0
back
 

diskuze k tématu: Jaké koupit třídveřové auto do 90.000 Kč?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, vše o spotřebě, japonská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 11:52, rada
Nebál bych se jít do Fiatu. Chce to jen pořádně před koupí prohlédnout a projet. Japonský auta jsou spolehlivý, ale mají předražený náhradní díly a v tomto stáří postrádají jakékoliv emoce. Italové dokážou někdy katastrofálně odfláknout kvalitu, ale designově mají stále auta nejhezčí. Chce si jen pořádně vybrat a nespěchat. Ojetých aut je velký přebytek, tak že by neměl být problém sehnat kvalitní kus.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 18:53, rada
Bravo - hrůza,možná dobře jede pokud není v servise a nemění se tlumiče nebo čepy,silentbloky,ramena,hnijící brzdy,nebo pokud nezlobí elektrika v motoru...stačilo,fakt!!
Civic je dobrejněkdo mění častěji desky a kotouče...vlní se, jinak normální opetřebení auta. Dobrá volba.
Corolla,taky možná zvlněné kotouče jinak jede suprově,jak 1.6! Toto auto nezklame,ale někomu se nelíbí a raději se trápí v garáži s Fiatem,jeho věc!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 18:57, rada
Buďte dobrodruh a kupte si Bravo a
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 21:43, rada
a co renault megane coupé?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Wednesday 07.05.2008 22:39, rada
A co takhle Citroën Xsara, naprostá pohoda. Měl jsem 1.6 a bez problémů.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 11:02, rada
Dobrý den
Rád bych se zeptal na Rover 620 Ti.Uvažuji o jeho koupi,ale nikde nemůžu nalézt informace k tomuto motoru.Jen vím,že má mít téměř 2OO koní.Tak by mě zajímalo,jak je to se spolehlivostí a případnými náklady na servis. Děkuji
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 12:08, rada
Aleš: pokud vím, tak motor o obsahu 1.6 se nevydá do "kriteria" c.2 obsah motoru do 1350ccm
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 12:16, rada
Doporučil bych z vlastnií zkusenosti nissan Almeru N 15. Měl jsem jí, pravda, s motorem 1.6, ale i 1.4 určitě stačí a v plné výbavě, klima abs, airbag, litá kola a právě v 3 dveř provedení. Jediné, co jsem za 2 roky měnil, byl olej, filtry, zadní tlumiče a přední brzd. desky.Teď už si ji užívají rodiče, já mám primeru
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 17:36, rada
Doporučil bych Corollu,nebo Suzuki Baleno.Při pravidelné údržbě jsou to nesmrtelná auta.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 17:37, rada
Doporučuji auto, které není úplně běžné, ale dá se v pohodě sehnat. Suzuki Baleno 1,3 16V 3 dv. Jeden kus vlastním já, jeden můj táta. Absolutně spolehlivé, bez jediné závady jezdíme již 3 roky. Mám rok 1998, akorát jsem vyměnil původní tlumiče za Monroe. Běžná údržba, servis u Suzuki není drahý. Jezdím denně naprosto spolehlivě, cca 5-6 x ročně na Slovensko, žádné problémy s elektrikou, funguje vše, zatim absolutně nerezne.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Thursday 08.05.2008 19:02, rada
Hele jestli-ze pises kazda tisicovka dobra, tak bych volil jasnou klasiku a tou je Skoda felicia. Za 90tis. ji koupis jak novou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 07:11, 105
Doporučuji škodu 105 a zadní dveře zavařit.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 07:26, RE: 105
anonym posted by:
Doporučuji škodu 105 a zadní dveře zavařit.
... ale jen na jedné straně, aby zůstal zachován požadovaný počet dveří, a může být klidně i Š 130

Nevím, jak to bylo u Hondy v roce 1998, ale dnešní 1,4 (např. v Jazzu) má zdvihový objem těsně pod 1350 ccm.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 07:27, RE: 105
anonym posted by:
Doporučuji škodu 105 a zadní dveře zavařit.
no to už si může koupit RAPIDA
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 07:41, RE: 105
anonym posted by:
no to už si může koupit RAPIDA
to není ono... To chce tu zavařenou kilopjetku.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 07:57, Motory
Docela by mě zajímalo, proč se podle autora hodí motor 1.2 16V do punta a ne do brava. Jestliže má 60 kW, v corolle je 1.3 o výkonu 63 kW a ve starších civicích je 1.3 s 55 kW, tak v čem je tedy to odsouzení ze strany redaktora? Nemluvě o tom, že (bohužel to mám pouze z doslechu) je to bravo s 1.2 16V velmi dobře zpřevodované.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 08:43, RE: Motory
Giorgio posted by:
Docela by mě zajímalo, proč se podle autora hodí motor 1.2 16V do punta a ne do brava. Jestliže má 60 kW, v corolle je 1.3 o výkonu 63 kW a ve starších civicích je 1.3 s 55 kW, tak v čem je tedy to odsouzení ze strany redaktora? Nemluvě o tom, že (bohužel to mám pouze z doslechu) je to bravo s 1.2 16V velmi dobře zpřevodované.
asi to myslel tak, že do brava je vhodnější ta 1,6 což je osvědčený pružný a rozšířený motor a s bravem slušně cvičí...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 08:51, RE: 105
anonym posted by:
no to už si může koupit RAPIDA
Rapid má jen dvoje dveře. On chtěl troje.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 09:15, RE: Motory
Giorgio posted by:
Docela by mě zajímalo, proč se podle autora hodí motor 1.2 16V do punta a ne do brava. Jestliže má 60 kW, v corolle je 1.3 o výkonu 63 kW a ve starších civicích je 1.3 s 55 kW, tak v čem je tedy to odsouzení ze strany redaktora? Nemluvě o tom, že (bohužel to mám pouze z doslechu) je to bravo s 1.2 16V velmi dobře zpřevodované.
tak tak.... a jestli treba nemel pan redaktor na mysli to, ze bravo je na rozdil od punta preci jen o pultridu vetsi (cti tezsi) auto
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 09:43, RE: Motory
Giorgio posted by:
Docela by mě zajímalo, proč se podle autora hodí motor 1.2 16V do punta a ne do brava. Jestliže má 60 kW, v corolle je 1.3 o výkonu 63 kW a ve starších civicích je 1.3 s 55 kW, tak v čem je tedy to odsouzení ze strany redaktora? Nemluvě o tom, že (bohužel to mám pouze z doslechu) je to bravo s 1.2 16V velmi dobře zpřevodované.
Tak to mě taky zarazilo, mám dojem, že kdysi se tady objevilo hodnocení, kde si tem motor právě v Bravu docela pochvalovali. Výkonové není špatnej, třídveřové Bravo je lehčí než pětidveřová Brava, nemuselo by to být zase tak špatné. Pokud pan redaktor ten motor nedoporučuje, mohl se rozepsat proč. A vzhledem k tomu, že se na něj tazatel přímo ptá, tak mohl alespoň zmínit, jestli se kazí nabo ne. Nemohu si pomoci, ale po odchodu pana Vaculíka jsou ty recenze nějak příliš zjednodušené (řečeno poměrně mírně).
respond
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.