0
back
 

diskuze k tématu: Jaký nový automobil za 300 tis. Kč?

category of topic classification: poradna, jaké auto koupit, servisní náklady, vše o spotřebě, německá vozidla, japonská vozidla, česká vozidla, německá vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 09:28, RE: A co.........
anonym posted by:
Dacia Logan?
jasně, ať si koupí dva Logany, to mu bude stačit
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 09:35, RE: rada nad zlato
anonym posted by:
Vzal bych jednoznačně Škodovku má nejlevnější náhradní díly
Spadni z toho stromu, škodovka a nejlevnější náhradní díly? Tomu byl konec tak u Feldy, teď jsou srovnatelně drahé s ostatními.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 09:39, 300 000
Velmi doporučuji Ford Fusion.Za ty peníze máte plně vybavené auto prakticky o třídu větší než Vámi uvažované vozyy.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 09:40, Konečně dobré doporučení
Musím poděkovat p. Hrdličkovi za objektivní posouzení automobilů. V dnešní době, kdy motoristický měsíčník Svět motorů až trapně upřednostňuje Škodovky, ve všech jejich srovnávacích testech vždycky vyhrají, jako důvod vítězství vždy je uváděno - těžko definovatelná přitažlivost. No pro mě je fakt těžce definovatelná, kdepak skutečně výběr Yaris nebo Corsa bych taky volil, kvalitní auta s malou spotřebou.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 09:51, koupě pandy
Jakou pandu koupit,pokud jezdím ve dvou,město dálnice 50 "50,ročně ujedu asi 15 až 20 tisíc.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 09:51,
Aco takhle Suzuki Swift? Měl jsem možnost jej vyzkoušet a řekl bych dost dobrý.Jediná nevýhoda je malý kufr.V základu motor 1.3 a 68kw.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 09:57, RE: bez předmětu
anonym posted by:
Proč asi nechce Renaulta, do 300t nejvýhodnější auto?
Souhlasím, ty cenovky zde lítaly za základy dost vysoko. Clio III začíná na 264.900,- a už za 294.900,- máte Clio "LS Aneta" s motorem 1.2 16V 75 k. V této výbavě už máte 4x airbag, okna v el., klimu, pal. kompl, centrál na dálku,atd..Nebo od 199.900,- startuje nové Twingo a za 274.900,- máte s motorem 1.2 16V 75k výbavu "dynamique" s klimou, což už je solidně vybavené auto. Obě auta jsou atraktivní, rozměrově také narostly...Tento poměr cena / výbava a pro mě i design budete třeba u koncernu VW těžko hledat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 10:03, RE: rada nad zlato
anonym posted by:
Spadni z toho stromu, škodovka a nejlevnější náhradní díly? Tomu byl konec tak u Feldy, teď jsou srovnatelně drahé s ostatními.
většina náhradní dílů je samozřejmě levnější než u konkurence, stačí se podívat..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 10:04, RE: Konečně dobré doporučení
anonym posted by:
Musím poděkovat p. Hrdličkovi za objektivní posouzení automobilů. V dnešní době, kdy motoristický měsíčník Svět motorů až trapně upřednostňuje Škodovky, ve všech jejich srovnávacích testech vždycky vyhrají, jako důvod vítězství vždy je uváděno - těžko definovatelná přitažlivost. No pro mě je fakt těžce definovatelná, kdepak skutečně výběr Yaris nebo Corsa bych taky volil, kvalitní auta s malou spotřebou.
v posledním SM vyhrála Mazda 2 nad Škodou Fabia II
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 10:09, RE: A co.........
anonym posted by:
jasně, ať si koupí dva Logany, to mu bude stačit
jeden na užívání a jeden na ND
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 10:36, RE: A co.........
anonym posted by:
jeden na užívání a jeden na ND
..pravil majitel 15 let starýho baworáka,co to v pohodě nandá všem loganům i oktávkám a má zrychlení z nuly na 100 za 4,5 vteřiny
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 10:36, VW Polo
anonym posted by:
jeden na užívání a jeden na ND
