0
back
 

diskuze k tématu: Škoda Felicia z roku 2000 - dobrá volba?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, technické dotazy, německá vozidla, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.09.2008 11:21, Zase ty trapné pokusy...
anonym posted by:
A hele, potrefená husa kejhá jak divá. No, nedivím se, ty kiksy v němčině (tohle je, pravda, prkotina, ale když někdo machruje a nemá na to, holt to občas dostane sežrat, pusinko) už jsou na "Němku" opravdu trapné.

Německy jsem se učil a dobře, svoje chyby neokecáte, prostě jsem skoro pokaždé nějakou našel. To je fakt, doložil jsem a vysvětlil, a to nevyvrátíte ani povídkami o autu tisíciletí.

No a moje poslední věta samozřejmě nesmysl není. Ale to člověk musí o této problematice něco vědět (n...
No tak to uděláme "jinak", registrace NUTNÁ lidé jako vy nevítáni. To jsou věci, že?
Bude-li mít zájem diskutovat o autech, zaregistrujte se, invektivy a útoky zleva zprava skončily
Sbohem
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.09.2008 11:33, RE: Spiklenecká teorie
free78 posted by:
Již od počátku co sem Kylie začalo psát své příspěvky, jsem zvažoval, jestli se jedná skutečně o ženu, nebo se jen někdo schovává za zajímavý nick. Pro její existenci hovoří zveřejněné fotografie a alespoň z mého pohledu důvěryhodně působící příspěvky. Všimnete li si jaké věci ji dokáží rozčílit, vychází alespoň mně z tajenky - je to ženská a patrně i německé národnosti. Co ale hovoří razantně proti a co si sám absolutně nedokážu vysvetlit je fakt, že z na Internetu dostupné statistiky použití j...
Milý free78! S tím "rozporem" se netrapte (z 99% mluvím pravdu).
Pěkný den, Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.09.2008 17:16, RE: Milý i!
anonym posted by:
Spletla jsem datum, omlouvám se, vaše zcela nepřijatelná invektiva se objevila 17.9. ve 22:27 v diskuzi o motorech do Subaru Impreza. Stojíte si za svými slovy, nebo jste si už ta má ověřil a jen nevíte kudy z toho ven?
Kylie
Milá paní Kylie, možná jste mne nepochopila správně, já se s Vámi nehodlám dohadovat. Hádat se ať už s osobně nebo takto písemně s dámou, navíc starší je vážně pod mou úroveň. Zároveň však necítím potřebu se za cokoliv omlouvat. Argumenty jste mne tedy rozhodně nezdrtila, ale obávám se, že pokračovat tímto způsobem je pod mojí i Vaší úroveň. S pozdravem I.

respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.09.2008 18:38, RE: Milý i!
i posted by:
Milá paní Kylie, možná jste mne nepochopila správně, já se s Vámi nehodlám dohadovat. Hádat se ať už s osobně nebo takto písemně s dámou, navíc starší je vážně pod mou úroveň. Zároveň však necítím potřebu se za cokoliv omlouvat. Argumenty jste mne tedy rozhodně nezdrtila, ale obávám se, že pokračovat tímto způsobem je pod mojí i Vaší úroveň. S pozdravem I.

Vycouvat, ale se zvednou hlavou? Dobrá, to beru..
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.09.2008 19:08, RE: Bez komentáře!
Kylie posted by:
Proč sát takové lži? Vy o autech moc nevíte, že?
Kylie
Milá dámo,jestli jí teda jste,dle vaších foto vám ten žabožrout žere přes 10 litrů při tak nízkem průměru rychlosti je to hrůza,tohle přece nemůže racionálně uvažujci člověk koupit!!!Veterán(dle vás) Superb s průměrem rychlosti 128 km/h(2.5 6 V,120kw-čip na 150) dělá 8,1 l,před čipem 7,2l,dle p.p.,Brno -Litva(8x)(3x jsem zajížděl na zpáteční cestě přes Ukrajinu a Slovensko)(přes Ostravu a v Polsku na těch jejich dírách) a na tu jejich břečku,které říkají nafta.To už by ten opěvovaný Citroen C5 koketoval s odtahovkou....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.09.2008 19:42, RE: Bez komentáře!
