0
back
 

diskuze k tématu: Jaké koupit třídveřové auto do 90.000 Kč?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, vše o spotřebě, japonská vozidla, japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 09:52, A co Fiesta?
Jako příznivec Fordu se musím zeptat - co takhle Ford Fiesta 1.25. Třídveřová se dělala, parametrama vyhovuje. Já mám zkušenost od Fordu pouze s Mondeem, takže na Fiestu nemůžu říct nic pro ani proti, ale co jsem zaznamenal, tek se na ni nenadává. Model s té doby se dělal ve spolupráci s Mazdou, s modelem 121 jsou to vlastně dvojčata. Tu taky redaktor nenabídl.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 10:22, hyundai accent
kupoval jsem ho osmileteho, tridvere, 1350obsah/62kW, bez koroze, po prvnim majiteli. Jezdi vyborne, "opravy" jen spotrebnich dilu, 5,5-7l/100km (do 7 mesto)- naprosto spolehlive . Za 45tisic vybornej kauf. Je to ta kategorie asijskych aut, ktera se navrhuje a vyrabi napric automobilkama (accent, colt, 323, corrola) - mnoho dilu zamennych, stejne (i spolecne) konstrukce casti. P.S. kufr jak na mrtvolu, po slozeni zadniho operadla se do nej vejde kolo.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 12:04, RE: Motory
anonym posted by:
tak tak.... a jestli treba nemel pan redaktor na mysli to, ze bravo je na rozdil od punta preci jen o pultridu vetsi (cti tezsi) auto
Tak větší a těžší bravo určitě je, ale věřím tomu, že není oproti corolle nebo civicu nějakým "cvalíkem". Proto myslím, že motor podobného výkonu jako u konkurence, by měl být vyřazen z výběru alespoň s nějakým podloženým odůvodněním, nikoliv jen typu "je to nižší střední třída, tak tam prostě jedna-dvojka být nemůže".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 12:09, Lincoln Mark IV
Nejvhodněji mi z toho vychází Lincoln Mark IV - třídveřový 6-metrový vůz!!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 13:11, Xsara
Co tak do výběru zařadit Citroën Xsara? Nesmírně pohodlné a prostorné auto, při slušném zacházení spolehlivé. Není ani tak okoukaná a pro zloděje naprosto neatraktivní. Jen mi pro ni přijde 1.4 motor trochu slabý.

Jack
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 13:13, RE: Xsara
anonym posted by:
Co tak do výběru zařadit Citroën Xsara? Nesmírně pohodlné a prostorné auto, při slušném zacházení spolehlivé. Není ani tak okoukaná a pro zloděje naprosto neatraktivní. Jen mi pro ni přijde 1.4 motor trochu slabý.

Jack
Ještě bych dodal, že díky mizerné pověsti Citroenů (která je ale u Xsary nezasloužená) se ceny drží hodně nízko, takže za svých 90k dostane kupující solidní vůz s celkem bohatou výbavou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 13:59, Corolla
Jdině Corollu. Je to držák!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 14:07, RE: 105
kýchal posted by:
... ale jen na jedné straně, aby zůstal zachován požadovaný počet dveří, a může být klidně i Š 130

Nevím, jak to bylo u Hondy v roce 1998, ale dnešní 1,4 (např. v Jazzu) má zdvihový objem těsně pod 1350 ccm.
1398
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 14:20, RE: Motory
Kolodмj posted by:
Tak to mě taky zarazilo, mám dojem, že kdysi se tady objevilo hodnocení, kde si tem motor právě v Bravu docela pochvalovali. Výkonové není špatnej, třídveřové Bravo je lehčí než pětidveřová Brava, nemuselo by to být zase tak špatné. Pokud pan redaktor ten motor nedoporučuje, mohl se rozepsat proč. A vzhledem k tomu, že se na něj tazatel přímo ptá, tak mohl alespoň zmínit, jestli se kazí nabo ne. Nemohu si pomoci, ale po odchodu pana Vaculíka jsou ty recenze nějak příliš zjednodušené (řečeno poměrně mírně).
V rodině máme Bravu. 7 let, 70 000, kupováno nové, je to i s klimatizací. Dosud žádný problém.
Při převaze mimoměstských jízd se dá na 60 l nádrž ujet 1000 km (1015km - 58 l), normálním stylem.
Na závodění to není, ale pokud je třeba na okresce předjet, tak se dá dobře podřadit na trojku a auto typu Felicie není problém předjet. Na dálnici, když se rychlost blíží 150, tak začne růst spotřeba a rychlost jen málo. Ale do 145 to relativně rychle jede a nežere. Max 190 z kopce. Všechny rychlosti ovšem "tachometrové".
Při běžném smíšeném provozu 7l, dálkové jízdy 5,7l, naložené a s lyžemi venku na střeše 6,7l.
Jediný výrazný problém je u tohoto typu obecně je nižší životnost výfuku, udává se 5-7 let. I když my tam máme stále původní, ale již byl opravován - prasklý ve sváru švu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 14:24, RE: Motory
anonym posted by:
V rodině máme Bravu. 7 let, 70 000, kupováno nové, je to i s klimatizací. Dosud žádný problém.
Při převaze mimoměstských jízd se dá na 60 l nádrž ujet 1000 km (1015km - 58 l), normálním stylem.
Na závodění to není, ale pokud je třeba na okresce předjet, tak se dá dobře podřadit na trojku a auto typu Felicie není problém předjet. Na dálnici, když se rychlost blíží 150, tak začne růst spotřeba a rychlost jen málo. Ale do 145 to relativně rychle jede a nežere. Max 190 z kopce. Všechny rychlosti ovš...
Vlastně jeden problém byl: trošku začala sáknout voda kolem vodní pumpy - přetěsnit v servisu.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 14:42, speedy
A co neco sportovnejsiho? Tohle mela znama a maximalni spokojenost, ale objem to o kousek prevysuje:) Stejne ale povinny neni nejvyssi polozka u auta tak co...

