0
back
 

diskuze k tématu: Matiz, Ford-KA nebo Seicento?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, jaký typ motoru vybrat, servisní náklady, vše o spotřebě, technické dotazy, německá vozidla, italská vozidla, korejská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.03.2007 12:39, RE: doporučení
mufik.martin posted by:
Jestli můžu doporučit, tak kup punto, skvělé auto. Nenechá nikoho chladným, holt italská krev je italsák kref.
Určitě nekupujte Matize, mám s ním osobní zkušenost a je to hrůza. Řazení v tomto voze je děs a bída, při řazení to vydává hrozné zvuky, je to nepřesné a dlouhé a jde ztuha. Rovněž bezpečnost tohoto vozu je mizerná. Při zavírání dveří to vydává zvuky jako když chcete znovu zavřít otevřenou konzervu se sardinkami. Jízdní vlastnosti jsou taky mizerné. S ostatními auty, které jste zařadili do výběru zkušenost nemám, ale matize rozhodně ne!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.03.2007 15:22, ToJa
Ja nevim,ale za ty prachy,bych manzelku posadil do neceho,v cem se nezabije kdyz to do ni nejaky magor napali( sice vetsi auto vetsi motor,ale treba Renault Laguna,se da za ty penize sehnat solidni a je bezpecnejsi nez tyhle jakoauta
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.03.2007 16:41, Výzkumný ustav motorových vozidel
Bezpecnost? posted by:
Ja nevim,ale za ty prachy,bych manzelku posadil do neceho,v cem se nezabije kdyz to do ni nejaky magor napali( sice vetsi auto vetsi motor,ale treba Renault Laguna,se da za ty penize sehnat solidni a je bezpecnejsi nez tyhle jakoauta
Zkuste ve voze souložit a pak zvolte to pravé ořechové. Testováno 9 z 10 mechaniků, říká MUDR, Šuralová
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 01.03.2007 20:40, Matiz
Zdravím. Měl jsem Matize 4 roky od nova, najel jsem s ním (teď se asi trpce pousmějete) jako s rodinným vozem (2 dosp. + ditě) cca 60 000 km. Byl to výrobek z r. 1999, Korejec. Cesta krátké, delší Čechy - Slovensko. i dlouhé - "Jugoslávie", často i s rakví na střeše.
Výsledek - nepohodlná sedadla vpředu (krátká), velmi úzká karoserie, zavazadelník 0, topení i větrání podle mne OK (mělo to i klimu ale nemohla se moc pouštět - víme proč...), značné naklánění a nervozita v zatáčkách, na výmolech. Aku stále původní, celoroční pravidelný provoz. V servisu 1x na první garančce, potom oleje, svíčky a dlaší drobnosti doma. Závady: Totál prorezlý výfuk po 3 zimách, 2 x žárovka H4, utavené dvě pryžové koncovky zapalovacích kabelů - náhrada za tuzemské vč. nových kabelů, odpadlý kabel houkačky ve volantu, obtížné řazení jedničky, hlavně za chladu, rozpojené táhlo řazení u řadící páky (oprava za 10 min. na cestě). Spotřeba oleje 0, benzin max. 5,5 l/100 km, destičky 45 000 vpředu, 2x svíčky, 3x vůle ventilů (nemá hydraulické vymezování!)
Vozítko jednoduché, nepřetechnizované, spolehlivé, levné v provozu, ukrutně nebezpečné - konzervoidní. Prodáno ojeté - hned bylo pryč.
