0
back
 

diskuze k tématu: Limuzínu z VW koncernu nebo elegána ze Švédska?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, ostatní, německá vozidla, česká vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.09.2009 19:48, rada
No koukam, ze Zdeny se tady celkem rozepsal a bydli asi nekde v mlade boleslavi protoze tam maji vsichni sousedi neco od VW group ( to nemyslim nijak spatne ) ale jinak celkem dobry nahled na vec.. kazdopadne : myslim ze mezi superbem a passatem bych asi moc nevahal..je to k nevire ale az je to postavene na stejnem podvozku tak v passatovi je vazne malo mista!! taky do roku 5/2002 pouzival koncern vazne skvele materialy na predni naprave takze po 60 000 km jste jen tak v autorizovanem servisu nechal 12 tis kc na predni naprave a nevedel ani zac..coz superb nezna..varianta motoru je tezka protoze superb s 1,9 tdi 96 kw je super ale ma jen 5-ti kvalt a verte ze na to budete hodne rychle nadavat..nekde museli soudruzi ubrat na kvalite aby nahodou passat nebyl pozadu protoze ten ma stejny motor ale 6-ti kvalt.. ja osobne stal taky pred touto volbou a jelikoz jsem pracoval par let pro VW,Audi,Skoda a Seat tak jsem nemohl jinka nez hold zvolit superba s 2.5 TDI 120 kw ale s manualni prevodovkou ( 6-ti kvalt )..ano automat je na pohodu ale lenost s jakou se auto rozjizdi a plynulost razeni me na tomto celkem dostupne luxusnim aute vazne stve..jeste poznamka k povinnemu ruceni - neusetrite nic protoze motor 1,9 tdi ( 1986 ccm ) uz spada do vyssiho povka stejne jako se tam vejde i 2.5 tdi...kdo by se taky divil kdyz je to jeden z nejoblibenejsich obsahu ( musi ty pojistovny z neceho zit jo a zaverem.. ZDENY - nemuzes napsat ze je 1,8 T uplne nej motor protoze az bude soused resit ze mu sviti kontrolka motoru ( a to nevis dne ani hodiny ) a servis bude tyden diagnostikovat a ona ne a ne zhasnout tak se mozna bude divit..ver mi ze zkusennosti vim presne ze se to obcas stane a fakt nikdo nevi proc..ale kazdy motor ma sve "+ " a "- "..jo jen s tebou souhlasim ze 2,0 benzin ma jen to " - " )) jo a 2,8 si muze koupit jen hrdina co se nema rad..o hospodarnosti nemuze byt rec a absenci turba vam tech par koniku na vic nezachrani..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.09.2009 20:33, rada
nikdy - auto pro lidi bez vlastního názoru....jo a pro taxikáře....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.09.2009 21:23, rada
Začatkem mam Superba 1,9TDI 96kw najeto 200 000km.
Zde ho najdete http://moje.auto.cz/TurboKluk-smazat-hodnoceni-/skoda-superb-nove-foto.html
VOlvo řešit nebudu jedinou zkušenost mam s řadou FH servisni hodina na VOlVU mě stala 100Eur.
Nazory že ve Volvu je vice mista muže řicz jen hlupak, nebo ten kdo si zaklada na tom že nema česke auto tedy je někdo.
Měl jsem oktavii 1,8T ten motor je užasný, neuvěřitelny, proste pecka v oktavce žral 7,5 litru a jel jak drak, v Superbu pojede dobře, ale bude horši spotřeba a pro mě nej problem byl že v Supovi je motor poruchovy odchazeji civky zapalovani.
2,8 benzin, no řekl bych pravek, sakra težký předek drahe servisi naklady hlavne rozvody a spotřeba asi taky nic moc.
2,5TDi nemam zkušenost s poruchovosti ale to same cena rozvodu au au a zbytečne težke a ta spotřeba taky nebude ideal.
1,9TDi 96kw pro me jedina volba, spotřeba ja mam 6litru a jsem hodne rychly jezdec.
Ohledne udržby na vw a tedy i superb je spousta dilu, spousta rad, spousta lidi co rada poradi, pokud jsi trochu sikovny vse si udelas sám.
Auta mam jako konicek na suúpikovi jsem si sam už měnil spojku vytahoval převodovku a komplet měnil brzdy. Da to každý doma je to chce sikovne ruce a zakladni nařadi.
