0
back
 

diskuze k tématu: Vyplatí se koupit BMW X5 za 400 tis. Kč?

category of topic classification: německá vozidla
Zdeny60
number of posts1232
date of registration08.09.2009
Friday 23.12.2016 07:09, Vyplatí se koupit - zcela určitě ano!
Není pochyb, zejména naftová varianta. Za svý peníze dostaneš 2,5 tuny neprůstřelný techniky a jistotu, že budeš The king of the road. Zejména ve městech pak poznáš výhody tohoto vozu, protože zaparkuješ naprosto všude a všude se vejdeš. A když náhodou napadne sníh, což se ale už asi čekat nedá, poznáš skvělé jízdní vlastnosti tohoto auta, nejlépe na gumách tak 285 a víc. A v terénu - tam budeš jako ryba ve vodě. Bláto, sníh,nic tě nezastaví. Jen ten traktor, co tě bude tahat z mokré louky, musí být minimálně Lakatoš

Jo to je auto snů. Levné, s perfektními jízdními vlastnostmi 2,5 tunového drobečka a stabou kastle zvíci kamionu TIR. A jako bobnus budeš mít pocit, že patříš do nějaké sorty lidí, víš, do nějaké vrtsvy. U nás v tom třeba jezdí místní Horváti

A kdyby se něco na mauět náhodou pokazilo,. tak žádnej problém, opravy jsou za cenu staré Škody 105. Ale proč se bát, BMW se nikdy nekazí.
respond
Tom Jones
number of posts2
date of registration23.12.2016
Friday 23.12.2016 08:19, Posilovač řízení
Řídící jednotka elektronického posilovače řízení mohla být nesprávně vyrobena. To může způsobit požár i u zaparkovaného vozidla. Kromě toho může posilovač řízení selhat během jízdy.

http://svolavacky.cz/listing/bmw-x5-2011-2013/
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Friday 23.12.2016 10:45, RE
Neni to o nic prostornejsi nez 5er sedan, terenem to neprojede, ve meste taky zadna slava a jeste s trilitrovou naftou?.... ne, rozhodne bych to nekoupil. Nevidim jedinej duvod
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Friday 23.12.2016 11:39, RE: RE
sheogorath posted by:
Neni to o nic prostornejsi nez 5er sedan, terenem to neprojede, ve meste taky zadna slava a jeste s trilitrovou naftou?.... ne, rozhodne bych to nekoupil. Nevidim jedinej duvod


Chce to trochu vyvážit tu kritiku a zmínit také klady. Lépe se do toho nastupuje, je z toho lepší výhled, je to lépe odhlučněné proti klasické 5ce, je to bezpečnější a někomu imponuje i určitá společenská prestiž (mě sice nikoli, ale někomu může). A jen tak mimochodem 30d a 35d jsou jediné dvě smysl dávající motorizace.
respond
azerty
number of posts63
date of registration23.06.2016
Friday 23.12.2016 11:45, výhody
pasivní bezpečnost, lepší rozhled, snadnější přístup k dětem v sedačkách
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Friday 23.12.2016 14:03, RE:
S bezpecnosti souhlasim, ale do urcite miry. Proti mensimu osobaku jo, proti stromu nebo kamionu to proti petce sedanu o moc lepsi nebude.

S vyhledem nesouhlasim, ve meste z toho je videt prd, a zvlast uzky najezdy do podzemnich garazi apod, nejsou z toho videt obrubniky... Zase mimo mesto je videt pres ostatni auta, to je fajn.

Nastupovan/vystupovanii je o dost lepsi, to bez debaty.

