0
back
 

diskuze k tématu: Subaru Legacy GT - postupně objevovaná láska

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.08.2010 07:31,
Je to určitě super auto, ale vzhled současné generace mi příjde trochu "předesignovaný" skoro jak Peugeot. Mnohem bližší mi byla ta minulá - ladná - střízlivá - přesto robusní.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.08.2010 08:32, RE: bez předmětu
Vendys posted by:
Je to určitě super auto, ale vzhled současné generace mi příjde trochu "předesignovaný" skoro jak Peugeot. Mnohem bližší mi byla ta minulá - ladná - střízlivá - přesto robusní.
Možná, ale "japonské bmw" je fajn Být to Outback , tak bych aj redaktorům svezení záviděl
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.08.2010 08:48, RE: bez předmětu
Ráďa posted by:
Možná, ale "japonské bmw" je fajn Být to Outback , tak bych aj redaktorům svezení záviděl
No nevím, svezení v nabubřelém outbacku asi nebude tak sportovní jako v tomhle 265hp
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.08.2010 12:06, RE: bez předmětu
Vendys posted by:
Je to určitě super auto, ale vzhled současné generace mi příjde trochu "předesignovaný" skoro jak Peugeot. Mnohem bližší mi byla ta minulá - ladná - střízlivá - přesto robusní.
Mně se taky předchozí generace Outbacku líbila víc, tohle je takové přerostlé, krabiciózní. Ale líbivost designu je čistě individuální.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.08.2010 12:14, Redaktoři - proboha
Tohle je pro redaktory: ZAČNĚTE TO PO SOBĚ ČÍST!!! Já naprosto chápu, že když ten text hodíte do počítače poprvé, tak to není úplně ono, takže to pak uhlazujete a upřesňujete vyjádření myšlenky. Jenže vy to často upravíte jen napůl, první část věty je ve verzi 1.0 a druhá půlka ve verzi 2.13 a člověk aby přemýšlel co tím vlastně chcete vyjádřit. Chybějící slova mi taky vadí, ale perlou tentokrát je věta - cituji:

Neustále můžete zrychlovat posouvá hranice své i vozu.

To jsem úplně mimo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.08.2010 12:17, Kapota
Jak jsem vypozoroval, tak otvor v kapotě není výsadou verze GT, ale je to součást víceméně všech přeplňovaných motorů Subaru, kde pod tím otvorem je mezichladič stlačeného vzduchu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.08.2010 12:24, Řízení
Po vší té chvále, která se v článku na řízení snesla je ve výsledném hodnocení jen dvojka?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.08.2010 13:08, RE: Redaktoři - proboha
Koloss posted by:
Tohle je pro redaktory: ZAČNĚTE TO PO SOBĚ ČÍST!!! Já naprosto chápu, že když ten text hodíte do počítače poprvé, tak to není úplně ono, takže to pak uhlazujete a upřesňujete vyjádření myšlenky. Jenže vy to často upravíte jen napůl, první část věty je ve verzi 1.0 a druhá půlka ve verzi 2.13 a člověk aby přemýšlel co tím vlastně chcete vyjádřit. Chybějící slova mi taky vadí, ale perlou tentokrát je věta - cituji:

Neustále můžete zrychlovat posouvá hranice své i vozu.

To jsem úplně mimo.
Díky. Opraveno. Vypadlo mi tam písmenko "a" -> "Neustále můžete zrychlovat a posouvat hranice své i vozu."
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.08.2010 13:08, RE: Kapota
Koloss posted by:
Jak jsem vypozoroval, tak otvor v kapotě není výsadou verze GT, ale je to součást víceméně všech přeplňovaných motorů Subaru, kde pod tím otvorem je mezichladič stlačeného vzduchu.
Přesně tak. Kapotu s dírou najdeme i u dieselu
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.08.2010 13:12, RE: Řízení
Koloss posted by:
Po vší té chvále, která se v článku na řízení snesla je ve výsledném hodnocení jen dvojka?
GT dosáhlo konečné známky 1,64, což je víc než velmi dobrá. Jedničku GéTéčko vzhledem ke zmíněným nedostatkům dostat nemohlo. Není to naprosto špičkové auto. K tomu mu chybí pár detailů (příšerná grafika LCD a ovládání navi, svist od zrcátek a střechy, spotřeba atd ...)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.08.2010 13:15, RE: bez předmětu
Koloss posted by:
Mně se taky předchozí generace Outbacku líbila víc, tohle je takové přerostlé, krabiciózní. Ale líbivost designu je čistě individuální.
Přechozí generace byla po stránce designu užasná. Nová je však větší a poskytuje více komfortu a některé prvky výbavy, které předchozí model prostě neměl. Legacy/Outback už není výsadou jen přímočaře zaměřených řidičů, oslovuje daleko širší skupinu zájemců o komfrotní a bezpečný vůz ... pro někoho bohužel, ale pro automobilku rozhodně dobře. Prodeje jdou nahoru.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.08.2010 13:46, RE: Řízení
Petr - TipCars.com posted by:
GT dosáhlo konečné známky 1,64, což je víc než velmi dobrá. Jedničku GéTéčko vzhledem ke zmíněným nedostatkům dostat nemohlo. Není to naprosto špičkové auto. K tomu mu chybí pár detailů (příšerná grafika LCD a ovládání navi, svist od zrcátek a střechy, spotřeba atd ...)
Měl jsem na mysli dílčí známku za řízení. Je mi jasné, že celkové jedničky by se dosáhnout nedalo u žádného vozu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.08.2010 14:01, nepresnosti v textu
Chtel bych upozornit na nektere nepresnosti v textu tykajici se srovnavani s minoulou generaci:

