0
back
 

diskuze k tématu: Subaru Legacy Outback 2,5AT - první dojmy majitele

category of topic classification: japonská vozidla
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 07:16, :-)
Nezbyva nez poprat, aby nadseni vydrzelo co nejdele. Ta jedna svicka za tisicovku, neni to preklep?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 07:16, Taky koukám, kam jsem se to dostal...
...a jaký může být rozdíl mezi Zkušenostmi (např. od Davida V), a "Zkušenostmi" člověka, který si to po sobě ani nemůže přečíst a opravit překlepy (asi ztráta času), natož chyby (to bych asi chtěl moc). Takže víme, že má Subaru, že díly jsou stejně drahé jako na 406 (ale stejně je nepotřebuje), že to žere 8-12, toť vše...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 07:49, RE: Taky koukám, kam jsem se to dostal...
Pepe posted by:
...a jaký může být rozdíl mezi Zkušenostmi (např. od Davida V), a "Zkušenostmi" člověka, který si to po sobě ani nemůže přečíst a opravit překlepy (asi ztráta času), natož chyby (to bych asi chtěl moc). Takže víme, že má Subaru, že díly jsou stejně drahé jako na 406 (ale stejně je nepotřebuje), že to žere 8-12, toť vše...
No a co bys chtěl víc? Jestli tě zajímá auto jako takové, tak si projdi web. ono totiž o Subaru nic víc napsat nejde, je to auto pro ty, co se chtějí odlišit. Vím, co to znamená, protože ho mám taky. Subaru má svou uzavřenou komunitu a je to zváštní kapitola sama o sobě. Na pohled spartán, uvnitř celkem slušná technika, která si na nic nehraje a dělá to, k čemu byla vyrobená.

Ano, Subaru ano, jsem Subaru positive

jen dodám, že mám 2,0R 121kW (tedy novější motor), výkonu na rozdávání rozhodně není, spotřeba 8/100 v kopcovitém terénu a denním nájezdu 50km, poruchy žádné, když pominu žárovku v koncovém světle. Olej nežere, jak se všude trvdí, uvnitř je za jízdy opravdu ticho (porovnávám třebas se svojí 3MPS, či TDI ŠKoda, 1,4 Megane a pod.) sedačky pro lidi pro pohodlí a ne za trest, řízení špičkově citlivé, brzdy taky s pozovlným nástupem (ne, jakp třebas má předchozí P407, kdy jsem si ze začátku vbždy mlem rozbil hubu o volant), kufr dostatečný na to, aby se tam vešla aktovka s kreditkami (na stěhování máme náklaďáky a jiné vozy), ergonomie precizní, vše po ruce automaticky, ne něco pořád hledat jako třebas ve zmíněné P407, místa velmi slušně ( v porovnání např. s Oktávií), a to dokoce v zdau se mi sedí výtečně při mých 186cm.
Provedení detailů hodnotím jako precizní - např. dovírání dveří je kapitola sama o sobě, to by se měli naučit i jiní výrobci, totéž kufru, dále např. uložení věcí pod podlahou kufru je příkladné, za jízdy se tam nic nepřesýpá a nehrká.
CO vytýkám, je kvalita audio, zvuk je opravdu miozerný (kupř. v porovnání s P407 či Supem, myslím montáže z výroby) a taky látka sedadel by mohla být z kvalitnějších - řešit potahy se vyplatí-mám najeto 71tkm a je to již celkem poznat na bočnicích.

Jinak nezapomenutlená věc je redukce, tz. couračky v koloně, rozjezdy v horším terénu a další. To je propstě naprostá paráda.

Čili, kdo chce auto, se kterým se odliší o zbytku na silnici a má celkem jistotu, že mu ho hned při prvním zaparkování neukradnou, nechť volí právě Subaru. Je to imidž, technika a volba srdcem.

Nemám brýle, přípsěvek po sobě nečtu, protože mám dojem, že jde o myšlenku a tudíž notné překlepy neopravuji. Jsouc si toho vědom říkám na konec- Subaru ANO!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 07:58, RE: Taky koukám, kam jsem se to dostal...
Zdeny60 posted by:
No a co bys chtěl víc? Jestli tě zajímá auto jako takové, tak si projdi web. ono totiž o Subaru nic víc napsat nejde, je to auto pro ty, co se chtějí odlišit. Vím, co to znamená, protože ho mám taky. Subaru má svou uzavřenou komunitu a je to zváštní kapitola sama o sobě. Na pohled spartán, uvnitř celkem slušná technika, která si na nic nehraje a dělá to, k čemu byla vyrobená.

