0
back
 

diskuze k tématu: Menší auto pro pět? Zaměřte se na Japonce

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaké palivo vybrat, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.08.2009 08:06, rada

Na těchto stránkách si zadáte typ auta, stáří a další možné parametry dle uvážení - km, výkon, cenu, druh paliva, případně i stát, odkud byste chtěl auto dovézt - a vyjede to všechna auta na prodej dle vámi zadaných parametrů. Pokud neudáte stát, tak to budou auta fakticky z celé Evropy.
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?isSearchRequest=true&scopeId=C&country=&negativeFeatures=EXPORT8#0
Na těchto adresách lze též dobře hledat:
http://www.autoscout24.de/
http://www.mobile.de/home/index.html#0
Rozhodně se vyplatí si auto dovézt, vyjde to nepoměrně levněji než u nás v bazarech, a to i včetně dovozu a všech nákladů s tím spojených. Dle mého odhadu se ušetří minimálně 25 %. Navíc u auta zakoupeného v Německu / Rakousku atd./ máte jistotu, že to auto není kradené, zpravidla ho před tím měl jen jeden majitel a fakticky to má vždy servisní knížku a je to servisně dobře udržované.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.08.2009 08:58, rada
Například po zadání na prvou zmiňovanou adresu, a to u vozu VW Touran 1.6 FSi - roku výroby 2005 až 2007 a v ceně do 10.000 EUR - to vyjelo 8 vozů tohoto typu, které jsou na prodej, a to v cenách 7.988 - 10.000 EUR, což je 206 - 258 tisíc korun .
Na českých a slovenských stránkách jsem tento typ vozu našel pouze v počtu dvou kusů, jeden za 10.800 EUR a další za 12.780 EUR - obojí ze Slovenska.
A to zde:
http://www.autobazar.eu/cz/
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.08.2009 09:14, rada
Spíš by asi pana Radima zajímalo co koupit případně na jaký neduh onoho modelu si dát pozor a ne jak a kde koupit.
Osobně jsem podobný problém vyřešil Focusem Cmaxem a jsem spokojen. Motor 2,0TDCi 100Kw
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.08.2009 11:15, rada
to TOJEJEDNO: nevim jak si přišel na to,že dovoz auta z SRN vyjde levněji.To už pár let neplatí.Do Německa se jezdí pro auto za stejnou cenu jako u nás i dražší,ale kvůli lepšímu stavu,opravdu reálné pravidlené návštěvě autorizáku a používání origo dílů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.08.2009 11:22, rada
pokud hraje velkou roli spotřeba tak Mazda 5 na LPG splňuje nízké náklady na palivo a je to pověstný japonský držák.
Verso nebo touran v benzinu určitě nebude úsporné auto.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.08.2009 12:03, rada
Rozhodně bych nevzal Tourana - nechápu, co se na tomhle autu může někomu líbit. Interiér je nevzhledný, plasty tvrdé, jak beton. Ve svém deset let starém autě mám měkčených plastů víc. A co mě štve nejvíce? Plynový pedál....jak ze "stodvacítky" - HRŮZA. Jezdil jsem měsíc s 1.9 TDI 77kW a pocity mám strašné....nejede to, řve to a žere to. Z Vámi vybraných vozů bych preferoval Toyotu.
A jako alternativu bych navrhnul např. Ford Focus C-Max nebo Renault Scénic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.08.2009 12:20, rada
Taky hned jak sednu do auta mačkám plasty jestli jsou měkčené nebo ne
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.08.2009 12:35, rada
Taky jsme řešili podobný problém. Vyzkoušeli jsme z jmenovyných Verso a Mazdu. Verso - úděsné tvarování kufru, s 1,8 benzin hlučné, velmi nepříjemný zvuk, parníkoidní dojem z jízdy. Mazda - mě nevyhovuje členění sedadel ve 2. řadě, podvozek spíš tužší, 2,0 benzín přájemný.