Midaro posted by:
Milá dámo,jestli jí teda jste,dle vaších foto vám ten žabožrout žere přes 10 litrů při tak nízkem průměru rychlosti je to hrůza,tohle přece nemůže racionálně uvažujci člověk koupit!!!Veterán(dle vás) Superb s průměrem rychlosti 128 km/h(2.5 6 V,120kw-čip na 150) dělá 8,1 l,před čipem 7,2l,dle p.p.,Brno -Litva(8x)(3x jsem zajížděl na zpáteční cestě přes Ukrajinu a Slovensko)(přes Ostravu a v Polsku na těch jejich dírách) a na tu jejich břečku,které říkají nafta.To už by ten opěvovaný Citroen C5 k...
Osmkrát na cestě Brno Litva průměrná rychlost 128 km/h ???!!!
Nenech se vysmát ty srando !!
Navíc jedině automobilového analfabeta napadne srovnávat v takovémto případě spotřebu benzíňáku a nafťáku. To jste fakt objevil Ameriku,když napíšete,že nafták bere míň.. ))
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 19.09.2008 23:36, RE: Bez komentáře!
Midaro posted by:
Milá dámo,jestli jí teda jste,dle vaších foto vám ten žabožrout žere přes 10 litrů při tak nízkem průměru rychlosti je to hrůza,tohle přece nemůže racionálně uvažujci člověk koupit!!!Veterán(dle vás) Superb s průměrem rychlosti 128 km/h(2.5 6 V,120kw-čip na 150) dělá 8,1 l,před čipem 7,2l,dle p.p.,Brno -Litva(8x)(3x jsem zajížděl na zpáteční cestě přes Ukrajinu a Slovensko)(přes Ostravu a v Polsku na těch jejich dírách) a na tu jejich břečku,které říkají nafta.To už by ten opěvovaný Citroen C5 k...
Milý Midaro! Víte, že srovnáváte benzínový a naftový motor? Ohledně spotřeby jsem se zrovna dnes docela rozepsala (a do detailů zašla) pod článkem "Zánovní kombi od roku 2006 (19.9. 18:32). Připomínám že v mém případu jde o vůz s automatem. Spotřebu na cestách nevidím jako problém (podle stylu jízdy a "stavu" silnic 9 - 10 litrů), výrazné zhoršení nastane při "poskakování" po městě. Už jsem pár kilometrů najezdila, takže dlouhodobý průměr (po několika tisících km) 80 km/h není špatný. Ostatně já "umím" tento rychlostní údaj zvednout jen na německých dálnicích, kde to děláte vy? Dlouhodobý průměr rychlosti 128 km/h? No klobouk dolů, protože vím co to znamená, buď si vymýšlíte, nebo (řekněme to mírně), na kraji města zpomalíte ze 160 km/h na nulu a domů dojdete pěšky.. ("znám" totiž pokusy pár poněkud "šílených" přátel na dálnici Brno-Praha a skvostný rychlostní průměr vám srazí i jen občasné zpomalení za náklaďákem v levém pruhu).
Motor ve vašem Superbu znám a máte pravdu nekvalitní palivo zvládne VÝRAZNĚ lépe a snadněji, než motory od citroënu či bmw, či kohokoliv jiného. Soupeřem vaší motorizaci jsou v případě C5 a C6 spíše motory 2.2 HDi či V6 2.7 HDi. Ostatně dle motorářů a odborníků je (v kategorii 2.0 - 2.5 litru) lépe než "váš" 2.5 TDi hodnocen 2.2 HDi (v prvních letech tisíciletí opakovaně vítěz kategorie do 2.5 litru v Engine of the Year). Sice evidentně nejste "fanoušek" common rail motorů, ale nová verze 2.2 HDi Biturbo opravdu "stojí za hřích" - opravdu doporučuji alespoň vyzkoušet (spolu s 2.2 Hondy a 23d od bmw - mí osobní favorité).
Popravdě neměnila bych s vámi ani vůz jako takový. Nový Superb vypadá nadějně (a je prý VÝRAZNĚ lepší než první "čínská" generace), ten starší to NENÍ moc povedené auto (i když poměr velikost/cena není zlý).