Ano, Subaru ano, jsem Subaru positive

jen dodám, že mám 2,0R 121kW (tedy novější motor), výkonu na rozdávání rozhod...
no jejda, na konci článku jsem u věku pisatele čekal věk 18 let.
auto jede 130 a má to 4x4, které opravdu funguje. neuvěřitelné.
jinak "každé kolo řídí elektronika" ve mně evokuje pocit, že to má proměnlivý přenos výkonu na kola a tak tomu tuším není, nebo se pletu? Subaru je napevno, ne?
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 07:58, RE: Taky koukám, kam jsem se to dostal...
Zdeny60 posted by:
No a co bys chtěl víc? Jestli tě zajímá auto jako takové, tak si projdi web. ono totiž o Subaru nic víc napsat nejde, je to auto pro ty, co se chtějí odlišit. Vím, co to znamená, protože ho mám taky. Subaru má svou uzavřenou komunitu a je to zváštní kapitola sama o sobě. Na pohled spartán, uvnitř celkem slušná technika, která si na nic nehraje a dělá to, k čemu byla vyrobená.

Ano, Subaru ano, jsem Subaru positive

jen dodám, že mám 2,0R 121kW (tedy novější motor), výkonu na rozdávání rozhod...
No dobře, pokud jsou subaristi uzavřená komunita, proč se snaží vyplodit recenzi o voze, o kterém nechtějí nic napsat.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 07:59, RE: Taky koukám, kam jsem se to dostal...
Pepe posted by:
...a jaký může být rozdíl mezi Zkušenostmi (např. od Davida V), a "Zkušenostmi" člověka, který si to po sobě ani nemůže přečíst a opravit překlepy (asi ztráta času), natož chyby (to bych asi chtěl moc). Takže víme, že má Subaru, že díly jsou stejně drahé jako na 406 (ale stejně je nepotřebuje), že to žere 8-12, toť vše...
Udělal sis u mě vočko
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 08:28, jen 4 rychlosti??
tak tolik sem mel u embecka z roku 1976
i stara korsa v automatu mela 5 rychlosti
to je ten japonkej naskok techniky ??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 08:29, RE: Taky koukám, kam jsem se to dostal...
Reno posted by:
no jejda, na konci článku jsem u věku pisatele čekal věk 18 let.
auto jede 130 a má to 4x4, které opravdu funguje. neuvěřitelné.
jinak "každé kolo řídí elektronika" ve mně evokuje pocit, že to má proměnlivý přenos výkonu na kola a tak tomu tuším není, nebo se pletu? Subaru je napevno, ne?
Způsobů 4x4 pohonu u Subaru je víc.
1. stálý převod na 4 kola přes mezinápravový diferák + LSD (např. outback s manuálem) - dělí moment mezi nápravy 1:1
2. připínání zadní nápravy (tento outback automat), cosi jako varianta haldexu
3. VDC, kde je určité řízení samosvornosti diferenciálu

více např. na http://wiki.subarufanclub.cz/technika/awd
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 08:39, cena servisu
7500 - 4000 (svíčky) - cca 1500 (olej, filtry) = 2000 Kč. Za 2 tisíce nové brzdy, práce a kompletní prohlídka? Supr servis, to chci taky :)
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 08:40, už je to tu zase
Až někdy zase pojedete s osobákem (lhostejno jakým) 30cm vrstvou sněhu, tak mně řekněte, abych se na to přišel podívat. Autor článku bude pravděpodobně rybář co chytá "tááákhle velké ryby".
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 08:41, RE: Taky koukám, kam jsem se to dostal...
Zdeny60 posted by:
No a co bys chtěl víc? Jestli tě zajímá auto jako takové, tak si projdi web. ono totiž o Subaru nic víc napsat nejde, je to auto pro ty, co se chtějí odlišit. Vím, co to znamená, protože ho mám taky. Subaru má svou uzavřenou komunitu a je to zváštní kapitola sama o sobě. Na pohled spartán, uvnitř celkem slušná technika, která si na nic nehraje a dělá to, k čemu byla vyrobená.