Ja tu prestiz v tom taky moc nevidim, ale rozumim jak to bylo mysleno

EDIT: Jinak se do toho davala tusim atmo V8 - to bych videl jako idealni motor... Pak by se mozna dalo mluvit i trosku o te prestizi
respond
subarák
number of posts106
date of registration22.03.2010
Friday 23.12.2016 14:07, Já bych do toho nešel.
Za 400tis bude 10let staré s cca 250-350tis najeto, to zavání investicema minimálně díky opořebení vzhledem k ujetým km, a to i při pravidelným servisvání. A to nemluvím o tom, že většina těch aut je servisovaná španě, dlouhé výměny olejů, neměněný olej automatu atd. Pokud vás zajímá, kolik to bude stát, tak odhaduji zhruba 100tis kč na 1rok a cca 20tis km, a to v případě, že se nic podstatného nerozbije. Pokud to musíte mít, tak spíš než motor, který patří k poměrně spolehlivým si dejte pozor právě na automatickou převodovku, pokud nebude jasně doloženo nejlépe fakturami pravidelná výměna oleje, pryč od toho. Jestli myslíte, že to spraví výměna oleje po koupi, tak paradoxně to může být polední hřebík do rakve automatu, kde se 250tis olej neměnil. Repas stojí 60-80tis.
respond
freebike1
number of posts14
date of registration11.09.2015
Friday 23.12.2016 14:10, staré BMW - nesmysl
Za 400000,- Kč ? Tak to bude velká paráda (200 spíš 300-400.000 km najeto). Smysl tohle auto za ty peníze vůbec nedává-koupím za to raději nové auto méně luxusní značky v plné záruce s minimálními náklady na servis . Kdejaký kombík má daleko lepší jízdní vlastnosti a vnitřní prostor než tahle krabice. Pokud jde o rádoby prestiž a ukázat se před podobně smýšlejícím individuem možná dobré. S ročním nájezdem do 10000 km se to možná dá uživit. Pokud budu chtít najíždět 30-40000 km ročně - finanční sebevražda. Jen řetězové rozvody, kvůli kterým musí motor z auta ven stojí 60000,- Kč, nemluvě o brzdách, ohromných drahých pneumatikách a dalšímu spotřebnímu materiálu je to běžně 100000,- Kč ročně. Kdo umí jen trochu počítat a auto nekupuje na masírku , ale ježdění si to se zdravým rozumem nemůže koupit. 400000 za auto může dát každý, ale servisovat to už každý neutáhne. A myslet si , že když je to BMW tak je to něco super ??? Super to bylo nové když do stálo 2 miliony, Teď je to paštika jako každé jiné takto staré auto a jen kasička na peníze...a teď do mě -))) jezdci v stoletých BMW ---
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Friday 23.12.2016 14:12, RE
freebike1:
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Friday 23.12.2016 14:50, RE:
sheogorath posted by:
S bezpecnosti souhlasim, ale do urcite miry. Proti mensimu osobaku jo, proti stromu nebo kamionu to proti petce sedanu o moc lepsi nebude.S vyhledem nesouhlasim, ve meste z toho je videt prd, a zvlast uzky najezdy do podzemnich garazi apod, nejsou z toho videt obrubniky... Zase mimo mesto je videt pres ostatni auta, to je fajn. Nastupovan/vystupovanii je o dost lepsi, to bez debaty. Ja tu prestiz v tom taky moc nevidim, ale rozumim jak to bylo myslenoEDIT: Jinak se do toho davala tusim atmo V8 - to bych videl jako idealni motor... Pak by se mozna dalo mluvit i trosku o te prestizi


Bezpečnost (pasivní) je lepší bez debaty a to i proti řadě 5 - ona ta zatracovaná hmotnost okolo 2,5 tuny dělá divy. Prostě 500-700kg navíc je při střetu většinou výhoda. Proti kamionu nevím, ale strom bych tedy raději potkal v x5 než v klasické 5ce.
Manévrování ve stísněném prostoru je u většiny moderních aut o ničem - nejsou vidět rohy / konce auta. Tohle má alespoň hromadu čidel a většinou i nějakou tu kameru.
A motor V8 4,4 není co do spolehlivosti nic moc, držák byla 4,8 z minulé generace (po faceliftu dokonce i s dobrou aut. převodovkou).
Jinak se vůbec nepřu, že za 400 tisíc to bude poloviční vrak s obrovskými provozními náklady. Slušná auta X5 začínají na cca 750-800 tisíc, ale i ta si na servisu a údržbě vezmou 50-100 tisíc korun za rok při nájezdu 20-30 tisíc. Holt je to auto pro bohaté.
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Friday 23.12.2016 15:02, RE
Pavlik: je to presne tak, i s tou cenou 400k.

Zkousel jsem pogooglit neco ohledne te 4.4 a fakt ma dost problemu, zvlastni, ze zrovna BMW se nepovedl atmo benznin

Moje auto ma taky skoro 2.5 tuny, a verim, ze pri srazce s nejakym beznym liftbackem apod. bych mel nejakou vyhodu, ale zase je ta vaha citit v kazde zatacce. A predstava, ze jeste k tomu je to o slusnej kus zvyseny... no nevim.