Nevím zda jsem "racionálně uvažující", ale s vozem i s motorem jsem vcelku spokojena (na sever západ i jih od česka se při koupi vozu berou v potaz někdy i jiné "parametry", než spotřeba a velikost kufru). Soupeřem vašemu Superb, by spíše byl můj minulý vůz - C5 2.2 HDi.
O vámi zmiňovaných problémech s kvalitou paliv vím (ostatně tento týden se jim dokonce na první straně věnovala i MF Dnes), většinou se ale s vozem pohybuji spíše po bývalé "západní" evropě (byla jsem párkrát také v Maďarsku a na slovensku - jen v Bratislavě, a tam jsem nějaké problémy s palivem nezaznamenala - myslím jak dříve s naftovým motorem, tak nyní s benzínem).
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.09.2008 02:56, EuroNCAP
anonym posted by:
Co ti na to říkali v Bohnicích?C 5 a bezpečné auto?Mám bohaté zkušenosti z odtahu amůžu ti říct,že C 5 je odolná tak leda sama sobě ,ale když se potká s o dost menší Octávkou I,poláme se ve sloupkách jak papír a stejně dopadají všichni japonci.Sbíral jsem jednu takovou po nárazu ze zadu a neměla 40% auta
V testech EuroNCAP dopadla C5 velmi dobře, po faceliftu výborně (myslím, že je dosud nejlépe hodnoceným vozem ze VŠECH dosud testovaných). Naopak Octavia (I i II) doslala pouze 4 hvězdičky, neb mimo jiné s praděpodobností hraničící s jistotou při čelním střetu o koleno příjdete. To jsou (dosažitelná a ověřitelná) fakta.
Před pár týdny (ještě o prázdninách) jsem ve zprávách viděla příspěvek z autonehody na R4 u Dobříše, kde Renault Megane v plné rychlosti přejel do protisměru a čelně se srazil s Citroënem C5. Na vracích obou vozů zůstala na tachometru hodnota 120 km/h (což je něco jako 240 km/h do stojící překážky). Řidič renaultu, který nehodu způsobil, byl na místě mrtev. Z tří pasažerů citroënu byly dva v pořádku, řidič (těžce) zraněn ale přežil.
Tolik k faktům a pro příště méně bajkaření a více reality přeje
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.09.2008 03:04, Crash test
anonym posted by:
a na supu chybělo tak 15%
Pokud tím vozem s "chybějícími" 15%, nazávaným "supu" myslíte Superb, tak to se možná srazil s tím papírovým policistou co "stávají" u cest.
Crash testy Superbu dopadly NEdobře, což ale vzhledem k "prehistorické" konstrukci vozu (blíže jsem to vysvětlila v některém svém jiném příspěvku, myslím že včera) není překvapením. Pro fandu tohoto modelu je to nepříjemné zjištění, ale i vozy jako Kia či Hyundai mají modernější konstrukce (i motory) , než zastaralý Superb.
Mnohem nadějněji vypadá jeho nástupce a letošní novinka, která se premiantům třídy sice stále nevyrovná, ale dle všeho jde o "normální" moderní kvalitní vůz (již s, době odpovídající, bezpečností)
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.09.2008 03:16, ...v zatáčce mi to nandá každá 16V Fabia...
anonym posted by:
To nevim, ale koupila si C5, protože hodně výbavy za málo peněz, teď se jí to s*ere, je nap*rdnutá a prudí. V zatáčce jí dá každá 16V Fabie, na dálnici to nemůže uživit, podvozek už začíná zlobit.....jjj..blbí
Už se moc těším, až se v té zatáčce s vámi a vaší Fabií 16V potkám!
PS: Jak se s tím vaším BIG sebevědomím do té Fabie vejdete? Není tam trochu těsno?
PPS: Čistě teoreticky, CO by tak na podvozku zlobiti mohlo?
Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.09.2008 06:51, RE: Bez komentáře!
TOM posted by:
Osmkrát na cestě Brno Litva průměrná rychlost 128 km/h ???!!!
Nenech se vysmát ty srando !!