Mam najeto 200 jedine zavada, odesel alternator nový stal 4000kč tlumiče puvodni byl jsem na testech maji 88%.
Všude budes cist že praskaji zavešei kol, jsu tam vule atd. Kecy podovzek jak novy neboucha netluce, nema vule. v 150Km/h jsem v letel do diry, velke diry, prasklo celni sklo a jebla žarovka se svetlem s napravou nic ramena ok.
Pokud se rozhodnes pro supa napis e-mail kupka.ondra@volny.cz kupoval jsem servsini skoda manual, rad ti ho nekam uploadnu samozřejmě zdarma.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.09.2009 21:24, rada
DAWO:
ne ne, bydlím si vesele v Jeseníkách a protože jsem chudý kraj, jaksi nemáme na víc, naž koncerny. A nebo jsme naopak tak bohatí?? K tomu 1,8T, mám to štěstí, že ji má opravdu ten můj kolega pilot,a jak jsem pasl, nedá na to dopustit.
Superba nechválím ani nehaním, nabízí to, na co byl vyroben - prosotr, pohodlí a luxus za relativně dostupnou cenu, protože to samé, co nabízí, nabízí A6 ( s méně místa) za podstatně vyšší peníz se STEJNÝMI agregáty, více méně.
Pasat od VW (= lidový vůz) je ještě více bezpohlavní než Superb, ten Sup má alespoň navodit pocit luxusu, což tedy passat nenavozuje ani omylůem, je to nejproflklejší vůz na silnicích bývalého Rakouska Uherska včetně Reichu.
Jinak já nejsem nijak vyhraněný řidič, proto jsem vystřídal asi již 17 aiut, nyní shodou okolností jezdím v Mazdě 3MPS, tedy kapánek jiném zaměření a druhé šikmoočko má manželka - Legacy 2006, takže opravdu mohu za těch 32 let řízení srovnávat. Ale jedno vím jistě:
nekoupil bych si rozhodně žádného Passata(snad jen tu R36 co má Pomáhat a chránit a to kvlůli svezení, jinak ne) protože to má dnes fakt každý jouda, co chce splynout s advem. Totéž říkám o BMW E46 - dnes ji mají "teplákoví přeborníci z každé Lhoty a navíc ti, co mají silné řetězy na krku. Ale Superba bych klidně mophl dál, když pro nic jiného, tak pro to pohodlí pro celou posádku - to jaksi nenabízí žádný cenově dostupný vůz. Ani ta slavná A6, protože vzadu je fakt málo místa, resp. není ho málo, ale v Supu je ho daleko více. A když jedeme celá rodina lyžovta 900km do Alp a celou cestu by mě synáček, co má 190cm kopal do opěradla, tak to tedy pozor, pánové...
Ale když se chci vyřádit sám, sednu do kostitřasu a jedu (MPS(.
K původnímu dotazu Davida: běž a svez se ve všech a uvidíš sám. Už se toho nakecalo dost na to, aby sis udělal hrubou představu. Jen si ale nemysli, že ŠKoda/koncern je nejlevnější. Není, patří spíše k vyššímu průměru. Japonci jsou na tom v mnoha směrech už lépe, sám jsem byl překvapen cenami za servisní úkony u Subaru, například.
David: zkus se svést i v tom Subaru (legacy či outback), pak uvidíš, že existují i dospělá auta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.09.2009 21:24, rada
Zdeny jeden z mala nazoru tady, založených na realite, Palec nahoru
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 01.09.2009 21:26, rada
Turbokuk?