Strom je blbej v cemkoliv - jako jedna z mala moznych prekazek nema absolutne zadny deformacni zony

respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Friday 23.12.2016 15:41, RE: RE
sheogorath posted by:
Pavlik: je to presne tak, i s tou cenou 400k. Zkousel jsem pogooglit neco ohledne te 4.4 a fakt ma dost problemu, zvlastni, ze zrovna BMW se nepovedl atmo benznin Moje auto ma taky skoro 2.5 tuny, a verim, ze pri srazce s nejakym beznym liftbackem apod. bych mel nejakou vyhodu, ale zase je ta vaha citit v kazde zatacce. A predstava, ze jeste k tomu je to o slusnej kus zvyseny... no nevim. Strom je blbej v cemkoliv - jako jedna z mala moznych prekazek nema absolutne zadny deformacni zony


I proti stromu mají velká SUV nějaké výhody:
http://hradec.idnes.cz/porsche-narazilo-na-hradecku-do-stromu-dym-/hradec-zpravy.aspx?c=A141114_114210_hradec-zpravy_pos
nebo
http://olomouc.idnes.cz/ridic-ladil-radio-a-porsche-skoncilo-ve-stromu-nadychany-alkohol-odmitl-1no-/olomouc-zpravy.aspx?c=A161103_152150_olomouc-zpravy_stk

A já ti nevím, ale zrovna X5 minulé a zvláště současné generace se (alespoň mě) řídí moc hezky. Jasně, není to sportovní auto, ale na silnici drží hodně dobře, moc se nenaklání a přitom je pohodlné a výtečně odhlučněné. Na běžnou jízdu super, ale jak říkám, musíš na to mít. Ani z dost nadprůměrného příjmu takové auto neuživíš.
respond
sheogorath
number of posts527
date of registration27.05.2016
Friday 23.12.2016 15:52, RE
Ty Cayenny dopadly vcelku slusne. Nevime sice, v jake rychlosti se to stalo, ale vypada to ok...

Rozhodne provoz nebude nejlevnejsi, minimalne pneu + brzdy, ktery vzdycky na tezkych autech dlouho nevydrzi. U tech vykonnejsich variant i casta vymena oleje v automatu. Taky zalezi jak dobre jsou dimenzovany dily podvozku.

Jsem na tom plus minus podobne, ne uplne obvyklej rozmer pneu, 11.5 litru mot. oleje po 10000km, olej v prevodovce kazdych 30000km...

Bohuzel si takovy auto kolikrat koupi lidi, ktery na to proste nemaji, na udrzbu kaslou, a az se to zacne fakt sypat, tak sup do bazaru. A pak nadavaji u piva, jak se ty auta serou

Zrovna s X5 jsem nejel, s SUV jsem zkousel jen s X3 prvni generace (dokonce s manualem ) a pak Land Rover Disco 3. Z landroveru me prisel vyhled o neco lepsi...
respond
Zdeny60
number of posts1232
date of registration08.09.2009
Friday 23.12.2016 18:16, X5
Lidi pochopte, že doba, kdy někoho ohormila volítaná smradlavá X5 je už fakticky dávno pryč. Jak tu někdo správně podotknul, koupit si ji dnes může každej moula, ale uservisovat ji tak, aby z ní po roce nebyl vrak, to svede už daleko méně lidí.
Jsem zapřísáhláý odpůrce těchto oblud, jednak proto, že kráva z vedlejšího baráku měla Tourega a pak,. když vdiím ty slepice, co jezdí do místní školky pro fakany, tak si říkám, že nemůže být na silnici nic nebepečnějšího, než umachrovanec s 2,5 tankem a přesvědčením, že ON je králem silnic. To, co tu zaznívá, že pasivní beztpečnost, je poue výplod sobeckých jedinců, kteří svoje "!řidičské neumění" zakrávají pojmy, jako pasivní bezpečnost a podobné kydy. Jak k tomu přijdou ti, kteří jezdí bezpečně a mjaí třeba Fabie,. Clia a podobně??? Můj pohle na tuto věc je jednoduchý - vidím podobnou nestvůru a jsem v maximálním střehu připravený na všechno, protože při vší úctě, co doveodu lidi v těchto autech vymyslet, stojí obyvkle za těžký průser.

Pustte se do mě, čekám to, nakonec není to tak dávno, co tu tahle diskuze byla. Je to jako se zbrojákem - bouchačku by měl dostat jen prověřený jedinec. Totéž auta typu Touarge, X5,. Q7, XC90, Hummer, Land Rover a pdoobný kraskny.