Toť moje vzpomínky na Matize.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 00:18, bezpečnost
Souhlasím s příspěvkem, že bych přítelkyni nikdy neposadil do miniauta, které má bezpečnost = 0, to radši oželím svůj komfort a koupím nějaké menší SUV, protože to, co dneska dost lidí předvádí na silnici je katastrofa....no a s větším autem se každá ženská naučí jezdit a parkovat taky
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 09:09, RE: bezpečnost
t posted by:
Souhlasím s příspěvkem, že bych přítelkyni nikdy neposadil do miniauta, které má bezpečnost = 0, to radši oželím svůj komfort a koupím nějaké menší SUV, protože to, co dneska dost lidí předvádí na silnici je katastrofa....no a s větším autem se každá ženská naučí jezdit a parkovat taky
No mozna nejake SUV bude pro manzelku moc velke, ale traba takove suzuky SX4 je auticko velmi male, a presto ma vyssi posez a je to takove male SUV. Ja osobne bych manzelce spise koupil osobni auto, ale trosku vetsi, ¨velikosti fabie, punta, corsy a tak
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 11:36, RE: Dalsi tipy na jiné typy
edmund posted by:
Ještěže jsi nenapsal tu pojišťovnu. )))
Ja nevim, jestli to tady neni jako reklama.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 11:51, RE: Dalsi tipy na jiné typy
Pepe posted by:
.... protože je půlka kastle z plastu. Nechápu ale pořád 2 věci: jak jde dohromady takhle malé auto a bezpečnost s ním spojená (během 20 km se přeci jenom může něco přihodit); a proč skoro každej chce pro manželku mini auto? Vždyť se jí tam nevejde ani pořádnej nákup, o kočárku a dětech ani nemluvím (třeba je to passé).
Z plastu jsou u AX jenom 5. (nebo 3.) dveře a nárazníky. A Seat Arosa je kvalitní auto (skoro stejné jako VW Lupo).

Bezpečnost? Co to jako v tvém podání je? Že auto bude vypadat jak tank a nebude z něho ani pořádně vidět ven? Tak na takovou bezpečnost já ti kašlu. Malé auto se hodí kvůli parkování, ovladatelnosti a AKTIVNÍ bezpečnosti. Zažil jsem už ve městě hodně situací, ve kterých bych s větším autem než co mám nehodu zažil, takhle jsem to s AXem vždycky nějak vykličkoval.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 15:23, RE: Dalsi tipy na jiné typy
Michal posted by:
Z plastu jsou u AX jenom 5. (nebo 3.) dveře a nárazníky. A Seat Arosa je kvalitní auto (skoro stejné jako VW Lupo).

Bezpečnost? Co to jako v tvém podání je? Že auto bude vypadat jak tank a nebude z něho ani pořádně vidět ven? Tak na takovou bezpečnost já ti kašlu. Malé auto se hodí kvůli parkování, ovladatelnosti a AKTIVNÍ bezpečnosti. Zažil jsem už ve městě hodně situací, ve kterých bych s větším autem než co mám nehodu zažil, takhle jsem to s AXem vždycky nějak vykličkoval.
Kdybys to dostal v 90 od nejakeho Passata tak se muzes jit s malymm autem zahrabat leda tak ve velkem,mas aspon nejakou nadeji na preziti.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 20:10,
vsechno to jsou kopace, kdyz male tak smart- hodne odolne pri bouracce
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 21:17, RE: bez předmětu
anonym posted by:
vsechno to jsou kopace, kdyz male tak smart- hodne odolne pri bouracce
Nevím, ale spousta z Vás tady píše, že by koupili přítelkyni něco většího, ale to jste asi jediný v evropě. Já jsem manželce koupil P.106 a koupil jsem jí ho proto, že jezdí do práce 3 km a nebudu jí kupovat nějakou debilní Lagunu, nebo nějakou jinou velkou sračku. Chtěla malé auto skrz parkování a hlavně spotřebu a pojistku. Pište si tady co chcete, ale máme doma velké auto dvoulitra jezdím 130 km. denně a toho malého hajzlíka pro manželku, má dva airbagy a snad to bude stačit. netlačte mi, ale nějakou přiblblou Lagunu, to bych jí daleko radši koupil Avensise, nebo Primeru. tam vím, že bych platil jen tu spotřebu PHM a pojistku. Ve vyspělé evropě je běžné mít jedno velké auto a jedno malé auto pro ženu, ale tady jsou názory, jak noha. Užijte si to a hlavně až budete platit dvě velká auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 21:24, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nevím, ale spousta z Vás tady píše, že by koupili přítelkyni něco většího, ale to jste asi jediný v evropě. Já jsem manželce koupil P.106 a koupil jsem jí ho proto, že jezdí do práce 3 km a nebudu jí kupovat nějakou debilní Lagunu, nebo nějakou jinou velkou sračku. Chtěla malé auto skrz parkování a hlavně spotřebu a pojistku. Pište si tady co chcete, ale máme doma velké auto dvoulitra jezdím 130 km. denně a toho malého hajzlíka pro manželku, má dva airbagy a snad to bude stačit. netlačte mi...