ano, v mnohém souhlasím. Jen poznámkla - rozvody ze značkových dílů v neznačkovém servise včetně pumpy na V6 TDI 20.000. Je to holt 6 ti válec. Volvo - souhlas absolutní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.09.2009 01:39, rada
Panove ja mam takovy pocit ze se tady voli a resi jina auta nez japonci ) to jsme uplne nekde jinde..myslim ze na otazku : SUPERB vs VOLVO dat odpoved subaru asi neni uplne to prave orechove ale proti gustu...ja v zadnem pripade nic nezvedam a nic nechvalim protoze ac to zni divne v mych 25 letech mam nalitano celkem hooodne v autech a pocitat kolik ruznych znacek jsem mel moznost testovat tak tady muzeme byt jeste dlouho..ale neni to o chlubeni snad jen o tom ze kazdy ma nejaky nazor a ne se tady jak deti hadat jestli cervene auto nebo modre..nekdo ma treba mercedes a kdyby to byl sebehorsi kram tak ho tady bude chvalit az do nebe ale ze mu nestoji doma (myslim ted auto ) ale nekde v servisu uz nejak nedoda...co se tyce ceny rozvodu asi jsem z levnejsiho kraje..sada stoji na 2,5 TDI 9,500 kc + pumpa 3,500..prace dela 5 NH ( normo hodin ) bez vyjimky !! ovsem 2,5 TDI ma hold nevyhodu ze ma jeste hydraulicky napinak remene a bohuzel rad odchazi kazdych 120 000 km jak jsou predepsany rozvody..a co je horsi tak si za nej radi uctuji 4,500 kc ( ale co si budeme povidat kazdy zna nejakeho domaciho kutila co mu to rad opravi za lidovejsi peniz..co se tyce pana mechanika Turbokluka tak smekam ale predstava ze na parkalu sundavam prevodovku z 2,5 TDI tak to radej hodim ze skaly.. ))) jenze zase se nesundava kazdy den...kdo nechce vrazet do oprav a tratit na aute at si radeji zadne nekupuje.. PRO VSECHNY - jen opravdu pozor na ujete km na palubni desce...setkal jsem se v bazaru se superbem co mel 100% najeto 70 000 km..jo ze to auto jezdilo 4 roky jako taxik uz nikde nepsali..takze bud pan taxikar jezdil sakra draho nebo je z bohate rodiny ale auto ho urcite nezivilo...kazdopadne v moderni dobe pocitacu neni problem opsat VIN a skocit si do nejakeho autorizovaneho servisu kde vam radi a zdarma u vozu koncernovych znacek poskytnou udaje pokud auto jezdilo do servisu..a verte ze prvni 2 roky tam jezdi kazdy aby neztratil zaruku..tak si sam pak kazdy propocita jak to auto asi jezdilo..a zjisti tam uplne vse takze to vazne stoji za tu trochu usili..sportu zdar panove a vesele muzeme pokracovat v debate ..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.09.2009 05:51, rada
Dawo:
ano, nikdo (resp. já) nevnucuje tazateli jiné auto, než jedno z dotazovaných. Pokud jsi rdobře četl, napsal jsem podmínky, které bych volil za jakých podmínek. A pak jsem napsal, že existují i jiná auta za podobnou cenu, než tazatelem vybraná.
Ale pravdu máš v jedné věci, Superb za 200.000 bude asi opravdu vylítaný pelech. Resp. všechny vozy z kategorie střední třídy.
A jen pro představu, originál výměna rozvodů na Supa 2,5V6 ve Škoda Auto je dle ceníku 29.900 CZK. A ne každý zná někoho a nebo to sdám umí, aby ho to vyšlo levněji.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.09.2009 07:38, rada
Pánové když mluvíte o rozvodech, tak na Volvo S60 2,4D nebo D5 se dělají po 160 000 kilometrech a stojí 16000 Kč i s prací v autoriz. servise Volvo. S Volvem S60 jsem najezdil 225161 km bez jediného problému ( výměna před. ložisko 5500,-).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.09.2009 10:42, rada
doporučil bych Superb a nejlépe 1.9 TDI 96 kW, ta slabší verze tedeíčka je na hmotnost moc slabá. Auto absolutně bezporuchové s nízkou spotřebou, jediný problém, který je - za studena tam špatně leze 2.kvalt, ale s tím se potkají majitelé všech superbů - možná konstrukční vada.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.09.2009 10:47, rada
Mam superba 2.0tdi v Elegance a jezdil jsem i s S60 a musim uznat, ze pro rodinu jasne vede SUPERB. Misto v kufru a pohodli uvnitr je proste v Superbu neprekonane dosud...
Z hlediska spolehlivosti vim jen to, ze se supem mam nalitano pres 50km (kupovano s 30tis km) bez jediné poruchy(ani praskla zarovka).
Pravda je, ze za 200tis bude jak volvo tak superb dosti jety a opotrebovany, nicmene z hlediska servisu superb urcite levnejsi a dostupnejsi...
Tot muj pohled na vec...:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.09.2009 10:48, rada
jo a 50km = 50tiskm samozrejme...aby me nekdo nevzal za slovo:)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.09.2009 13:10, rada
Stručně:
Passat ne, Superb ano - byť jen kvůli tomu pohodlí, které si myslím, při Tvém nájezdu oceníš a nejen ty, ale také rodina.
