0
back
 

diskuze k tématu: Subaru Legacy GT - postupně objevovaná láska

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 07:22, RE: automat
Ráďa posted by:
No to teda né, automat je automat
Je to přece jen pokrok. Předchozí subaru měly i čtyřstupňový automat, to byl teprve středověk.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 21.08.2010 22:31, RE: bez předmětu
Ráďa posted by:
Tak záleží jak vnímáš Subaru jako značku. Někdo v ní vidí modré WRX, kdežto já spíš Forestera. ...GT je fajn jasně, ale rychlost jako taková už mě tolik neláká. Vyzkoušel jsem si x-krát, ale přestalo mě to bavit. Jo 200+ po městě, fajn, ale co z toho? Akorát se nadřeš, auto dostane zabrat, počet nebezpečných situací roste....profit skoro žádný. Outback ne, to je auto na české cesty (klasické SUV zas nechci). Víc než adrenalin od GT mě osloví to, že na rozbitém železničním přejezdu nemusím ...
Pod pojmem sportovní svezení nemyslím ani tak absolutní rychlost ani zrychlení, jako spíš to, že v zatáčkách necítíš náklony a přebytečnou hmotu...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 04.09.2010 01:17, RE: Řízení
Petr - TipCars.com posted by:
GT dosáhlo konečné známky 1,64, což je víc než velmi dobrá. Jedničku GéTéčko vzhledem ke zmíněným nedostatkům dostat nemohlo. Není to naprosto špičkové auto. K tomu mu chybí pár detailů (příšerná grafika LCD a ovládání navi, svist od zrcátek a střechy, spotřeba atd ...)
K Vašemu testu si dovolím několik upřesnění. SUBARU Legacy 2.5GT Sport jsem si koupil v květnu a mám s ním najeto již více, jak 16 tis. km. Jsem tedy přesvědčen, že mé postřehy jsou relevantní.
ad 1) Grafika LCD není v žádném případě příšerná! Příšerné jsou pouze mapy použité v navigaci. Předpokládám, že jste toto měl na mysli.
ad 2) Ovládání NAVI se může zdát pro někoho složitější, ale jen do chvíle, než si párkrát zadá vyhledávání nějaké trasy. Já jsem se naučil ovládat celý systém hlasem a jsem s ním NAPROSTO spokojen. Nevýhodou je to, že nelze ovládat v češtině.
ad 3) Svist od zrcátek a střechy (střešního okna?) je slyšitelný, až při vyšších rychlostech. Zde mám na mysli rychlosti nad 150 km/h. Nicméně, je to škoda, protože jinak by to byl naprosto tichý vůz, neboť motor není vůbec slyšet. Možná mohl být méně odhlučněn, protože pak se nedá v manuálním režimu řadit jinak, než podle otáčkoměru
ad 4) Spotřeba. Zde bych si dovolil s Vámi dlouho polemizovat. Pokud se Vám zdá spotřeba u takto silného vozu se stálým pohonem všech kol vysoká, je to dáno pravděpodobně tím, že jste neměl možnost se s tímto vozem dostatečně sžít. Já s ním jezdím dlouhodobě s průměrnou spotřebou 10,28 l/100 km. Když se podíváte na mou evidenci na webu spotreby.cz, zde je odkaz na mou evidenci: http://www.spotreby.cz/subaru-legacy-2-5-gt-sport-boxer-ej255-195-kw-265-hp-a4335/ zjistíte, že se s tímto vozem dá jezdit i se spotřebou 8,5 l/100 km!
ad 5) Design. Je možné, že se někomu může zdát, že design není ten pravý ořechový, ale za sebe a z vlastní zkušenosti můžu říci jediné a to, že to auto se lidem skutečně líbí. Na fotografiích možná nevypadá tak dobře, jako ve skutečnosti a když mu dáte čas, pak se do něj musíte zamilovat. A to věřím, že mi dáte určitě za pravdu.
respond
1 2




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.