Navíc jedině automobilového analfabeta napadne srovnávat v takovémto případě spotřebu benzíňáku a nafťáku. To jste fakt objevil Ameriku,když napíšete,že nafták bere míň.. ))
Analfabet budeš asi ty.Kylie vychvaluje svůj benzín 3.L,který se se na východě lije na určitých místech ze sudu,prostě si naleješ naftu ,nebo benzín.Citroena bohužel vlastním také a s tím hrozným automatem a vím co dělá jak řadí a opravdu nevím o hroznějším skoro autě.K té spotřebě nafta vs benzín-je to reakce na foto od Kilie,která nafotila palubní pc a opár řádku výše hanila Supy.A k té rychlosti,je to tak,že jedu jak prase(kdo někdy byl na Ukrajině vi své) a když se to někomu nelíbí,tak má smůlu.Samozřejmě že je mnou dosažený max průměr s jmenovaným vozem na jmenované trase při jízdě stylu "střelba".Byly i menší,...Jinak tam jezdím i benzínovou motorizací mb cls (automat 9l na 100 pří 112km/h průměr)200kw,ale o tu projevujou zvýšený zájem určíté sociálni vrstvy(va východě od EU),tak volím raději "veterány" typu superb(automat),a podobně.Ale rozhodně né C 5,která např.v zimě na Ukrajině zastávkovala s komfortkou(nešlo zavřít okno(několikrát) spolujezdce,jindy nešly otevřít dveře přední spolujezcové,pak řidičove.Nebo to přestalo jet úplně(v lepším případě se jen blokl automat na 3 stupni).V servisu nenašli příčinu,jediné co hledali byly mé "děngy".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.09.2008 07:10, RE: Bez komentáře!
Kylie posted by:
Milý Midaro! Víte, že srovnáváte benzínový a naftový motor? Ohledně spotřeby jsem se zrovna dnes docela rozepsala (a do detailů zašla) pod článkem "Zánovní kombi od roku 2006 (19.9. 18:32). Připomínám že v mém případu jde o vůz s automatem. Spotřebu na cestách nevidím jako problém (podle stylu jízdy a "stavu" silnic 9 - 10 litrů), výrazné zhoršení nastane při "poskakování" po městě. Už jsem pár kilometrů najezdila, takže dlouhodobý průměr (po několika tisících km) 80 km/h není šp...
C 5,2,2 Hdi-tento motor je zajímavý spíše svým zvukovým projevem,protože je tižší,ale nedá se říct ,že úsporný.A nemá ani rezervy pro nějaké zvýšení výkonu.2,7 Hdi biturbo jsem protáhnul jednou na 2800km dlouhé trase(ale v Peugeotu 407),bohužel mně neoslovil.Jezdím už viceméně ze zvyku stejnou trasu a pořád jsem měl pocit,že to nejede (na těch 2,7)a žere.A v 407 mě dojalo i ovládaní okem s klikou,které nebyli schopni v automobilce vylepšit a je převzaté z již "historických modelů".Řidičové dveře jsou také zvláštně lehké a nízko položená hrana okna dává řidiči pocit "obnažení", brrrr.nepraktické otvírani zadního kufru tlačítkem 0,které je bud špinavé,nebo zamrzlé(po delší jízdě).A bohužel strašně nepraktické provedení přídě,kterou poškodíte a ani nevíte jak.Jinak z venčí pěkné-za to bych dal 1.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.09.2008 07:45, Felicie za 85000kč
Zkuste vyhledat Felicii,která je servisována v autorizovaném servisu a má řádně vyplněnou servisní knížku včetně faktur.85000kč se mi zdá hodně,určitě najdete i levnější okolo 70000 hravě.pokud je řádně servisována musí ji platit záruka mobility a to i kdyby ji dovezli odkudkoli z EU,což vám odpoví v autorizovaném servisu po předložení win(čislo karoserie).Neměla by mít skoro žádnou korozi,protože řádně servisované Felicie dostávali nové díly,pokud začali korodovat ještě v záruce.Osobně,kdybych volil vaši cestu,tak bych zvolil prohlídku v autorizovaném servisu,nechal změřit lak a pod.Vždy mějte na paměti,že nejdražší na Felicii je opravovat jeji karosérii,když reziví,tak bohužel všude.Mám kolegu,který na východním slovensku dělá taxikáře s verzi