mouchu) ale na tom jak se předchozí majitel o auto staral.... Můžu vědět proč jste tu první LagunuII vyměnil za jinou? Novější, kombi nebo něco jiného?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 12:38, pro Michy007
Ta první laguna byla také combi, ale před faceliftem r.v. 2004, proto jsem chtěl tu novější, co mám nyní, původně jsem chtěl 96 kw, ale v té době, co jsem jí scháněl, tak buď nebyla v požadované výbavě nebo byla pro mě drahá, jinak naprostá spokojenost s oběma.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 12:59, RE: No to jsou perly, ty dnešní odpovědi...
mhana posted by:
Ty jsi taky perla. Přední nápravy Audi A4, Audi A6, VW Passat a Superb jsou shodné. Hliníkové a až od roku 2002 jsou poněkud trvanlivější. Zesílené, ale hliníkové!!! Nechají se sehnat v obchodě za cca 20tkč.
Však taky nikde netvrdím, že A4 by tu hliníkovou nápravu neměla, ostatně jako další věci na podvozku, které jsou shodné s Passatem už od dob, kdy se A4 ještě říkalo Audi 80. Akorát jsem nikde neslyšel, že by se na té A4 ty přední nápravy sypaly takovým způsobem jako na Passatu nebo v A6. Jestli ta auta také nejsou maličko těžší - většina A6 ostatně jezdí v dieslu 2.5 TDI. O A6 jsem nepsal, nevěřím, že by se za limit, který byl uveden v zadání, dalo sehnat něco rozumného, nadto v kombíku, kterých moc nejezdí (pokud v to nepočítám Allroad, ale ten určitě nebrat). O Superbu nepíšu, nesplňuje zadání, nedělá se v kombíku. A také se nebudu rozplývat nad tím, že za 200 000 dá sehnat třeba trojkové kombi nebo Alfa 156. To by fakt nemělo smysl do toho jít.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 12:59, RE: No to jsou perly, ty dnešní odpovědi...
mhana posted by:
Ty jsi taky perla. Přední nápravy Audi A4, Audi A6, VW Passat a Superb jsou shodné. Hliníkové a až od roku 2002 jsou poněkud trvanlivější. Zesílené, ale hliníkové!!! Nechají se sehnat v obchodě za cca 20tkč.
Ty jsi taky perla, ta náprava se dá sehnat cca za 6 tisíc a vozí se z německa, sice nevydrží tolik jako originál, ale ten co to prodává na to dává záruku dva nebo tři roky, a když se ti to zase vymlátí, tak ti to vymění za novou..takže je s tím akorát práce, ale nějakých 60 tis. km to vydrží vždy, takže ty pohádky o nápravách za 20 tis.+ platí pro návštěvníky autorizovaných servisů. Na koncern je všude plno dílů, a jsou dost levné..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 13:05, RE: No to jsou perly, ty dnešní odpovědi...
jiriez posted by:
Však taky nikde netvrdím, že A4 by tu hliníkovou nápravu neměla, ostatně jako další věci na podvozku, které jsou shodné s Passatem už od dob, kdy se A4 ještě říkalo Audi 80. Akorát jsem nikde neslyšel, že by se na té A4 ty přední nápravy sypaly takovým způsobem jako na Passatu nebo v A6. Jestli ta auta také nejsou maličko těžší - většina A6 ostatně jezdí v dieslu 2.5 TDI. O A6 jsem nepsal, nevěřím, že by se za limit, který byl uveden v zadání, dalo sehnat něco rozumného, nadto v kombíku, kterýc...
Viděl jsi někdy starou dobrou Audi 80 a jakoukoli A4 (B5, B6), nebo třeba starou A6 C4 (kterou třeba já vlastním) a jakoukoliv novější A6 (C5 atd.)???
Rozdíl mezi tím je, že u staré 80/100/A6 je náprava litinová, primitivní a vydrží cca 300 tkm, a u A4 a od A6 C5 jsou nápravy hliníkové, na první pohled mnohem komplikovanější, pozná to i naprostý laik, stačí se podívat i při vytočeném kole je to dobře vidět.
Jinak podobnost s golfem nemůže být už z principu, protože Passat a A4 mají narozdíl od Golfa motor podél, a od toho se odvíjí i konstrukce nápravy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 13:07, RE: No to jsou perly, ty dnešní odpovědi...
tomma posted by:
Viděl jsi někdy starou dobrou Audi 80 a jakoukoli A4 (B5, B6), nebo třeba starou A6 C4 (kterou třeba já vlastním) a jakoukoliv novější A6 (C5 atd.)???