Ano, Subaru ano, jsem Subaru positive

jen dodám, že mám 2,0R 121kW (tedy novější motor), výkonu na rozdávání rozhod...
No vidíš, od tebe jsem se toho dozvěděl víc, než z článku. A to jsem chtěl říct. Holt pro dojíždějící se musí polopaticky. Btw - první dojmy majitele - po 6 měsících? Tyhle "dojmy" z článku jsou tak po 6 minutách. Asi pořád přetrvávají...
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 08:42, RE: Taky koukám, kam jsem se to dostal...
Pepe posted by:
...a jaký může být rozdíl mezi Zkušenostmi (např. od Davida V), a "Zkušenostmi" člověka, který si to po sobě ani nemůže přečíst a opravit překlepy (asi ztráta času), natož chyby (to bych asi chtěl moc). Takže víme, že má Subaru, že díly jsou stejně drahé jako na 406 (ale stejně je nepotřebuje), že to žere 8-12, toť vše...
nene PEPE, dozveděli jsme se, že u Subaru dostaneš za 7.500 kč nové svíčky po 1.000 kč ( nevím, jestli čtyř/šestivál ??? ), nové brzdy + filtry + práce. No to je SUPER, ne ???? Za 7.500 u jinýho auta máš sotva čtyři nový kotouče.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 08:47, RE: Taky koukám, kam jsem se to dostal...
David V posted by:
Udělal sis u mě vočko
To jsem rád )). Ale rád jsem si to přečetl, nicméně musím uznat, že to některým čtenářů muselo připadat moc vědecko-technické. Ale jelikož jsem se na strojní fakultě pár let pohyboval, tak mi byly některé pojmy povědomé
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 08:56, RE: už je to tu zase
Honza42 posted by:
Až někdy zase pojedete s osobákem (lhostejno jakým) 30cm vrstvou sněhu, tak mně řekněte, abych se na to přišel podívat. Autor článku bude pravděpodobně rybář co chytá "tááákhle velké ryby".
http://www.youtube.com/watch?v=Qx1V9JYGWcI
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 08:56, RE: Taky koukám, kam jsem se to dostal...
matti posted by:
nene PEPE, dozveděli jsme se, že u Subaru dostaneš za 7.500 kč nové svíčky po 1.000 kč ( nevím, jestli čtyř/šestivál ??? ), nové brzdy + filtry + práce. No to je SUPER, ne ???? Za 7.500 u jinýho auta máš sotva čtyři nový kotouče.
treba to je trivalec, pak by za svicky dal jen 3tis
a kdyby ty novy brzdy nebyly tak uplne novy, taky by se s trochou snahy do tech 7.5 mozna i vesel
ja mam u auta nizsi stredni tridy vloni meneny predni brzdy (kotouce + desticky), cena 5tis
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 08:59, RE: už je to tu zase
PavelG posted by:
http://www.youtube.com/watch?v=Qx1V9JYGWcI
forester a outback - neni to prece jenom rozdil??
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 09:00, RE: Taky koukám, kam jsem se to dostal...
PavelG posted by:
Způsobů 4x4 pohonu u Subaru je víc.
1. stálý převod na 4 kola přes mezinápravový diferák + LSD (např. outback s manuálem) - dělí moment mezi nápravy 1:1
2. připínání zadní nápravy (tento outback automat), cosi jako varianta haldexu
3. VDC, kde je určité řízení samosvornosti diferenciálu

více např. na http://wiki.subarufanclub.cz/technika/awd
a ja myslel ze subaristi opovrhujou haldexem, a oni se ve skutecnosti opici po vw
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 09:01, RE: jen 4 rychlosti??
rudastraka posted by:
tak tolik sem mel u embecka z roku 1976
i stara korsa v automatu mela 5 rychlosti
to je ten japonkej naskok techniky ??
blbečku tohle je automat tam ti stačí aji 3 kvalt a jede to super!
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 09:04, RE: už je to tu zase
rudastraka posted by:
forester a outback - neni to prece jenom rozdil??
Hezký, akorát těch 30cm sněhu tam chybí.
respond
anonymous
number of posts-
date of registration-
Tuesday 06.10.2009 09:05, RE: jen 4 rychlosti??
gustaf posted by:
blbečku tohle je automat tam ti stačí aji 3 kvalt a jede to super!
kdyz budes jezdit do 90km/h, tak mozna jo ty troubo
respond
  1 2 3 ... 5




Copyright © EBM system k.s., 2005 – 2024, all rights reserved.