kombi 1.3(má dokonce servo) a najezdil od roku 2001 550tkm(+-) a je max spokojen.Servisuje ho pořád ve Škodě,je sice notně opotřebený intrier a z venku bych to do ní neřek(až budu mit kolem cestu,ukecám ho na zkušenost uživatele).Dle mého názoru je to vhodný vůz pro sociálni vrstvu s platem do 15000kč.Tito lidé chtějí také jezdit a jen těžko budou udržovat nějaké jiné vozidlo.Dnes není problém cokoli koupit,můžete mít Vento za 70tkč,které vás bohožel sež...,nebo Felicii kterou utáhnete z důchodu.Zanedlouho se zde zpřísní dohled nad stk a to mějte na mysli,protože pak zjistíte,že to Vento neprojde bez další obr investice....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.09.2008 10:02, Průměr 128 km/h
Midaro posted by:
Analfabet budeš asi ty.Kylie vychvaluje svůj benzín 3.L,který se se na východě lije na určitých místech ze sudu,prostě si naleješ naftu ,nebo benzín.Citroena bohužel vlastním také a s tím hrozným automatem a vím co dělá jak řadí a opravdu nevím o hroznějším skoro autě.K té spotřebě nafta vs benzín-je to reakce na foto od Kilie,která nafotila palubní pc a opár řádku výše hanila Supy.A k té rychlosti,je to tak,že jedu jak prase(kdo někdy byl na Ukrajině vi své) a když se to někomu nelíbí,tak má sm...
Vy jste téměř v jedné větě napsal.že zajedete 8x z Brna na Litvu ( které město ? ) s průměrnou spotřebou 8l / 100km při průměrné rychlosti 128 km/h. Zatím si stále stojíte? To jsou dost těžko uvěřitelné údaje.Moje zkušenost s motorem 2,5 TDi je z A4 a tam při jízdě typu "střelba" jde spotřeba hravě přes deset litrů. Možná máme jinou představu o " střelbě", pak ale nevěřím tomu průměru 128km/h - kor na cestě do Litvy.
Přes která města jezdíte,kolik je to km a jak dlouho vám to tedy trvá?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.09.2008 11:35, RE: HONDA CBR
anonym posted by:
Panečku tady to žije...Asi si taky rypnu mimo téma. Uvažuji mezi Honda CBR F 600 vs CBR RR600. Která je podle vás lepší.

P.S: hodila by se na tipcars sekce moto.

*SPUTNIK*
Záleží na Vašich prioritách. Já bych volil F, přijde mi pohodlnější a na našich cestách to bude příjemnější společník.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.09.2008 11:41, RE: Průměr 128 km/h
TOM posted by:
Vy jste téměř v jedné větě napsal.že zajedete 8x z Brna na Litvu ( které město ? ) s průměrnou spotřebou 8l / 100km při průměrné rychlosti 128 km/h. Zatím si stále stojíte? To jsou dost těžko uvěřitelné údaje.Moje zkušenost s motorem 2,5 TDi je z A4 a tam při jízdě typu "střelba" jde spotřeba hravě přes deset litrů. Možná máme jinou představu o " střelbě", pak ale nevěřím tomu průměru 128km/h - kor na cestě do Litvy.
Přes která města jezdíte,kolik je to km a jak dlouho vám to tedy trvá?
Milý TOMe! Tady je zbytečná diskuze, Midaro jen "bajkaří", tedy snad se dá i říci, že si prostě vymýšlí. A to tak moc, že to "neodhadl" a opravdu nereálně "přestřelil" - což asi znamená, že ještě nemá praxi.
Měl prostě jen potřebu trumfnout "Citrón", to znám...
Pěkný den Kylie
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.09.2008 12:21, RE: Ne!
anonym posted by:
Na dveře klepe rok 2009 (alespoň sníh už padá) a otázka je snad ještě jednodušší než ta s motorem do Imprezy: NE! Doby, kdy toto auto (v nejlevnějším segmentu) alespoň něčím zajímavé bylo, je už pryč! Navíc pořizovací cena je vzhledem k reálné kvalitě vozu absurdně vysoká (3,5 roku starý Citroën C5, třílitr šestiválec, jedno z absolutně nejbezpečnějších aut na trhu, s devíti či kolika airbagy včetně kolenního, šestistupňovou automatickou špičkovou převodovkou Aisin, v plné nejvyšší výbav...