1. Cituji: ''Pro většinu modelů byla určena pouze pětistupňová manuální převodovka nebo čtyřstupňový automat.''
-- montoval se tez 5-stupnovy automat do verze Outback 3.0R, Legacy 3.0R a verze Legacy 3.0R spec.B mela volitelne i 5stupnovy automat se zkracenymi prevody

2. Outbacku spec. B ? Snad Legacy 3.0R spec.B.

3. hodnoceni motoru 3.0R - pry mu chyběla dravost a jeho výkon byl příliš uhlazený.
-- tento motor v aute mam a dravost mu tedy nechybi. Jen se clovek nesmi bat na to slapnout, max. vykonu je az 6600 otackach, kam se ale diky tocivemu charakteru dostane velmi rychle.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.08.2010 14:12, RE: nepresnosti v textu
nzg1 posted by:
Chtel bych upozornit na nektere nepresnosti v textu tykajici se srovnavani s minoulou generaci:

1. Cituji: ''Pro většinu modelů byla určena pouze pětistupňová manuální převodovka nebo čtyřstupňový automat.''
-- montoval se tez 5-stupnovy automat do verze Outback 3.0R, Legacy 3.0R a verze Legacy 3.0R spec.B mela volitelne i 5stupnovy automat se zkracenymi prevody

2. Outbacku spec. B ? Snad Legacy 3.0R spec.B.

3. hodnoceni motoru 3.0R - pry mu chyběla dravost a jeho výkon byl příliš uhl...
2. V jednom odstavci to mám správně, ve druhém záměna za Outback - opraveno, díky.
3.Motor 3.0R považuji za špičku co se týče kultivovanosti a lineárního přísunu výkonu (viz test z roku 2007), kde ho chválím i za spotřebu. Bohužel pro řadu lidí je výkon příliš uhlazený, přece jen je to šestiválec, který na požádání neprská a nekope do zad jako nadupaný čtyřválec. Proto ta zmínka o tomto charakteru. Navíc při velmi vysokých rychlostech to díky odporu auta nebylo ono.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.08.2010 14:12, RE: Řízení
Koloss posted by:
Měl jsem na mysli dílčí známku za řízení. Je mi jasné, že celkové jedničky by se dosáhnout nedalo u žádného vozu.
Jen co bude čas vysvětlím, proč dvojka. Musím letět. V noci napíšu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.08.2010 18:19, automat
skoda toho 5. st. automatu, 6. st. nebo manual, to by bylo o neco lepsi
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 19.08.2010 19:44, RE: Redaktoři - proboha
Petr - TipCars.com posted by:
Díky. Opraveno. Vypadlo mi tam písmenko "a" -> "Neustále můžete zrychlovat a posouvat hranice své i vozu."
Nechte pana Šikla být s češtinou je na štíru, ale jinak píše moc dobře.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.08.2010 12:31, RE: Redaktoři - proboha
Reno posted by:
Nechte pana Šikla být s češtinou je na štíru, ale jinak píše moc dobře.
Tak to celkem souhlasím.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.08.2010 12:39, RE: bez předmětu
Reno posted by:
No nevím, svezení v nabubřelém outbacku asi nebude tak sportovní jako v tomhle 265hp
Tak záleží jak vnímáš Subaru jako značku. Někdo v ní vidí modré WRX, kdežto já spíš Forestera. ...GT je fajn jasně, ale rychlost jako taková už mě tolik neláká. Vyzkoušel jsem si x-krát, ale přestalo mě to bavit. Jo 200+ po městě, fajn, ale co z toho? Akorát se nadřeš, auto dostane zabrat, počet nebezpečných situací roste....profit skoro žádný. Outback ne, to je auto na české cesty (klasické SUV zas nechci). Víc než adrenalin od GT mě osloví to, že na rozbitém železničním přejezdu nemusím zastavit nebo vystouplý kanál či betonka mě nerozhodí. A nabubřelý je LandCruiser 200 nebo Ford Excursion. Ty ano, Outback právě ne. To je malá, kapesní, štíhlá a úsporná laňka. S tím se jak s bagrem právě vůbec nejezdí. Designově byl starší Outback trochu hezčí, 100% souhlasím. Ale Subaru není Mercedes, zde se nových modelů není třeba bát. Naopak, držáky jsou i ty nové, tak proč do nich nejít
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 20.08.2010 14:36, RE: automat
krakatit posted by:
skoda toho 5. st. automatu, 6. st. nebo manual, to by bylo o neco lepsi
No to teda né, automat je automat
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.