Volvo ano, ALE - jen a pouze v případě, že chceš reprezentetivní značku a servis tohoto vozu Ti nebude činit problémy (nebudeme si lhát, případné opravy těchto vozů nejsou právě nejdostupnější a jelikož se bavíme o ojetině s poměrně vysokým nájezdem, je toto na místě).
Při Tvém nájezdu bych volil rozhodně diesel v obou případech.
Sám za sebe však říkám, že bych tíhl k Volvu. Kdysi jsem měl v oku nádherné Volvo, ale tehdy mě předběhl jiný kupec (než jsem se rozmyslel). Líbil se mi onen luxus, pohodlí, také "tvář" značky, vzhled, kvalita vozu (tak jak jsem ho stihl poznat). Říká se, že každý muž by měl mít alespoň jednou v životě Volvo;o)
Proto:
Kup si ten z vozů, který Tě bude nejvíc táhnout po bližším setkání s ním...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.09.2009 14:06, rada
Dobry den, vidim ze mate stejny problem jako jsem mel ja, podle me zkusenosti bych volil volvo. Ja jsem si koupil Volvo S60 2.4D 03 pred dvemi lety stalo 300000kc a melo najeto 70000km, byl jsem rozhodnut ze si kooupim superba, ale cirou nahodou jsem narazil na inzerat kde prave nabizeli me volvo. Bylo dovezene z Belgie a vyhrane na aukci,je to plna vybava krome kuze. Za cele dva roky jsem neudelal vetsi opravu a nezazil poruchu, jel jsem dvakrat do Francie a naprosto v poradku, je neuveritelne pohodlne a hlavne bezpecne. neni to zadny rychlik ale srovnatelny s 1.9tdi oktavkou. Volvo muzu jen doporucit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.09.2009 14:08, rada
jo a jeste kdyz se chces s volvem otocit tak nejmin na petkrat , ma maly rejt. a spatne je z neho videt
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.09.2009 22:35, rada
Nic proti S60 (vždy se mi líbila) ale v našich končinách bych raději zvolil Superba, už jen proto, že za ty 4 roky bude mít nalítáno hrubo přes 200 000 km (uvažujeme li že v době koupě bude mít najeto přes 100 - což určitě bude) takže přece jen budou potřeba nějaké investice.A sehnat díly u nás na Supa (i z druhovýroby a vrakovišť) není žádný problém, nehledě na to že spousta dílů se shoduje s Passatem a A6.Taky ho dá dohromady skoro každý servis, přece jen S60 a vůbec Volvíček u nás tolik nejezdí a mechanici v malých (levných) servisech s němi nemají tolik zkušeností. Co se týká motorizace tak v tomto případě bych volil 1.9 TDI 96 kW. Osvědčený a při dobrém zacházení spolehlivý motor.Má nízkou spotřebu a z vlastní zkušenosti mohu říct že nemá problém Superba rozhýbat. Taky si bude daleko lépe držet hodnotu a nebude takový problém ho za pár let prodat než benzín. Toť má rada. Přeji hodně štěstí a obezřetnosti při výběru. Pozor na otřískané taxikářské mrdky s cedulkou "výhodná koupě"!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 02.09.2009 22:42, rada
Tak ja tu převodovku nedelal na parkovistu.
Co se tyče km mam 200tkm a opakuju super tlumice ramena silentbloky, vše ve vybronem stavu.
rozvody 1.9tdi kvalitni dily 5500 i s pumpu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 08:35, rada
Nemáš na tom supu náhodou po 200tkm ještě původní pneu turbokluku?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 10:23, rada
Rene asi se zda že to auto moc vyzdvihuju ale jsem s nim naprosto spokojen, nikdy mě nenechal ve štychu nestalo se že by nestartoval, že by hodne žral nebo ja nevim co.
No gumy bohužel nejsou moji silnou strankou na sezonu mam nove 215/55/r16 a vidim to blede asi vydrží jen sezonu.
Jedine co mě sere že mam verzi bez sklopných sedaček, no zas je to bezpečnější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 03.09.2009 11:03, rada
věřit tomu že má tvůj sup najeto 200tkm na původním podvozku kterej je ještě ke všemu v perfektním stavu by se dalo jedině za předpokladu že 180tkm z toho bylo najeto v D po dálnicích.
respond
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.