Kylie přeji hodně úspěchu v prodeji C5 (myslím že ho budete potřebovat) v době "naftománie". Za tu cenu seženu krásnou servisovanou C5 po faceliftu s HDI. Navíc C5 obecně není pro prodej moc atraktivní auto. Neberte to zle (jsem také majitelem citroenu, byť jiného), je to prostě realita trhu. Kdysi jsem o C5 také uvažoval, nicméně je třeba uznat že jsou zajímavější auta...A k tématu: favorita po faceliftu nebrat. Aspoň ne za tuto cenu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.09.2008 13:20, Prodej C5
Milý Radku! Děkuji za přání při prodeji, vím o čem mluvíte. Svoji minulou C5 2.2 HDi jsem (ne v česku) prodala ještě vcelku rozumně, ale jsem si vědoma, že velký benzínový šestiválec...s automatem...v Citroën....
zatím mám svého "Brumlu" ještě 60 000 km v záruce a navíc poslední dobou tolik nejezdím (Brumlou), takže na prodej nespěchám, nejspíš za rok, možná rok a půl. Ale že Octavia TDi, která původně stála tak 60% jeho ceny, vedle něj v bazaru bude možná i za víc ... jsem si vědoma.
PS: No "Brumlokupec" bude rozhodně šťastný kupec, a na naší obchodní transkakci jednoznačně vydělá.
PPS: Favorita se zaoblenými plechy karoserie opravdu NE, za uváděnou cenu rozhodně jednoznačně a v žádném případě NNNNNE (už jsem říkala, že NE?)!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.09.2008 16:10, RE: http://www.flickr.com/photos/30642098@N08/
anonym posted by:
Budu reagovat na C 5,jakožto moderní pro jednu osobu v Evropě a naprosto nevzhledný automobil,který je nečitelný v zatáčkách díky svému "hydru",hrozná palubní deska z prehistorického plastu,obr klíčem,hrozným kufrem který se otvírá jak ponorka,volant,který je nedejbože potažený kůží címž je osouzen ke žmolkování,nepohodlná sedadla,která naprosto nedrží tělo v zatáčkách a jejich katasrofální systém polohování,malé a křehké loketní opěrky,spostou metru krychových ale tam,kde je nepotřebujete,jeho ...
Váš popis C5 je "okouzlující" kombinace neznalosti a znalosti. Je vidět, že přehled máte (uznávám!) zkušenosti ne (uznejte!).
Vzhled - nepovažuji za příliš důležitý, a vy?
Nečitelný v zatáčkách - to už je HODNĚ starý vtip, H3+ je v zatáčkách v praxi spíše lepší, než konvenční levné řešení např. ve vámi vyvyšovaném (bohužel opravdu velmi zastaralém) Superb minulé generace
Hrozná palubka a prehistorický plast - nevím zda mluvíte o verzi před faceliftem či po, nebo snad dokonce o nyní prodávané verzi, ale já raději, když výrobce investuje peníze úplně jinam, než do chromu na kapotě apod.
Co je hrozného na zavazadlovém prostoru? Tady jste "ustřelil" snad nejvíce. Chcete ocitovat test v německém Auto moto und sport? "Dobře přístupný skladný zavazadelník se 471 litry ... Jak říkám, tady jste to "popletl" nejvíce - nespletl jste si to s nějakým jiným vozem?
Nepohodlná sedadla - To je možná hned na 2. místě ve vašem výčtu nesmyslů. Jezdím (už hodně let, hodně auty a s 99% jistotou i vozy, o nichž vy budete navěky jen snít) často dlouhé trasy a křesla (doslova) v C5 jsou naopak velmi příjemná a pohodlná. Ano nejsou to Recara, ostatně celá filozofie C5 je "opak hot hatch", ale po 250 000 kilometrech mohu prohlásit, že "ze sedačky" jsem ještě nevypadla (a třeba na konci plzeňské dálnice bych vás s vaším Superb nerada potkala - proč brzdit a pak se na rovince zas rozjíždět, když to lze projet plynule, že?)