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=opel-tigra&idvyrb=816&akce=detail
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 16:59,
a co třeba ford escort v 1.6 16V,myslím nejlepší volba,levný provoz,akorád vyšší povinný ručení
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 19:08, RE: speedy
anonym posted by:
A co neco sportovnejsiho? Tohle mela znama a maximalni spokojenost, ale objem to o kousek prevysuje:) Stejne ale povinny neni nejvyssi polozka u auta tak co...

http://www.sportovnivozy.cz/index.php?auto=opel-tigra&idvyrb=816&akce=detail
Takový krám si strč do prdele
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 20:42, Nejdříve bych poptal pojišťovny.
Některé údajně pojišťují auta do 1400, jako do 1350. Rozhodování by bylo snadnější.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 20:49, RE: speedy
anonym posted by:
Takový krám si strč do prdele
Osobni zkusenost?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 09.05.2008 22:28, RE: Motory
Giorgio posted by:
Docela by mě zajímalo, proč se podle autora hodí motor 1.2 16V do punta a ne do brava. Jestliže má 60 kW, v corolle je 1.3 o výkonu 63 kW a ve starších civicích je 1.3 s 55 kW, tak v čem je tedy to odsouzení ze strany redaktora? Nemluvě o tom, že (bohužel to mám pouze z doslechu) je to bravo s 1.2 16V velmi dobře zpřevodované.
je to tak,motor 1,2 16 v v Bravě je skutečně velice dobře zpřevodovanej,má 80 koní,není to na závodění,ale na normální ježdění super,výborná spotřeba,vzhledem k váze vozu a 16 ti ventilům(průměr kolem 7 litrů) a hlavně tento motor je spolehlivej,tichej a pružnej,mohu jen doporučit!!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.05.2008 12:44, RE: Motory
Giorgio posted by:
Docela by mě zajímalo, proč se podle autora hodí motor 1.2 16V do punta a ne do brava. Jestliže má 60 kW, v corolle je 1.3 o výkonu 63 kW a ve starších civicích je 1.3 s 55 kW, tak v čem je tedy to odsouzení ze strany redaktora? Nemluvě o tom, že (bohužel to mám pouze z doslechu) je to bravo s 1.2 16V velmi dobře zpřevodované.
Kdo tvrdí, že se tam ta 1,2 16V nehodí, tak s tím nejel... Je pravda, že pokud je auto plně obsazené a ještě běží klima, tak už to není nic moc, ale jinak je to dost svižné auto;) Pokud se člověk nebojí řadit a drží motor nad 3000, tak to subjektivně jede líp než Tdi 66 kW v octávce. Klidně mě kamenujte, ale já jezdím s tím Tdi a ne s Fiatem :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.05.2008 12:49, RE: bez předmětu
anonym posted by:
a co třeba ford escort v 1.6 16V,myslím nejlepší volba,levný provoz,akorád vyšší povinný ručení
Escort je na tom se spolehlivostí ještě hůř než to Bravo a o japoncích nemluvím... Když už, tak jedině ty poslední ročníky, ale ty už taky začínají reznout, pokud neviděly garáž.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.05.2008 16:03, RE: Xsara
anonym posted by:
Ještě bych dodal, že díky mizerné pověsti Citroenů (která je ale u Xsary nezasloužená) se ceny drží hodně nízko, takže za svých 90k dostane kupující solidní vůz s celkem bohatou výbavou.
Xsaru mám skoro 2roky, model 2000 s mot. 1.4i 55kw (1360ccm), třídveřovou. Co se týče spolehlivosti, tak není skoro co vytknout. Dohromady 3x v servise - 1x oprava kabelů ve dveřích (centrálu+repro) 1000kč, 1x oprava konektoru k přitahov. bezp. pásu - 800kč, 1x letos jarní prohlídka,výměna př. kotoučů+desek(vlastní),brzdové kapal.,nová brzd. hadička,geometrie,práce, vše za 2500,- , vše servis Citroen. Spotřeba prům. na 6 litrech, kufr objem 408 litrů, jinak pohodlí s max. výbavou, 15 kola 195/50 a jsem spokojený. Koupeno 2006 za 110tis. se serviskou a najetými 69tis. km, koupeno v cz, garážované. Dnes ho koupíš v takovém stavu a plnou výbavou co v té době byla i za těch 90. Stačí jen hledat. Jinak samozřejmě záleží jen na tobě, ale asi bych u prvního auta bral ohled né na značku, ale na stav.


respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Saturday 10.05.2008 17:04, Proc pouze tridverove?
Koupil jsem pred tremi lety novou Pandu 1200 cc. S vozem jezdi nase matka (jednalo se o darek) a nema s nim jakekoliv problemy. Jiste, starsi pani jezdi celkem katolicky (ale obcas zaradi spatnou rychlost), ale i tak to auticko si odpracuje svoje, a spotreba je mezi 5 a 6 L/100 km. A pri polozani zadnich sedadel se auto zmeni v dvojsmistnou dodavku, coz take neni spatne...
respond
1 2 3 4




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.