No konečně rozumný názor. Kdybych se měl řídit těmi názory tady, tak bych musel manželce koupit BVP, nebo T72. Kdo chce ať si koupí a platí dva větší vozy, ale já na to nemám. Jsou země, kde je daleko větší životní úroveň a taky mají jedno velké a jedno malé auto. Asi jsou tady hodně velcí zavodáři a nebo mají dvě velká auta z roku 95 Jinak když se tady občas někdo strašně diví, že např. VW polo z roku 98 má najeto jen 70 000km a že to není možné, tak je to právě proto, že to druhé auto z rodiny v Německu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 21:25, RE: bez předmětu
Šakal posted by:
No konečně rozumný názor. Kdybych se měl řídit těmi názory tady, tak bych musel manželce koupit BVP, nebo T72. Kdo chce ať si koupí a platí dva větší vozy, ale já na to nemám. Jsou země, kde je daleko větší životní úroveň a taky mají jedno velké a jedno malé auto. Asi jsou tady hodně velcí zavodáři a nebo mají dvě velká auta z roku 95 Jinak když se tady občas někdo strašně diví, že např. VW polo z roku 98 má najeto jen 70 000km a že to není možné, tak je to právě proto, že to druhé auto z rodiny v Německu.
Co je to BVP?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 21:27, RE: bez předmětu
Coty posted by:
Co je to BVP?
Bojové vozidlo pěchoty. Něco jako tank, ale míň pancéřované a s menším kanónem.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 21:41, RE: Dalsi tipy na jiné typy
Michal posted by:
Z plastu jsou u AX jenom 5. (nebo 3.) dveře a nárazníky. A Seat Arosa je kvalitní auto (skoro stejné jako VW Lupo).

Bezpečnost? Co to jako v tvém podání je? Že auto bude vypadat jak tank a nebude z něho ani pořádně vidět ven? Tak na takovou bezpečnost já ti kašlu. Malé auto se hodí kvůli parkování, ovladatelnosti a AKTIVNÍ bezpečnosti. Zažil jsem už ve městě hodně situací, ve kterých bych s větším autem než co mám nehodu zažil, takhle jsem to s AXem vždycky nějak vykličkoval.
... a přední blatníky a snad celá střecha - takže půlka kastle. Bydlím a jezdím v v Plzni, což je taková větší vesnice, a nejenom tady zaparkuji s Ducatem maxi v mezeře, odkud auta velikosti fabie odjedou s nepořízenou. Dost často i pánové... Takže to není jen o velikosti, ale o šikovnosti, odhadu a.... parkovacím senzoru (někomu stačí závěs, že).