Volant - ano volant je docela příjemný, poměrně dobře se drží (ale v tomhle nedám dopustit na trojkovou cupku bmw která mne v parametru "volant" za poslední dobu oslovila asi nejvíce!). Nevím co se "děje" s volantem v C5 po 160 000 km, ale do té doby jsou zcela "bez poskvrnky, bez ztráty desítky", toliko reálná praxe - máte nějaké jiné informace či zkušenosti?
Polohování sedadel - ano příjemná jsou a na dlouhých cestách si někdy více posunu bederní opěrku a dobře dostupné tři ovladače plně elektrického ovládání sedadel mi vyhovují (a je mi líto, že je to pro vás příliš sofistikovaný systém - ale vozy s "kolečkem" a "páčkou" snad ještě také existují)
Loketní opěrky - jsou skvělé, hlavně na dlouhých cestách je člověk využije. Vzhledem k tomu, že sedačku si (pravda mám jí na maximum nahoru a volant také na maximum vpřed a nahoru) nastavíme k plné spokojenosti já a (velmi) výjimečně i můj Buřtík (nechci vás podceňovat, ale tipuji vás přinejlepším o hlavu, hlavu a půl menšího, 30 - 40 kg lehčího - a mohou to být i hlavy 2 a kilogramů 50!) a pochopitelně VČETNĚ loketních opěrek (na dálkových trasách si to ani jinak představit neumím - vy by jste zvládl třeba 800 km, BEZ pohodlné loketní opěrky? A vy by jste si koupil po faceliftu stejné auto, kdyby vám nevyhovovalo?)
Automatická převodovka Aisin - ano také jsem (několikrát!) četla, že v tomto parametru automatická převodovka Aisin dokonce předčí (jinak povedený) sedmistuňový automat Mercedes - a jak vám vyhovuje "tentýž" automat v Lexusech? Také nespokojenost, také poruchovost?
Sních - to se píše s "h", tedy SNÍH - to vím i já, zkuste třeba slush - na ten je onen program převodovky totiž určen, nebo snowfall - to je pěkně spisovně, za němčinu mne tu neustále nějaký (rádoby)vtipálek napadá, tak dnes "nur" anglicky, ja?
Nevím proč považujete mých 9 airbagů (včetně kolenního) za "přecitlivělé", ale crash testy má C5 velmi dobré, o smutném "reálném" crash testu poblíž Dobříš, jsem se tu též včera zmínila.
Kliky dveří skřípají prsty - to už nevíte co jiného si vymyslet, či co? Popravdě má ruka velikostí zhruba odpovídá ruce dítěte a dveře C5 (a nejen jedné) jsem zavírala otvírala určitě mnohonásobně vícekrát, než všichni místní diskutující dohromady, a popravdě mne nenapadá, kam bych je měla strkat, abych si je "poskřípala"
Posátka - také dělám při psaní všemi deseti (hlavně když nepíši na "své" klávesnici) překlepy, ale trochu mne děsí, že asi umím česky lépe než vy - to NEBÝT dobré pro vás!!
"stbl problém s comfortní jednotkou..." - nechápu..(nepotřebujete "restart" software?)
PS: Jak to, že toho o negativech C5 víte "na knížku"? Není to trochu nesmysl a protimluv a říkala jsem už nesmysl?
PPS: Buď jste si to úplně naprosto zcela totálně vše vymyslel, nebo ..... osvětlíte to?
Na odpověď se již teď těší Kylie


respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 20.09.2008 16:25, Milý Radku!
Radek posted by:
Kylie přeji hodně úspěchu v prodeji C5 (myslím že ho budete potřebovat) v době "naftománie". Za tu cenu seženu krásnou servisovanou C5 po faceliftu s HDI. Navíc C5 obecně není pro prodej moc atraktivní auto. Neberte to zle (jsem také majitelem citroenu, byť jiného), je to prostě realita trhu. Kdysi jsem o C5 také uvažoval, nicméně je třeba uznat že jsou zajímavější auta...A k tématu: favorita po faceliftu nebrat. Aspoň ne za tuto cenu.
Omylem jsem odpověď "poslala" dolů pod článek (to víte blondýna..)
Pěkný den Kylie
respond
  1 ... 9 10 11


Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.