Jinak jasně, X5 za 400, to bude kauf. Důvody jsem uvedl hned v prvém příspevku...

PS: možná by nebylo od věci - pokud jsem to nepřehlédnul- uvádět povinně věk autora dotazu. Možná by to řadu věcí vysvětlilo hned.
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Friday 23.12.2016 21:29, RE: X5
Zdeny60 posted by:
Lidi pochopte, že doba, kdy někoho ohormila volítaná smradlavá X5 je už fakticky dávno pryč. Jak tu někdo správně podotknul, koupit si ji dnes může každej moula, ale uservisovat ji tak, aby z ní po roce nebyl vrak, to svede už daleko méně lidí.Jsem zapřísáhláý odpůrce těchto oblud, jednak proto, že kráva z vedlejšího baráku měla Tourega a pak,. když vdiím ty slepice, co jezdí do místní školky pro fakany, tak si říkám, že nemůže být na silnici nic nebepečnějšího, než umachrovanec s 2,5 tankem a přesvědčením, že ON je králem silnic. To, co tu zaznívá, že pasivní beztpečnost, je poue výplod sobeckých jedinců, kteří svoje "!řidičské neumění" zakrávají pojmy, jako pasivní bezpečnost a podobné kydy. Jak k tomu přijdou ti, kteří jezdí bezpečně a mjaí třeba Fabie,. Clia a podobně??? Můj pohle na tuto věc je jednoduchý - vidím podobnou nestvůru a jsem v maximálním střehu připravený na všechno, protože při vší úctě, co doveodu lidi v těchto autech vymyslet, stojí obyvkle za těžký průser.Pustte se do mě, čekám to, nakonec není to tak dávno, co tu tahle diskuze byla. Je to jako se zbrojákem - bouchačku by měl dostat jen prověřený jedinec. Totéž auta typu Touarge, X5,. Q7, XC90, Hummer, Land Rover a pdoobný kraskny.Jinak jasně, X5 za 400, to bude kauf. Důvody jsem uvedl hned v prvém příspevku...PS: možná by nebylo od věci - pokud jsem to nepřehlédnul- uvádět povinně věk autora dotazu. Možná by to řadu věcí vysvětlilo hned.


Z tvého příspěvku Zdeny cítím závist větší než malou, ale třeba se mi to jen zdá.
Řeknu ti pár názorů co se ti asi nebudou moc líbit:
1) jak k tomu přijdou majitelé Fabie, Clia, atd., že nemají stejnou pasivní bezpečnost? Je to jejich problém - já si svá auta vybírám i s ohledem na vysokou míru bezpečnosti. Volba je na každém co si koupí za své peníze. A že na to lidi nemají? Opět je to jejich problém - svět nikdy nebyl a nikdy nebude spravedlivý.
2) nedovolil bych si tvrdit, že všichni řidiči velkých SUV jsou řidičští diletanti - ti co tato auta mají v mém okolí ujedou ročně okolo 50 tisíc km a za poslední roky vím jen o jedné nehodě. Kolegově manželce v XC90 nedal přednost přiopilý zedník ve favoritu, který vyjížděl od čerpačky LPG. Dopadlo to dobře - on mrtvý na místě, ona a dvě děti co vezla ze školy bez škrábnutí. "Kupodivu" koupili ihned další XC90 místo té nabourané. Vůbec se jejich "sobectví" nedivím.
3) jako mnohem větší problém na silnicích, než jsou blondýny v SUVéčkách, vnímám starší a staré řidiče (což ty velmi nerad slyšíš) a je dost jedno v jakém autě sedí. V dnešním hustém provozu nestíhají, mají vesměs katastrofální reakce, neznají aktuální zákony ani předpisy a celkově se chovají jak je to před 30-50 lety v autoškole naučili. Ale doba mírně pokročila, tehdy bylo na okrese 20-30 aut, dnes je situace diametrálně odlišná.... Žádná "blondýna" mě za posledních x-let na silnici neohrozila, seniorům za volantem se to daří minimálně 1x za týden.
4) zbrojní průkaz sem vůbec nepleť - také nepotřebuješ "průkaz" na bojového psa, na kuchyňský nůž, na sekeru, golfovou hůl, nebo na cokoli dalšího běžně užívaného, přestože se to snadno stává zbraní.
Jediné v čem s tebou souhlasím jsou vysoké (nebo velmi vysoké) provozní náklady velkého SUV, ale to jsem zmínil už výše.
respond
Reno
number of posts1352
date of registration30.03.2010
Friday 23.12.2016 23:09, Zdenda Mindrák sedesat
Proboha Zdenku,
Land Cruiser a Toyota Sequoia dávají smysl, i když jsou to velké krávy. Tribecu sis dokonce poridil ty sam. Ty auta jsou sice SUV, ale jsou japonske, coz jim zajistuje vyjimku z tvojich pravidel.
Existuje knizka "Dost bylo kokotu" o tom, jak kokoti vymysleji pravidla pro ostatni, ale sami se jimi ridit nemusi apod. Doporucuji nastudovat. Popr. zamyslet se nad sebou. Tvoje mindraky a malomestska zavist jsou k smichu...
respond
Citroenak
number of posts719
date of registration13.04.2012
Friday 23.12.2016 23:13, traktory na cestach bbbbb ggggg yyyyy
Tieto auta sluzia v prvom rade na to, aby uputali pozornost a aby ukazali, ze vlastnik na to ma. Nic ine v tom hladat netreba. Je to to iste, ako ferrari, len sa v tom da odviest rodina a je to lacnejsie. Aj ked nove traktory od rols royce a bentley uz cenou ferrari tromfnu. Clovek, co na tom odjazdi 50t km rocne urcite nepremyslal o rodinnom aute ani o uspore na spotrebe. Ludia, co maju potrebu sa takto ukazovat (vid politici, napr Fico), su mne osobne uz podvedome na smiech. Uz vidim, ako budu vsetci pisat, ze zavidim, ale ja som sa naozaj tvrdo zamyslal, ci by som si vedel predstavit taketo auto kupit do firmy, a zistil som, ze by som sa na nom jednoducho hanbil jazdit. Tiez som ale videl, co dokaze ludska zavist s jednou X6 M.
respond
Zdeny60
number of posts1232
date of registration08.09.2009
Saturday 24.12.2016 08:20, X5
Pavlík a Reno.