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 22:19, Zase pan redaktor "odborník"
Až budete trošku v obraze tak piště recenze, seicento nikdy nemělo automatickou převodovku, ale pouze automatickou spojku (Citymatic), nedověděl jsem se proč ji nedoporučujete ? Je to stejná převodovka jako 5-st manuál ale s automatikou na vypínání spojky. Je pro mě novinkou, že motor 1.1 byl pouze pro verzi Sporting. Od roku 2000 byl jediným motorem v nabídce a na rozdíl od 899ccm motoru nikdy neměl hydraulická zdvihátka - je to jednoduchý a spolehlivý motor fire z Punta. S uvedenými závadami jsem se za 10 let servisní praxe na Seicentu nesetkal, kdybyste napsal slabá životnost výfuku nebo gufer na poloosách tak to beru, doufám že si od Vás nikdo radit nenechá...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 02.03.2007 23:00, RE: Zase pan redaktor "odborník"
Mirdaman posted by:
Až budete trošku v obraze tak piště recenze, seicento nikdy nemělo automatickou převodovku, ale pouze automatickou spojku (Citymatic), nedověděl jsem se proč ji nedoporučujete ? Je to stejná převodovka jako 5-st manuál ale s automatikou na vypínání spojky. Je pro mě novinkou, že motor 1.1 byl pouze pro verzi Sporting. Od roku 2000 byl jediným motorem v nabídce a na rozdíl od 899ccm motoru nikdy neměl hydraulická zdvihátka - je to jednoduchý a spolehlivý motor fire z Punta. S uvedenými závadami j...
Na Vaše připomínky nebude z tipcarsu nikdo reagovat a tato poradna bude co nejdřív uklizena. Je to z důvodu, že by si to přečetlo moc lidí. Alespoň jsem to tak vždycky zažil. Když se ozval někdo, kdo tomu fakt rozumí, tak to rychle uklidili a byl klid. Jsou to takové Vaculíkovské manýry
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.03.2007 13:31, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Nevím, ale spousta z Vás tady píše, že by koupili přítelkyni něco většího, ale to jste asi jediný v evropě. Já jsem manželce koupil P.106 a koupil jsem jí ho proto, že jezdí do práce 3 km a nebudu jí kupovat nějakou debilní Lagunu, nebo nějakou jinou velkou sračku. Chtěla malé auto skrz parkování a hlavně spotřebu a pojistku. Pište si tady co chcete, ale máme doma velké auto dvoulitra jezdím 130 km. denně a toho malého hajzlíka pro manželku, má dva airbagy a snad to bude stačit. netlačte mi...
Hodne stesti v P106 vasi manzelce pri srazce s blbcem.
Jo v zahranici to tak je,tam se jezdi civilizovane
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.03.2007 17:15, RE: bez předmětu
ToJa posted by:
Hodne stesti v P106 vasi manzelce pri srazce s blbcem.
Jo v zahranici to tak je,tam se jezdi civilizovane
Nevím co to tady pořád omíláte dokola. Jsem profesionální hasič a vidím denně rozštípané káry, někdy ví, někdy míň a věřte, že někdy na velikosti moc nezáleží. S malým autem se nejezdí tak rychle a že do Vás někdo napálí, to neovlivníte. Po dálnici bych asi se 106kou nejezdil, ale denně pár kilometrů do práce po městě ? No tak vy si kupte obrovské Volvo a My ostatní blbci z Evropy budeme manželkám kupovat auta typu P.106, Nissan Micra, Ford Fiesta. No a když pojedem na dovču, tak si sednem do vekého silného auta se 4 airbagy,ESP, ASR a dalšími vymoženostmi.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 03.03.2007 17:21, RE: bez předmětu
ToJa posted by:
Hodne stesti v P106 vasi manzelce pri srazce s blbcem.
Jo v zahranici to tak je,tam se jezdi civilizovane
Nevím, kde jsi byl v zahraničí a kdy naposled, ale já jsem řidič z povolání a nevím odkud čerpáš ty tvoje ódy na civilizovanost venku. Na celém světě je spousta debilů, co jezdí, jak prasata a spousta slušných lidí. před 2 dny jsem se vrátil z Itálie, dobrá džungle. V Rakousku a Slovinsku to nebylo o moc lepší, lidi, nevěřte na zázraky, už je všechno jinak. Kdybych se měl řídit těmi "chytrými radami tady, tak jezdím jen v kamionu.
respond
1 2 3




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.