Rozdíl mezi tím je, že u staré 80/100/A6 je náprava litinová, primitivní a vydrží cca 300 tkm, a u A4 a od A6 C5 jsou nápravy hliníkové, na první pohled mnohem komplikovanější, pozná to i naprostý laik, stačí se podívat i při vytočeném kole je to dobře vidět.
Jinak podobnost s golfem nemůže být už z principu, protože Passat a A4 mají narozdíl od G...
Nevím ve které době se A4 říkalo 80. Bylo nejdříve audi 80 (několik generací, poslední např. B3, B4), no a v roce 1994 přišlo koncepčně úplně jiné auto, a to A4.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 13:08, RE: ještě jedna připomínka
miros posted by:
A doufám, že tady nikdo nebude zase namítat, jak jsou díly na Mondeo drahé, a právě na diesla a že je lepší Octavia atd, atd. Tak já přidám trochu do mlýna: Tak za prvé, už v životě bych nejel do autorizovaného servisu, pokud vozidlo není nově koupené, tudíž v záruce. Najděte si šikovného automechanika a je po problému. Dám příklad: Nechal jsem si udělat na svém voze rozvody ( rozvodová sada + vodní pumpa + žhavící svíčky atd.), moc tomu zas nerozumím, dále mi mechanik dělal něco na levem zadním...
To jste šťastný člověk. Pár lehce olítaných lagun mi kdysi prošlo rukama jako služebáky, no upřímně řečeno - nic moc, ale také nic, co bych už na Renckovi neviděl a co dokáže nepříjemně překvapit a vysát peněženku. Většinou zlobila elektrika (centrál, imobilizér, vyhřívání sedaček, automatická klima atp.) - což se blbě diagnostikuje a ne každý na to má čas a náladu (myslím rozumné lidi, ne ty, kteří to zavezou do značkového servisu, aby mu tam za hříšné prachy vyměnili půl auta). Motoricky průměr (všechno byly 1.9 dci), ale držely. Jinak svezení dobré, velmi pohodlná rodinná auta, nic pro závodníky a nevybouřenou mládež.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 13:33, Audi
Pokud bych se měl rozhodovat pouze mezi vybranými vozy a měl tyto peníze, tak bych bral Audi A4. Rozšířené auto s technikou Volkswagen. Díly se dají bezproblémů sehnat z druhovýroby za obdobné ceny jako na Octavii. Motor a spotřeba taky stejné. Tak proč si nekoupit lépe vybavené a luxusnější auto když na to mám. Jasně, připlatím si za značku. Jenže dráž nakoupíte a dráž taky prodáte dál. Takže na tom nijak neproděláte. Provozní náklady stejné.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 13:38, RE: ještě jedna připomínka
miros posted by:
A doufám, že tady nikdo nebude zase namítat, jak jsou díly na Mondeo drahé, a právě na diesla a že je lepší Octavia atd, atd. Tak já přidám trochu do mlýna: Tak za prvé, už v životě bych nejel do autorizovaného servisu, pokud vozidlo není nově koupené, tudíž v záruce. Najděte si šikovného automechanika a je po problému. Dám příklad: Nechal jsem si udělat na svém voze rozvody ( rozvodová sada + vodní pumpa + žhavící svíčky atd.), moc tomu zas nerozumím, dále mi mechanik dělal něco na levem zadním...
Laguny se kazily hl do faceliftu, to je vseobecene znama vec, ale i pak to jeste neni zazrak zadny. Mel byste videt meho znameho, kteremu tohle auto jako nove ve 2 letech 3 mesice prostalo v servisu. Vymena ridici jednotky, turba, poruchy neustale elektroniky. No mel z toho auta radost. Vseobecne statistiky rikaji, kolik prumerne se vyskytuji nejake zavady u danych aut., kdyz to reknu hodne zjednodusene 10% poruchovost udava, ze 10 aut ze 100 ma nejakou poruchu, ktera se sleduje. Tim padem, i kdyz mate ten nejporuchovejsi vuz na svete, tak mate sanci, ze chytnete ok kus. Jen bude rozdil, jakou mate sanci ho sehnat. Kdyz Laguna 2-3 roky je na 9,5% treba ten passat na 4%, v letech 4-5 je to u Lag uz 19,3%, passat 8,6% ale treba avensis na 6%. Lagunu opravdu ne.. :) budte rad, ze jste mel spise stesti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 13:40, RE: No to jsou perly, ty dnešní odpovědi...