Doufám, že se vám oběma ulevilo a to jsem rád.
Mídrák? Z čeho??? Z olítané krabice plné problémů??? ROFL!!!! Závist??? Z čeho??? Z něčeho, v čem dnes jezdí u nás kupa cigánů a pochybných živlů??? Mám dojem, že jste se lehce netrefili.
Můj postoj k BMW a konkretně X5 se tím ale nemění. Českej národ je národ, co nechce vidět svět tak, jak opravdu je. Leze do sedyny němců a američanům, To je vidět i v tom, jak 3/4 náropda onanuje na produkty z Mnichova a necche přiznat, že to je značka, jako dnes kterákoliv jiná, co - bophužel - dnes už žije z historie / a že ji dnes válcuje řada dalších). Ovšem to ne. Starý olítaný BMW je prostě pro ně modla a zrovna toto vlákno je toho důkazem. Mám 400 tyček, co jsem pracně pokoutně sehnal, koupím si to nejhorší, co snad mlůže na silniic být a pak se buud po noci třást, abych na to měl to držet při životě ě taky, aby si toho sousedi všimnli. jenže, hošánci, ti se tak akorát ušklíbnou.
K té bezpečnosti: Pavlíku, ty jis asid ost mimo, viď, nebo se tak tváříš, ale ve skutečnosti doufám uvažuješ jinak. Votevři voči a podívej se na % zastoupení produkcednešních automobilek a pak se rozběhni a flákni tlamou o zeď. Víc ti nebudu napovídat. Tvůj postoj jed dotvruje, co tu už hlásám léta, že majitelé těchto oblud jsou sprsťáci nejhoršího zrna, bezohlední, co nekoukají kolem sebe. Těm, co potvrzují výjimku, se klaním a omluvám, ale já takových potkal co by na prstech jedné ruky spočítal. A vždy mi v hlavě vyvstane ta bloň´datá kráva od vedle s Tourage,, co dokáže postavit tu nestvůr přes dvě místa u školky a ješt tak, aby kolem ní nikod neprojel. jejich krédo je - hlavně já a po ostatnícj je mi ho*no. Jestli s tímhle krédem nasrtupuješ do auta i ty, byl bych rád, abych tě radši na silnici nemusel potkat, a další takové taky. Mnohem radši mám lidi, co jezdí v normálníéc autech (a třeba x násobně dražších, třeba lexuse, acury a jiné), ale co neřvou do světq "bacha, te´d jedu já" . Prostě takoví, co sinepotřebují nic dokazovat. Ale bojím se, že člověkl, co naškudlil pár peněz na ojetou X5, tak ten právě potřebuje do toho světa vyřvávat - hele, co mám. Ani chudák netuší, jak působí.