PS: skončili jsme u Hondy FR-V. kde vzadu 3 dospělí poodlně, ale oproti mazdě o něco menší kufr, ikdyž dost věcí se dá naložit pod zadní sedačky.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.08.2009 18:35, rada
Nechat si auto 8-10 let je nesmysl. Auto musí vždy do 3 let z domu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.08.2009 18:54, rada
Kvalitní Mazda 5 je hodně nedoceněný auto,stejně jako Ford C max, Renault Scenik a Fiat Multipla.Sice mám japonce v oblibě,ale Toyota i Honda či Nissan asi né.Co však určitě né je VW a Peugeot.Chce si opravdu auto vyzkoušel a na nějaký rady skoro nekoukat.To bych si opravdu žádný nekoupil.Škoda,že už se navyrábí Chevrolet Rezzo,ten má nádrž na lpg z fabriky a motor je upravený.Moc jsem o něm přemýšlel a D se dá koupit velice vybavený.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.08.2009 19:01, rada
Nebudu radit, které auto si vybrat, pouze chci napsat vlastní zkušenosti z vozu Corolla Verso, Toyota Avensis a VW Touran. Všechny vozy jsme měli nebo máme ve firmě a jezdil jsme s němi permanentně. Corolla Verso - prostorné auto, velmi variabilní, dle mého lépe zpracované než Avensis. Verso mělo výtečný motor 2,2 D4D (nafta) / 100 kW. Motor měl obrovský tah, s autem se dalo doslova lítat a nebyl problém se "honit" i s luxusnějšími vozy. Motor táhl nádherně odspodu a člověk neměl nikdy pocit, že by mu chyběl výkon. Až na zvláštní cvrlikání byl motor velmi dobře odhlučněn. Průměrná spotřeba dle stylu jízdy 5,5-6,5 l / 100km. Horší to bylo z podvozkem. Auto sice zvládlo všechny situace, ale bylo dost plavné. Člověk si na to ale zvykl. Každopádně ostřejší průjezdy zatáček potom rychle omezilo ESP. Řazení perfektní a řadička ideálně posazená. Na dlouhé cesty naprosto bezproblémové (Itálie, Holandsko). Auto doporučuji, po třech letech provozu, kdy jsme auto nijak nešetřili, naopak jsme ho hodně drancovali, nevykázalo za tři roky žádné problémy. Jen si nejsem jist jak a zakolik bude takové těžké auto jezdit s benzínem. Ačkoliv je Avensis vyšší model Toyoty, mne moc nepřesvědčil. Přiznávám, jezdil jsem s nim méně, ale pro rodinu je dle mého Corolla Verso lepším autem. V Avensisu jsme měli 2,2 D4D / 130 kW, což jelo ještě lépe, ale 100 kW stačilo bohatě. Nyní máme asi půl roku VW Touran a nechtěl bych ho. Máme 1,9 TDI PD / 77 kW. Neuvěřitelný traktor. Vibrace od motoru jsou opravdu hrozné a nemůžu se s nimi smířit. Prostě mne v tom autě vůbec nebaví jezdit, člověk nemá radost z jízdy. Přiznávám, může za to hlavně motor, ale jaký jiný motor byste chtěli od VW, když VW benzíny vůbec neumí? Navíc řadička je nevhodně umístěna, takže i když mám dlouhé ruce, musíte při řazení všech lichých rychlostní stupňů zvedat ruku z loketní opěrky. Jinak Touran není špatný. Interiér je kvalitní, ale proti Toyotě hodně sparťanský, hlavně volant je příšerný. Podvozek je tvrdší oproti Versu a také opravdu lépe sedí. Navíc spotřeba se ani náhodou neblíží tolik vyhlášené jednadevítce. jezdíme v průměru za 6,5-7,5 l / 100 km. Každopádně na tento vůz má motor výkon na hraně, žádná rezerva, takže předjíždění si na okreskách rozmýšlíte dost často. A z vyšší rychlosti pak roste rychle spotřeba. A poslední poznatek, kterého jsme si všimli všichni. Pedál plynu má divný odpor, takže se s plynem perete a noha je po delší jízdě unavená. Takže často využíváme přidání plyn přes tempomat a auto jede i živěji. Stejnou výtku jsem našel na auto.cz u recenze nové oktávky. Takže můj verdikt - rozhodně Toyota Verso.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.08.2009 19:10, rada
Ještě doplění... Všiml jsem si až teď, že uvažujete ou VW 1,6 FSI.
NEBRAT!!!!!!!!!!!!
Přečtěte si na internetu zkušeností ostatních.
Motor velmi poruchový a velmi neúsporný.
VW už ho nevyrábí, protože měl na něho spoustu reklamací.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.08.2009 23:17, rada
trošku odbočím a dovolím si zareagovat na jeden z příspěvků-může mi někdo dostatečně vysvětlit důvod,proč by auto které nabízí německý nebo rakouský prodejce nabízí,nemohlo být kradené?myslí si někdo,že v západní evropě se nekradou vozy,neprodávají se vozy s právní vadou atd...?to je přeci velmi naivní představa,které normální člověk nemůže věřit.