tomma posted by:
Ty jsi taky perla, ta náprava se dá sehnat cca za 6 tisíc a vozí se z německa, sice nevydrží tolik jako originál, ale ten co to prodává na to dává záruku dva nebo tři roky, a když se ti to zase vymlátí, tak ti to vymění za novou..takže je s tím akorát práce, ale nějakých 60 tis. km to vydrží vždy, takže ty pohádky o nápravách za 20 tis.+ platí pro návštěvníky autorizovaných servisů. Na koncern je všude plno dílů, a jsou dost levné..
Ale já si nekupuju auto proto, abych na něm cokoli měnil. Mně je z tohohle pohledu úplně fuk, že se něco dá přivést z Německa za 6 000. Já tam sice jezdím dost často služebně, ale nemám čas něco shánět ani s autem jezdit do servisu. Jinak o těch audinách - já samozřejmě vím, že 80 a A4 byly úplně jiné modely, narozdíl od prvních A6, které měly s určitými obměnami základ shodný se 100, teď se mi nechce počítat, která to byla generace (že by třetí?). A 80 1.9 TDI 66 kW znám jako své boty, protože si jí v roce 1992 jako olítanou koupil otec. Společně jsme na za 14 let ní nalítali dobrých 200 tis. km a bez nějakých fatálních problémů (odešel tuším jenom termostat na chlazení, což se opravilo za chvilku). Kdyby otce nesestřelil na křižovatce puberťák ve Fábii, tak to auto jezdí snad dodnes. Nová A4 mě zklamala, tu měl kdysi můj šéf v bance v 1.8 T. Vzadu nebylo vůbec místo, byl v tom dost kravál a designově už to nebylo ono. Ale jelo to super! A6 allroad 2.5 TDI měl můj známý (jako nové auto) a rád se ho zbavil, tam pořád něco odcházelo - přední náprava, odpružení, zlobila elektrika. Předtím měl hranaté Volvo C 70 a s láskou na něj vzpomínal. Ani poslední A6 mě nevzala u srdce. Před časem jsem jel v A6 Avant 2.7 TDI (r.v. 2007) . Při stovce začal pískat ventilace. No za ty prachy bych to nečekal. O těch nápravách samozřejmě vím, vím, že ta hliníková je mnohem komplikovanější a asi to bude v Německu na dálnici dobře sedět. Ale na našich cestách to prostě odchází, o tom to celé je. Ta litinová náprava vydrží mnohem déle, než píšete, když jsme odepsali 80, mohla mít nalítáno něco pod půl milionu (když jsme jí kupovali, bylo jisté, že má stočený tachometr) - měnili jsem asi dvakrát kulové čepy a jeden homokinetický kloub po havárce, druhý byl pořád originál původní. Že mají Golfy (A4, Toleda, Octávky atd.) motor napříč, to samozřejmě ví každý. Ta větší platforma, co má třeba A6 , Passat, Superb, má motor podélně. Trošku průšvih je, že před přední nápravou. Nevím konkrétně proč - že by se tam jinak nedala nacpat převodovka s diferenciálem, když je to předopohonovka? Teď jezdím s Volvem S40 I, občas s MB C I. Volvo úplně bez problémů už pět let (nalítal jsem s ním už přes 100 tis. km), u MB se nám vysypal automat, řešíme, co dál.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 14:27, RE: Rozdílně koncipované automobily?
Kylie posted by:
Milý Honzo42! Tento týden maličko NEstíhám, ale reagovat MUSíM ,-)
Sice NEzcela chápu TAKový (před)výběr - jsou to 3 vozy jednoho výrobce se spoustou SHODNÝCH dílů/motorů - snad by se měl rozhodnout spíše dle svých "osobních" preferencí/pocitů z řízení těch vozů - technika NENí příliš odlišná (a trochu hlučná "drcandla" to jsou (bez legrace .-) ... ráda "odkáži" na svůj příspěveček pod "VW VENTO - finančně výhodná koupě?" 22.3. 20:31 hod - na téma "prémie/NEprémie" ... to když tu čtu ty "infar...