S tou spolehlivostí Pola nevím nevím, v dlouhodobém testu Auto Bildu po ujetí 100.000km skončilo Polo kvůli závadám na předposledním místě z asi 35 aut.. Na posledních asi 5 místech byli jinak francouzi (P307.. , tuším Megane a Laguna - to se ale dalo čekat, že?). Mimochodem VW Touran byl s velkým náskokem úplně poslední - a to nešlo o smůlu u testovaného kousku, podobné závady se běžně objevují i u mnoha ostatních uživatelů.. Jinak ten test je docela zajímavé čtení, ještě ho mají na stáncích, doporučuju, je to krapet jiné kafe než když ve SM, Auto Tipu a jiných (reklamních) plátcích popisujou u nových aut, jak se s tím Renó a Pežó a Fauvé krásně jezdí, jakou mají úžasnou výbavu a tak :) Btw: taky do nebe vychvalovaný Avensis skončil v průměru.. Vítěz Mazda 6, pak nějaký MB, Mondeo, Focus, BMW. Škodovky (Fabka I. a Oct. I.) dost hluboko podprůměr..
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 10:39, vyber by se dal urcite rozsirit
Jednotlivi prodejci nabizeji v akcich vozy, ktere by se jinak do limitu nevesly, takze se vyplati zkusit i dalsi znacky a typy (Seat, Renault, Suzuki, zminovane Grande Punto atp), ale 100% bych nesel do Fabie (jinak proti samotne znacce nic nemam)...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 10:45, Jirka: RE: RE: RE: rada nad zlato
anonym posted by:
většina náhradní dílů je samozřejmě levnější než u konkurence, stačí se podívat..
ten člověk si z nás musí dělat srandu, jinak to nevidím. Jak může asi díl do motoru "škoda" - rozuměj VW být levnější než stejný díl u VW? Ještě by se někdo mohl zeptat, co má Škoda společného s VW a bylo by jasno...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 10:53, FIAT 500
anonym posted by:
ten člověk si z nás musí dělat srandu, jinak to nevidím. Jak může asi díl do motoru "škoda" - rozuměj VW být levnější než stejný díl u VW? Ještě by se někdo mohl zeptat, co má Škoda společného s VW a bylo by jasno...
FIAT 500 jasna volba. Ma sice retro disain ale i tak je cool.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 11:03, RE: 300 000
anonym posted by:
Velmi doporučuji Ford Fusion.Za ty peníze máte plně vybavené auto prakticky o třídu větší než Vámi uvažované vozyy.
S Fusionem mohu jedině souhlasit - zajímavý prostorný vůz, jen na můj vkus trochu vysoký. Ale za ty prachy skvělá volba.
Jestli autor dotazu trvá na malém vozu, tak od Forda by šla i FIesta - v "trvalé akci" s klimou na hlínách tuším za 260 000.
Dále by se do téhle ceny vešel s Kiou Rio nebo Hyundaiem Accent, což taky nejsou špatné kousky, případně Myšák Colt je myslím do limitu taky. A co se týká Suzuki, maďarští japonci Swišť a SX4 už tu v debatě taky byly zmíněny...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 11:17, jednoduchá volba
Nové musí nejpozději do 5 let z baráku a teprve tehdy poznáš jak dobře si vybíral. Bohužel pokud nebudeš prodávat VW nebo ŠKODA nedostaneš za ojetinu prakticky nic.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 11:24, RE: Jedině opel
David V posted by:
Já bych se taky rozhodl pro Corsu. Po 2 Opelech jsem s nimi špatnou zkušenost neudělal. Navíc zrovna Corsa se ve statistikách TUV drží kolem 20. místa poměrně dlouho.
Na novou Corsu pozor. Já měl "B" r.v.99 s motorem 1.2/16V a byl jsem moc spokojený. Ale nová Corsa se základní motorizací 1.0 musí být dost líná, zkuste si porovnat pohotovostní hmotnost/výkon/točivý moment motoru. 1100-1145Kg/44kW/88Nm. Pro Corsu min 1.2 motor.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 11:38, Fabie
...o Fabii může uvažovat akorát zapřísáhlý škodovkář nebo pacient psychiatrie. Argumenty o ceně ND a servisu jsou zcestné - je to naprosto v relaci s konkurencí - pokud tedy (áno) neuvažujeme o sousedovi s dílnou v garáži (mmmKej?)... Jinak nic proti Fábii, ale ve srovnání se zmíněnou konkurenci.....
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Friday 16.11.2007 12:22, VW polo
Nevíte, kdy příjde nástupce? Současné polo má základ tuším v r. 2001.
respond
  1 2 3 ... 7




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.