K tomu maloměstu: ano, žiju na vesnici (dá li se to tak se 3,500 obyvateli nazvat a jsem za to nesmírně rád. reno, já jsem 14 let doslova bydlel v praze, kde jsem měl kancelář, a povím ti jedno-někdy jsem se sám sobě hnusil,. protožer pražský manýry se mi dostaly pod kůži. Dnes jsem rád, že jsem odtamtud vypadnul a žiju normálně. A jako vesnična, chceš-li tomu říkat burna, OK, nemám s tím problém, vnímá chování lidí z měst velmi ctlivě a někdy doslova žasnu. Zlatá vesnice! A nikdy bych už do města nešel. jendak jsem v něm 24 let bydlel, 14 let úřadoval a dnes mám klid. Nebudeš tomu asi chtít věřit, ale lidé z vensice mají v životě jiná měřítka pro hodnoty, než staré olítané popelnice.
Buďte pozdraveni, pánové.

ještě poslední poznámka pro pavlíka: ano, jdi a vykládej prodavačce, že má holt smůlu a ať si jde kuopit tu X5 či lancruisera. /smazáno admin/... A zkus se nad svým výrokem roku zamyslet. ANo, smůlu mají prodavačky, zdravotní sestry, dělncíci ve fabrikách potažmo u vykořis´tovatelů kdekoliv jinde, učitelé na základkách a ve m.š., řidiči autobusů... Ubožák jis, nic víc, než obyčejnej ubožák.

Ad bojoví psi??? Co to je za plemena?? Kdybys o psech něco věděl, tak víš, že tento termín je výplod český tuposti. A zrovna pes těchto plemen, které nazýváš bojové, je to samé, jak X5 v rukou narcise. A nemálo něšťastných lidí by ti mohlo dlouze vyprávět. Ti psi stojí většinou za nějakým midrákem, který je podobný tomu, co vede normálního člobvěka k nákupu takové nestvůry, jakou je zmíněná X5. /smazáno admin/
V roce 2011 mě sestřelil u HK Polák s plaťákem a autem na něm. Díky Subaru jsem přežil jen s naraženým krkem a hned jsme si koupil další Subaru. /smazáno admin/

A poslední .- doufám, že až ti bude maximálně 50, půjdeš a odevzdáš řidičák. KDyž jis takový moralista, tak pevně věřím, že půjdeš ostatním příkladem. /smazáno admin/
respond
TOM
number of posts58
date of registration10.12.2007
Saturday 24.12.2016 09:13, ale ale
Ale ale - zrovna dnes tolik urážek.... Proč?
Jen proto, že má někdo jiný názor než ty? Něco tě žere?
Žij a nech žít.

K dotazu - podle reakcí vidím, že mnohem větší problém než servisovat starší X5 je postoj okolí k vlastnictví takového auta. s tím se buď chceš vypořádat nebo ne.

Osobně bych šel raději do F11 - bude za stejné peníze mladší.
Servisně v tom nebude zásadní rozdíl. člověk se musí naučit kde taková auta servisovat. V neznačkovém, ale šikovném servisu lze potom taková auta servisovat cenově jako obyčejný Ford či Peugeot ve značkovém servisu. A o tom by přece nikdo neřekl, že je to finanční sebevražda...
respond
Pavlik
number of posts1325
date of registration09.10.2008
Saturday 24.12.2016 09:40, Ahoj Zdeny
Také ti přeji pěkné vánoce .
Já jsem psal, že se ti mé názory nebudou líbit - /smazáno admin/
Do nového roku bych ti rád popřál pevné zdraví a ať konečně zvládneš alespoň český pravopis.
PS: tebe sestřelil Polák když jsi jel v Subarrru a co jsi udělal? Běžel jsi si koupit další Subarrru. Kolegovu manželku sestřelil přiopilý idiot když jela ve Volvu XC90 (tedy tebou nenáviděném "zbohatlickém" SUV) a běželi také koupit nové, protože je dobře ochránilo. Stejně jako ty, ale je odsuzuješ protože mají SUV. /smazáno admin/
respond
  1 2 3 ... 6




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.