Nutno podotknout, ze ona vyhodna cena 8500EUR je po zapocteni srotovneho, takze pro nasince ma ta vyhodna cena nulovy vyznam.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 14:33, RE: pro Michy007
miros posted by:
Ta první laguna byla také combi, ale před faceliftem r.v. 2004, proto jsem chtěl tu novější, co mám nyní, původně jsem chtěl 96 kw, ale v té době, co jsem jí scháněl, tak buď nebyla v požadované výbavě nebo byla pro mě drahá, jinak naprostá spokojenost s oběma.
jaký motor tam měl 96kw?pokud vím tak je tam 1,9dci 79/88kw a 2,2dci 110kw
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 17:22, Ach jo...
zase další, stálé a opakované dotazy na stále stejné nezajímavé a průměrné vozy Sakra, chlape máte tady funkci hledat, tak hledejte a čtěte!!! Pak se rozhodněte jaký znáček na kapotu si dáte, protože je to úplně jedno...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 18:29, RE: nesouhlasím
A4 posted by:
souhlas, navíc mondea zvláště z prvních let výroby často trpí korozí spodku dveří a lemů blatníků, což u zmíněné trojice konkurentů nehrozí
Kde jste přišel na tu korozi lemů blatníků? Mám Mondeo 2001 a dveře sice reznou, ale blatníky nikoli a nikde jsem o tom ani neslyšel.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 18:34, RE: nesouhlasím
cruise posted by:
nesouhlasím s doporučením naftového mondea. Ačkoliv má comon rail, TDCI se vůbec nedá nazvat spolehlivým a úsporným dieselem, spotřeba okolo 5l je pro naftové mondeo pouze snem a o spolehlivosti nemluvě, choulostivé vstřiky, čerpadla a pod... Ve firmě máme dva transity , r.v 2004, jeden najeto sto tis.km a už druhé čerpadlo(dost drahá sranda), druhý má přes 200tis. km a čekéme, kdy se už druhé čerpadlo vys... Když mondeo, jedině benzin... a ještě něco, až na dvouhmoťák se dají většinou problema...
Je pravda, že doporučení alternativy mělo obsahovat upozornění na problémy Mondea z prvních let výroby. Nicméně za 200-250 tisíc už bude Mondeo po faceliftu, který většinu zásadních problémů řešil. Tím myslím jak korozi, tak zlepšení motorů TDCi. Navíc se díky problémům v prvních letech zapracovalo na servisu a ceny oprav TDCi již nejsou tak vysoké. Navíc problémy s motory zdaleka nepostihly každý vůz, hodně asi záviselo na zacházení s vozem, kvalitou nafty, ... .
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 18:42, RE: co je lepší
miros posted by:
Dobrý den, jsem tu nový, tak se přidám do diskuze, podle mě bych volil také FORD Mondeo combi a je jedno, jestli benzín nebo diesel. A to jednoduše z prostého důvodu. 1 - do 250 000 kč seženu např. na portále mobile. de od roku výroby 2004 !!! již od 4500 eur, samo že to bude mít nalítané hafo km, ale píši od 4500 eur., je jich moře a stačí vybírat. 2 - super podvozek, obrovský zavazadlový kufr, a samo že hafo místa všude. 3 - rozvod je u dieslu pokud se nepletu hnán řetezem, takže téměř bezúd...
Všechny motory v Mondeu 2001 mají rozvody poháněné řetězem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 25.03.2009 19:04, RE: co je lepší
miros posted by:
Dobrý den, jsem tu nový, tak se přidám do diskuze, podle mě bych volil také FORD Mondeo combi a je jedno, jestli benzín nebo diesel. A to jednoduše z prostého důvodu. 1 - do 250 000 kč seženu např. na portále mobile. de od roku výroby 2004 !!! již od 4500 eur, samo že to bude mít nalítané hafo km, ale píši od 4500 eur., je jich moře a stačí vybírat. 2 - super podvozek, obrovský zavazadlový kufr, a samo že hafo místa všude. 3 - rozvod je u dieslu pokud se nepletu hnán řetezem, takže téměř bezúd...
Naprostý souhlas s tím Mondeem, je to spolehlivé autíčko, Tdci dnes již bez problémů, mám možnost s těmito auty jezdit a je to super svezení.Jasná volba.Peugeoty mě neberou, raději volím Mondeo.Přeji šťastnou volbu.
respond
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.