a teď k věci - motor 1.6 Fsi mám já v Touranu a manželka v octavce - nečetl jsem žádné negativní recenze,a zajímalo by mě,jak k nim někdo došel,já mám na voze najeto 189tis km a bez jediné závady,takže tento motor mohu jen doporučit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.08.2009 23:20, rada
jinak,nejde se přestat smát - opravdu kvalitní rady a příspěvky-např. touran má plynový pedál jako stodvacítka,řadicí páka je špatně umístěná - proto je to neskutečně špatný vůz - pánové a dámy - to snad nemyslíte vůbec vážně,jste k smíchu a hodnota vašich rad není ani nulová,ale spíš záporná,tak jako váš inteligenční kvocient
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Monday 03.08.2009 23:40, rada
Určitě nedejte na rady že Tourana nebrat. Vyzkoušejte si ho a uvidíte sám. Vím, že 1,9TDI je do toho auta málo, něco jsem s tím najezdil. Ale proč nikdo nezmíní 2,0TDI. Motor hezky táhne, rezerva na předjíždění je vždy, podvozek jak už psali ostaní si nechá líbit hodně. Interiér je otázkou vkusu, mě osobně se moc líbí, je hezký, jednoduchý, účelně navrhnutý a bez zbytečností. Prostě klasika VW. Já bych zas nechtěl třeba Toyotu kvuli vzhledu. Ale vše je otázkou, co vám konkrétně sedne. Myslím že 1,6FSI bude málo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 01:06, rada
Všichni co si tady chválíte svoje auta, tak to děláte z pozice vlastníka, který za to dal spoustu peněz, a proto vždy budete chválit. Já jsem řekl svůj názor - zkušenost z pozice uživatele vozu, který nemusel za to auto platit, takže mám objektivní přístup. Za deset let jsem měl ve firmě k dispozici už dost aut - Octavii, Opel Astra, Mazdu 3 a 6 a zímnované tři vozy. Neříkám, že Touran je špatné auto, ale má dost chyb, které jsem zmínil. Podvozek ale musím opravdu pochválit. Jinak důkladný test německého AutoTipu Touran po 100.000 km - poslední 58. místo, naprostý propadák, sežeňte si to číslo, já ho mám. Namátkou ještě pro zaryté příznivce německých vozů - na posledních šesti místech tohoto žebříčku jsou další čtyři vozy VW vč. Passatu. / K motoru 1,6 FSI - věta z odborného článku: "1.6 FSI známé slabým zátahem a vyšší spotřebou paliva" nebo "...se průměrná spotřeba pohybovala kolem osmi litrů. Ani v otázkách dynamiky se motor 1.6 FSI/85 kW nepředvedl v nejlepším světle. Citelně postrádá pružnost..." atd. 2,0 TDI je OK, ale až common rail, původní 2,0 TDI je také dost poruchové, ale to zase budou všichni vyvracet, že tomu tak není. Samozřejmě, záleží na jaký kus natrefíte, ale u těchto motorů máte větší pravděpodobnost, že se trefíte špatně. A proč jsem doporučil Verso? Protože jsme jich měli ve firmě 6 a rozhodně se je nešetřilo, navíc se na těhto vozech vystřídalo hodně lidí. Auta sloužily i cesťákům, kteří najezdili spousty kilomterů a vozy tři roky sloužily bez žádných zásadních problémů (tzn. motoricky, převodovka atd.). Kolega, který je zarytý příznivec VW skupiny, tak uznal, že Touran si k Versu nemůže čuchnout. Ale věřím, že spoustě lidí slouží dobře a jsou s ním spokojeni. Já bych ho ale rozhodně nechtěl, z vlastní zkušenosti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 01:19, rada
Musím ještě něco přiložit do ohně. Přečtěte si článek zde na Tipcarsu „ Jaký motor pro VW Touran?“ od autora Daniela Dvorského:
… FSI jsou poměrně háklivé na čistotu benzínu a případná výměna vstřikovačů je poměrně drahá…
… Podrženo, sečteno … skoro podprůměrná spolehlivost a průměrné vlastnosti vozu, ale nadprůměrná cena nových vozů i ojetin, dělá s Tourana adepta pro vyznavače VW, kteří jsou jediní schopni negativa odpustit…
Myslím, že stačí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 10:02, rada
Přidávám se k OndraCZ, též z pozice jen uživatele všeho možného, tak Turan ne a FSI u všech značek propadák /C5 2.0HPI, carisma G-DI, VW FSI/, všude ten motor zrušily.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 10:42, rada
OK,to,že jsou vstřikovače citlivé na kvalitu paliva přeci neznamená že je auto špatné.Které vstřikovače dnes nejsou citlivé na výměnu paliva?Na druhou stranu,jestli si někdo koupí auto za tři čtvrtě milionu a pak tankuje někde ze sudu v poli,jen kvůli tomu,že litr benzinu ho stojí o korunu míň než u značkové pumpy,tak si nic jiného než výměnu vstřiků nezaslouží.
Já se jen směju tomu,jak tady ti kritici opakují stále a pořád to samé - že kritizované auto měli v práci jako služební flotilu a že to bylo hrozný,zatímco s tím jejich vysněným vozem jezdí doma a ten je perfektní.Ke zmínce Ondry,že za 10 let ve firmě vystřídal značku Mazda,VW,Opel,Škoda a bůh víc co ještě,tomu se musím opravdu jen smát - každá firma má firemní flotilu aut a neznám firmu,jejíž flotila by se skládala z tolika značek-je to ekonomický nesmysl,takže bludy si nechte na jiný server,tady se žádá o fundované rady podpořené vlastní zkušeností a ne styl-jedna paní povídala.Co se týče testu Auto Tipu - tak OK,když hovoříte o Octavii 2.0TDI-že je méně spolehlivá - tak ve své třídě se toto auto v tomto testu umístilo mezi prvními pěti vozy-tak kde je pravda?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 04.08.2009 13:55, rada
Chcete-li auto na delsi dobu, jedine Toyota a s jejich svetovou kvalitou. ( pisu z vlastni zkusenosti ). Dal bych prednost te Toyota Avensis, je vetsi a pohodlnejsi a deti budou potrebovat stale vice a vice veci pri preprave.
respond
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.